winter 2012/2013 mama's!
+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
@Ella het kraampakket heb ik ook al een paar weken geleden van het VGZ gekregen.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
@ Ella.. Als je de kraamverbanden ziet schrik je haha.. En dan krijg je er nog meerder van in een keer in je broek haha. Maak je geen zorgen is normaal. Maar zitten netbroekjes in voor de eerste dagen. Daarna grote onderbroeken aan doen. Maar volgens mij ligt het aan je verzekering. Ik krijg hem voorlopig nog niet haha.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin schreef:@ Ella.. Als je de kraamverbanden ziet schrik je haha.. En dan krijg je er nog meerder van in een keer in je broek haha. Maak je geen zorgen is normaal. Maar zitten netbroekjes in voor de eerste dagen. Daarna grote onderbroeken aan doen. Maar volgens mij ligt het aan je verzekering. Ik krijg hem voorlopig nog niet haha.
Nou zal me vast voorbereiden..... haha... Dan maar hele grote onderbroeken kopen. Netbroekjes lijkt me nou ook niks. Ik krijg volgens mij mijn pakket thuisgestuurd.
En de intake van het kraambureau dat vond toch rond de 30 weken plaats of niet?
BimBam: hoe is het met je en met je moeder? Las in een ander topic dat het niet zo goed ging
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
@ Ella.. vond dat juist erg fijn die netbroekjes alleen niet zo charmant. Weet niet wanneer ik intake krijg. Ik dacht voor de 35 weken. Hoop eigenlijk op een telefonische intake iig. Maar ja we zien wel. Vond de intake vorige keer niet zo bijzonder.
vorige keer hadden ze het kraampakket bij de buren afgegeven. En bedankt he haha.
vorige keer hadden ze het kraampakket bij de buren afgegeven. En bedankt he haha.
Jelin- Kletskop
Jelin schreef:@ Ella.. vond dat juist erg fijn die netbroekjes alleen niet zo charmant. Weet niet wanneer ik intake krijg. Ik dacht voor de 35 weken. Hoop eigenlijk op een telefonische intake iig. Maar ja we zien wel. Vond de intake vorige keer niet zo bijzonder.
Bij het kraambureau waar ik me heb ingeschreven daar doen ze bij een 2de ook telefonisch de intake. Bij de eerste komen ze langs.
Leuk dat ze het bij je buren hebben afgegeven, maar zie je aan de buitenkant dan dat het om het kraampakket gaat??
Ella- Ratel
Ella schreef:Jelin schreef:@ Ella.. vond dat juist erg fijn die netbroekjes alleen niet zo charmant. Weet niet wanneer ik intake krijg. Ik dacht voor de 35 weken. Hoop eigenlijk op een telefonische intake iig. Maar ja we zien wel. Vond de intake vorige keer niet zo bijzonder.
Bij het kraambureau waar ik me heb ingeschreven daar doen ze bij een 2de ook telefonisch de intake. Bij de eerste komen ze langs.
Leuk dat ze het bij je buren hebben afgegeven, maar zie je aan de buitenkant dan dat het om het kraampakket gaat??
nee zat in een doos met kinderopdruk hier dan. Maar wel een mooi vgz sticker erop. Buurvrouw wist genoeg denk ik. Is een oudere vrouw.
Jelin- Kletskop
Jelin, dan is werken inderdaad niet handig! Tsja, die test moet je je inderdaad gewoon even overheen zetten. Ben wel blij dat het achter de rug is.
Ach wat schattig al die bezorgde broertjes en zusjes! Bij Jetje ook al!
Oh ja, zegt die jongen op het postkantoor gister ook nog; veel plezier ermee! Hij wist geloof ik niet echt wat erin zat
Jij bent lekker creatief bezig Travel! Ben vanochtend met mijn moeder stof wezen kopen voor de wieg. LIep in die winkel en werd helemaal hebberig. Ik zei je zou toch bijna een naaimachine gaan kopen. Helaas ben ik niet zo handig, heb ik niet zoveel tijd en niet zoveel geduld
Loesje, bij mij beweegt hij op de meeste vreemde momenten... Heel soms merk ik dat hij reageert als ik m'n hand op m'n buik doe, maar meestal niet. Doet gewoon waar hij zelf zin in heeft, lekker eigenwijs! Word wel steeds drukker en 't gaat ook allemaal steeds harder heb ik het idee
Ella, ik vond het ook vrij vroeg. Thuis bevallen mag voorlopig toch nog niet. Maar ja, we hadden inmiddels al meer rotzooi, dus dit kan er ook nog wel bij Wat brengt een kind veel spullen mee zeg, en ik krijg het idee dat dat alleen nog maar erger word
Mijn vriendin vond zo'n netbroekje ook heel fijn, eerst wilde ze hem niet aan, maar uiteindelijk had ze er heel veel schik van!
Bij mij stond er op de buitenkant wel iets van kraamcadeau ofzo... Nou ja, je buren hadden vast al wel gezien dat je zwanger was toch?
Ach wat schattig al die bezorgde broertjes en zusjes! Bij Jetje ook al!
Oh ja, zegt die jongen op het postkantoor gister ook nog; veel plezier ermee! Hij wist geloof ik niet echt wat erin zat
Jij bent lekker creatief bezig Travel! Ben vanochtend met mijn moeder stof wezen kopen voor de wieg. LIep in die winkel en werd helemaal hebberig. Ik zei je zou toch bijna een naaimachine gaan kopen. Helaas ben ik niet zo handig, heb ik niet zoveel tijd en niet zoveel geduld
Loesje, bij mij beweegt hij op de meeste vreemde momenten... Heel soms merk ik dat hij reageert als ik m'n hand op m'n buik doe, maar meestal niet. Doet gewoon waar hij zelf zin in heeft, lekker eigenwijs! Word wel steeds drukker en 't gaat ook allemaal steeds harder heb ik het idee
Ella, ik vond het ook vrij vroeg. Thuis bevallen mag voorlopig toch nog niet. Maar ja, we hadden inmiddels al meer rotzooi, dus dit kan er ook nog wel bij Wat brengt een kind veel spullen mee zeg, en ik krijg het idee dat dat alleen nog maar erger word
Mijn vriendin vond zo'n netbroekje ook heel fijn, eerst wilde ze hem niet aan, maar uiteindelijk had ze er heel veel schik van!
Bij mij stond er op de buitenkant wel iets van kraamcadeau ofzo... Nou ja, je buren hadden vast al wel gezien dat je zwanger was toch?
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Die netbroekjes zullen inderdaad wel handig zijn. Maar koop wel wat grote onderbroeken voor als die hele grote verbanden niet meer hoeven dat ik dan gewoon wel ondergoed aankan.
Ella- Ratel
Haha Ella: goed geslaagd dus!
Jelin: wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt. Hopelijk gaat het gauw weer wat beter. Haha geweldig die kinderlogica!
NoName: oh heb je je kraampakket al hebt. Haha erg he en ik schrok de vorige keer nog het meest dat ik van die verbandjes 2 nodig had in het begin
Travelgurly: jij ook al zo geshopt...
Loesje: ik heb ook niet het idee dat de baby bewust op geluid reageert. Maar ik ben ook niet zo heel goed in dat contact maken of zo. Lukte bij mijn zoontje ook niet echt...
De vorige keer kreeg ik het kraampakket niet vergoed, dus moet even kijken hoe dat deze keer zit...
Ik ga straks op kraamvisite bij Muppetje. Ben erg benieuwd naar haar ventje...
Jelin: wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt. Hopelijk gaat het gauw weer wat beter. Haha geweldig die kinderlogica!
NoName: oh heb je je kraampakket al hebt. Haha erg he en ik schrok de vorige keer nog het meest dat ik van die verbandjes 2 nodig had in het begin
Travelgurly: jij ook al zo geshopt...
Loesje: ik heb ook niet het idee dat de baby bewust op geluid reageert. Maar ik ben ook niet zo heel goed in dat contact maken of zo. Lukte bij mijn zoontje ook niet echt...
De vorige keer kreeg ik het kraampakket niet vergoed, dus moet even kijken hoe dat deze keer zit...
Ik ga straks op kraamvisite bij Muppetje. Ben erg benieuwd naar haar ventje...
Gast- Gast
Jetje: ik dacht dat het kraampakket gewoon in je basis verzekering zit. Veel plezier bij Muppetje
Ella- Ratel
Vond gister nog wat uit oude pakket van l. Niets bruikbaars, dus weggedaan.
Zeiltje gebruikten we destijds voor in auto ivm evt brekende vliezen, netbroekjes vond ik ideaal. Kreeg in ziekenhuis 1 aan, thuis nog twee in pakket.
Ik koop deze keer al pak extra dikke kotex, hoeft vriend niet op pad na bevalling
Oja, koop ook een bidon. Als je gehecht bent is dat prettig en hygienisch na plassen. Alles schoonspuiten.
Zeiltje gebruikten we destijds voor in auto ivm evt brekende vliezen, netbroekjes vond ik ideaal. Kreeg in ziekenhuis 1 aan, thuis nog twee in pakket.
Ik koop deze keer al pak extra dikke kotex, hoeft vriend niet op pad na bevalling
Oja, koop ook een bidon. Als je gehecht bent is dat prettig en hygienisch na plassen. Alles schoonspuiten.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:
Vergeet niet om er lauw water in te doen. Manlief deed er hier koud water in
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Roos schreef:Flower_L schreef:
Oeps
Ik zal het onthouden.... bedankt voor de tip
Ella- Ratel
Roos schreef:Flower_L schreef:
Haha, dat is idd een goede aanvulling
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Roos schreef:Flower_L schreef:
Haha, dat is idd een goede aanvulling
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Wat een tip van die bidon! Heel slim!!
Hier zijn we nu 20 weken zwanger en ben geveld door de buikgriep. Heel fijn.... zou je van alle klachtjes af moeten zijn, krijg je weer buikgriep en behoorlijk ook
Woensdag de 20 weken echo, ik vind het zo spannend. Veel vrouwen die tegelijkertijd zwanger zijn, hebben allemaal een goede echo gehad. Dat maakt me wel eens bang, ik wil ook heel graag een goede 20 weken echo.
Dat zal dinsdag wel een slapeloze nacht worden..
Ik maak me nog steeds druk om de grootte van mijn buik. Ik zie hier buiken voorbij komen....pfoehee...het begint nu eindelijk bij mij een beetje zichtbaar te worden..straks is ons kindje te klein of groeit het niet goed
Hier zijn we nu 20 weken zwanger en ben geveld door de buikgriep. Heel fijn.... zou je van alle klachtjes af moeten zijn, krijg je weer buikgriep en behoorlijk ook
Woensdag de 20 weken echo, ik vind het zo spannend. Veel vrouwen die tegelijkertijd zwanger zijn, hebben allemaal een goede echo gehad. Dat maakt me wel eens bang, ik wil ook heel graag een goede 20 weken echo.
Dat zal dinsdag wel een slapeloze nacht worden..
Ik maak me nog steeds druk om de grootte van mijn buik. Ik zie hier buiken voorbij komen....pfoehee...het begint nu eindelijk bij mij een beetje zichtbaar te worden..straks is ons kindje te klein of groeit het niet goed
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Dikkie Dik, maak je daar geen zorgen over. Ik had met 20 weken ook nog amper buik! Pas met een week of 26 was het echt duidelijk zichtbaar.
Kijk:
Kijk:
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dikkie dik: ik hoor om me heen dat mijn buikje ook nog klein is voor de weken die ik nu ben. En ons kindje groeit gewoon goed hoor. Je gevoel mbt de 20 weken kan ik me goed voorstellen dat had ik ook. heb me er heel druk om gemaakt. Maar alles was goed. Beterschap!!!
Ella- Ratel
Ella: bij mijn vorige verzekering in het basispakket niet, maar ik zag dat het er deze keer wel bij zit. En als het goed is, kan het pakket elk moment binnenkomen...
Whaha goeie toevoeging Roos op die bidon
Dikkie Dik: spannend woensdag. En maak je maar niet druk om je buik hoor. Elke buik is anders. Ik heb nu een gigantische buik en had dat bij de eerste ook. Terwijl mijn beste vriendin (die drie weken op mij achterloopt van haar tweede) nog steeds niet zichtbaar zwanger is. En allebei de kindjes zijn hetzelfde geslacht en kerngezond...
Oooh wat is het ventje van Muppetje een droppie. Heel lief, zoet en je hoorde hem bijna niet. Zo een wil ik ook
Vandaag een kraammandje voor mijn schoonzus bij elkaar gekocht. Over een paar weken haar babyshower. Stom genoeg weer niks voor mezelf gekocht, maar op een of andere manier zie ik ook niet echt leuke kleertjes... Mijn man vindt het niet zo heel erg haha.
Whaha goeie toevoeging Roos op die bidon
Dikkie Dik: spannend woensdag. En maak je maar niet druk om je buik hoor. Elke buik is anders. Ik heb nu een gigantische buik en had dat bij de eerste ook. Terwijl mijn beste vriendin (die drie weken op mij achterloopt van haar tweede) nog steeds niet zichtbaar zwanger is. En allebei de kindjes zijn hetzelfde geslacht en kerngezond...
Oooh wat is het ventje van Muppetje een droppie. Heel lief, zoet en je hoorde hem bijna niet. Zo een wil ik ook
Vandaag een kraammandje voor mijn schoonzus bij elkaar gekocht. Over een paar weken haar babyshower. Stom genoeg weer niks voor mezelf gekocht, maar op een of andere manier zie ik ook niet echt leuke kleertjes... Mijn man vindt het niet zo heel erg haha.
Gast- Gast
Als ie honger heeft kan ie heel hard krijsen hoor Jetje
Maar verder is het inderdaad een lieverd, dankje
Maar verder is het inderdaad een lieverd, dankje
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik heb de bidon ook opgeschreven
Ik zou me inderdaad ook maar niet te druk maken om de grootte van je buik Dikkie Dik, volgens mij zegt dat echt heel weinig!
Leuk dat je voor je schoonzus bezig bent Jetje. Mijn schoonzusje moet nog twee en een halve week. Ik heb vorige week pampers gekocht, wil een pamperkrans voor d'r maken.
Ik heb voor mezelf ook nog heel weinig gekocht. M'n schoonmoeder word wel steeds drukker
Ze heeft een vestje gebreid, omslagdoeken en nu is ze weer begonnen met een voetenzak voor in de maxi-cosi
Ik zou me inderdaad ook maar niet te druk maken om de grootte van je buik Dikkie Dik, volgens mij zegt dat echt heel weinig!
Leuk dat je voor je schoonzus bezig bent Jetje. Mijn schoonzusje moet nog twee en een halve week. Ik heb vorige week pampers gekocht, wil een pamperkrans voor d'r maken.
Ik heb voor mezelf ook nog heel weinig gekocht. M'n schoonmoeder word wel steeds drukker
Ze heeft een vestje gebreid, omslagdoeken en nu is ze weer begonnen met een voetenzak voor in de maxi-cosi
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Jetje: Leuk dat je een kraammandje voor je schoonzus bij elkaar hebt geshopt. Gaan jullie nog iets bijzonders doen met haar babyshower?
Noname: leuk dat je schoonmoeder zo bezig is met dingen maken.
Hier alweer de 25 weken gepasseerd, gaat hard. Vanavond ga ik voor het eerst eens naar zwangerschapszwemmen, ben heel benieuwd
Noname: leuk dat je schoonmoeder zo bezig is met dingen maken.
Hier alweer de 25 weken gepasseerd, gaat hard. Vanavond ga ik voor het eerst eens naar zwangerschapszwemmen, ben heel benieuwd
Ella- Ratel
leuk ella, lekker zwemmen! ik ga nog 1 keerp er week gewoon met een vriendin zwemmen maar echt zwangerschapszwemmen lijkt me ook wel leuk!
@ dikkiedik ik ben nu 29 weken en de 1 zegt zooo jij hebt een flinke buik en de ander zegt weer dat t niks voorsteld. Ik vind hem groot genoeg ,hij zitm e nog niet zo in de weg en het kindje groeit goed als is het geen reus. Niks van aan trekken hoor! Ik merk wel dat sinds 2 weken hij weer groeit en dat mensen er nu wel naar vragen/ kijken.Het is dus geen veredelde vetrol meer:D (ik be niet superslank namelijk normaal)
afgelopen weekend een leuk verjaardagsweekend gehad maar ik was helemaal kapot zondag! op t randje van een huilbui en moeoeoe. smiddags kwam er nog wat familie,mn schoonmoeder begon nog over de reunie:x gelukkig zei mn opa (van 83) voro ik iets kon zeggen: jaa maar jaa dat kan je nu toch nog niet zeggen, dan is het nog zo klein en dan 40 van die snotterende oude mensen boven je kinderenwagen,dat lijkt me helemaal niks voor zo´n baby Dus toen was het onderwerp snel afgerond.
s avonds in joggingpak op de bank geploft met een zere buik,rug etc. algehele malaise dus! vandaag weer vroeg wakker dus net nog even een uurtje geslapen en ik voel me alweer stukken beter gelukkig.Misschien nog een dutje vanmiddag:oops: het was dus echt heel leuk maar een beetje teveel misschien...
vanavond gaan we naar het ziekenhuis voor info en een rondleiding, dus even de plek des onheils bekijken!
@ dikkiedik ik ben nu 29 weken en de 1 zegt zooo jij hebt een flinke buik en de ander zegt weer dat t niks voorsteld. Ik vind hem groot genoeg ,hij zitm e nog niet zo in de weg en het kindje groeit goed als is het geen reus. Niks van aan trekken hoor! Ik merk wel dat sinds 2 weken hij weer groeit en dat mensen er nu wel naar vragen/ kijken.Het is dus geen veredelde vetrol meer:D (ik be niet superslank namelijk normaal)
afgelopen weekend een leuk verjaardagsweekend gehad maar ik was helemaal kapot zondag! op t randje van een huilbui en moeoeoe. smiddags kwam er nog wat familie,mn schoonmoeder begon nog over de reunie:x gelukkig zei mn opa (van 83) voro ik iets kon zeggen: jaa maar jaa dat kan je nu toch nog niet zeggen, dan is het nog zo klein en dan 40 van die snotterende oude mensen boven je kinderenwagen,dat lijkt me helemaal niks voor zo´n baby Dus toen was het onderwerp snel afgerond.
s avonds in joggingpak op de bank geploft met een zere buik,rug etc. algehele malaise dus! vandaag weer vroeg wakker dus net nog even een uurtje geslapen en ik voel me alweer stukken beter gelukkig.Misschien nog een dutje vanmiddag:oops: het was dus echt heel leuk maar een beetje teveel misschien...
vanavond gaan we naar het ziekenhuis voor info en een rondleiding, dus even de plek des onheils bekijken!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Hallo dames!
Ik heb hier al even niet meer gereageerd, shame on me .
Begin september heb ik de suikertest gedaan. Dat drankje heb ik ook gelijk in één keer leeggedronken, vond het ook helemaal niet smerig ofzo.
2 weken geleden dan voor een uitgebreide suikertest geweest, dat was wel echt een smerig drankje. Daar ben ik ook echt heel misselijk van geweest, zoveel suikers ben ik echt niet gewoon. Die uitslag was gelukkig goed, dus geen zwangerschapsdiabetes.
Over 1,5 week heb ik weer een controle echo, ben benieuwd hoeveel ons kleintje dan weegt. De vorige keer stond hij/zij altijd een weekje achter qua gewicht.
Hoe gaat het met de rest?
Ik heb hier al even niet meer gereageerd, shame on me .
Begin september heb ik de suikertest gedaan. Dat drankje heb ik ook gelijk in één keer leeggedronken, vond het ook helemaal niet smerig ofzo.
2 weken geleden dan voor een uitgebreide suikertest geweest, dat was wel echt een smerig drankje. Daar ben ik ook echt heel misselijk van geweest, zoveel suikers ben ik echt niet gewoon. Die uitslag was gelukkig goed, dus geen zwangerschapsdiabetes.
Over 1,5 week heb ik weer een controle echo, ben benieuwd hoeveel ons kleintje dan weegt. De vorige keer stond hij/zij altijd een weekje achter qua gewicht.
Hoe gaat het met de rest?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Bolus: ik ben ook heel benieuwd naar het zwemmen ik ga alleen omdat er verder niemand in mijn omgeving zwanger is. Hoop dat er wat leuke meiden bijzitten Fijn die reactie van je opa! Die snapt het tenminste Veel plezier vanavond!
Snoes: fijn dat de uitslag van de suikertesten goed waren.
Helemaal geen erg in gehad maar morgen moet ik op controle bij de gyn. Ben benieuwd.
Snoes: fijn dat de uitslag van de suikertesten goed waren.
Helemaal geen erg in gehad maar morgen moet ik op controle bij de gyn. Ben benieuwd.
Ella- Ratel
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic