Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 12 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella do 1 nov 2012 - 4:13

FF: Vervelend als je je zo voelt, al iets van cup a soup geprobeerd, voel je je misschien wat minder slap.

Jetje: winter 2012/2013 mama's! - Pagina 12 699888ben je bij je zoontje wel op de normale manier bevallen? Jullie kindje kan nu wel voor liggen op groei, maar voor hetzelfde geld staat jullie kindje dalijk weer even stil. Ben benieuwd naar je uitslag morgen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 4:39

Ella: mijn zoontje was ook heel groot en na een poging tot gewoon bevallen is hij uiteindelijk gehaald met een keizersnede vanwege combinatie gewicht en aangezichtsligging. Ik ben zo bang dat ik weer zo'n bevalling krijg. Ik heb eigenlijk geen angst voor de bevalling gehad tot nu toe omdat ik dacht (hoopte) dat dit kindje niet zo groot zou zijn. Maar nu na die echo en met wat ik met J heb meegemaakt vind ik het echt heel eng. Ik krijg daarom over 2 weken weer een echo om te kijken of de groei zich doorzet of niet...

Gast
Gast

Bericht  Ella do 1 nov 2012 - 4:43

Jetje schreef:Ella: mijn zoontje was ook heel groot en na een poging tot gewoon bevallen is hij uiteindelijk gehaald met een keizersnede vanwege combinatie gewicht en aangezichtsligging. Ik ben zo bang dat ik weer zo'n bevalling krijg. Ik heb eigenlijk geen angst voor de bevalling gehad tot nu toe omdat ik dacht (hoopte) dat dit kindje niet zo groot zou zijn. Maar nu na die echo en met wat ik met J heb meegemaakt vind ik het echt heel eng. Ik krijg daarom over 2 weken weer een echo om te kijken of de groei zich doorzet of niet...

Oh nu snap ik je angst. Maar mocht dit kindje groot blijven kan je dan niet een gesprek aangaan met een gynaecoloog? En je angsten bespreken?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Flip Fluitketel do 1 nov 2012 - 4:49

Jetje Jij had toendertijd toch al een gesprek gehad met een gyneacoloog ivm je angst hiervoor? Snap je angst wel zeker als je het met J. ook al mee hebt gemaakt. Hopelijk valt het over 2wkn mee en anders hoop ik dat je wel een goed gesprek heb ivm je angsten en evt acties hieromtrent.

Ella ik heb wat zoute drop genomen en nu gaat het wel weer iets beter gelukkig.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Pinkel do 1 nov 2012 - 4:49

Hallo meiden,

@ Dikkie Dik:
Erg vervelend voor je dat de school geen begrip schijnt te tonen. Zo ga je straks ook met een minder fijn gevoel met verlof lijkt me.

@ Flower: Dat was ff schrikken zeg! Wel fijn dat het weer is afgezakt!

@ Snoes: Hoe was de fotoshoot?

@ Bolus: Oh balen meid van die hoge bloeddruk!! Hopelijk zakt hij snel weer en mag je gewoon lekker thuisblijven! Gelukkig houden ze je wel goed in de gaten, dat zou mij wel een veiliger gevoel geven, maar leuk is anders natuurlijk.

@ TG: Hier ook iemand die af en toe denkt: Oh mijn god hoe ga ik dat straks allemaal doen als die kleine er is?? Dat kan ik toch helemaal niet? Ook vind ik het nog steeds een vreemd idee dat over +/- 10 weekjes hier een baby'tje ligt te slapen. Maar gelukkig heb ik veel meer momenten dat ik denk: JIPPIE ik wordt straks MAMA!!

@ Ella: Fijn dat de medicatie geholpen heeft!

@ Jetje: Jeetje meid dat is ff schrikken zeg. En logisch dat je nu tegen een natuurlijk bevalling opziet. Hopelijk heb je geen zwangerschapssuiker. Wel fijn dat alles goed is met jullie kindje, dat is natuurlijk het belangrijkste.

@ NoName: Hoe was het bij de verloskundige?

@ Flip Fluitketel: Balen dat je je zo duizelig voelt. Ik heb dat als ik te snel opsta smorgens, maar ik heb nu ook een vrij lage bloeddruk.

@ All:

Hier gaat alles zijn gangetje. Nog 3 weekjes werken en dan gaat mijn verlof al in!! De tijd gaat opeens echt zo snel, ben wel al aan het aftellen! Ik heb gister de meubels gesopt in de babykamer, dus alles ruikt heerlijk fris! Heb ook al wat kleertjes in de kast gehangen, en ga van de week nog even de babydozen uitzoeken wat daar nog allemaal in zit. Heb ze allemaal wel al eens ingekeken, maar weet echt niet meer wat er allemaal inzit, en wat ik daarvan in de babykamer ga zetten.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Ella do 1 nov 2012 - 5:02

FF: ja zoute drop kan natuurlijk ook, fijn dat je je wat beter voelt.

Pinkel: Lekker bezig geweest zeg in de babykamer. Leuk he. Ik had ook al snel wat kleertjes opgehangen in de kast. In dec ga ik het allemaal maar eens wassen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 6:26

Ja ik heb idd een gesprek met mijn gyn gehad over mijn vorige bevalling en deze. Hij heeft me toen heel erg gerustgesteld. maar hoe het er nu uitziet lijkt het erop dat het eenzelfde verhaal gaat worden. En als de gyn dan nog heel hard volhoudt dat ik het eerst natuurlijk 'moet' proberen, dan ga ik daar echt heel veel moeite mee krijgen... Maar goed ik probeer nu alle 'wat als' gedachten uit mijn hoofd te zetten. Morgen is het vroeg genoeg om me druk te maken.

FF wat fijn dat je je wat beter voelt.

Pinkel: leuk he dat rommelen in de babykamer. Ik ga morgen ook lekker los daar haha.

NoName: wat grappig dat jij ook morgen jarig bent! Gefeliciteerd vast. Alleen als 88 jouw geboortejaar is, ben jij wel een stukkie jonger... Ik word 30 pale

Gast
Gast

Bericht  NoName88 do 1 nov 2012 - 9:21

Zo ik heb weer tijd om verder te lezen en te reageren Wink

VAnmiddag bij de vk geweest. Die was helemaal tevreden. Bloeddruk (bovendruk) was zelfs gezakken Very Happy 136, dat is onder de 140 :cheering:
Verder ging alles volgens t boekje volgens haar, qua grootte was hij precies volgens t boekje.
Draaien had hij helaas nog niet gedaan, maar hij heeft de tijd nog even.

Vervelend Jetje dat je eerste dag zo vermoeiend was! Hopelijk is de rest van je verlof beter... Gelukkig heb je er nog een poosje laughcry Kan me er wel iets bij voorstellen dat korte lontje. Ik heb dan wel geen zoontje maar volgens mijn man heb ik ook geregeld last van mij 'zeikspier', letterlijk en figuurlijk Razz

Wat vervelend dat het zo gaat op je werk Dikkie Dik!!

Hmmm jouw dag van morgen klinkt goed Jetje!

Hoe is het nu met je Flower?

Hmmm, dat klinkt niet echt leuk Jetje! Wanneer krijg je uitslag van suikertest? Kan me voorstellen dat je er een beetje angstig van wordt...
Enne, 88 is inderdaad mijn geboortejaar. Ik ben nog een jonkie Wink
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Ella do 1 nov 2012 - 20:33

Jetje en NoName: gefeliciteerd!!!!

Jetje: hoe laat krijg je de uitslag?

Noname: fijn dat alles weer goed was!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 2:13

NoName: happy birthday meid!!!!

Vanmorgen ben ik heerlijk verwend door mijn mannen met een Rituals pakket. Straks lekker ff uitgebreid douchen en relaxen dus Laughing

Net ook gebeld voor de uitslag... Ik werd heel onzeker gemaakt... Ze zette me een paar keer in de wacht en vroeg toen mijn nummer om me terug te bellen met de mededeling 'de arts komt zo terug, dan overleg ik met haar en word je teruggebeld.' Ik vreesde dus al het ergste. Maarrrr ze belde net terug om te zeggen dat de uitslagen goed waren.

Gast
Gast

Bericht  bolus26 vr 2 nov 2012 - 2:24

Gefeliciteerd met jullie verjaardagen en jetje ook nog met de uitslag!

Mn bloeddruk was gezakt dus nu thuis rust houden en vaker op controle.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bimbam vr 2 nov 2012 - 2:30

Jetje en NoName88, gefeliciteerd met jullie verjaardag!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 12 281626781

Bolus, fijn dat je bloeddruk weer iets gezakt is. Thuis is het toch veel fijner dan in het ziekenhuis.

Ik ben gister ook weer bij de verloskundige geweest, alles was weer goed. Bloeddruk was netjes 120/62 en onze uk ligt mooi met het hoofdje naar beneden. De vk heeft mij ook laten voelen hoe het hoofdje ligt, was wel heel grappig. Vriend heeft het ook gevoeld I love you
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Travelgurly vr 2 nov 2012 - 2:31

Noname + Jetje : happy birthday to you !!! fijne dag!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Dikkie Dik vr 2 nov 2012 - 6:33

Gefeliciteerd Noname en Jetje!!
Fijn Bolus dat je bloeddruk weer is gezakt, thuis verlof hebben lijkt me ook veel bevorderlijker voor je bloeddruk.
Vandaag weer op controle geweest. Alles was goed. Ben toch in de laatste weken wat kilo's aangekomen, eindelijk. Mag ook wel. Het is gelukkig vooral buik en borsten..hihi. Bloeddruk weer netjes 115/65 en het hartje klonk ook prima. Ze had de hik.
Nu moet ik eigenlijk over 3 weken terug, maar het zijn er 4 geworden. Kon niet anders met mijn rooster.
Voor de mensen die dit termijn alweer voorbij zijn. Wat kan ik de komende bezoeken nog verwachten?? Krijgen we nog een echo?? Moet ik nog en keer bloed prikken? Ben het helemaal vergeten te vragen...
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Flip Fluitketel vr 2 nov 2012 - 7:13

Dikkie Dik Ik moest rond de 27e week nog wel een keer bloedprikken, maar dit was omdat ik Rhesus C had. Als je dit niet bent word er alleen rond de 29e/30e week op ijzer geprikt. Verder nog een echo rond de 30e/31e week. Maar het prikken op ijzer en de echo is bij ons standaard en weet niet of dat bij jullie vk praktijk ook zo is.

Bimbam Wat grappig dat jullie het hoofdje zo goed konden voelen. Verder fijn dat alles goed was bij de vk!

Bolus Fijn dat je bloeddruk gezakt was en je thuis verder mag rusten.

Jetje Fijn dat de uitslag goed was en nog een fijne avond verder!

Noname Fijn dat alles goed was bij de vk. Nog een fijne avond!

Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Juutjepetuutje vr 2 nov 2012 - 7:47

Jetje en noname gefeliciteerd met jullie verjaardag!
Jetje, wat fijn dat de uitslag goed was!

Bolus wat fijn dat je bloeddruk gezakt is en dat je thuis mag blijven!

Bim bam en Dikkie dik, fijn dat alles goed was bij de controle!

Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Mama Titty vr 2 nov 2012 - 9:57

Even snel ...

Jetje en Noname gefeliciteerd!!!

Jetje wat fijn dat de uitslag positief is, heb dat toen ook gehad met mijn man zijn uitslagen, wat was ik toen ook zo onzeker gemaakt.

Bolus wat fijn dat je bloeddruk gedaald is!!

Hier nog even druk en 'stressen' , keuken komt gelukkig 4 wken later.
De kamer van R. is echt te lelijk geworden door mijn moeder, ben zo boos! Ze was het echt aan het afraffelen en bij de band zit gewoon 6cm verschil in, zo schuin!
Dus ze mag de babykamer niet meer doen, die zal dan ook pas begin december klaar zijn want manlief moet dat doen.

Hebben jullie thema voor de babykamer?
Bij L. hadden we eerst Winnie the Pooh, bij R. roze maar nu weet ik totaal niet wat ik wil, en het gaat veel te snel nu!!!

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Snoes vr 2 nov 2012 - 11:13

Even kort, ik reageer morgen of overmorgen wat uitgebreider!

Noname en Jetje: Van harte gefeliciteerd nog met jullie verjaardagen! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad!! :cheering: :cheering:

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 4:05

Jetje: nou kan me voorstellen dat je van dat telefoon gesprek onzeker werd, gelukkig was het allemaal goed! leuke dag verder gehad?

Bolus: fijn dat je bloeddruk gezakt was!

Bimbam: fijn dat alles weer goed was. Mijn man voelt het kindje ook vaak hoe het ligt in mijn buik maar ik nog niet helaas.

Dikkie Dik: fijn dat alles weer goed was. Ik krijg bij 30 weken weer een echo.

Mamma Titty: he wat vervelend dat de kamer van R zo is geworden zeg. Wanneer gaan jullie over?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Mama Titty za 3 nov 2012 - 5:36

Ella we zitten al vanaf vorige week zondag erin, vandaag zijn echt de allerlaatste spullen over verhuisd , maar sliepen al sinds vrijdag hier.
De kamer van R. is niet zo geworden als ik zou willen, maar helaas niks meer aan te doen zonder alles opnieuw te moeten behangen.
We hebben er nu kasten voor gezet dat het minder opvalt.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 5:53

Mama Titty schreef:Ella we zitten al vanaf vorige week zondag erin, vandaag zijn echt de allerlaatste spullen over verhuisd , maar sliepen al sinds vrijdag hier.
De kamer van R. is niet zo geworden als ik zou willen, maar helaas niks meer aan te doen zonder alles opnieuw te moeten behangen.
We hebben er nu kasten voor gezet dat het minder opvalt.

Oh jullie zijn al over, zat er al een keuken in dan? Weet niet meer of jullie een nieuwebouw huis hebben of een bestaande woning. En ja kasten ervoor zetten in de kamer van R is inderdaad wel een oplossing.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 za 3 nov 2012 - 7:21

Bedankt voor de felicitaties en Jetje ook nog gefeliciteerd!

Jee, wat een zenuwslopend gedoe Jetje, maar gelukkig was de uitslag goed!!

Fijn dat de bloeddruk gezakken is Bolus, hopelijk blijft het zo...

Wat leuk dat je dat zelf hebt gevoeld Bimbam! Ik snap echt niet hoe ze dat zo goed kunnen voelen... Heeel veel oefenen zegt de vk dan tegen mij smile

Volgens mij is dat per vk/praktijk wel iets verschillend wat ze doen Dikkie Dik. Ik krijg in principe geen echo's meer. Maar je hoort ook wel eens dat ze met 30 weken ofzo altijd een liggingsecho doen. Verder hebben ze bij mij de vorige keer (3 weken terug) een vingerprik gedaan voor HB.

Over 1,5 week hebben we nog een voorlichtingsavond van de verloskundigen over de bevalling.

Ik moet nu al over 2 weken weer terug komen. Vanaf wanneer moet je eigenlijk elke week? Volgende keer ben ik 34 weken, dan met 36 of met 35 alweer?

Hmmm, dat is niet echt leuk Mama Titty, dat het afgeraffeld is Cry

Hier gisterenavond verjaardag gevierd en vandaag de laatste zooi opgeruimd en alles weer op z'n plek gezet en daarna gezogen en gedweild. Pfoe en daarna ben ik op de bank geploft! Was 't gisterenavond ook al heel zat en heb wel t idee dat ik me hier en daar toch een beetje te druk heb gemaakt... Als ik na een poosje op sta doet alles me zeer. Voel met net zo'n oud wijf!! En vannacht in bed had ik ook al last van dat omdraaien slecht wou... Maar ja vanavond niks bijzonders en morgen ook niet, dus kan ik lekker uitrusten verder.

En m'n moeder heeft de bekleding van de wieg klaar, ze gaat het begin volgende week uitwassen Very Happy
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 10:07

Ik loop bij de gyn en ga pas vanaf week 37/38 om de week op controle, daarvoor is het om de 3 weken en nu nog om de 4 weken.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 4:09

Dank jullie wel voor de felicitaties!!!

Bolus: wat fijn dat je rust ook goed is voor je bloedddruk dan weet je tenminste dat het wel echt helpt dus!

Dikkie Dik: de vorige keer kreeg ik na de 20 weken echo niet echt iets bijzonders meer. Pas toen ik overtijd liep kreeg ik extra echo's en ctg's. Maar in principe als de echo goed is en er geen aanleiding is, wordt hier niks extra's gedaan.

Mama Titty: vervelend dat zijn kamer zo geworden is... Wij hebben geen thema's gehad bij J. De kleurstellingen waren toen lime groen met blauw. Nu hebben we grijs gecombineerd met de babykleur zeg maar Laughing

NoName: lekker even bijkomen dus haha. Ik ook hoor, toch wel vermoeiend zo'n verjaardagsfeestje...

Lekker verwend gisteren met mijn verjaardag. Verder een hele grote draak die ons op alle manieren aan het uitproberen is. Behoorlijk vermoeiend...

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 4 nov 2012 - 23:13

Travelgurly, ik heb het er wel moeilijk mee gehad dat het mijn laatste dag was hoor. Ik heb zulke leuke en lieve collega's, dat ik daar best nog wel wat langer had willen werken. Had ik op voorhand geweten dat ik me nu nog zo goed gevoeld zou hebben, had ik misschien nog wel een paar weken doorgewerkt en mijn vakantie gewoon gespreid (zodat ik bijv. elke week 3 dagen moest werken ofzo).

Bolus, wat schrikken zeg! Hopelijk moet je niet opgenomen worden tot de bevalling, lijkt me echt vreselijk. Gelukkig was je bloeddruk weer gezakt en kan je hopelijk zo lang mogelijk thuis blijven. Hoeveel weken ben je inmiddels?

Jetje, heb je een leuke verjaardag gehad? Oh meis, wat lijkt me dat ontzettend schrikken dat jullie kindje 2 à 3 weken voor loopt, lijkt me echt niet leuk, zeker ook niet als je het al eens meegemaakt hebt. Hoeveel schatten ze jouw kindje nu qua gewicht?

Ella, dat heb ik ook, dat mijn kindje heel erg hoog zit. Hier is het nog niet gezakt of ingedaald. Hoe gaat het met je blaasontsteking?

Dikkie Dik, kan me voorstellen dat het heftig is hoor, om 27 lesuren voor de klas te staan. Wel kinderachtig van je werk dat ze nu moeilijk gaan doen, terwijl je voorheen alles voor school deed. Je hebt groot gelijk hoor, tijd om aan jezelf en aan de baby te denken. Hopelijk vinden ze toch snel een geschikte vervanger voor je.

Flower, beterschap meis! Met mij gaat het lichamelijk nog steeds hetzelfde sinds half augustus. Ik merk dat mijn lichaam echt niet goed (genoeg) functioneert met de minieme dosis medicatie die ik nu neem. Ik mag het van mijn gynaecoloog wel een beetje opschroeven, maar dat wil ik niet. Ik wil zo min mogelijk van dat spul in mijn lichaam hebben omdat ik echt niet wil dat de afkickverschijnselen voor ons baby'tje te erg worden Sad. De bevalling zal sowieso in het ziekenhuis plaats vinden, onder begeleiding van sowieso mijn gynaecoloog en een kinderarts. Ik wilde altijd graag proberen zonder verdoving te bevallen, maar mijn gynaecoloog vreest ervoor dat mijn lichaam dat aan zal kunnen. Mijn spieren zijn nu heel zwak en zo'n bevalling is natuurlijk heel zwaar, dus dat is nog maar even afwachten. Lief dat je ernaar vraagt!!

NoName, heb jij ook een leuke verjaardag gehad, lekker verwend? Fijn dat de conrole helemaal goed was! Wel balen dat je kindje nog steeds niet gedraaid is, hopelijk doet hij dat wel snel! Ik moest overigens vanaf 35 weken minstens 1x/week komen, zowel voor een echo als voor een monitor. Maar dit heeft te maken met de spierziekte die ik heb, icm de medicatie die ik ervoor neem. Er is zo weinig over bekend dat mijn gynaecoloog me liever wat vaker laat komen zodat hij het zeker goed kan opvolgen.

Flip, balen dat je je niet lekker voelt. Gaat het inmiddels al wat beter? Ik heb sinds donderdag ook een verkoudheid te pakken.

Pinkel, jouw verlof komt ook al dichterbij! Ik vond het ook allemaal heel erg snel gaan allemaal, ben benieuwd of de dagen alleen thuis ook zo snel voorbij zullen gaan smile.

Bimbam, fijn dat jij en de baby ook weer goedgekeurd zijn bij de VK! En het hoofdje laten voelen, wat leuk!

Mama Titty, wat vervelend dat de kamer van R. zo lelijk is geworden Sad

Zoo, ik heb iedereen weer gehad, lekker druk hier, gezellig Very Happy! Wij hebben echt een héél leuk (verlengd) weekend gehad. Woensdagavond hebben we de fotoshoot gehad bij iemand hier van het forum, echt een geweldige aanrader! We hebben vrijdagavond/nacht de foto's al mogen ontvangen, echt supersnel. Er zitten echt hele mooie tussen, ga straks wel eens kijken of ik er hier een paar kan zetten waaruit niet op te maken valt of we een zoon of een dochter krijgen haha Wink. Donderdag hebben we een babyborrel gehad van het zoontje van mijn neef. Vrijdag weer controle gehad bij de gynaecoloog, moest ook eerst een halfuurtje aan de monitor. Monitor was goed, echo ook. Ons baby'tje loopt nog steeds 1,5 week achter qua gewicht (en qua hoofdje 2 weken) maar dat is voor mij absoluut niet onrustwekkend. Mijn gynaecoloog heeft ook liever dat het wat achterloopt op schema, liever dan een baby'tje van 4 kg iig, omdat hij vreest dat mijn bekken daar te smal voor zijn. Daarna zijn mijn vriend en ik lekker gaan shoppen, nog wat babykleertjes gekocht en laarzen etc. We hebben echt een hele fijne dag gehad! Zaterdag zijn we naar de Ikea geweest en hebben we daar een schoenenkast en een bijzettafeltje gekocht. Zaterdagavond hebben we alles in elkaar gezet, de box staat nu, de extra verzoringstafel met badje staat en de nieuwe meubels die we hadden gekocht bij de Ikea staan ook. Gisteren hebben we een flinke herfstwandeling gemaakt met de hond. We hebben echt zoooo'n heerlijk fijn weekend gehad met z'n tweetjes. En ohja, afgelopen vrijdag is mijn andere neef ook papa geworden. Zijn vriend was bevallen met 36 weken.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: