Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 17 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 5:17

Even snel, reageer vanavond uitgebreid. De echo was goed, maar het kindje is alleen maar verder uitgelopen. Het is nu qua groei gelijk aan een baby van 37 weken (!) loopt dus 4 weken voor winter 2012/2013 mama's! - Pagina 17 1371890812

Morgen uitgebreide glucose test en over twee weken een gesprek met de gyn. Het zal gaan eindigen in een inleiding voor de 40 weken. Ben wel een beetje van slag, maar wel heel blij dat ze me verteld heeft dat ik niet over de 40 weken heen hoef nu...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Snoes wo 14 nov 2012 - 5:21

[tr]

Naam

Leeftijden

Kindje

Uitgerekende datum

Geslacht

Bijzonderheden
LDJ22/261e

2 november
Verrassing

Snoes
25/271e

5 december
GeheimErfelijke spierziekte / ZH-bevalling

Limburg85
25/312e/3e

16 december
Jongen

Bolus
26/261e

18 december
Meisje

Bimbam
25/281e

24 december
Willen we weten

NoName88
24/241e

27 december
Verrassing

Flower_L
27/292e

30 december
Verrassing

Jetje
30/322e

31 december
GeheimZH-bevalling ivm eerdere ks

Pinkel
32/361e

7 januari
Verrassing

Flip Fluitketel
30/382e

8 januari
Geheim

Juutjepetuutje
27/302e

8 januari
Jongen

Ella
28/291e

13 januari
Verrassing

Kwak
24/242e

14 januari
Jongen

Printje
28/342e

17 januari
Meisje

Travelgurly
27/261e

19 januari
Meisje
Mama Titty26/333e

19 januari
Jongen

Dolcis_
25/252e

11 februari
??
Roos26/282e

13 februari
Willen we weten
Dikkie Dik30/361e

17 februari
Willen we weten
Jelin26/302e

11 maart
MeisjeZH-bevalling ivm KS dochter

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes wo 14 nov 2012 - 5:22

Ah Jetje, wat naar Sad 4 weken is echt wel veel inderdaad. Hoeveel schatte ze de baby nu dan? Fijn dat je nu zelf wel zekerheid hebt dat je niet over de 40 weken zal moeten lopen. hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flower_L wo 14 nov 2012 - 6:09

Poeh jetje. Dat is wel even rotnieuws vier weken voor...
Kan me voorstellen dat je even van slag bent. Nu weet je iig wel dat je hoogstwaarschijblijk dit jaar nog bevallen bent.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Ella wo 14 nov 2012 - 6:26

Snoes: wat lief van je vriend zeg! Dus voor jouw is het nog even spannend of je GBS hebt. Ik weet dat heel veel vrouwen het hebben \onder het te weten en uit voorzorg krijg je ab. Er is een kleine kans dat de baby ziek wordt dat weet ik wel maar als de baby wel ziek wordt is het echt niet tof om zomaar te zeggen. Fijn dat jij weer helemaal goed gekeurd ben. Gaat opschieten voor jouw zeg. Zie je er tegenop?

Jetje: jeetje dit wilde je nou eigenlijk niet horen. Fijn dat je in ieder geval niet over de 40 weken ga.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Juutjepetuutje wo 14 nov 2012 - 7:31

he Jetje wat vervelend. 4 weken is best veel. op hoeveel schatten ze de baby nu? wel fijn dat je in ieder geval niet over tijd hoeft te lopen. het wordt dus zeker weten nog een 2012 kindje
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 8:15

Juutjepetuutje: lekker hoor bijna verlof!!!

Flower: Ik had inderdaad wel wat lekkers mee voor op de afdeling op mijn laatste werkdag.

Spannend hoor Snoes, het komt wel dichtbij ineens he voor jou!!

Het kindje wordt nu geschat op 2700 gram. Ben van de schrik helemaal naar die remifentanil vergeten te vragen... Liep ook ruim een uur uit, dus was een lange middag. Morgenochtend moet ik me nuchter melden bij het lab en krijg ik die uitgebreide glucosetest. Ben wel benieuwd of het een groot verschil kan maken met de bloedtest van twee weken terug, maar dat hoor ik vrijdag...

Gast
Gast

Bericht  Pinkel wo 14 nov 2012 - 8:23

@ Jetje: He bah meid, dat was niet het nieuws waar je op hoopte... winter 2012/2013 mama's! - Pagina 17 1371890812 Gelukkig houden ze jou en jullie kindje goed en regelmatig in de gaten, en hoef je niet tot over de 40 weken te lopen.

@ Snoes: Lekker verwend door je vriend met mooie cadeau's voor je verjaardag! En fijn dat hij die maandag ook lekker vrij was. Wow je bent alweer 37 weken, nu gaat het wel opschieten! En kijk je er zelf een beetje naar uit, of zie je er tegenop?

@ Juutje: Lekker hoor bijna verlof! Dan heb je nog alle tijd om alles lekker te soppen en te doen, dus voel je niet gehaast hoor!!

Hier vandaag een relaxdagje gehouden met de laptop in bed! Voelde me helemaal niet lekker vanmiddag, dus ben maar gaan liggen. Gelukkig voel ik me nu wel weer beter, dus een middagje rust heeft wel geholpen! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 17 561177
Ik moet nog 4 dagen werken, maandag over een week werk ik mijn allerlaatste dag, wel een raar idee moet ik zeggen. Ik wordt thuisblijf mama, dus kom na mijn bevalling ook niet meer terug op mijn werk. Ik neem wel wat lekkers mee die maandag, en ik wil nog kijken voor een leuke kaart ofzo. Heb er bijna 2 jaar met veel plezier gewerkt, dus wil ze wel iets leuks geven.

@ ALL: Hebben jullie een beval-plan gemaakt? En wat hebben jullie daarin gezet? Vrijdag 30 november hebben we weer een afspraak bij de gynaecoloog en zullen dan ook de bevalling gaan bespreken. Krijg er wel een beetje de kriebels van moet ik zeggen hoor, het komt nu wel erg dichtbij allemaal.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 8:25

Toevallig heb ik vandaag nagedacht over een bevalplan Pinkel. Als je geen idee hebt, zou je misschien hier eens naar kunnen kijken: kan je online invullen. Doe je allicht wat ideeen mee op:

http://www.verloskundigcentrumzutphen.nl/bevalling_plan

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel wo 14 nov 2012 - 8:31

Jetje Dat is inderdaad al een aardig gewicht! In ieder geval wel fijn dat je nu enigzins weet dat je niet over de 40 wkn zal gaan. Was je nou bij de 1e overtijd gegaan? Ben benieuwd naar de waardes dan van nu en 2 wkn geleden.

Snoes Voor jou dus ook spannend! Fijn dat je nu extra in de gaten word gehouden! En lekker verwend zo te lezen.....

Flower Heb dat van Kruidvat ook gehad van de week. Maarre kan je dan gewoon naar de kassa gaan met je voordeelkaart? Ik zie die tassen nooit in de winkel staan namelijk.

'Traktatie' bij verlof... ik ben nogal onverwachts weggegaan en heb dus nog niks gegeven. Maar wil komende weken eigenlijk nog wel een keer naar mijn werk en dan ook iets geven voor mijn verlof.

Juutje Lekker bijna verlof!

Printje Vorige keer heb ik een ruggeprik gekregen door complicaties en was het op dat moment echt een verademing moet ik zeggen. Mocht het bij deze weer te lang duren met ontsluiting/vermoeidheid/pijn e.d. hoop ik weer een ruggeprik te mogen krijgen omdat je dan ook nog zo goed als aanwezig bent bij alles wat er gebeurd.

Pinkel Wij hebben de 20e een afspraak met de vk om alles door te bespreken over de bevalling en bevalplan. Wil mij er van het weekend ook in gaan verdiepen. Bedankt voor de link Jetje!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Printje wo 14 nov 2012 - 8:34

jetje; gelukkig houden ze je goed in de gaten! Kan me voorstellen dat je toch wel geschrokken bent, kan het niet ook deels een groeispurt zijn? Ik weet nog wel dat R soms ook in van die sprongen groeide, wel niet zoveel weken maar toch wel 1-1.5 week voor, daarna trok het zich toch weer goed.

Snoes; Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden!

Pinkel; ik zie het nut van een bevalplan niet zo, de vk heeft het er ook nog niet over gehad trouwens, maar ze moeten maar doen wat nodig is. De enigste eis die ik heb is dat ik heel snel na de bevalling weer naar huis mag, als het kan natuurlijk, ik wil niet onnodig in het ziekenhuis blijven. maar voor de rest? wat nodig is doen ze maar.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 8:37

Die gedachte had ik 2 weken geleden ook Printje. Misschien een groeispurt, vandaar dat ze twee weken later weer wilden meten, maar in plaats van bijtrekken is het kindje nog eens 2 weken daarop uitgelopen en loopt het nu vier weken voor. Dus een groeispurt hebben ze nu wel uitgesloten... Ergens hou ik de angst dat het zwangerschapsdiabetes is dus ik ben wel blij dat ik morgen die uitgebreide test heb...

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 14 nov 2012 - 8:40

Ow oke sorry dat had ik dan niet meegekregen. Misschien is het dan idd diabetes, dat heeft een collega van mij ook gehad.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Pinkel wo 14 nov 2012 - 9:16

Jetje schreef:Toevallig heb ik vandaag nagedacht over een bevalplan Pinkel. Als je geen idee hebt, zou je misschien hier eens naar kunnen kijken: kan je online invullen. Doe je allicht wat ideeen mee op:

http://www.verloskundigcentrumzutphen.nl/bevalling_plan

Bedankt voor de link Jetje!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  NoName88 wo 14 nov 2012 - 21:17

Zo, waren jullie gisteren allemaal vrij ofzo? 5 pagina's geloof ik!

Heb je nog steeds last van je heup/bekken Travel?
Pas je op dat je niet slaapdronken naast het krukje stapt Neutral
File lijkt me inderdaad niet fijn... Maar ja, ik 'moet' op de fiets, maar dat vind ik ook niet echt een pretje meer! M'n blaas komt zo gigantisch in de verdrukking als ik op de fiets zit... Constant het gevoel dat ik het in m'n broek doe Sad

Flower, ik lig gelukkig ook niet echt lang wakker, maar word gewoon vaak wakker. En ja, die voedingskussens dat is wat... Mijn man wil hem ook telkens, of een stukje.. Hij wil vaak nog wel met me delen angel

Goed voornemen Printje Wink Fijn dat je zo zonder klachtjes bent! Gisteren hadden man en ik het ook over Sinterklaas, cadeautjes en suprises. Zegt hij; 'ach maar jij hebt straks toch vakantie'. Ja schat, maar dan is het ook bijna Sinterklaas! Tijd gaat zo snel! Was eigenlijk zelf ook wel van plan wat meer aandacht aan Sint te schenken dit jaar, maar ik moet t/m de laatste week van november werken...
Gewoon net doen of je gek bent w.b.t. je bed omhoog laughcry Deed m'n schoonzusje ook, die is met ruim 38 weken ingeleid en had thuis ook niks met d'r bed gedaan...

Ja Flower, die sokjes doen het hem Wink Rompertjes zat ik van de week ook over na te denken. Had alleen nog maar met lange mouwen gekocht, denk t word winter.... Maar eigenlijk lijkt me dat met aantrekken enzo helemaal niet handig. Toch ook nog maar een aantal andere halen denk ik.. Van 't weekend weer 15% korting bij de Hema geloof ik Very Happy Ik ga nog eens failliet aan die Hema!

Lekker al die geplande vakanties van jullie mannen smile Ik weet ook nog niet hoeveel kraamzorg ik krijg. Ze komt hier volgende week.

Jasje heb ik ook nog niet voor de baby. Schoonmams heeft al wel een vestje, verschillende omslagdoeken en een zak voor in de mc gebreid. Rest koop ik wel als hij/zij er is. Ook omdat we het geslacht nog niet weten.

Wat vervelend je klachten Ella!

Jetje, graag gedaan Laughing
Wij hebben gisteravond info-avond gehad van de vk. Ik vond met name het stukje over pijnbestrijding wel interessant, daar kwam ook het meeste in naar voren wat voor mij nog onbekend was... Vk's zijn er meestal niet zo erg op voor... Pompje zei zij inderdaad ook iets van, maar weet neit precies meet wat Embarassed zw.dementie? Sorry

Ow ja, Flower, die kan ik ook nog ophalen. Al lang niet meer aan gedacht.

Die taart ken ik niet Snoes! Enne, mooi kado! Fijn dat alles goed was. Maarre, je vriend zal evenwel wel jarig zijn toch :p

Jetje, wat naar! 4 weken is wel de moeite! Benieuwd wat er vandaag uit de test komt en wat ze verder gaan zeggen.. succes!

Bevalplan ben ik nog niet mee bezig geweest. Gisteravond kwam het ook nog wel aan de orde.. Maar eignelijk weet ik ook niet zo heel goed wat ik er in zou moeten zetten. Wil nog wel even op internet gaan surfen, maar ben niet van plan een heel verhaal te gaan schrijven.

Ga nu ff snel de was ophangen en dan naar de vk en door naar het werk!

Fijne dag allemaal!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Snoes wo 14 nov 2012 - 21:25

Ella, ik las dat ze het bij jou in de urine hebben gevonden? Hier doen ze zo'n test dmv een inwendig onderzoek. Ofja, mijn gynaecoloog heeft een soort staaltje genomen daar. En ik snap je wel hoor, natuurlijk is het veel fijner om geen GBS te hebben, want er is natuurlijk altijd wel een extra risico aan verbonden en dat heb je natuurlijk liever niet. Hopelijk gaat het gewoon goed bij jullie! Hoelang moeten jullie in het ziekenhuis blijven?

Jetje, dat is inderdaad al een aardig gewicht, 2700 gram. Ik ben benieuwd wat er uit je glucosetest komt, succes vandaag meid!

Pinkel, ik heb geen bevalplan.

NoName, jaa klopt ik was vrij gisteren haha, maar ook ik moest veel bijlezen hoor. Wel gezellig, zo lekker druk in dit topic! Mijn vriend is binnenkort zelf jarig, dus die wordt dan ook lekker verwend. Over 2 weken al, dus wederom feest haha Very Happy

Ik kijk eigenlijk helemaal niet op tegen de bevalling, ik heb er wel zin in. Nouja, dat klinkt misschien stom, maar ik wil die ervaring wel graag meemaken. En misschien denk ik daar achteraf wel hééélemaal anders over hoor. Ik kijk er dus wel naar uit, én voor de ervaring en uiteraard natuurlijk omdat we zo ontzettend nieuwsgierig zijn naar de baby. Maar ook al kijk ik er echt naar uit, toch hoop ik dat de baby zich toch pas in december meldt smile.

Vandaag een drukke dag hier! Ik heb al een was gedraaid, de was van gisteren afgehaald en die van vanmorgen alweer opgehangen. Daarna heb ik de bovenverdieping al gepoetst, gestofzuigd en gedweild. Juist ontbeten en zo dadelijk rijd ik naar de stad om op cadeautjesjacht te gaan voor mijn vriend. Hij is over 2 weken jarig, wordt 27 en ik wil 27 (kleine) cadeautjes voor hem kopen. Nu heb ik daar toch tijd genoeg voor smile. Daarna ga ik langs mijn werk, mijn collega's nog trakteren voor mijn verjaardag. Lekker drukke dag dus, maar daar houd ik wel van.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  bolus26 wo 14 nov 2012 - 21:38

@ jetje succes met je test vandaag! Dat van dat pompje zei onze vk dat het niet de voorkeur heeft ivm.gebrek aan onderzoek op de lange termijn maar dat het niet de verwachting is dat het kwaad kan anders was t in eerste instantie niet goed gekeurd!
@snoes,mooie cadeaus zeg! Altijd fijn als je verwend word door lieve mensen!
@flower ik was wel van plan om te trakteren maar moest acuut stoppen,dus helaas!

Over het bevallinsplan: wij hebben t lijstje gebruikt om.er samen van te voren even over na te denken wat onze ideeen zijn. Toen we de bevalling met de vk gingen doorspreken vond ik.t wel fijn omdat ik zo wat meer voorbereid was en goed vragen kon stellen. Er staat overgens niks bijzonders in omdat wij,net als printje, zoiets hebben van wat moet dat moet! maar bijv op.yoga kregen we wst tips en ik heb wel gevraagd hoe de vk daarover dacht.( bijv warme nattr doek tegen perineum tegen inscheuren en verlichting.

Met mij gaat t wel ok.nog steeds veel controle en veel verplicht rusten want dinsdag zagen ze op de echo naast mn andere klachten dat mn vruchtwater behoorlijk verminderd is. Dus vanaf volgende week nog extra echo's. Kans is aanwezig dat ik bij 37/38 weken ingeleid wordt. Ik hoop eigenlijk zelf op na 5 dec ivm sint en t liefst na 10 dec ivm werk.man maar aan de andere kant ben ik t rusten tegen die tijd ook wel beu denk ik. Voel me voor de rest prima en druk kindje dus heb er wel vertrouwen in!,kindje is ook al goed ingedaald.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  bolus26 wo 14 nov 2012 - 21:42

@ snoes jij hebt duidelijk gern rust voirgeschreven gekregen Wink klinkt als een leuke,dag! Wat betreft bevallen, ik word ook steeds niewsgieriger hoor!
@ ella,sorry reageer ik helemaal niet op.jou! Balen van de bacterie zeg. Ik weet er niet zoveel van eigenlijk maar,zag er gisteren ook een topic iver.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes wo 14 nov 2012 - 21:43

Wanneer was je ook alweer uitgerekend Bolus?
En nee haha, ik heb inderdaad helemaaaal geen rust voorgeschreven gekregen. Ik wou dat ik wat van mijn krachten aan jou kon geven zodat je ook nog wat leuke dingen zou kunnen ondernemen hug Komt morgen je man weer thuis?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flower_L wo 14 nov 2012 - 22:07

Snoes...geef mij ook wat van die energie smile
heb was al wel afgehaald en nu draait klein programma met twee speelkleden. Maar verder nog weinig puf. Zo eerst weer naar de vk keuring smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  bolus26 wo 14 nov 2012 - 22:50

Snoes schreef:Wanneer was je ook alweer uitgerekend Bolus?
En nee haha, ik heb inderdaad helemaaaal geen rust voorgeschreven gekregen. Ik wou dat ik wat van mijn krachten aan jou kon geven zodat je ook nog wat leuke dingen zou kunnen ondernemen winter 2012/2013 mama's! - Pagina 17 699888 Komt morgen je man weer thuis?

dat is lief!! ja morgen is hij er weer. Op zich voel ik me wel goed maar dan is in bed liggen nog saaier! maar gelukkig heb ik internet op mn telefoon en mn moeder komt straks een stapel boeken brengen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 do 15 nov 2012 - 5:22

Snoes schreef:

NoName, jaa klopt ik was vrij gisteren haha, maar ook ik moest veel bijlezen hoor. Wel gezellig, zo lekker druk in dit topic! Mijn vriend is binnenkort zelf jarig, dus die wordt dan ook lekker verwend. Over 2 weken al, dus wederom feest haha Very Happy

Ja, jij schreef de 29e is mijn vriend jarig als ik tenminste nog niet bevallen ben... Vandaar dat ik zei: 'hij zal evenwel wel jarig zijn toch Wink'

Verder even kort hier.. Rest komt vanavond of morgen wel.

Vanochtend bij vk geweest. Ons kindje ligt er klaar voor smile Mooi gedraaid gelukkig en ook al ingedaald. Maar hij moet nog wel ff blijven zitten hoor Very Happy
Bloeddruk 130/74 dus ook netjes. Groei leek ook goed aan m'n buik te meten/te voelen.

Had zelf al wel een klein beetje het vermoeden dat hij gedraaid was. Bewegingen zijn iets anders geworden (worden ze evenwel ook wel, maar nu ook een beetje op een andere plek). En mensen zeggen ook dat ik begin te waggelen, m'n moeder zegt als ze me ziet lopen: 'hou je benen bij elkaar, straks valt ie eruit' en m'n man noemt me Donald Duck :cheering:
Die opmerkingen zijn dus ook allemaal weer verklaard met het indalen!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 6:31

Vanmorgen de test gehad en morgen kan ik de poli bellen voor de uitslag. Vind het wel spannend 28 november heb ik een gesprek met de gyn. Standaard controle en tegelijk een gesprek over de bevalling. Ben erg benieuwd...

NoName: wat fijn dat de kleine goed ligt nu. Inderdaad nog even een paar weekjes blijven zitten, maar het zal vast een hele geruststelling zijn voor je winter 2012/2013 mama's! - Pagina 17 561177 . Over dat bevalplan: ik had ook geen idee wat ik erin moest zetten, maar die link die ik eerder neerzette heeft een soort 'standaard'plan en zette me wel even aan het denken over de mogelijkheden en opties waar ik wat over kon zeggen.

FF: ja ik was bij J 12 dagen overtijd. Dat had ik bij de arts assistente ook aangegeven gisteren dat ik daar nu zo bang voor ben. Zij zei meteen dat het dit keer niet zover zal komen en dat ik voor die tijd ingeleid zal worden.

Snoes: klinkt helemaal niet raar dat je uitkijkt naar de bevalling, dat kan ik me heel goed voorstellen. Die hele ervaring en wat het je gaat opleveren. Het is zo bijzonder... En het komt ook zo dichtbij voor jou ineens!

Oh Bolus: jij wordt dus ook waarschijnlijk ingeleid. Spannend.

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel do 15 nov 2012 - 7:30

Jetje Ben benieuwd naar de uitslag! Komt allemaal wel ineens erg dichtbij. Of heb je dat gevoel niet? Zou ik zelf wel hebben denk ik.

Noname Hopen dat de kleine er dan niet meer uitspringt Wink . Leuk altijd al die opmerkingen hé! Fijn dat alles verder goed was bij de VK.

Bolus Fijn dat je man morgen weer lekker thuis is! Fijn dat je nu extra in de gaten word gehouden! Bij jou schiet het nu ook al gauw op waarschijnlijk. Ben benieuwd wanneer de eerste beval van dit topic!

Flower Door de keuring heen gekomen?

Snoes Nog alles wat op de planning stond kunnen doen? En 27 cadeau's....pfff hoe kom je erop?

Ben benieuwd hoe onze nachtrust is vanavond/vannacht. Onze dochter ligt voor het eerst in haar 'grote' bed. Nou ja, voor het eerst....eerst schreeuwde ze moord en brand als ze erin moest en hebben we na een paar dagen het ledikant er maar ingezet. Maar vanavond wilde ze wel samen met papa gaan slapen op haar kamer na enig uitleg. Nou J. in grote bed en mijn man op de grond op matrasje. Na een kwartier lag ze al te snurken, hoop dat ze dat voorlopig nog even blijft doen.

Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Limburg85 do 15 nov 2012 - 7:34

FF succes met het grote bed! Hier is R. sinds vorige week zondag over naar z'n nieuwe, grote bed. Hopelijk blijft ze lekker slapen tot morgenochtend en de komende dagen (voor altijd) ook.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: