Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

+23
Printje
Parel
slaatje
Sophiee
Jezzie
Dille
_Lana_
Roos
Flip Fluitketel
Liadan
loesje
SarahKey
PiP
Mamsie
Mute_
Urban Naked
Limburg85
Theezakje13
Happydobby
Katjing
Sylvana
Lejow
Paper Crown
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 3:38

We waren afgelopen dinsdag bij een pretecho (in 3D en 4D) en Dr. Papa had serieus moeite om ons kind bij te houden. Hij schopte steeds tegen het echo-ding, dook koppeltje, rekte zich uit, schopte meer, draaide om zijn as, dook weer koppeltje, greep de navelstreng, gaapte en keek boos. Ik voel hem de hele tijd, zelfs als ik loop beweegt hij haha. Superfijn hoor. Ik klaag niet. Dr Papa zei letterlijk: 'Ik heb zelden zo'n drukke baby meegemaakt..' Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? 394967

Maar de vraag is nu: is hij ook zo druk als hij geboren is? Of zegt dat helemaal niets? Hoe was jouw baby?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Lejow vr 5 okt 2012 - 3:40

B was een druktemaker in mijn buik, mijn hele buik ging echt op een neer af en toe.
Maar buiten de buik is daar eigenlijk niet veel van te meken. Het is een lief, tevreden meisje, dat zich heerlijk zelf kan vermaken! Ze kan ook wel driftig zijn af en toe, maar schaar haar niet in de categorie 'druk'.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 3:46

O, ja dat mijn buik letterlijk heen en weer gaat vind ik geeneens vreemd meer haha! Het is afentoe alsof er 3 inzitten want ik voel hem letterlijk overal. Zegt Dr Papa ook, hier is je placenta, hier denk ik niet dat je hem voelt. Boink, baby gaf even protest haha.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Sylvana vr 5 okt 2012 - 3:50

Hier ook een drukke buikbaby, maar buiten de buik is ze eigenlijk helemaal niet druk. Het is wel een heel sterk, wijs en alert meisje, dus wel in die zin 'actief'.

Het schijnt overigens wel een goed teken te zijn, de verloskundige zei altijd tegen mij 'Ze heeft het naar haar zin in je buik!'. En daar lag ik dan weer te glunderen op dat bed haha I love you. Geniet er maar van!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Lejow vr 5 okt 2012 - 3:55

Ja, dat klopt wel Sylvana! Ze is wel alert en sterk (dat vond de kinderarts ook al heel snel).
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Katjing vr 5 okt 2012 - 3:55

Wie is Dr. papa?

Ik had met de echo afgelopen woensdag (11 weken en 4 dagen was ik toen) al dat het heel druk bewoog en af en toe uit beeld dook, ben benieuwd hoe dat verder gaat ;-). Verder heb ik er geen zinnig woord over te zeggen want het is nog niet geboren!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Happydobby vr 5 okt 2012 - 4:03

Mijn zoon was een drukkemaker in de buik, ik voelde hem eigenlijk altijd. buiten de buik is hij ook druk.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Theezakje13 vr 5 okt 2012 - 4:08

Happydobby schreef:Mijn zoon was een drukkemaker in de buik, ik voelde hem eigenlijk altijd. buiten de buik is hij ook druk.

+1
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 4:08

Katjing: Dokter Elvin Papa. Zo heet ie echt! Begrip in Amsterdam en echt een fantastische ervaring bij hem!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Limburg85 vr 5 okt 2012 - 4:15

R. was rustig in de buik en buiten de buik juist super druk. Deze baby is druk in de buik, ben benieuwd of die juist straks rustig zal zijn.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 4:20

Hier een drukke buik baby, maar buiten mijn buik zou ik haar niet druk noemen. Een heel rustig tevreden meisje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 4:35

Hier klopte het beide keren: druk in de buik, druk uit de buik. Tweede was veel rustiger en is dat nu ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Urban Naked vr 5 okt 2012 - 4:36

Hier een hele drukke schopper tijdens de zwangerschap, had echt beurse ribben. Buiten de buik is hij niet zozeer heel druk maar wel erg sterk en ook continu aan het trappelen en afzetten tegen dingen.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Mute_ vr 5 okt 2012 - 4:48

Hier nooit een bewegende buik gehad of trappen tegen mijn ribben, maar altijd rustig gedein. En eenmaal uit mijn buik was/is dochter ook echt een friemelaartje. De eerste weken lag ze altijd met haar handjes te friemelen, als ik dat zag dan 'voelde' ik het bijna weer.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Mamsie vr 5 okt 2012 - 4:53

Jep! Druk, drukker, drukst!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  PiP vr 5 okt 2012 - 4:56

Bij de eerste ging dat wel op, bij de 2e niet!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 4:58

Hier bij beide ging dat op!
Zoon rustig in de buik en rustige baby (nu hyper peuter, dat dan weer wel)
Dochter druk in de buik en nu ook zeer bewegelijk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  SarahKey vr 5 okt 2012 - 5:16

Siem was ook erg druk in de buik. De echo's van 12, 13, 16, 18,5 en 20 weken hoorde ik alleen maar: hij wil niet erg stil blijven liggen Laughing Was soms zoeken waar hij toen weer naar toegezwommen was.

En nu? Nog net zo druk. Zijn beentjes liggen alleen stil als hij slaapt. Hij is lichamelijk echt heel druk en beweeglijk. Al vanaf de geboorte. Heerlijk.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  loesje vr 5 okt 2012 - 5:17

bij nummer 1 klopt het hij was rustig in de buik en rustig buiten de buik.
nu heb ik weer een rustig kindje in de buik dus ben benieuwd..
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Liadan vr 5 okt 2012 - 5:19

Hier waren ze allebei heel druk in mijn buik en toen ze geboren waren waren ze ook heel beweeglijk.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Flip Fluitketel vr 5 okt 2012 - 5:20

De 1e was redelijk druk en buiten de buik kan ze ook behoorlijk druk zijn. Baby in de buik spant de kroon en is heel druk. Maar voel de baby deze zwangerschap wel anders ivm andere ligging van de placenta. Ben benieuwd als hij/zij eenmaal uit de buik is.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 5:34

H. was enorm druk in mijn buik en ze is nu nog veel drukker.
Ze heeft werkelijk geen 10 seconde rust in haar kont. (behalve als ze aan het eten is, dat zjn de enige momenten dat ze stil zit).
Zelfs met tekenen wil ze staan, dan loopt ze rondjes om de tafel om aan de andere kant van het papier te gaan tekenen enzo.

A. was vrij rustig in mijn buik maar is nu wel vrij druk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Roos vr 5 okt 2012 - 9:16

Onze zoon was een hele drukke baby in de buik. Ik werd s'nachts zelfs wakker van alle bewegingen... Eenmaal geboren was hij wel erg aan het 'fladderen' met zijn armpjes.
Het is een heel rustig gevoelig voorzichtig jongetje <3

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 9:21

Hier was het precies tegenovergesteld. D.ylan was een heel rustige baby in mijn buik terwijl hij heel veel drukte,huil uurtjes heeft gehad eenmaal geboren ..Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? 1371890812 Echter na de baby periode is het altijd een heel zorgzame,lieve en rustige kerel geworden/gebleven.

En L.ynn was ontzettend druk in mijn buik. Daar werd ik snachts gewoon wakker van alle trappen (aii ribben) en draaiende bewegingen! En madam is echt als de rustigste baby ever geboren! Huilde bijna niet, sliep heel veel (ook snachts yeahh) en nu is ze inmiddels 2 en is het weer een echte druktemakker en een driftkikkertje :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  _Lana_ vr 5 okt 2012 - 9:22

Ah wat heerlijk dat je hem zoveel voelt! I love you

Zoon zat hier bovenin en zijn hoofdje kwam bijna uit mijn buik Wink , zovaak bewoog hij ermee. Alsof hij heel erg druk was. Toen hij uit de buik was, zag ik dat hij in zijn slaap steeds met zijn hoofd bewoog en heen en weer ging. Dat vond ik zo grappig. Hij is echt de rust zelve.

Dochter lag eigenlijk helemaal vast, maar die voelde ik wel heel vaak met haar armpjes/vingertjes tegen de zijkant van mijn buik 'tikken'. En uit de buik klopte het ook meteen, want ze zit nog steeds altijd met haar armpjes omwijd en haar vingertjes gaan vaak heen en weer, haha.

Hier klopte het in de buik/uit de buik dus niet helemaal.

Maar geniet er lekker van hè! Ik vond het zo geweldig dat gevoel in mijn buik!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drukke buikbaby, drukke buitenbaby? Empty Re: Drukke buikbaby, drukke buitenbaby?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum