winter 2012/2013 mama's!
+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Ow jetje dat is zuur!
Noname ik ben echt ( even opscheppen ) dichtkampioen dus als je hulp nodig hebt....
Jaaa ik had t goed wbt de babyshower! Lekker high tea, fotospel en slabbetjes gepimpt. Nu weer plat op de bank met helaas nog steeds krampen/ harde buiken maar een leuke middag in de pocket!
Noname ik ben echt ( even opscheppen ) dichtkampioen dus als je hulp nodig hebt....
Jaaa ik had t goed wbt de babyshower! Lekker high tea, fotospel en slabbetjes gepimpt. Nu weer plat op de bank met helaas nog steeds krampen/ harde buiken maar een leuke middag in de pocket!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus, leuk zeg een babyshower! klinkt gezellig!
vervelend dat je steeds krampen hebt, hopelijk zakt het weer af!
jetje, oei dat is balen!wat gaan jullie nu doen?
hier gaat het gelukkig niet voorkomen want mijn man ontwerpt hem weer zelf
Ella, fijn dat jullie het geboortekaartje rond hebben! kun je binnenkort enveloppen gaan schrijven
FF, ja die auto die laats op FB stond. Vrijdag heeft mijn man hem opgehaald, de auto stond onder een onthullingsdoek en werd helemaal onthuld speciaal voor hem, hij kreeg nog net geen champagne zo luxe!
vrijdagavond was ik hem kwijt, heeft hij 2 uur lang voor de deur in zijn auto gezeten om alles te ontdekken en te onderzoeken want er zitten behoorlijk veel technische nieuwe snufjes op, vrijdag is hij al langs zijn ouders en broer geweest om te showen en nu is hij naar zijn andere broer onder het mom van "kilometers maken is goed voor een gloednieuwe auto" !
fijn dat het met je schoonmoeder beter gaat!
pinkel, hoe is het?! hopelijk kun je morgen nog naar je laatste werkdag!
Ik ga binnenkort ook beginnen met de babywas, stiekem zie ik er tegen op z'n berg om te strijken
flower, nee we zijn niet meer geweest! mijn man is druk in huis geweest en we hadden sinterklaas op mijn man zijn werk en ik had erg last van mijn buik.
mijn man stelde zelfs voor om boodschappen te doen, echt... hij doet nooit boodschappen!hij is echt de winkel niet in te krijgen!! ik vond het heel lief maar toen we hebben we besloten dat we gezellig met z'n allen gingen, ik vind dat altijd gezellig omdat dat gewoon nooit gebeurt. Ik loop dat gewoon trots door de winkel omdat mijn man en dochter mee zijn en denk dat iedereen dat ziet haha!
1 nadeel, mijn man gooit echt alles in de kar wat hij lekker ivind en kijkt niet eens hoeveel het kost!
sinterklaas, wij hebben het gister ook gehad bij het werk van mijn man!
D. mocht nog bij sinterklaas komen, ze vond het niks en had alleen maar oog voor de zak met cadeautjes.
beetje jammer was dat alle kindjes pas hun cadeautje mochten open maken als iedereen hun cadeautje had maar leg dat maar eens uit aan een 2 jarige die als 1 van de eerste haar cadeautje kreeg dus ik heb haar mooi haar gang laten gaan in een hoekje.
vervelend dat je steeds krampen hebt, hopelijk zakt het weer af!
jetje, oei dat is balen!wat gaan jullie nu doen?
hier gaat het gelukkig niet voorkomen want mijn man ontwerpt hem weer zelf
Ella, fijn dat jullie het geboortekaartje rond hebben! kun je binnenkort enveloppen gaan schrijven
FF, ja die auto die laats op FB stond. Vrijdag heeft mijn man hem opgehaald, de auto stond onder een onthullingsdoek en werd helemaal onthuld speciaal voor hem, hij kreeg nog net geen champagne zo luxe!
vrijdagavond was ik hem kwijt, heeft hij 2 uur lang voor de deur in zijn auto gezeten om alles te ontdekken en te onderzoeken want er zitten behoorlijk veel technische nieuwe snufjes op, vrijdag is hij al langs zijn ouders en broer geweest om te showen en nu is hij naar zijn andere broer onder het mom van "kilometers maken is goed voor een gloednieuwe auto" !
fijn dat het met je schoonmoeder beter gaat!
pinkel, hoe is het?! hopelijk kun je morgen nog naar je laatste werkdag!
Ik ga binnenkort ook beginnen met de babywas, stiekem zie ik er tegen op z'n berg om te strijken
flower, nee we zijn niet meer geweest! mijn man is druk in huis geweest en we hadden sinterklaas op mijn man zijn werk en ik had erg last van mijn buik.
mijn man stelde zelfs voor om boodschappen te doen, echt... hij doet nooit boodschappen!hij is echt de winkel niet in te krijgen!! ik vond het heel lief maar toen we hebben we besloten dat we gezellig met z'n allen gingen, ik vind dat altijd gezellig omdat dat gewoon nooit gebeurt. Ik loop dat gewoon trots door de winkel omdat mijn man en dochter mee zijn en denk dat iedereen dat ziet haha!
1 nadeel, mijn man gooit echt alles in de kar wat hij lekker ivind en kijkt niet eens hoeveel het kost!
sinterklaas, wij hebben het gister ook gehad bij het werk van mijn man!
D. mocht nog bij sinterklaas komen, ze vond het niks en had alleen maar oog voor de zak met cadeautjes.
beetje jammer was dat alle kindjes pas hun cadeautje mochten open maken als iedereen hun cadeautje had maar leg dat maar eens uit aan een 2 jarige die als 1 van de eerste haar cadeautje kreeg dus ik heb haar mooi haar gang laten gaan in een hoekje.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hoi allemaal
Hier ook eventjes spammen met ons Sinterklaascadeau omdat ik er toch wel trots op ben, heb hem zelf geschilderd De achterwand moet er nog wel op trouwens..
Ik ga met ongeveer 35 weken alles wassen trouwens, al die kleine minidingen weer op het rekje.
Bolus; wat leuk een babyshower!
Hier ook eventjes spammen met ons Sinterklaascadeau omdat ik er toch wel trots op ben, heb hem zelf geschilderd De achterwand moet er nog wel op trouwens..
Ik ga met ongeveer 35 weken alles wassen trouwens, al die kleine minidingen weer op het rekje.
Bolus; wat leuk een babyshower!
Laatst aangepast door Printje op za 8 dec 2012 - 22:57; in totaal 1 keer bewerkt
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
mooi printje!!
ben benieuwd wat hij er van vind! D. is gek op haar keukentje al heeft zij een hele lelijke plastic geval maar ze kan uren lang "eten koken" en haar flesje warm maken in de oven incl ovenwant aan
ben benieuwd wat hij er van vind! D. is gek op haar keukentje al heeft zij een hele lelijke plastic geval maar ze kan uren lang "eten koken" en haar flesje warm maken in de oven incl ovenwant aan
kwak- Ratel
Mooi keukentje hoor!
Leuk he kwak mannen met hun techniek mijn man was laatst ook helemaal happy met zn kollomboormachine
Leuk he kwak mannen met hun techniek mijn man was laatst ook helemaal happy met zn kollomboormachine
bolus26- Ratel
Ik zei al tegen manlief ow wee als hij het niet leuk vindt dan vertel ik hem het geheim van Sinterklaas hahahaha (nee hoor ik denk dat het wel goed komt, we hebben alleen teveel erbij gekocht uiteindelijk )
Printje- Lady Post-a-lot
bolus26 schreef:Mooi keukentje hoor!
wat voor een boor hahahaha?
Printje- Lady Post-a-lot
leuk toch printje! dan kan hij ook eindeloos eten koken voor papa en mama!
en keukentjes blijven gewoon!
flower, ja lachen he!ik mocht echt nog maar net met de auto weg en kreeg duidelijke instructies mee want als ik toch eens een stoeprandje zou raken!
de auto die wij nu hebben is echt gloednieuw, er rijden nog amper van die auto's in nl dus is hij nog meer in zijn nopjes want hij heeft wat unieks! haha, maar ik kan daar helemaal van genieten als hij daar zo gelukkig in zijn auto zit om alles te ontdekken, ik vind dat echt schattig!
ik hoop toch niet dat je vriend zijn boor nu overal uitprobeert
en keukentjes blijven gewoon!
flower, ja lachen he!ik mocht echt nog maar net met de auto weg en kreeg duidelijke instructies mee want als ik toch eens een stoeprandje zou raken!
de auto die wij nu hebben is echt gloednieuw, er rijden nog amper van die auto's in nl dus is hij nog meer in zijn nopjes want hij heeft wat unieks! haha, maar ik kan daar helemaal van genieten als hij daar zo gelukkig in zijn auto zit om alles te ontdekken, ik vind dat echt schattig!
ik hoop toch niet dat je vriend zijn boor nu overal uitprobeert
kwak- Ratel
Printje Leuk het gepimpte keukentje!
Kwak Hier vond J. het feest en cadeau ook veel leuker dan de Sint en zijn Pieten. Zelfde klachten als voorheen aan je buik?
Bolus Mag ik dan wat van je dichttalent lenen? Moet er ook nog 1 schrijven! Wat leuk een babyshower! Nu lekker bijkomen!
Jetje Apart hetzelfde kaartje! Jullie houden het ook bij dit geboortekaartje? Balen van je vermoeidheid....hopelijk volgen er gauw een paar goede nachten!
Ella Fijn dat alles rond het geboortekaartje nu ook bijna rond is.
Pinkel Hoe is het nu met je?
Kwak Hier vond J. het feest en cadeau ook veel leuker dan de Sint en zijn Pieten. Zelfde klachten als voorheen aan je buik?
Bolus Mag ik dan wat van je dichttalent lenen? Moet er ook nog 1 schrijven! Wat leuk een babyshower! Nu lekker bijkomen!
Jetje Apart hetzelfde kaartje! Jullie houden het ook bij dit geboortekaartje? Balen van je vermoeidheid....hopelijk volgen er gauw een paar goede nachten!
Ella Fijn dat alles rond het geboortekaartje nu ook bijna rond is.
Pinkel Hoe is het nu met je?
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
FF, nee, volgens mij is hij aan het groeien en gister met een beetje inspanning harde buiken. heel iritand op een zaterdag waar op je vanalles in huis wil doen, ben stiekem eigenwijs door gegaan.
zal dinsdag het even aan de VK voorleggen, vorige week nog urine laten checken en daar niks mee aan de hand.
zal dinsdag het even aan de VK voorleggen, vorige week nog urine laten checken en daar niks mee aan de hand.
kwak- Ratel
Printje schreef:bolus26 schreef:Mooi keukentje hoor!
wat voor een boor hahahaha?
uhm kolomboor of colomboor? Weet ik veel
het is al.laat
Tuurlijk flip!
bolus26- Ratel
hahaha ik ken alleen maar een 'boor' hahaha ik ben zo technisch haha. Een boor= een boor bij mij haha ik heb er nog nooit van gehoord.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:hahaha ik ken alleen maar een 'boor' hahaha ik ben zo technisch haha. Een boor= een boor bij mij haha ik heb er nog nooit van gehoord.
Ow dan is t gewoon kollomboor beslis ik.bij deze is zo'n boorapparaat wat vast op de werkbank staat.
bolus26- Ratel
Mooi geworden printje!!!
Hier staat ie ook klaar, maar mag m niet verven van vriend
Hier staat ie ook klaar, maar mag m niet verven van vriend
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
hahaha Bolus; zegt me nog niet veel hahaha maar ik ben dan ook echt a-technisch...
Flower; dank je wel, waarom mag je hem niet verven?
Flower; dank je wel, waarom mag je hem niet verven?
Printje- Lady Post-a-lot
Ik meld mij hier ook maar ff...!!
Wij zijn weer thuis! Uitgebreidere update staat in het andere topic!!
Bedankt allemaal voor het meeleven, echt lief van jullie!!
Nog een kleine toevoeging: ons ukkie ligt al met hoofdje naar beneden, volledig ingedaald en vast in het bekken, dus draaien is geen optie meer!!
Wij zijn weer thuis! Uitgebreidere update staat in het andere topic!!
Bedankt allemaal voor het meeleven, echt lief van jullie!!
Nog een kleine toevoeging: ons ukkie ligt al met hoofdje naar beneden, volledig ingedaald en vast in het bekken, dus draaien is geen optie meer!!
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Pinkel Dat is schrikken zeg! Gelukkig zit alles nog goed dicht beneden waardoor je hopelijk nog even kunt genieten van de kleine in je buik.
Printje mooi sint cadeau zeg!!
Hier veel buikpijn vandaag en pijn aan mijn schaambeen/inwendig zeg maar.
Ben wel héél opgelucht, babykamer is zo goed als af.
De plinten,rolgordijn en plankje moet nog, maar de rest is klaar!!!!!
Zal eens kijken of ik foto's hierop kan plaatsen, tenminste van de foto behang wand, weet even niet zo goed hoe dat hier moet, hij staat op FB.
Printje mooi sint cadeau zeg!!
Hier veel buikpijn vandaag en pijn aan mijn schaambeen/inwendig zeg maar.
Ben wel héél opgelucht, babykamer is zo goed als af.
De plinten,rolgordijn en plankje moet nog, maar de rest is klaar!!!!!
Zal eens kijken of ik foto's hierop kan plaatsen, tenminste van de foto behang wand, weet even niet zo goed hoe dat hier moet, hij staat op FB.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Krijg foto er niet op, weet iemand wat ik fout doe?
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
NoName: ja bij toeval hadden mijn schoonzus en ik ons aangemeld bij dezelfde kraamhulp. Oooh jij ook al van die slapeloze nachten. Frustrerend he...
Bolus: klinkt als een geslaagde babyshower!!!
Kwak: hm dat zou ik zelfs bijna niet kunnen verkopen aan mijn driejarige peuter. Hier deden ze de kado's gewoon lekker op het eind en daarna kon je nog nakletsen of weg.
Ziet er erg mooi uit printje!!
Pinkel: wat fijn dat het goed gaat.
Mama titty: als je op de foto gaat staan en met je rechtermuisknop op eigenschappen klikt kan je het 'adres' kopieren en hier tussen met [ img ] en [ /img ] plakken (heb er nu ff spaties tussen gedaan anders zet hij het niet neer.... Dan moet je foto hier staan.
We gaan het geboortekaartje niet aanpassen hoor. Het is al besteld en ligt al klaar bij de drukker. De tekst en indeling is ook anders... Denk zelfs dat zij de lol er ook wel van inziet haha.
Vandaag gewoon alweer 35 weken het gaat voor mijn gevoel zoveel sneller dan de vorige keer...
Bolus: klinkt als een geslaagde babyshower!!!
Kwak: hm dat zou ik zelfs bijna niet kunnen verkopen aan mijn driejarige peuter. Hier deden ze de kado's gewoon lekker op het eind en daarna kon je nog nakletsen of weg.
Ziet er erg mooi uit printje!!
Pinkel: wat fijn dat het goed gaat.
Mama titty: als je op de foto gaat staan en met je rechtermuisknop op eigenschappen klikt kan je het 'adres' kopieren en hier tussen met [ img ] en [ /img ] plakken (heb er nu ff spaties tussen gedaan anders zet hij het niet neer.... Dan moet je foto hier staan.
We gaan het geboortekaartje niet aanpassen hoor. Het is al besteld en ligt al klaar bij de drukker. De tekst en indeling is ook anders... Denk zelfs dat zij de lol er ook wel van inziet haha.
Vandaag gewoon alweer 35 weken het gaat voor mijn gevoel zoveel sneller dan de vorige keer...
Laatst aangepast door Jetje op zo 25 nov 2012 - 23:02; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Goedemorgen meiden,
Hier een redelijke nacht gehad. Kon wel moeilijk in slaap komen, en ben 1 keer wakker geworden omdat ik moest plassen, en daarna duurde het weer even voordat ik goed en wel weer sliep.
Mijn buik voelt gelukkig weer helemaal soepel aan, en de kleine trapt er zo nu en dan even flink op los, dus ook met ons kleine ukkie gaat alles goed!!
Zometeen ga ik voor de allerlaatste keer naar mijn werk toe! Ik heb het daar 2 jaar lang enorm naar mijn zin gehad, en zal hun en het werk wel gaan missen. Maar als straks (en dan wel pas over een aantal weken natuurlijk) de baby er is, zal ik daar ook enorm van gaan genieten!! Kortom behoorlijk wat mixed-up feelings hier. En denk ook dat de weeën van gisteren door de spanning van mijn laatste werkdag met elkaar in verband staan.
Hier een redelijke nacht gehad. Kon wel moeilijk in slaap komen, en ben 1 keer wakker geworden omdat ik moest plassen, en daarna duurde het weer even voordat ik goed en wel weer sliep.
Mijn buik voelt gelukkig weer helemaal soepel aan, en de kleine trapt er zo nu en dan even flink op los, dus ook met ons kleine ukkie gaat alles goed!!
Zometeen ga ik voor de allerlaatste keer naar mijn werk toe! Ik heb het daar 2 jaar lang enorm naar mijn zin gehad, en zal hun en het werk wel gaan missen. Maar als straks (en dan wel pas over een aantal weken natuurlijk) de baby er is, zal ik daar ook enorm van gaan genieten!! Kortom behoorlijk wat mixed-up feelings hier. En denk ook dat de weeën van gisteren door de spanning van mijn laatste werkdag met elkaar in verband staan.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Jetje: he wat balen dat een vriendin precies hetzelfde geboorte kaartje heeft. Hebben jullie ook dezelfde vriendengroep??
Bolus: Jeeee toch je babyshower waar je zo op hoopte!
Printje: mooi hoor!
Pinkel: ik had al gereageerd in je topic, maar wat schrikken he.
Mama Titty: he wat fijn dat de babykamer klaar is!!!!
Morgen komen ze van het kraambureau thuis, ben benieuwd
Bolus: Jeeee toch je babyshower waar je zo op hoopte!
Printje: mooi hoor!
Pinkel: ik had al gereageerd in je topic, maar wat schrikken he.
Mama Titty: he wat fijn dat de babykamer klaar is!!!!
Morgen komen ze van het kraambureau thuis, ben benieuwd
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Hadden jullie trouwens het ledikantje al opgemaakt toen de kraamzorg kwam? Kijken ze daarnaar?
Ella- Ratel
Nee, niet gedaan. En ze heeft toen ook niet gekeken.
Ik maak het ook nog niet op. Als onze baby uit zkh komt is het bedje zo opgemaakt.
Alles ligt klaar in de kast.
Ik maak het ook nog niet op. Als onze baby uit zkh komt is het bedje zo opgemaakt.
Alles ligt klaar in de kast.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pinkel fijn dat je weer thuis bent en nu echt even goed rustig aan doen zodat je iig de grens van 35 haal! Hoe was je laatste dag op het werk? Stop je volledig met werken na je zwangerschap?
Ella nee ze kijken niet naar het ledikantje, hier hebben ze helemaal niet na het kamertje gekeken bij de 1e bij de intake (bij de 2e telefonisch intake gehad). Ik maak het bedje wel op, maar heb het nog niet gedaan omdat ik het juiste dekentje nog niet heb. Maar ik doe het wel zo laat mogelijk en als ik dan te laat ben, pech dit heeft de kraamverzorgster snel gedaan.
Ella nee ze kijken niet naar het ledikantje, hier hebben ze helemaal niet na het kamertje gekeken bij de 1e bij de intake (bij de 2e telefonisch intake gehad). Ik maak het bedje wel op, maar heb het nog niet gedaan omdat ik het juiste dekentje nog niet heb. Maar ik doe het wel zo laat mogelijk en als ik dan te laat ben, pech dit heeft de kraamverzorgster snel gedaan.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Bedankt meiden! hier hebben ze telefonisch al aangegeven even naar de baykamer te willen kijken. Ik ga uiteindelijk wel het ledikantje opmaken. Maar de baby gaat door sowieso voorlopig nog niet in. Hij/zij gaat eerst in het wiegje en die wil ik zo laat mogelijk opmaken. (ivm stof enz)
Het ledikantje vind ik gewoon leuk als dat opgemaakt is. Als mensen dan in de kraamweek op de babykamer kiijken dan is het opgemaakt. En tegen de tijd dat het baby erin gaat was ik het gewoon opnieuw.
Het ledikantje vind ik gewoon leuk als dat opgemaakt is. Als mensen dan in de kraamweek op de babykamer kiijken dan is het opgemaakt. En tegen de tijd dat het baby erin gaat was ik het gewoon opnieuw.
Ella- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic