Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 6 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 0:55

Jelin, wat vervelend dat je je hebt moeten ziek melden door je klachten! Hoorde het op mijn werk ook van een aantal collega's. Dat ze eerder moesten stoppen met werken ivm bandenpijn.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Flower_L di 9 okt 2012 - 7:29

Nou zaterdagavond is er niets meer van gekomen om te posten....nu dan maar.

@roos, fijn die goede echo! Jullie L dus al trotse broer, hier ben ik heeeeeeel benieuwd hoe onze l er tzt op reageert.

@ff, kaartje gekozen dus. Fijn, kun je weer iets afstrepen op de lijst! Veel sterkte met je schoonmoeder, spannend zo'n operatie.

@ Ella, hoe was het vandaag tijdens bezoek aan de gyn ivm pijn?

@ Jelin, verborgen druktemakertje dus! Hopelijk worden de klachten wel minder, vooral ook mbt dochter, of kan ze zich goed zelf vermaken?

@ jetje, wat een stomme opmerking van die vriendin zeg. Jouw buik groeit mooi! Snap nooit zo waarom mensen altijd maar iets moeten zeggen over de grootte vd buik. Te groot te klein te rond te breed te plat.....wat maakt het uit. Het gaat om wat erin zit.

@ snoes, suikerbonen ken ik ook niet. Zijn er nog andere kenmerkende dingen voor geboorte in belgie? Ooievaars e.d. kennen jullie ook niet toch?

*weg*

Fijne avond!

Laatst aangepast door Flower_L op di 9 okt 2012 - 17:24; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Ella di 9 okt 2012 - 8:11

Jelin: fijn dat het iets beter gaat.
Flower: he wat vervelend dat je je zo voelt. Goed dat je het aangegeven hebt bij je vriend. Dikke knuffel voor jou!

nou vanmorgen 1.5 uur in het ziekenhuis gezeten. Echo gehad dat was het positieve weer even naar de baby kunnen kijken. Heb uiteindelijk weer bloed moeten prikken en urine in moeten leveren. Moet vrijdag terug voor de uitslagen. En dan weer verder zien.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jelin di 9 okt 2012 - 10:31

@ Flower.. Balen dat je je zo voelt. Ik hoop dat L. Snel minder zal gaan peuterpuberen en dat je meer rust krijgt. Mijn dochter zit overdag op school en is al vrij zelfstandig. Hoef haar bijna niet te tillen. Ze snapt natuurlijk wel een beetje wat er komen gaat. Maar voor de rest gaat het thuis best goed.

@ Ella.. Balen dat je nog geen duidelijkheid hebt.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Juutjepetuutje di 9 okt 2012 - 18:46

flower, wat ontzettend vervelend dat je je zo voelt. het klinkt inderdaad alsof je er veel alleen voor staat. kan me goed voorstellen dat het je dan af en toe even te veel is. knuffel voor jou! hopelijk doet je vrije dag volgende week je even goed! (ik kan daar echt van genieten als ik vrij ben en zoon naar kdv)

Ella: vervelend, elke keer die pijnlijke buik. hoop voor je dat alle uitslagen vrijdag goed zijn!

Printje: hoe is het met de babykamer? gister nog aan het verven geweest?

Jetje: he wat vervelend, zo'n reactie van je vriendin. als je er al onzeker over bent zit je daar niet echt op te wachten. ik had je foto gezien in het buikjestopic maar je ziet er hartstikke goed uit hoor!! gewoon prachtig zwanger!!

Snoes, jeetje jij bent al weer 32 weken zwanger! wat gaat het hard! hoe is het nu met je medicatie en je kindje enzo? voel je de baby nu zoals je zou moeten voelen? (voor zover je dat kunt beoordelen)

Flip, veel succes deze week! is je schoonmoeder al geopereerd? sterkte in ieder geval.
leuk, het kaartje klaar! wij zijn er ook redelijk uit. van de week lekker op internet zitten rommelen, kon je je eigen tekst invoeren enzo en zag je precies hoe het er uit kwam te zien.

Jelin: fijn dat je je weer wat beter voelt. zit je nu helemaal in de ziektewet? of is het tijdelijk? en is het bloeden helemaal gestopt?

hier gaat alles zijn gangetje! weinig te melden eigenlijk. af en toe lekker aan het rommelen op de babykamer winter 2012/2013 mama's! - Pagina 6 561177 beetje bij beetje wordt het wat!
soms schrik ik er van dat ik gewoon al weer 27 weken zwanger ben. het gaat zo hard. véél harder dan de eerste zwangerschap! waarschijnlijk zullen de mama's die zwanger zijn van een tweede kindje dat wel herkennen. ik ben gewoon ook erg druk met mijn zoon, dus de tijd vliegt voorbij. het zou zo maar kunnen dat ik over 10 weken beval :O en zeker met de drukke periode die er nog aan komt (st maarten, Sinterklaas, Kerst) heb ik zo maar het idee dat die laatste 3 maanden ook ontzettend snel zullen gaan.

met mijn rug gaat het overdag nog steeds redelijk, zo fijn! ik was echt heel bang voor een nieuwe zwangerschap omdat ik bij mijn zoon rond deze periode echt niets meer kon. de fysiotherapeut heeft wel gezegd dat het niet zo erg zou worden omdat ik mijn houding nu veel meer verbeterd heb en sterker in mn spieren ben geworden, maar ja zij kan dat makkelijk zeggen. eerst zien dan geloven zeg maar. dus ik ben echt zo blij dat ik gewoon mn dagelijkse dingetjes kan blijven doen! zo is het goed vol te houden! merk wel dat ik de laatste nachten meer moeite heb met omdraaien in bed enzo, maar ja voorlopig zal ik niet klagen! Wink
zoon was hier al om 5.30 wakker, dus ik ben aardig gesloopt. hij gaat straks naar het kdv en ik hoef pas vanmiddag te werken dus denk dat ik er nog even een uurtje in duik straks!
fijne dag allemaal!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Travelgurly di 9 okt 2012 - 21:01

Gisteravond hadden ze in het ziekenhuis bij ons open-avond. Kregen eerst een presentatie, stonden wat kraampjes en mochten toen op de verloskamer/kraamafdeling kijken. Was erg intressant. Kregen helaas ook een filmpje van een bevallign te zien (ik vermijd de laatste 2 afleveringen van Barbies baby al omdat ik dat even nog niet wil zien) maar kwam er nu niet onderuit ;-) pffff kreeg wel tranen in mijn ogen hor. De verloskamers zien er helemaal niet ziekenhuisachtig uit, mooi gestyled, prettige sfeer en worden suites genoemd. Was leuk om te mogen kijken.

Flower: bah heel naar als je je zo voelt. Hoop dat je wat leuks kan plannen op je vrije dag.

Ella: spannend vrijdag. Hou ons op de hoogte van de uitslag! sterkte meis!

Snoes: al beetje een keuze laten vallen op de tekst voor het geboortekaartje?

Juutjepetuutje: wel fijn dat je je spieren heb versterkt. Slaap je toevallig met een voedingskussen, ik vind dit echt heerlijk liggen. Ik heb ook dat ik het zo snel vind gaan hor, echt bizar waar de tijd blijft. Weet de dag dat we het ondekte nog als gister. En toen zat ik nog....oooh dat ik pas volgende jaar! En nu met de drukke dagen inderdaad is het al zo snel voor mijn gevoel.

Jetje; nou ja zeg je vriendin is niet echt tactisch. Ook ik heb je foto gezien en zoals daar ookal gezegt een super mooie vrouw! En totaal niet dik! ja je buik groeid ja.....maar dat is alleen maar prachtig! Geniet er gewoon van.

Pfff meiden ik vind het soms wel snel gaan hor. Als ik denk ....ok misschien nog maar 14 of 15 weekjes...SLIK! Het ene moment kan ik niet wachten om ons meisje te zien en mijn liefde te geven.Het andere moment ben ik doodsbang.

Iemand die dit een beetje herkend?
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Printje wo 10 okt 2012 - 7:45

Hoi allemaal

Even een ego berichtje...ik vergeet altijd weer op wie ik wilde reageren Embarassed Vanavond de pretecho gehad en het is overduidelijk een meisje :cheering: Dit wisten we natuurlijk al maar een extra check is nooit verkeerd. Alles was prima in orde, ze was ongeveer 32 cm en 940 gram.

Even spammen hoor:
winter 2012/2013 mama's! - Pagina 6 598754_10151114824532763_1622799234_n
winter 2012/2013 mama's! - Pagina 6 576988_10151114824647763_711271610_n
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  bolus26 wo 10 okt 2012 - 7:57

Mooi printje!

@travelgurly:ik herken het zeker! ik was vandaag op kraamvisite bij mn achternichtje van 5 dagen oud en vond hetvzo n onwerkelijk idee dat ik over een pasr weken mn eigen meisje vast hou! Maar spannend/eng is t zeker! Wel ben ik de bekkenpijn erg beu dus dat mag van mij wel snel over zijn!

@flower ik had t van de week ook een beetje dat gevoel,zo naar!hopelijk gaat t nu wat beter!

@jetje wat vreselijk stom van die vriendin!
@ella succes vrijdag7

Wat t kaartje betreft, vind t wel lastig hoor, vind t al snel erg zoet/zweverig zeker die tekstjes maar komt vadt goed!van de week even met mn man knopen doirhakken!

bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 8:00

Mooi printje!

Gast
Gast

Bericht  bolus26 wo 10 okt 2012 - 8:07

@ travelgurly zag net je buik in een ander topic.mooi zeg!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 8:21

Printje: oh wat leuk die echofoto's!!!

Travelgurly: heel herkenbaar! Het lijkt zelfs alsof deze zwangerschap nog twee keer zo snel gaat...

Juutjepetuutje: dank je wel meid. Wat fijn dat het dit keer beter gaat dan de vorige. En inderdaad, wat gaat het belachelijk hard he...

Flower: ik heb helaas niet gelezen wat je geschreven had, maar hopelijk gaat het (weer?) goed met je.

Vandaag weer controle gehad. Alles was weer helemaal goed en ik krijg 1 november een groei echo. Schijnt standaard te zijn, maar ik vind het natuurlijk niet erg. Verder heb ik gigantische dorst, maar de vk vond het geen reden om te testen op suiker, omdat de baby niet extreem groot is.

Morgen fotoshoot van mijn buik. Ben erg benieuwd. 's Ochtends ook even kijken voor geboortekaartjes.

Gast
Gast

Bericht  Flower_L wo 10 okt 2012 - 9:03

@ Printje, leuk die foto's!!! Ik wil ook stiekem haha. maar we doen een newbornshoot. Beide is iets teveel van goede.

@ Jetje, ja heb het weer weggehaald, vond eigenlijk maar stom om hier te plaatsen. Ben benieuwd naar de shoot. Laat je het door iemand van het forum maken? Zie geregeld foto's van meiden van het forum nm.

@ Bolus, ik durk ook nog niet te kiezen qua kaartje. Wil niet te druk, en niet te zoetsappig, en niet te ruw......pffff En iedere keer kom ik nog leukere site tegen....

@ Travelgurly, mooie buik hoor! Ik herken het wel. Vooral nu, stress begint echt toe te slaan. Gevoel dat ik nog zooooooooooooooveel moet doen, terwijl het onzin is. Heb net de adressen ingevoerd in word, kunnen we al etiketten printen voor op de enveloppen straks haha. Goede voorbereiding he winter 2012/2013 mama's! - Pagina 6 561177

@ Juutje, zoooo herkenbaar. Eerst dacht ik...."hmmm....winter bevallen. Is dat wel wat met die koud." Daarna dacht ik "ow lekker met al die feestdagen, dan gaat de tijd lekker snel". Maaar nu het toch wel redelijk in zicht komt denk ik "stop....nog even wachten, gaat me te snel".

@ Ella, nog 2 dagen geduld dus...

Iets heel geks vanavond. Buurvrouw van twee huizen verderop kwam collecteren. Ik had haar dus laatst 'betrapt' op zwanger zijn, gezien de mevrouw van MvM met de grote tassen de deur uitliep daar. Dus ik loop met L. naar de deur om open te doen..en zeg tegen L. "wacht jij even hier...dan pakt mama wat centjes voor in de bus". Zegt hij al wijzend naar haar "baby, baby". Ik wist even niet hoe ik mij eruit moest redden, omdat ik dus stiekem heb gezien dat zij zwanger is (althans...als alles goed is blijven gaan nog steeds)...maar zij niet weet dat ik dat weet. Vond zo raar. Er kwam ook niemand langsgefietst met kinderzitje of weet ik het. Hij wees echt naar haar en zei "baby, baby".
Voelde me even heel ongemakkelijk.

Ik duik mn bed in. Vriend ligt er al een uurtje in, die was doodop. L. is snipverkouden en ik verwacht dat hij vanacht wel weer wakker wordt, en bij ons in bed kruipt, dus pak nog even wat uurtjes rust winter 2012/2013 mama's! - Pagina 6 561177 Fijne avond!

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Bimbam do 11 okt 2012 - 6:02

Even kort, mijn moeder is 2 weken geleden helaas overleden... Het is de laatste dagen heel snel gegaan en daardoor kwam het voor mij wel een beetje onverwacht. Gelukkig heeft ze niet lang hoeven lijden (dat wilde ze absoluut niet) en volgens mij heeft ze ook geen pijn gehad (ze kreeg morfine). Maar getver, wat mis ik haar... Cry
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Flower_L do 11 okt 2012 - 7:23

Gecondoleerd bimbam. Wat een vreselijk nieuws zeg. En wat spijtig dat ze de kleine nu niet kan zien.
hug

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Travelgurly do 11 okt 2012 - 7:28

oh vreselijk Bimbam! gecondoleerd. veel sterkte voor jou en je familie.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Jelin do 11 okt 2012 - 7:37

@Bimbam.. Gecondoleerd.. Heel erg veel sterkte met dit verlies.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Ella do 11 okt 2012 - 7:43

Juutjepetuutje: Het is voor mij mijn eerste kindje, maar ook ik vind de tijd echt omvliegen. Het gaat zoooo snel. Fijn dat het met je rug redelijk gaat.

Travelgurly: De verloskamers klinken goed bij jou in het ziekenhuis. Ik ga binnenkort kijken en ben benieuwd hoe het er hier uit ziet. Waar ben je precies doodsbang voor? Of is het niet iets specifieks?

Printje: mooi die echo's!!

Jetje: ik zou je dorst wel even in de gaten houden. Als het aan blijft houden vind ik dat zeker wel een reden om dat na te laten kijken. Ik heb in de eerste week van november ook een groeiecho. Hoe was de fotoshoot?

Flower: dat was zeker een ongemakkelijke situatie met je buurvrouw.

BimBam: ik had in je eigen topic al gereageerd. Nogmaals gecondoleerd meid!

Mijn buik heeft echt een groeispurt gemaakt zeg. Zal vlgde week weer eens een foto plaatsen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Printje do 11 okt 2012 - 8:01

Gecondoleerd Bimbam ontzettend veel sterkte met dit grote verlies.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Juutjepetuutje do 11 okt 2012 - 8:04

Wat vreselijk bim bam, gecondoleerd en heel veel sterkte!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Flip Fluitketel do 11 okt 2012 - 8:09

Bimbam Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 6:01

Oh bimbam ik had al gereageerd in je andere topic, maar wat verschrikkelijk meid!!! Gecondoleerd en heel veel sterkte!! Wat mooi dat je de naam en het kaartje nog hebt kunnen delen met haar, maar wat had je graag andere dingen met haar gedeeld winter 2012/2013 mama's! - Pagina 6 699888

Flower: wow had je zoontje dat helemaal zelf bedacht van die zwangere buurvrouw. Bizar he hoe die kleintjes het bij het juiste eind kunnen hebben... Nee de shoot is door een vriendin van mijn buurvrouw gedaan.

Ella: ja dat ga ik ook wel doen, even in de gaten houden of het zo blijft die dorst... Ben benieuwd naar de foto van je buik!

In het buikjestopic heb ik een foto van de shoot geplaatst.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje vr 12 okt 2012 - 6:09

BimBam, wat vreselijk, gecondoleerd

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Pinkel vr 12 okt 2012 - 7:51

Jeetje Bimbam,

Echt verschrikkelijk om tijdens je zwangerschap je moeder te moeten verliezen!! Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte de komende tijd.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Snoes vr 12 okt 2012 - 8:05

Flip, suikerbonen is hier inderdaad een traditie zoals bij jullie de beschuit met muisjes.

Ella, suikerbonen zijn hier een traditie. Wij eten geen beschuit met muisjes, maar geven de mensen die op kraamvisite komen suikerbonen mee als 'aandenken' zeg maar. Hoe waren je uitslagen vandaag?

Flower, ik denk dat het qua verschillen wel heel goed meevalt. Ik las in een ander topic over bed op klossen maar dat is bij ons (voor zover ik weet) niet. Verder gebeuren hier de meeste bevallingen in het ziekenhuis en is thuis bevallen maar een zeldzaam gebeuren.

Juutje, het gaat inderdaad erg hard, ik vind het allemaal zo snel gaan! Met mij gaat het wel goed, mijn medicatie staat nog steeds op 1/4 van wat ik normaal neem en dat merk ik fysiek wel enorm. Maar dat zal zo wel blijven tot na de bevalling, dus daar heb ik me al lang bij neergelegd. De baby voel ik nu wel veel vaker, ook gewoon overdag enzo wat ik eerst niet had.

Travelgurly, wij hebben heel waarschijnlijk wel de tekst voor ons geboortekaartje. Al ben ik al 3x veranderd haha, maar die we nu hebben zal het wel worden denk ik. Jij bent echt prachtig zwanger zeg!

Printje, leuk die echo's! Ik zal vandeweek eens kijken of ik de mijne op de laptop krijg. Grappig om te lezen dat jullie kindje nu 940 gram weegt. Zoveel woog ons kindje toen ik ruim 28 weken zwanger was Very Happy

Jetje, hoe was de shoot geweest?

Bimbam, ongelofelijk veel sterkte meid, wat vreselijk naar Sad

All, hier hebben we vandaag weer een controle + echo gehad bij mijn gynaecoloog. Ons kindje ligt een beetje achter op schema, ruim een week. Maar dat is niet zorgwekkend, het is voor mijn lichaam zelfs niet erg dat de baby wat achterloopt. De baby weegt zo'n 1800 gram nu, dat is ongeveer het gewicht voor een baby van 30w6d. Zolang de baby niet nog meer gaat achterlopen is het niet zorgwekkend.
Vanaf nu moet ik wel heel regelmatig komen i.v.m. mijn spierziekte en de medicatie. Hij wil ons kindje en mij goed opvolgen nu dus vanaf 35 weken elke week aan de monitor en elke week een echo bij mijn gynaecoloog. Vind het wel fijn hoor dat hij me zo goed opvolgt, toch wel een geruststelling.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  NoName88 za 13 okt 2012 - 0:07

Zo, daar ben ik ook weer eens nadat ik een aantal pagina's heb bijgelezen. Vorige week was het elke avond wat, dus weinig op het forum geweest.
Daarnaast hebben we er een mooi, gezond neefje bijgekregen dus daar zijn we ook nog een aantal keer geweest smile

Jullie schrijven echt te veel om op te reageren Sad

BimBam, gecondoleerd! Wat vreselijk. Erg jammer dat ze jullie kindje niet meer mee kan maken. Zal straks nog wel heel moeilijk zijn als de baby er is... Sterkte!!

Leuke echo Printje!

Ella, heb je al uitslagen gehad?

Fijn dat ze je zo goed in de gatne houden Snoes!

Ik ben van de week ook weer bij vk geweest. Zag er allemaal goed uit. Bloeddruk 140/62 (lijkt beter te gaan naar wat ik steeds had, bovendruk wordt iig niet hoger) en een HB van 7,4.
Verder heb ik toch besloten om borstvoeding te gaan proberen. Ga misschien nog een cursus van 3 avonden via de vk volgen.
Van de week ook een rondleiding gehad op het KDV waar de kleine straks een halve dag p/w heen moet, dat zag er ook goed uit dus de inschrijving gaat door.

Gisterenavond nog op kraamvisite geweest (meisje was al een week of 7 oud) en van de week een paar keer bij ons neefje. Wel leuk al die baby's. Al kan ik nog niet echt zeggen dat het nu bijzonderder is dan voor een jaar terug.

Verder gaat de tijd wel hard vind ik. Voor mij gevoel moet er nog zooooo veel gebeuren, maar ik kom er gewoon steeds niet aan toe. Zal allemaal best goed komen. Misschien meot ik gewoon af en toe eens van mijn luie kont afkomen Embarassed

NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: