Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

+12
lente
Amber-
Jezzie
Sun88
liesje
Liadan
kwak
Ella
Pommes
NoName88
Sylvana
Dikkie Dik
16 plaatsers

Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  Dikkie Dik vr 15 feb 2013 - 0:45

Ik ben nu 39+5 bijna uitgerekend. Het is mijn eerste dus probeer bij elk signaal te hopen dat de baby komt.

Heb wel wat krampjes, maar zonder regelmaat. Mega veel harde buiken, maar niet pijnlijk en die worden 9 van de 10 keer veroorzaakt door de baby zelf.

Ongelooflijk hoe druk die is. Hoe kan dat, mijn buik zit lager dan laag zit helemaal vol met baby en nog breekt ze compleet de boel af van binnen, niet leuk. Doet gewoon echt pijn.

Is dat een teken van een naderende bevalling? Of worden ze dan juist super rustig??
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  Sylvana vr 15 feb 2013 - 0:46

Ik heb daarin eigenlijk geen verschil gemerkt toen.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  NoName88 vr 15 feb 2013 - 0:47

Is ze wel helemaal ingedaald? K was de laatste weken heel rustig, had echt geen ruimte meer volgens mij. Ik moest af en toe echt even op m'n buik 'kloppen' om te voelen of hij nog wel leefde..
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  Pommes vr 15 feb 2013 - 0:48

Ik ben ingeleid maar hij bleef druk. Zelfs tijdens de bevalling toen ik moest persen voelde ik `m volop bewegen. Vooral dat laatste vond ik erg vreemd, dacht dat ze dan wel rustiger werden.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 0:49

jier ook geen verschil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  Ella vr 15 feb 2013 - 0:50

Hier werd hij rustiger.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  kwak vr 15 feb 2013 - 0:51

Ik merkte ook geen verschil. Ik ben bij beide gestript.
J voelde ik tijdens de bevalling nog veel bewegen, zelfs toen ze mijn vliezen hadden gebroken voelde ik hem nog bewegen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  Dikkie Dik vr 15 feb 2013 - 0:57

NoName88 schreef:Is ze wel helemaal ingedaald? K was de laatste weken heel rustig, had echt geen ruimte meer volgens mij. Ik moest af en toe echt even op m'n buik 'kloppen' om te voelen of hij nog wel leefde..

Ze is ingedaald, hoe diep dat verschilt wel eens per bezoekje aan de vk, maar dat was geen probleem volgens de vk.

Rond dit termijn moet jeje baby min 5 keer per dag voelen. Ik voel haar soms 5 keer in het kwartier. Misschien is ze niet zo groot??
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 0:58

rond die termijn voelde ik beide kinderen ook zo ongeveer de hele dag door! De manier van bewegen was wel heel anders. De oudste was veel feller, veel meer trappen en uithalen, de jongste bewoog gewoon, niet echt schoppen, maar gewoon de armen en de benen bewegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  Liadan vr 15 feb 2013 - 1:04

Ik merkte ook geen verschil, allebei de kinderen waren tot aan de bevalling heel erg druk.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  liesje vr 15 feb 2013 - 1:07

Ella schreef:Hier werd hij rustiger.
+1
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  Sun88 vr 15 feb 2013 - 1:35

liesje schreef:
Ella schreef:Hier werd hij rustiger.
+1

+1
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  Jezzie vr 15 feb 2013 - 1:54

Ik heb geen verschil gemerkt.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  Amber- vr 15 feb 2013 - 1:56

Hier was hij de laatste dagen drukker dan ooit. Hij was altijd al heel beweeglijk maar die laatste dagen was hij echt heel druk!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  lente vr 15 feb 2013 - 2:13

M. is de hele zwangerschap rustig geweest, maar de dagen voor de bevalling nog rustiger. De dag voor de bevalling nog extra aan de ctg gelegen omdat ik haar al een hele tijd niet gevoeld had.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  Snoes vr 15 feb 2013 - 3:30

Ik voelde hem misschien iétsje minder sinds hij flink was ingedaald. Maar ik was ook echt de godganse dag bezig, zat geen minuut stil waardoor ik eigenlijk ook moeilijk kon oordelen of ik hem meer/minder voelde. Het viel me iig niet op dat ik hem extreem veel of extreem weinig voelde.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  iloverose vr 15 feb 2013 - 9:48

A was het laatste uur voor de geboorte even druk als anders
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  Flip Fluitketel vr 15 feb 2013 - 9:54

Tijdens de bevalling waren ze beide rustiger aanwezig. Maar normaal gesproken waren ze beide druk aanwezig in de buik.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  Océane vr 15 feb 2013 - 11:42

Niet drukker of rustiger dan normaal. Al was de jongste tijdens de bevalling nog flink aan het bewegen en schoppen.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby Empty Re: Naderende bevalling: drukke of juist rustige baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum