Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 10 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Highway di 23 okt 2012 - 21:37

@Jetje: ja ik vind het maar niks dat slapen met zo'n dikke buik waar ook nog iemand in zit te trappelen! Ik ga vandaag een voedingskussen kopen, wie weet brengt dat wat verlichting! Dat van dat 9 maanden dagboek herken ik, ik ben nog steeds bij week 20 haha, vanavond maar weer eens bijwerken! Sterkte morgen!
@Snoes: wat een mooie 3d foto van het gezichtje zeg! Prachtig om te zien dat de baby al zo ' af' is!! Succes met de laatste dingetjes aan het kamertje af te maken!
@Jelin: fijn dat het weer goed gaat met je dochter! en wat leuk dat jullie (waarschijnlijk) weer een meisje krijgen!! Sterkte voor je man.
@Pinkel: Fijn dat je hoofdpijn weg is! En wat leuk dat je man zo actief in de babykamer isen fijn dat het nu echt ergens op gaat beginnen te lijken! Veel plezier met soppen haha
@Flip Fluitketel: wat vervelend dat je klachten zo heftig zijn maar hoe het klinkt lijkt het me inderdaad de juiste keus om het werken gewoon nu te stoppen en je voor te gaan bereiden op alles wat nog komen gaat.
@bolus26: klinkt ook heftig met die harde buiken en bekkenklachten, fijn dat je bijna verlof hebt en het er bijna op zit. Veel plezier met je partnerles zwangerschapsyoga, wordt gezellig denk ik Wink
@travelgury: heerlijk dat je jezelf zo goed voelt ! Geniet ervan!
@Ella: Heb je goed kunnen bijslapen?
@Mamatitty: het lijkt me ook erg stressvol, de situatie waar jullie nu inzitten, hopelijk gaat het vanaf nu wat meer volgens planning en kun je wat ontspannen.
@Noname88: Ik heb nu al problemen met mijn schoenen dus je hebt het aardig lang uitgehouden haha, succes met de laatste loodjes! ga je 4 of 6 weken van te voren met verlof?

Hier momenteel alles weer goed, man is aan de beterende hand. Maandag toch even naar de huisarts gestuurd (hij wilde niet) en hij heeft een heftige keelontsteking te pakken. Verder werk ik vanaf volgende week 1 dag in de week minder en ik kijk er echt naar uit, het gaat goed op het werk hoor maar als ik thuiskom moet ik echt meteen boodschappen doen/eten maken/eten/poetsen anders kom ik gewoon niet meer van de bank (alleen om mijn bed in te schuiven :p ) Dus hopelijk brengt dat extra dagje vrij wat meer rust! Ik ga zometeen lekker shoppen met mijn zus en de kids, even een voedingskussen kopen en even de babywinkel door! Ik heb nog niks gekocht voor de babykamer afgezien van de commode en het behang (bedje hebben we gekregen), dus als ik wat leuke accessoires tegenkom zou dat fijn zijn!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Snoes wo 24 okt 2012 - 1:01

Jelin, wat bijzonder dat je altijd al het gevoel hebt gehad dat je een meidengezin zou krijgen!

PC, dankjewel, maar ik lees het nu pas haha. En ik was het afgelopen maandag héélemaal vergeten.

Jetje, bij jou staat er ook alweer een 3 voor, nog maar 10 weken Very Happy Veel stekte/succes met je zoontje morgen!

Bolus, vervelend dat je zoveel last hebt. Succes met de laatste weken werken.

Travelgurly, goed dat je dat vraagt van dat matrasje in de kinderwagen. Ik heb daar eigenlijk nog niet eens aan gedacht, straks toch eens even kijken.

Ella, ik was het maandag dus helemaal vergeten, echt stom. Denk er nu weer pas aan bij het lezen van dit topic.

Pinkel, fijn dat je nu voortaan 2 dagen ipv 3 dagen kan werken, heerlijk! Ik vind zelf 5 dagen echt heel pittig worden.

Flip, fijn dat jullie besloten hebben om volledig de ziektewet in te gaan. Wat was er de vorige keer mis gegaan, dat heb ik even gemist denk ik? Kan me voorstellen dat het raar is om zomaar ineens weg te zijn, ik vind het al raar/moeilijk om 'afscheid' te nemen van mijn collega's terwijl ik al maanden weet dat 31 oktober mijn laaste dag is.

NoName, de dingen die jij opnoemt herken ik deels ook wel. Dingen van de grond oprapen gaat inderdaad een stuk moeizamer, minder lucht krijgen, mijn buik die héél hoog zit etc, maar het hoort er allemaal bij smile. Mijn ringen kan ik nog wel gewoon dragen, houd geen vocht vast.

Highway, hoeveel dagen werk je nu of hoeveel dagen ga je werken? Lijkt me wel fijn hoor!

All, ik merk wel dat het best pittig wordt om fulltime te werken. Het lukt me nog wel, maar ik heb echt ontzettend veel last van mijn rug en als ik thuis kom ben ik ook wel echt gesloopt. Nog maar 5 dagen werken en dan heb ik vakantie, wat raar. Morgen ga ik hier op mijn werk al trakteren met een zelfgemaakte appeltaart, vanaf vrijdag zijn er namelijk een paar collega's met vakantie en morgen is iedereen er nog.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pinkel wo 24 okt 2012 - 9:14

Hallo meiden,

Vandaag is mijn vader langs geweest om de randjes langs het aanrecht en de tegels af te kitten. Ook heeft hij het muurtje (wij hebben deels een lager muurtje in de keuken van 1 meter breed ongeveer) afgewerkt met hetzelfde hout als dat het aanrechtblad is! En ik ben heel erg blij met het resultaat moet ik zeggen!! Very Happy

Ook had hij de wiegbekleding meegenomen, en daar zaten ook nog dekbed-hoezen en nep (kan dus geen kussen in zeg maar) kussenhoesjes, en natuurlijk ook nog het hemeltje!! I love you I love you I love you
Dit is de bekleding geweest van de wieg waar ik vroeger zelf als baby'tje in gelegen heb. Bovendien is alle bekleding door mijn moeder zelf gemaakt, dus dat maakt het nog specialer!! Dus over de wiegbekleding hoeven we in ieder geval niet meer na te denken!! Very Happy

Pff op iedereen reageren, heb ik even geen puf voor hoor meiden, sorry!! Embarassed Embarassed Ben nog helemaal in de wolken met de wiegbekleding!! Vind dat echt het mooiste wat mijn vader ooit heeft meegenomen!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  NoName88 wo 24 okt 2012 - 10:02

Jetje, hoe is het gegaan met je zoontje?
Ik vind het ook heel kaal zonder ringen Sad Maar heb ze ook niet om m'n nek hangen. Heb eigenlijk ook niet echt een goede ketting.

Highway, ik ga 4 weken van te voren met verlof. Lekker dat je een dag minder gaat werken! En, goed geslaagd vandaag?
Ik ben vandaag t voedingskussen wezen halen bij t Kruidvat. Ga er vannacht voor t eerst mee slapen, ben benieuwd!

Zo Snoes, dan gaat de tijd echt hard he, als je al afscheid neemt op het werk! En dat van die kinderwagen vond ik ook een hele goede van Travelgurly, had ik ook nooit bij stilgestaan....

Wat leuk Pinkel, dat je vader de bekleding heeft meegnomen. Mijn moeder is ook druk bezig met nieuwe bekleding voor de wieg!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Highway wo 24 okt 2012 - 17:34

Ff sneleen kort berichtje, ik heb namelijk ook het voedingskussen van het kruidvat gehaald: ik heb heeeeeeerlijk geslapen, wat een geweldige uitvinding! Eerder gebruikte ik een kussen en die was ik steeds kwijt, maar deze ben ikniet kwijt geweest vannacht en ik rol niet op mijn buik. Helemaal super! (Goh, hoezo enthousiastna een goede nachtrust :p )
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 wo 24 okt 2012 - 18:09

Klinkt goed highway! Scheelt een boel he!Ook ik heb lekker geslapen,nu lekker wrrken![center][left]
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  NoName88 wo 24 okt 2012 - 20:04

Highway schreef:Ff sneleen kort berichtje, ik heb namelijk ook het voedingskussen van het kruidvat gehaald: ik heb heeeeeeerlijk geslapen, wat een geweldige uitvinding! Eerder gebruikte ik een kussen en die was ik steeds kwijt, maar deze ben ikniet kwijt geweest vannacht en ik rol niet op mijn buik. Helemaal super! (Goh, hoezo enthousiastna een goede nachtrust :p )

:cheering:

Ik moest er nog een beetje aan wennen denk ik. Vind hem erg groot... En ik had het een paar keer heel warm vannacht, maar dat komt vast niet door dat kussen confused
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Snoes wo 24 okt 2012 - 22:31

Wat fijn dat hij zo goed bevalt Highway! Ik slaap niet zo heel goed de laatste week. Ga het nog even afwachten en anders ga ik voor de laatste weken toch ook nog zo'n voedingskussen halen. Alhoewel ik natuurlijk veel meer kan slapen als ik vakantie heb vanaf half volgende week.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ella wo 24 okt 2012 - 23:54

Noname: geslaagd bij de kruidvat? Ik herken het wat je zegt of het sneller zat zijn. Sinds deze week wordt het ook hier zwaarder. Schoenen aantrekken is ook geen lolletje meer ;-)

Jetje: sterkte vandaag met je zoontje! Logisch dat je er tegen op zie.

Highway: fijn dat je man wat beter is. Lekker geshopt? Fijn dat je heerlijk geslapen hebt.

Snoes: tot wanneer ga je nu doorwerken? of hoef je na je vakantie niet meer? (dacht dat jij nog langer wilde werken?)

Pinkel: wat bijzonder he dat je zelf als baby erin gelegen hebt.

Heb eindelijk vanacht wat beter geslapen, maar 2 x wakker geweest, maar voel me zoooo moe. Vanavond maar weer lekker op tijd naar bed.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Flip Fluitketel do 25 okt 2012 - 0:26

Ella Fijn dat je vannacht iets beter heb geslapen! Hoe reageerde je collega's op je 'afscheidstaart'? Lekker nog maar een paar dagen werken en dan lekker van je verlof genieten.

Snoes Je zou er juist vanuit gaan dat je beter slaapt nu je nog werkt en moe bent. Maar ja als je thuis bent dan ga je wat makkelijker naar bed natuurlijk om even uit te rusten.Bij de 1e zwangerschap kreeg ik vanaf 35wk last van mijn rug/billen en dit werd toen gegooid op een beklemde zenuw door de VK. Na mijn bevalling kon ik nauwelijks lopen van de pijn in mijn rug/billen/bekken. En was het echt een strijd om uit bed te komen om bijv naar toilet te gaan of te douchen of zelfs mijn dochter maar op te tillen/vast te houden. Ik bleek een hele scheefstand in mijn bekken te hebben die de pijn veroorzaakte. Na veel oefeningen en rust is dit zo goed als over gegaan na een paar weken. Maar altijd een gevoelige plek geweest. Achteraf heeft de VK veel eerder actie moeten ondernemen( zeggen ze zelf ook en verkeerde diagnose gesteld) toen ik nog zwanger was. De VK had het toendertijd nog nooit zo erg bij iemand gezien zei ze. Daarom zijn ze er nu extra alert op.Nu is er afgelopen week weer een scheefstand in mijn bekken geconstateerd door de bekkentherapeut en om erger te voorkomen ben ik gestopt met werken. Hopelijk heeft de rust die ik nu neem baat erbij.

Pinkel Leuk dat de wieg nu zo goed als klaar is. Hier is de bekleding een paar jaar geleden vernieuwd van de (familie)wieg.

Highway Gelukkig is je man aan de beterende hand. En nog lekker geshopt?

Jetje Hopelijk komt het gevoel van 'genieten' weer een beetje terug als je verlof hebt. Hoe is het vandaag gegaan met je zoontje en met jou?

Ella Hier begint de buik ook al een paar weken aardig in de weg te zitten. En probeer op allerlei manieren mijn schoenen aan te trekken.

Mama Titty Begrijpelijk dat iedereen een beetje een kort lontje heeft. Het brengt toch altijd een gestress met zich mee. Jullie wilden toch aankomend weekend over zijn?

Voedingskussen-->voor sommige een uitkomst idd, maar ik kan er echt totaal niet mee slapen. Ik heb er wel 1 trouwens want hij is ook ideaal voor na de bevalling, in je kraamweek en daarna. Ik gebruikte hem toen ik op bed lag, voor de voedingen als ondersteuning of om de baby erin te leggen in de box.

Verder hier alles rustg. Merk wel dat rust nu al veel doet. Ook al heb ik er nog wel last van. Heb nu tijd zat om nog van alles te doen wat in op mijn lijstje staat. Alhoewel tijd zat....de tijd gaat naar mijn gevoel zo snel!

Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Flower_L do 25 okt 2012 - 0:29

hoe leggen jullie het voedingskussen dan in bed?
ik ben er al drie nachten mee aan het stoeien, maar krijg nog niet echt een ideale positie.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Ella do 25 okt 2012 - 2:18

Flower_L schreef:hoe leggen jullie het voedingskussen dan in bed?
ik ben er al drie nachten mee aan het stoeien, maar krijg nog niet echt een ideale positie.

Ik leg hem net ter hoogte van de onderkant van mijn hoofdkussen aan de rechter kant. ALs ik op rechts lig dan leg ik mijn linker ben en linker arm erover heen. Als ik op links lig dan leg ik hem lekker in mijn rug en het onderste deel tussen mijn knieen.

FF: Ik denk dat je Snoes bedoeld (zie eerste regel van jouw berichtje)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Ella do 25 okt 2012 - 2:19

Oh ja vergeet nog wat. Ik wil nog wat mandjes gaan halen voor op de commode te zetten. Maar wat is allemaal handig om dichtbij te hebben zeg maar. Wat stop je dus in die mandjes. Zat zelf aan luiers te denken en wat monddoekjes ofzo. En natuurllijk een pak billendoekjes. Maar verder?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Juutjepetuutje do 25 okt 2012 - 2:33

Ella schreef:Oh ja vergeet nog wat. Ik wil nog wat mandjes gaan halen voor op de commode te zetten. Maar wat is allemaal handig om dichtbij te hebben zeg maar. Wat stop je dus in die mandjes. Zat zelf aan luiers te denken en wat monddoekjes ofzo. En natuurllijk een pak billendoekjes. Maar verder?

Billenzalf, thermometer, evt vit druppeltjes, beetje de verzorgingsspulletjes dus.

Denk dat je gewoon moet kijken wat tegen die tijd handig werkt. Ik had de commode in mijn zwangerschap helemaal ingedeeld en ingericht, maar in de praktijk bleek dat bijv helemaal niet handig Wink
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Juutjepetuutje do 25 okt 2012 - 2:42

Jetje, hoe is het gegaan vandaag met J. onder narcose?

Snoes, wat heerlijk dat je bijna verlof hebt!

Flip fluitketel, hopelijk heb je veel baat bij het stoppen met werken. Denk dat het een verstandige beslissing is

Hier alles wel weer ok, vd week veel harde buiken gehad en ook beroerd er van, verschillende keren met de vk gebeld, maar nu lijkt t weer wat rustiger, misschien toch te veel gedaan ofzo
Verder hier ook wel moe en weinig puf, maar dat lees ik bij veel van jullie, we schieten natuurlijk ook al weer aardig op Laughing
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Snoes do 25 okt 2012 - 3:01

Ella, ik heb 4 weken vakantie vanaf volgende donderdag. Ik had nog 2 weken vakantie en nog 2 weken overuren staan. Dus die heb ik allemaal opgespaard en gelijk voor mijn bevallingsrust geplaatst. Zodat ik ipv 1 week op voorhand thuis, nu 5 weken op voorhand thuis ben. Ik denk dat ik luiers niet in de mandjes ga stoppen, maar gewoon in de commode denk ik. Verder ben ik ook wel benieuwd wat jullie op de commode zetten of in de mandjes doen.

Flip, collega's vonden de taart helemaal lekker! Vooral degenen die ik niet meer zie vanaf morgen, vonden het wel heel raar allemaal. We hebben hier met z'n allen een geweldige band, dus het was wel heel raar om 'afscheid' te nemen van hen. Ze kwamen me een dikke knuffel geven en hadden een roos voor me bij, zo lief smile. Vervelend dat je nu weer last hebt van die scheefstand in je bekken, hopelijk heb je inderdaad baat bij de rust. Ik heb in mijn bovenrug ook één heel gevoelige plaats, die is zowat altijd gevoelig/pijnlijk, ook als ik in bed lig bijvoorbeeld. Dus ik denk dat daar iets niet goed zit. Van mijn onderrug krijg ik pas last als ik aan het werken ben.

Ik zag net dat dat voedingskussen ook bij de Belgische kruidvat verkrijgbaar is dus daar ga ik straks even langs. Ik zag ook zo'n wikkeldeken voor in de maxi-cosi voor 10 euro. Mijn collega heeft die ook en vindt het heel erg praktisch dus die ga ik straks ook even halen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flip Fluitketel do 25 okt 2012 - 4:00

Snoes Ik zou het dan wel in de gaten houden van de rugpijn.

Juutje Fijn dat het wat rustiger is nu met de klachten. Maar even rustig aan doen met van allles en nog wat....

Ella Idd was een gedeelte van de tekst onder jouw naam bestemd voor Snoes. Wij hebben mandjes aan de muur hangen ipv een plankje en hierin hebben wij allerlei soorten zalf, thermometer, billendoekjes en verzorgingsspulletjes.

Flower Ik gebruik nu op voorhand de voedingskussen al niet. Maar bij de 1e was ik er ook altijd mee aan het stoeien en heb hem maar gauw aan de kant gegooid.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Highway do 25 okt 2012 - 5:53

Flower-l: ik leg hem net zoals ella, tussen mijn benen door, langs mijn buik en dan hoe ik hem vast. Ik lig namelijk graag op mijn zij maar rol nu steeds op mijn buik en dat ligt niet meer prettig, op deze manier kan dat niet meer en heb ik tegenwicht.

Voor degenen die het vroegen: ja heeeeerlijk geshopt, in ieder geval het een en ander voor het kamertje gekocht (aankleedkussen, 2 hoezen en een mandje voor op de commode), sokjes gekocht en dus het voedingskussen met extra hoes. Daarnaast heb ik gisteren dan ook het behang voor het kamertje besteld (fotobehang, witte roos) en net een luiertas besteld, een grijze van wallaboo. Ik vind het cht leuk om nu al die aankopen te gaan doen, helaas vind de bankrekening het minder haha

Edit: en nu heb ik ooknog een lamp gekocht voor op de babykamer :cheering:
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Ella do 25 okt 2012 - 19:31

Juutjepetuutje: oh ja een bakje met de verzorigingsproducten is oom handig ja. Vervelend zeg dat je zoveel harde buiken had.

Snoes: lekker dat je die weken voor de bevalling hebt kunnen vullen met vakatiedagen en overuren. Dan heb je voor daarna lekker lang nog.

Highway: zo jij bent lekker geslaagd met shoppen.

Wij gaan morgen de laatste spulletjes halen die wij nog nodig hebben. Dan zijn we daarna klaar en hebben we tijd voor andere dingen. Het geboortekaartje moeten we ook nog steeds doen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 21:06

Highway: fijn dat alles weer goed gaat. Lekker hoor volgende week een dagje minder werken. Super dat het voedingskussen zo helpt met slapen! En goed geslaagd met shoppen zo te lezen!!!

Snoes: ja bizar hard gaat het he... We zijn er bijna!!! Nog een paar dagen... Ik kan me voorstellen dat fulltime werken wel pittig is nog hoor. Ik deed het bij J ook, maar zou het dit keer echt niet volgehouden hebben...

NoName: 4 weken van te voren verlof? Gaat ook al opschieten voor jou he!

Ella: heerlijk dat je even hebt kunnen bijslapen. En schoenen aantrekken pfffff hou op schei uit haha.

FF: dat herken ik wel hoor, het lijkt veel sneller te gaan deze zwangerschap. Wel fijn dat rust je goed doet!

Juutjepetuutje: fijn dat het weer wat beter gaat met je. Goed je rust pakken he (voor zover dat kan met een kindje van 3 erbij...)

De behandeling van ons mannetje ging goed. Het was wel heel pittig. Hij heeft uiteindelijk 6 kroontjes op zijn kiezen gekregen en de andere twee zijn geseald. Hij had verdovingspleisters zodat hij de prik van het infuus niet zou voelen, maar hij was te bijdehand en liet zich niet afleiden, waardoor hij het prikken toch zag en ondanks dat hij het niet voelde moest hij er wel van huilen. Mijn man was binnen met hem dus de tranen liepen in de wachtkamer ook over mijn wangen. Ben zo blij dat het achter de rug is nu!!!!

Volgende week mijn verjaardag vieren en vanaf woensdag heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk genieten van mijn verlof winter 2012/2013 mama's! - Pagina 10 281626781

Gast
Gast

Bericht  NoName88 do 25 okt 2012 - 22:33

Fijn dat het goed is gegaan met J, Jetje! (Enne, ik ben ook volgende week jarig smile)

Ik ga inderdaad met 4 weken met verlof en t schiet al hard op ja! Ik zag Ella net over geboortekaartjes, moeten wij ook nog naar kijken... En volgens mij ben ik al iets verder Embarassed

Ik lig ook nog steeds een beetje te stoeien met dat voedingskussen. Vannacht maar eens proberen zoals jullie het beschrijven.

Jullie hebben het over de commode. Wij hebben een commode met zo'n plank erbij. Alleen die plank staat er nog steeds naast. Weet niet goed of ik die wel op wil hangen. Vind het een beetje standaard, iedereen heeft dat. En ik vind het een beetje zonde van de net gesausde muur. Je kunt de boel nooit een keer verplaatsen....
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Bimbam vr 26 okt 2012 - 1:45

Zoooo, volgens mij heb ik al een poos niet meer gereageerd Embarassed

NoName88, wij doen geen plank boven de commode, is nogal lastig met 3 schuine muren... De enige muur die wel recht is daar zit de deur in, en een inbouwkast.

Snoes en Jetje, lekker, bijna verlof. Mijn verlof begint officieel op 13 november, maar ik werk al niet meer sinds mijn moeder overleden is (27 september)...

MamaTitty, wat leuk dat jullie nu de sleutel hebben! Ik kan me wel voorstellen dat het wel wat stress oplevert, het klussen en de verhuizing. Wij kregen de sleutel van ons huis toen ik 6 weken zwanger was en 2 weken later zijn we verhuisd. Vond ik toen al niet zo'n succes meer, maar ik moet er helemaal niet aan denken om nu nog te gaan verhuizen...

Ik weet niet meer wie de tip gaf van het voedingskussen bij de Kruidvat, maar bedankt! Ik heb hem ook besteld, moet hem nog even bij de buren ophalen. De postbode was er vanmorgen al om 8.15 uur, ja dahaag, dan lig ik nog in bed hoor!

Verder zijn we nog druk bezig met de babykamer. Mijn vader is de hele week al bezig met de inbouwkast (dat zit zo vreemd dat ik niet eens een poging ga doen om uit te leggen hoe het zit winter 2012/2013 mama's! - Pagina 10 1578173417) en mijn schoonmoeder is afgelopen weekend begonnen met de muurschildering. Ik ben benieuwd hoe het wordt, ik heb nog geen idee. Ze had thuis al wat schetsen gemaakt hoe het gaat worden maar niemand mocht ze zien, zelfs mijn schoonvader niet (en daar kan ie slecht tegen, haha Laughing).

Babyspullen kunnen we redelijk wat dingen van vrienden lenen, zoals badje en kruiken enz. Ook kunnen we kleertjes van hun lenen. Ideaal met een baby die overal toch veel te snel uitgroeit.

En over twee weken gaan we nog lekker een weekje weg! We hebben een huisje gehuurd bij Landal, ergens in Duitsland. Er is een zwembad op het park en er zit een bad in ons huisje, dus ik vind het verder allemaal wel best. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 10 281626781 Heb er zin in, we wilden graag nog lekker even weg na alle ellende van de afgelopen tijd.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Ella za 27 okt 2012 - 10:43

Jetje: fijn dat de behandeling bij jullie zoontje goed is gegaan. Lekker dat je al bijna verlof hebt.

Noname: heb je nu beter geslapen met het kussen?

Bimbam: Jullie zijn lekker aan het klussen thuis. Fijn dat jullie nog even lekker een weekje weg gaan. Hebben jullie zeker verdiend!

Vandaag nog even wat kleine spullen gekocht voor de baby helaas nog niet alles. Maandag nog even verder op pad.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L za 27 okt 2012 - 19:33

Heb een goede houding gevonden, die tussen benen voor buik langs naar boven ... die hier genoemd werd.vriend irriteert zich aan dat ding in bed haha.
Bij l gebruikte hij m weleens op bank om op te dutten smile

sinds gisyer staat hier de box. Omdat we banken verzet hebben...anders moeten we over paar weekjes weer schuiven. En we willen l wennen aan feit dat er een baby komt. Niet dat straks zijn hoek wordt ingenomen door baby...en hij zich ineens aan kant geschoven voelt.

Reageer later op iedereen. Ben ruim drie u wakker doordat de kleine aap letterlijk uit zn bed viel...pfff...zo weer even slapen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  NoName88 zo 28 okt 2012 - 7:57

@ BimBam, met allemaal schuine muren valt het idd niet mee op iets op te hangen boven de commode smile
Ga je nog wel weer werken voor je verlof?
Leuk dat iedereen zo druk is met de babykamer!
Leuk dat jullie er nog even tussenuit gaan! Zullen jullie vast wel aan toe zijn. Kun je verder wel weer de draad een beetje oppakken met alles?

@ Ella, slapen met het kussen gaat nu inderdaad beter. Doe hetzoals jullie hier beschreven, net als Flower.

@ Flower, jij was er vroeg bij vanmorgen. Hopelijk heb je nog even kunnen slapen!

Hier weinig nieuws. Ben net even bezig geweest met de adressenlijst voor de geboortekaartjes. WE zijn vorig jaar getrouwd dus die lijst kon ik aardig goed gebruiken. Konden er wel aardig veel uit en een paar dingen even updaten!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: