winter 2012/2013 mama's!
+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
NoName: klinkt lekker nog maar 9.5 dag werken. Hier is de nachtrust ook niet optimaal hoor. Wordt ongeveer 3x per nacht wakker.
Travelgurly: ik herken je verhaal wel hoor, ondanks alle kwaaltjes en ongemakken vind ik zwanger zijn heerlijk.... Kan me niet voorstellen dat het over een paar weken al weer over kan zijn.
Flower: hier wordt het voedingskussen door manlief ook heel erg gewaardeerd..... Krijg hem nog net terug voordat ik ga slapen maar daarvoor heeft hij hem.
Flower: ik neem 2 verschillende maten pakjes mee naar het ziekenhuis denk ik. Heb neutrale pakjes gekocht wat dus voor beide kan. 49 uur is vlgs mij het standaard wat je krijgt.
Limburg: ik heb een berenjasje bij de zeeman gekocht. Ik ben ook een warm vestje gekocht en heb zo'n wrap en een voetenzak voor in de maxi cosi. Dus moet vast wel goedkomen
Kwak: je zegt 7.3 uren per dag. Maar de eerste dagen komen ze toch langer en de laatste korter? Of ben ik abuis?
Hier tob ik nog steeds met een blaasontsteking. Echter is er ook de streptokok B bacterie gevonden Ik moet dus tijdens de bevalling antibioticum en de kleine misschien ook. We moeten sowieso ter observatie blijven na de bevalling. Hebben andere dit ook al eens gehad?
Travelgurly: ik herken je verhaal wel hoor, ondanks alle kwaaltjes en ongemakken vind ik zwanger zijn heerlijk.... Kan me niet voorstellen dat het over een paar weken al weer over kan zijn.
Flower: hier wordt het voedingskussen door manlief ook heel erg gewaardeerd..... Krijg hem nog net terug voordat ik ga slapen maar daarvoor heeft hij hem.
Flower: ik neem 2 verschillende maten pakjes mee naar het ziekenhuis denk ik. Heb neutrale pakjes gekocht wat dus voor beide kan. 49 uur is vlgs mij het standaard wat je krijgt.
Limburg: ik heb een berenjasje bij de zeeman gekocht. Ik ben ook een warm vestje gekocht en heb zo'n wrap en een voetenzak voor in de maxi cosi. Dus moet vast wel goedkomen
Kwak: je zegt 7.3 uren per dag. Maar de eerste dagen komen ze toch langer en de laatste korter? Of ben ik abuis?
Hier tob ik nog steeds met een blaasontsteking. Echter is er ook de streptokok B bacterie gevonden Ik moet dus tijdens de bevalling antibioticum en de kleine misschien ook. We moeten sowieso ter observatie blijven na de bevalling. Hebben andere dit ook al eens gehad?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
FF die 49 uur is al incl bv, dan zou je uitkomen op 59. Ben benieuwd of jullie hetzelfde te horen krijgen, zou toch wel moeten neem ik aan?
Kwak het is ook geen echte jas, die jasjes zijn zachte vestjes eigenlijk. Denk dat we het maar eerst zo uitproberen, al wil ik graag het Z8 vestje haha maar als die andere 2 goed zijn dan is het zonde, kan ik beter even afwachten wanneer die in 62 komt want daar heb ik veel voorjaar/zomer spullen van.
Kwak het is ook geen echte jas, die jasjes zijn zachte vestjes eigenlijk. Denk dat we het maar eerst zo uitproberen, al wil ik graag het Z8 vestje haha maar als die andere 2 goed zijn dan is het zonde, kan ik beter even afwachten wanneer die in 62 komt want daar heb ik veel voorjaar/zomer spullen van.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Balen ella, ook nog die bacterie. Geen ervaring gelukkig, maar beterschap! Doen ze nu tot bevalling extra checks?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
NoName88 schreef:
Lijstje, ik ben inmiddels 24 en Jetje 30
En bedankt voor de herinnering
lekker hoor dat je verlof ook al in zicht is. En dat slapen is inderdaad een beetje jammer he...
TG: je bent er ook al helemaal klaar voor zo te lezen.
Haha Flower lekkere vriend heb jij, zo maar even jouw voedingskussen jatten... Ik heb drie setjes in de tas zitten. 2 verschillende maten en een setje extra
Printje: ik twijfel ook heel erg of ik het bed op klossen ga zetten. Sowieso beval ik in het zkh ivm medische indicatie en dan maar niet elke dag een verschoond bed als de kraamhulp er is haha.
Limburg: ik heb een dik vestje en een omslagdoek die ik in de Maxicosi of wagen kan gebruiken. Een echt jasje lijkt me voor zo'n pasgeboren baby zo onhandig en niet lekker zitten...
De info avond was heel verhelderend. Ben wel heel erg geschrokken. Ik heb bij mijn vorige bevalling een PCA pomp met remifentanil gekregen. Nu beval ik in een andere woonplaats en dus een ander ziekenhuis. Hier vertelden ze dat ze deze vorm van pijnbestrijding niet geven omdat ze de risico's voor de baby op lange termijn nog niet kunnen voorzien . Bij mijn bevalling toen werd gezegd dat dit juist de veiligste vorm van pijnbestrijding is omdat het niet rechtstreeks bij je kindje komt en direct uit je lijf is als je moet gaan persen. Ik ga vanmiddag tijdens mijn controle toch maar eens vragen over wat voor risico's ze denken hier wat ze met 'lange' termijn bedoelen. Ineens voel ik me zo schuldig tegenover J. Het zal allemaal wel meevallen, ik neem aan dat heen ziekenhuis niet zomaar pijnstilling geeft, maar aan de andere kant: als het allemaal meevalt zou dit zkh het ook gewoon moeten kunnen geven toch? Pfff lastig...
Gast- Gast
Precies jet, mijn bed hoeft echt niet iedere dag verschoond te worden, en anders heeft manlief een leuke uitdaging...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Flower_L schreef:Balen ella, ook nog die bacterie. Geen ervaring gelukkig, maar beterschap! Doen ze nu tot bevalling extra checks?
Ik krijg nu sowieso weer antibioticum deze week, en verder weet ik nog niets. Zal wel besproken worden bij de volgende controle afspraak.
Jetje: Hier in het ziekenhuis doen ze ook geen pompje met remifentanil.Ook om dat ze zeggen de gevolgen niet kunnen overzien. je zeggen dat ze voor nu kunnen zeggen dat het geen gevolgen heeft maar ze weten nog niet hoe of wat over 20 jaar. Wij hadden ook zeker wel itresse in deze vorm van pijnbestrijding mocht het nodig zijn, omdat het gewoon heel snel weer is uitgewerkt. Hier zeiden ze in het ziekenhuis dat verschillende anestesiologen er wel mee willen werken maar als er 1 of 2 er tegen zijn het lastig is om het door te drukken zeg maar. Ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken. In heel veel ziekenhuizen wordt het wel gegeven.
Ella- Ratel
Ella, je mag je uren kraamzorg zelf indelen. De meeste doen inderdaad de eerste dagen langer dan de laatste dagen.
misschien doe ik het nu wel andersom, mijn man is de eerste 2 dagen sowieso thuis en gaat daarna aan het werk dus kan beter de uren bewaren als man weer aan het werk is.
misschien doe ik het nu wel andersom, mijn man is de eerste 2 dagen sowieso thuis en gaat daarna aan het werk dus kan beter de uren bewaren als man weer aan het werk is.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:Ella, je mag je uren kraamzorg zelf indelen. De meeste doen inderdaad de eerste dagen langer dan de laatste dagen.
Oke dat wist ik niet. Hier komt de kraamzorg over 2 weken langs dus zal dan wel meer horen.
Gaan er weer uren kraamzorg af als je de eerste 24-48 uur in het ziekenhuis moet blijven?
Ella- Ratel
Ella schreef:kwak schreef:Ella, je mag je uren kraamzorg zelf indelen. De meeste doen inderdaad de eerste dagen langer dan de laatste dagen.
Oke dat wist ik niet. Hier komt de kraamzorg over 2 weken langs dus zal dan wel meer horen.
Gaan er weer uren kraamzorg af als je de eerste 24-48 uur in het ziekenhuis moet blijven?
Volgens mij gaat er wel een aantal uren van de kraamzorg af als je in het zkh moet verblijven. Maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Limburg85 schreef:FF die 49 uur is al incl bv, dan zou je uitkomen op 59. Ben benieuwd of jullie hetzelfde te horen krijgen, zou toch wel moeten neem ik aan?
.
Ok, en jij gaat FV geven? Want je hebt namelijk hetzelfde rekensommetje als mij opgeschreven eerder in je post 59u vind ik nog een mooi aantal uren.....
Ella Balen dat je nog steeds last heb van de blaasontsteking! Geen ervaring ermee, maar is het toevallig hetzelfde als de GBS bacterie? Want volgens mij hebben meerdere meiden dit die hier op het forum schrijven en is er pas geleden een topic over geweest.
Jetje Het hangt er denk ik vanaf wat het beleid is van het zkh t.a.v. de PCA pomp. Wat voor pijnbestrijding bieden ze dan aan? Ben benieuwd wat de gyn erover te vertellen heeft.
FF oh echt? Foutje maar de mijne is 49-5+10=54 uur.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Hmmmmm ik had iets te snel getypt(heb even teruggelezen)maar volgens mij moet ik nog naar de opticien ook voor sterkere brilglazen.......
Flip Fluitketel schreef:Limburg85 schreef:FF die 49 uur is al incl bv, dan zou je uitkomen op 59. Ben benieuwd of jullie hetzelfde te horen krijgen, zou toch wel moeten neem ik aan?
.
Ok, en jij gaat FV geven? Want je hebt namelijk hetzelfde rekensommetje als mij opgeschreven eerder in je post 59u vind ik nog een mooi aantal uren.....
Ella Balen dat je nog steeds last heb van de blaasontsteking! Geen ervaring ermee, maar is het toevallig hetzelfde als de GBS bacterie? Want volgens mij hebben meerdere meiden dit die hier op het forum schrijven en is er pas geleden een topic over geweest.
Jetje Het hangt er denk ik vanaf wat het beleid is van het zkh t.a.v. de PCA pomp. Wat voor pijnbestrijding bieden ze dan aan? Ben benieuwd wat de gyn erover te vertellen heeft.
Ja het is inderdaad GBS bacterie. Ik ga eens zoeken naar dat topic dan ben wel benieuwd.
Ella- Ratel
Ben benieuwd hoeveel uren ik dan krijg..want ik wil dus eigenlijk het minimale aantal uren, wat volgens mij 28 uur is maar zou daar dan ook nog 10 uur bijkomen voor een kind onder de 4? Want dan heb ik dadelijk nog hele dag iemand hier rondlopen (en ons idee was om een paar uur per dag en dat manlief de rest thuis zou zijn, hij kan dan thuiswerken zodat het hem geen uren kost)
Printje- Lady Post-a-lot
Heb van weekend trouwens nog bij kruidvat gratis tasje mogen halen met pakje luiers, zinkzalf en een fles. Op de kv voordeelkaart. Misschien tip voor meiden die ook die kaart hebbeb. Volgens mij kom ik om in de luiers straks!
Flower_L- Ratel
Ik heb mezelf ook al aangemeld Flower maar nog niets gehoord!
Printje- Lady Post-a-lot
Moet je even inloggen dan zie je of het geactiveerd is. Denk bij jou over week...gezien ik ong anderhalve week geleden mail kreeg met activatie.
Flower_L- Ratel
Ja het is wel geactiveerd, dat had ik meteen al nagekeken hahaha.
Weten jullie al wat jullie doen met eventuele pijnbestrijding? Vorige keer heb ik niets gehad maar ik twijfel nu wat ik doe, het was de vorige keer 200% meegevallen allemaal maar daarom ben ik nu juist bang dat het een hele andere bevalling word...
Weten jullie al wat jullie doen met eventuele pijnbestrijding? Vorige keer heb ik niets gehad maar ik twijfel nu wat ik doe, het was de vorige keer 200% meegevallen allemaal maar daarom ben ik nu juist bang dat het een hele andere bevalling word...
Printje- Lady Post-a-lot
zo dames, sinds vanmorgen even 3 pagina's bij te lezen.. maar goed dat ik niet veel te doen heb haha
over de kraamzorg: mij is verteld dat ik 49 uur krijg, 5 uur extra idd voor de borstvoeding, maar over die 10 uur extra voor een kind onder de 4 heb ik niks gehoord. toch nog eens navragen.
jullie zijn allemaal lekker bezig met nesteldrang zo te lezen haha. ik heb echt nog niet aan mijn vluchtkoffer gedacht. ik heb wel al een aantal weken schoonmaakdrang en nu bedenk ik me ineens: goh ik moet toch ook die kleertjes maar gaan wassen en een vluchtkoffer maken. haha jullie zitten me lekker op te jutten! en bedankt he!
bed op klossen doen wij niet. wij hebben al een vrij hoge boxspring, het scheelde geloof ik 10 cm met wat het moet zijn. als we dan ook nog klossen er onder doen moeten we met een trapje in en uit bed.
jetje, hoe was je echo? is het kindje wat minder hard gegroeid nu?
morgen nog 1 dagje werken van 17.00-22.00 en dan heb ik verlof! heerlijk!!
slapen gaat steeds minder dus ben er wel aan toe ook!
verder gaat alles zn gangetje hier
over de kraamzorg: mij is verteld dat ik 49 uur krijg, 5 uur extra idd voor de borstvoeding, maar over die 10 uur extra voor een kind onder de 4 heb ik niks gehoord. toch nog eens navragen.
jullie zijn allemaal lekker bezig met nesteldrang zo te lezen haha. ik heb echt nog niet aan mijn vluchtkoffer gedacht. ik heb wel al een aantal weken schoonmaakdrang en nu bedenk ik me ineens: goh ik moet toch ook die kleertjes maar gaan wassen en een vluchtkoffer maken. haha jullie zitten me lekker op te jutten! en bedankt he!
bed op klossen doen wij niet. wij hebben al een vrij hoge boxspring, het scheelde geloof ik 10 cm met wat het moet zijn. als we dan ook nog klossen er onder doen moeten we met een trapje in en uit bed.
jetje, hoe was je echo? is het kindje wat minder hard gegroeid nu?
morgen nog 1 dagje werken van 17.00-22.00 en dan heb ik verlof! heerlijk!!
slapen gaat steeds minder dus ben er wel aan toe ook!
verder gaat alles zn gangetje hier
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
oja en volgens mij worden de dagen dat je in het ziekenhuis verblijft van je kraamzorg afgetrokken. ik had een aantal dagen minder omdat ik die zorg al in het ziekenhuis had gehad. ik kon wel weer vanwege die ks meer uren krijgen maar dat wilden we niet.
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Wat betreft Kruidvat ik kreeg de mail afgelopen dinsdag en ga morgen eens de spulletjes halen.
Qua pijnbestrijding kan je hier in het zkh alleen kiezen voor die pethineprik of een ruggenprik.
Juutjepetuutje: lekker joh morgen verlof!!!
Qua pijnbestrijding kan je hier in het zkh alleen kiezen voor die pethineprik of een ruggenprik.
Juutjepetuutje: lekker joh morgen verlof!!!
Ella- Ratel
Trakteren jullie nog iets voor jullie met verlof gaan trouwens?
Hier zaten ze al te zeuren...dat ik iets moest bakken voor ze....
Eigenlijk totaal geen zin in, denk dat ik voor iets simpels ga
Flower_L- Ratel
Flower_L schreef:Trakteren jullie nog iets voor jullie met verlof gaan trouwens?
Ik neem denk ik iets lekkers mee voor bij de koffie, maar wordt ook heel simpel hoor
Ella- Ratel
Volgens mij gaan de uren in een ziekenhuis idd van je overige kraamzorguren af.
Ik blijf werken tot 36 weken en wil dan wel nog trakteren, ik denk op de borrel na schooltijd. Sowieso natuurlijk ook iets kleins voor de kinderen in de klas,ik denk iets van cakejes ofzo.
Ik blijf werken tot 36 weken en wil dan wel nog trakteren, ik denk op de borrel na schooltijd. Sowieso natuurlijk ook iets kleins voor de kinderen in de klas,ik denk iets van cakejes ofzo.
Printje- Lady Post-a-lot
Jetje, ik wilde ook graag nog een weekendje weg met z'n tweetjes (terwijl we in augustus en september ook nog een weekendje weg zijn geweest haha) maar ook hier zou het pas aankomend weekend voor het eerst lukken. En dadt vind ik dan toch weer te dichtbij de uitgerekende datum. Hoe was de controle vandaag Jetje??
NoName, koekjestaart wordt gemaakt van petit beurre koekjes die je in koffie sopt. En tussen elke laag koekjes doe je een mix van bloemsuiker, melkerijboter en het geel van een ei. Echt overheerlijk, al heb ik er niet van gegeten vanwege het rauwe ei. Wat een mooie wieg trouwens, wij hebben de familiewieg van mijn vriend ook gekregen. Ik word ook geregeld wakker 's nachts: ofwel omdat ik moet plassen ofwel omdat ik niet meer lekker lig.
Pinkel, gezellig dat je met je oma gaat shoppen, dat zie ik mijn oma niet meer doen haha
Ella, ik heb van mijn vriend een ring gekregen en een halsketting + armband. En als verrassing had hij de dag na mijn verjaardag vrij genomen, superfijn! Vervelend dat je nog steeds last hebt van de blaasontsteking en dat er GBS is teruggevonden. Ik ben er deze week ook op getest (zal volgende week wel de uitslag krijgen als ik terug moet komen), maar mijn gynaecoloog zegt dat het wel vaker voorkomt dat zwangere vrouwen dat hebben en dat ze dan uit voorzorg antibiotica krijgen tijdens de bevalling.
Flip, fijn dat alle babywas gedaan is. Ik vond het ook een heerlijk gevoel dat die klaar was en dat alles netjes gestreken in de kast ligt/hangt.
Flower, ik doe (nog) geen middagslaapjes, ben dan altijd bang dat ik 's avonds niet meer kan slapen. Vooralsnog probeer ik de dag door te komen zonder te slapen overdag haha. Wij nemen wel een aantal pakjes mee, maar ik weet nu al dat wij met de baby min. 5 dagen moeten blijven, dus ik zal wel wat verschillende setjes meenemen. Dankjewel nog voor de verjaardagswensen, ik heb een heeele fijne dag gehad! Bij mij is die actie bij kruidvat ook al een tijd geleden geactiveerd, maar ik vergeet het steeds op te halen. Moet je dat gewoon bij de kassa vragen of moet je het zelf nemen in de winkel?
Jelin, welke kleur hebben jullie uiteindelijk gekozen voor de babykamer?
Printje, fijn om te lezen dat bij jou ook alles goed gaat en dat bijna alles zowat geregeld is.
Travelgurly, ik herken je gevoel héélemaal. Ik voel me ook echt intens gelukkig met dat kleintje in mijn buik, ook al slaap ik er slechter door en zit ie nog steeds erg hoog waardoor ik veel minder lucht krijg. Ik ben ook heel blij met mijn buik, vind 'm zelf ook erg mooi haha Maar ik vind jou ook echt praaachtig zwanger, ben benieuwd naar weer een buikfoto van jou!
Limburg, wij hebben verschillende vestjes en één jasje voor de baby en ook een wikkeldeken voor in de maxi-cosi.
Printje, ik wil proberen zonder pijnbestrijding, maar doordat mijn lichaam flink verzwakt is door het afbouwen van mijn medicatie, is de kans heel groot dat mijn lichaam het zelf niet helemaal aankan en ik dus toch (minimale?) pijnbestrijding nodig zal hebben.
Juutjepetuutje, succes met je laatste dag werken!!
Toen ik met verlof ging heb ik wel getrakteerd, een appeltaart gebakken. Morgen ga ik langs mijn werk om te trakteren nog voor mijn verjaardag, dus mijn vriend en ik gaan straks brownies maken voor mijn collega's.
Verder gaat hier alles goed. Ik heb maandag aan de monitor gelegen, een echo gehad, mijn gynaecoloog heeft ook een test gedaan naar de GBS bacterie (verwacht de uitslag komende week te krijgen als ik terug moet) en hij heeft ook gelijk al even gevoeld. Ik had al een vingertopje ontsluiting, maar mijn baarmoederhals was nog lang, dus de bevalling zal zeker nog niet voor nu zijn en dat vind ik meer dan prima haha. Ook had ik nog voldoende vruchtwater, dus hier weer helemaal goedgekeurd, volgende week weer terug aan de monitor en weer een echo. Geen idee of hij dan nog een keer gaat voelen naar ontsluiting/baarmoederhals, vind het zelf wel fijn om te weten dat bijv. mijn baarmoederhals nog lang (genoeg) is en ik dus nog niet gelijk zal bevallen.
Ik heb afgelopen zondag ook echt een heeeerlijke verjaardag gehad! Mijn vriend heeft me een ring cadeau gegeven en een halsketting + armband, echt zooo mooi. Bovendien had hij ook vrij geregeld voor maandag, dat vond ik ook echt heel erg fijn. Echt een hele geslaagde verjaardag gehad. Nu op naar mijn vriend zijn verjaardag, die is 29 nov nog jarig, als ik dan nog niet bevallen ben haha .
NoName, koekjestaart wordt gemaakt van petit beurre koekjes die je in koffie sopt. En tussen elke laag koekjes doe je een mix van bloemsuiker, melkerijboter en het geel van een ei. Echt overheerlijk, al heb ik er niet van gegeten vanwege het rauwe ei. Wat een mooie wieg trouwens, wij hebben de familiewieg van mijn vriend ook gekregen. Ik word ook geregeld wakker 's nachts: ofwel omdat ik moet plassen ofwel omdat ik niet meer lekker lig.
Pinkel, gezellig dat je met je oma gaat shoppen, dat zie ik mijn oma niet meer doen haha
Ella, ik heb van mijn vriend een ring gekregen en een halsketting + armband. En als verrassing had hij de dag na mijn verjaardag vrij genomen, superfijn! Vervelend dat je nog steeds last hebt van de blaasontsteking en dat er GBS is teruggevonden. Ik ben er deze week ook op getest (zal volgende week wel de uitslag krijgen als ik terug moet komen), maar mijn gynaecoloog zegt dat het wel vaker voorkomt dat zwangere vrouwen dat hebben en dat ze dan uit voorzorg antibiotica krijgen tijdens de bevalling.
Flip, fijn dat alle babywas gedaan is. Ik vond het ook een heerlijk gevoel dat die klaar was en dat alles netjes gestreken in de kast ligt/hangt.
Flower, ik doe (nog) geen middagslaapjes, ben dan altijd bang dat ik 's avonds niet meer kan slapen. Vooralsnog probeer ik de dag door te komen zonder te slapen overdag haha. Wij nemen wel een aantal pakjes mee, maar ik weet nu al dat wij met de baby min. 5 dagen moeten blijven, dus ik zal wel wat verschillende setjes meenemen. Dankjewel nog voor de verjaardagswensen, ik heb een heeele fijne dag gehad! Bij mij is die actie bij kruidvat ook al een tijd geleden geactiveerd, maar ik vergeet het steeds op te halen. Moet je dat gewoon bij de kassa vragen of moet je het zelf nemen in de winkel?
Jelin, welke kleur hebben jullie uiteindelijk gekozen voor de babykamer?
Printje, fijn om te lezen dat bij jou ook alles goed gaat en dat bijna alles zowat geregeld is.
Travelgurly, ik herken je gevoel héélemaal. Ik voel me ook echt intens gelukkig met dat kleintje in mijn buik, ook al slaap ik er slechter door en zit ie nog steeds erg hoog waardoor ik veel minder lucht krijg. Ik ben ook heel blij met mijn buik, vind 'm zelf ook erg mooi haha Maar ik vind jou ook echt praaachtig zwanger, ben benieuwd naar weer een buikfoto van jou!
Limburg, wij hebben verschillende vestjes en één jasje voor de baby en ook een wikkeldeken voor in de maxi-cosi.
Printje, ik wil proberen zonder pijnbestrijding, maar doordat mijn lichaam flink verzwakt is door het afbouwen van mijn medicatie, is de kans heel groot dat mijn lichaam het zelf niet helemaal aankan en ik dus toch (minimale?) pijnbestrijding nodig zal hebben.
Juutjepetuutje, succes met je laatste dag werken!!
Toen ik met verlof ging heb ik wel getrakteerd, een appeltaart gebakken. Morgen ga ik langs mijn werk om te trakteren nog voor mijn verjaardag, dus mijn vriend en ik gaan straks brownies maken voor mijn collega's.
Verder gaat hier alles goed. Ik heb maandag aan de monitor gelegen, een echo gehad, mijn gynaecoloog heeft ook een test gedaan naar de GBS bacterie (verwacht de uitslag komende week te krijgen als ik terug moet) en hij heeft ook gelijk al even gevoeld. Ik had al een vingertopje ontsluiting, maar mijn baarmoederhals was nog lang, dus de bevalling zal zeker nog niet voor nu zijn en dat vind ik meer dan prima haha. Ook had ik nog voldoende vruchtwater, dus hier weer helemaal goedgekeurd, volgende week weer terug aan de monitor en weer een echo. Geen idee of hij dan nog een keer gaat voelen naar ontsluiting/baarmoederhals, vind het zelf wel fijn om te weten dat bijv. mijn baarmoederhals nog lang (genoeg) is en ik dus nog niet gelijk zal bevallen.
Ik heb afgelopen zondag ook echt een heeeerlijke verjaardag gehad! Mijn vriend heeft me een ring cadeau gegeven en een halsketting + armband, echt zooo mooi. Bovendien had hij ook vrij geregeld voor maandag, dat vond ik ook echt heel erg fijn. Echt een hele geslaagde verjaardag gehad. Nu op naar mijn vriend zijn verjaardag, die is 29 nov nog jarig, als ik dan nog niet bevallen ben haha .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic