Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

+23
Printje
Parel
slaatje
Sophiee
Jezzie
Dille
_Lana_
Roos
Flip Fluitketel
Liadan
loesje
SarahKey
PiP
Mamsie
Mute_
Urban Naked
Limburg85
Theezakje13
Happydobby
Katjing
Sylvana
Lejow
Paper Crown
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? - Pagina 2 Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 9:24

Mute_ schreef:Hier nooit een bewegende buik gehad of trappen tegen mijn ribben, maar altijd rustig gedein. En eenmaal uit mijn buik was/is dochter ook echt een friemelaartje. De eerste weken lag ze altijd met haar handjes te friemelen, als ik dat zag dan 'voelde' ik het bijna weer.

Grappig! Ik herkende haar manier van bewegen ook, hele voorzichtige, beheersde bewegingen. Toen ze op de eerste dag bloot op mijn buik lag, leek het qua bewegingen net of ik nog zwanger was van haar.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? - Pagina 2 Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  _Lana_ vr 5 okt 2012 - 9:35

Mute_ schreef:Hier nooit een bewegende buik gehad of trappen tegen mijn ribben, maar altijd rustig gedein. En eenmaal uit mijn buik was/is dochter ook echt een friemelaartje. De eerste weken lag ze altijd met haar handjes te friemelen, als ik dat zag dan 'voelde' ik het bijna weer.

Ik wist niet hoe ik het kon omschrijven, maar dit bedoel ik eigenlijk precies!
Zo grappig.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Katjing vr 5 okt 2012 - 9:52

Paper Crown schreef:Katjing: Dokter Elvin Papa. Zo heet ie echt! Begrip in Amsterdam en echt een fantastische ervaring bij hem!

Aaah, ik vroeg me al af of je je man ineens dr. Papa was gaan noemen ;-).
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 9:58

Bij mij waren ze niet megadruk in mijn buik en na de geboorte ook niet uit mijn buik.

Bij een vriendin is een en ander gekneusd geraakt door de drukke baby in haar buik. Zij had er megapijn van op een gegeven moment. Ik hoop voor je dat jouw kleine man gewoon aangenaam druk aanwezig blijft Laughing.

En o o o wat zal je dat missen na je zwangerschap. Je kunt zoveel vastleggen op beeld en papier maar het leven voelen in je buik dat is een herinnering die dan alleen nog maar in je hoofd zit (en bij velen nog wat sporen hebben nagelaten), maar het voelen dat doe je nooit meer...

Gast
Gast

Bericht  Dille vr 5 okt 2012 - 10:17

Bij mijn kinderen zou de theorie wel redelijk kunnen kloppen. Maar ik ken ook iemand die gekneusde ribben had door het schoppen van de baby, en dat is een heel rustig kindje. En ik ken ook iemand die de hele zwangerschap de baby niet heeft gevoeld (letterlijk), en dat is nu echt een stuiterballetje. Dus tja...
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Bericht  Dille vr 5 okt 2012 - 10:20

Shoesdontlie schreef:En o o o wat zal je dat missen na je zwangerschap. Je kunt zoveel vastleggen op beeld en papier maar het leven voelen in je buik dat is een herinnering die dan alleen nog maar in je hoofd zit (en bij velen nog wat sporen hebben nagelaten), maar het voelen dat doe je nooit meer...

Helemaal eens! Alleen als mijn darmen zo nu en dan wat raar doen op een bepaalde manier dan denk ik nog steeds onbewust 'hoi baby' haha. (Maar da's toch anders hoor :p)
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Bericht  Jezzie vr 5 okt 2012 - 13:40

Mijn dochter was in de buik best wel druk, maar er buiten is het een rustig en tevreden meisje. Hoewel ze wel heel druk kan bewegen als ze boos is of krampjes heeft en als ze bij me ligt probeert ze de hele tijd haar hoofd op te tillen en te draaien.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Sophiee vr 5 okt 2012 - 18:39

Hier een zeer drukke buikbaby en een heel rustige buitenbaby!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  slaatje vr 5 okt 2012 - 19:01

Wat een grappige naam heeft de dokter :-)

Hier ook een zeer drukke en beweegelijke baby. Konden afgelopen woensdag bijna het hartje niet horen omdat hij constant tegen de dopler schoptte. Gisterochtend was ik om half acht wakker, menneke ook, want begon met schoppen en hield pas op toen ik gegeten had :p Tijdens de geslachtsbepalings echo was hij trouwens ook al zo druk. Goed te zien op de dvd, zo leuk :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 19:57

Haha wat leuk al die drukke babies ook!

Onze baby deed gisteravond wat ontsnappingspogingen. Ik lag op mijn zij tegen mijn man aan en mijn man lag met zijn arm om mij heen, dus mijn buik raakte zijn buik aan, nou onze baby trappelde er eventjes op los hoor.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Parel vr 5 okt 2012 - 20:01

Hier was ze vooral heel druk met haar benen, en ze is nu nog steeds heel actief! Niet perse negatief, maar bijv. elke keer een gevecht met een luier verschonen (echt met alle kracht wegdraaien, zó irritant! Ik werk in de kinderopvang, maar heb nooit een kind gehad wat zo sterk en druk is met draaien en d'r zin doordrijven).

Ze was en is wel altijd heel lief druk, ook met kletsen en contact zoeken. Liever dit dan zo'n nietszeggende, nietsdoende baby hoor, maar dat is persoonlijk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Parel vr 5 okt 2012 - 20:02

Paper Crown schreef:Haha wat leuk al die drukke babies ook!

Onze baby deed gisteravond wat ontsnappingspogingen. Ik lag op mijn zij tegen mijn man aan en mijn man lag met zijn arm om mij heen, dus mijn buik raakte zijn buik aan, nou onze baby trappelde er eventjes op los hoor.

Haha L deed dat ook! Zo van 'blijf jij eens even met je klauwtjes van MIJN mama af!'

Wat trouwens wel zo is, is dat L het geduld niet heeft om te kroelen ofzo, en Savonds in slaap komen kan soms ook even duren omdat ze dan nog te druk is.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Printje vr 5 okt 2012 - 20:24

R was rustig in de buik en nu ook nog. Ook deze baby is rustig in de buik en hopelijk daarbuiten ook.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania vr 5 okt 2012 - 21:18

J. was echt heel erg druk mijn buik. Toen hij geboren was en in het ziekenhuis lag was het eerste wat ze vroegen of hij ook zo druk was geweest in mijn buik en of dat geen pijn deed. Ja dus, iedereen zat me zo vreemd aan te kijken als ik zei dat hij zo hard schopte en draaide dat het pijn deed maar het was toch echt zo. Hij is nogsteeds zo druk, hij begint nu wel iets meer rust te krijgen om even te zitten en iets te doen. Maar die momenten zijn (behalve als hij tv kijkt of met de iphone speelt) nog redelijk zeldzaam.
M. was bewegelijk maar wel een stukje rustiger dan J. Die lag lekker rustig te draaien en te schoppen maar niet zo wild en hard en dat klopt ook precies met hoe ze is.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Supertalentje za 6 okt 2012 - 6:18

Urban Naked schreef:Hier een hele drukke schopper tijdens de zwangerschap, had echt beurse ribben. Buiten de buik is hij niet zozeer heel druk maar wel erg sterk en ook continu aan het trappelen en afzetten tegen dingen.

+1.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Niene za 6 okt 2012 - 8:00

Ja, ze was heel erg druk en probeerde vaak genoeg uit te breken leek het wel haha. En vanaf het moment dat ze geboren was tot nu is ze druk en beweeglijk,zelfs tijdens haar slaap beweegt ze nog..
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 8:00

Mijn zoontje was erg druk in de buik, en is nog steeds erg druk buiten de buik Wink

Gast
Gast

Bericht  diddie za 6 okt 2012 - 9:00

Mijn zoontje was juist rustig in mijn buik, maar ik vanaf zijn geboorte zeer druk.
diddie
diddie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 188
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: