Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

heeele drukke baby

5 plaatsers

Ga naar beneden

heeele drukke baby Empty heeele drukke baby

Bericht  Sun88 ma 13 mei 2013 - 9:26

Herkent iemand dit, ben benieuwd of het normaal is, maar mijn baby is zo ontzettend druk. Verschonen en omkleden is een hele opgave want hij rolt alle kanten uit, is altijd met armen en benen aam het zwaaien en trappelen, in de box of op kleed continue rollen, op schoot zitten rustig kan hij als hij moe is max. 5 min. Ik krijg er veel opmerkingen over van anderen die mij best onzeker maken. Is dit buitensporig of normaal bij een actief kind? In de kinderwagen trappelt hij ook.continue met zn benen.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

heeele drukke baby Empty Re: heeele drukke baby

Bericht  Muppetje ma 13 mei 2013 - 9:28

Hahahaha, hier net zo! Verschonen gaat bijvoorbeeld het best met zn tweeën, anders stort ie zichzelf te pletter Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan ma 13 mei 2013 - 9:29

Wat voor opmerkingen maken mensen daar dan over? Ik zou me niet onzeker laten maken, je hebt nou eenmaal beweeglijke en rustige baby's en ik kan eigenlijk nog niks bedenken wat je hieruit zou kunnen concluderen. Dus lekker laten kletsen, die mensen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sanne ma 13 mei 2013 - 9:29

Ik kan je ticker niet zien, dus weer niet hoe oud je zoontje is. Mijn dochter was ook heel erg beweeglijk (nog steeds), maar het werd wel veel erger als ze moe was. Erg irritant soms, want andere mensen vonden mij vaak een zeikerd als ik zei dat dochter moe was, want ze was toch lekker druk en alert? Ja, te alert en te druk, dan wist ze zich een raad meer met zichzelf.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Slakje ma 13 mei 2013 - 9:32

Sanne schreef:Ik kan je ticker niet zien, dus weer niet hoe oud je zoontje is. Mijn dochter was ook heel erg beweeglijk (nog steeds), maar het werd wel veel erger als ze moe was. Erg irritant soms, want andere mensen vonden mij vaak een zeikerd als ik zei dat dochter moe was, want ze was toch lekker druk en alert? Ja, te alert en te druk, dan wist ze zich een raad meer met zichzelf.

Ze worden toch ook net drukker als ze moe zijn? Hier alleszins wel, en dan vooral vervelend druk, dan gaat ze zeuren en weet ze met zichzelf geen blijf.

Ik herken het niet, Louise is echt een tamzakske.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Sun88 ma 13 mei 2013 - 9:34

Dat hij heel erg beweeglijk is,.zo hebben ze het nog nooit gezien bij een baby. Daar ga je nog een hele kluif aan hebben, dat soort opmerkingen. Hij is nu bijna 7 mnd.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Bericht  Sanne ma 13 mei 2013 - 9:41

Slakje, nu wordt mijn dochter ook wel vervelend druk soms, maar als baby van twee maanden oud ging ze heel druk met armen en benen maaien bij moeheid.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven