Nachtcafé 2011
+12
Lotus
Sjaantje
Caroow
TNMN
Roze Roos
Qiara
aniet
Jeanette
Merai
Toet
Inge
ButterflyEffect
16 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Ja, of JUUUMMM, JUMMMMReva schreef:Maar ben ik echt de enige dan die niet de link legt tussen geen benen meer over hebben en een gebroken masker van een mega mindy taart?
Furby zei ook soms (als je hem gooide ) WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH, op een heel spooky manier. Of 'humtiedumtiedum'. Valt allemaal erg goed tussen de lakens
Gast- Gast
Alex167 schreef:Whahaha ja Reva is inderdaad knettergek.
Wacht jij maar af! Ik wil je iets vertellen, maar mag niet
Gast- Gast
Ik vond het verhaal te lang om te lezenReva schreef:Maar ben ik echt de enige dan die niet de link legt tussen geen benen meer over hebben en een gebroken masker van een mega mindy taart?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als jij zoveel koekjes hebt als je beweert, dan kunnen daar best een paar koekjes van bij de thee vanavond.June schreef:Nee, die zijn voor morgen . Oké, misschien krijgt ze wel één koekje. Zes verschillende soorten is sowieso al best veel..
Klopt. Haha. Er kunnen ook wel een paar pakken koekjes bij de thee vanavond . Het gaat alleen om het principe.. Ze krijgt heus wel een koekje.. denk ik.
@ ABE: Fijn!
@ Reva: Ik snap je wel hoor.
Gast- Gast
Ja op de BB is erg irritant. Veel te klein en typt niet snel genoeg.
Oh en de laptop is de werklaptop van mijn man, vandaar dat hij het niet erg op prijs stelt. Gelukkig stond er een foto open van Charlize Theron en vroeg hij niet door
Oh en de laptop is de werklaptop van mijn man, vandaar dat hij het niet erg op prijs stelt. Gelukkig stond er een foto open van Charlize Theron en vroeg hij niet door
Gast- Gast
Gooi het gewoon in het nachttopic.. ***Reva schreef:Alex167 schreef:Whahaha ja Reva is inderdaad knettergek.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vond het verhaal te lang om te lezenReva schreef:Maar ben ik echt de enige dan die niet de link legt tussen geen benen meer over hebben en een gebroken masker van een mega mindy taart?
Gast- Gast
Reva schreef:Alex167 schreef:Whahaha ja Reva is inderdaad knettergek.
Oooooooh vertelvertelvertel! Nu ben ik nieuwsgierig (niet dat dat uniek is).
Gast- Gast
Reva schreef:Gadver Lejow, maak je die taarten met je voeten dan?
Ehm nee.. ik sta aan de aanrecht in de keuken
En dat zo'n 4,5 uur lang
Sorry, mijn gevoel voor humor ligt echt onder het nulpunt momenteel.. Moet snel gaan slapen voor ik stront chagerijnig wordt..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Whahahahhahhahahhaa. Ik vond het altijd tegelijkertijd zielig en hilarisch als hij zei 'me scaaared...whooeeeeeee'
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vond het verhaal te lang om te lezenReva schreef:Maar ben ik echt de enige dan die niet de link legt tussen geen benen meer over hebben en een gebroken masker van een mega mindy taart?
Als je dit al lang vindt...
*edit* of is er een regel dat je post in het nachttopic niet langer mag zijn dan 5 zinnen ofzo...
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Reva schreef:Gadver Lejow, maak je die taarten met je voeten dan?
En dat zo'n 4,5 uur lang
Sorry, mijn gevoel voor humor ligt echt onder het nulpunt momenteel.. Moet snel gaan slapen voor ik stront chagerijnig wordt..
Ja, wat slapen zal je spelling goed doen
Gast- Gast
Reva schreef:Whahahahhahhahahhaa. Ik vond het altijd tegelijkertijd zielig en hilarisch als hij zei 'me scaaared...whooeeeeeee'
Hahaha, jaa! Ken je die burp combo ook? Hoe geniaal was dat!
Gast- Gast
Reva schreef:Lejow schreef:Reva schreef:Gadver Lejow, maak je die taarten met je voeten dan?
En dat zo'n 4,5 uur lang
En dit zou grappig moeten zijn?
Excuses hoor.. CHAGRIJNIG
Nu tevree?
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik verplaats m'n post even van het dagcafe naar het nachtcafe, daar zitten we inmiddels in begrijp ik.
Oh mijn god oh mijn god, ik wilde net gaan slapen, vond ik een gi-gan-tische spin op m'n gordijn. Ik ben echt niet bang voor van die langpoten, maar dit was zo'n goor beest. Zo gigantisch groot!
In alle paniek een vriendin opgebeld die een echte spinnenfobie heeft en zij adviseerde 'm op te stofzuigen. Oh ja, goed idee. Dus ik dat doen, sprong (!?) ie over naar m'n kussen. Ik keihard gillen. Arme buren, stofzuiger plus gilllend buurmeisje. Duurde even voordat ik het kussen weer op durfde te pakken en heb 'm toen snel opgezogen.
Maar vannacht slaap ik op de bank. Echt hoor!
Oh mijn god oh mijn god, ik wilde net gaan slapen, vond ik een gi-gan-tische spin op m'n gordijn. Ik ben echt niet bang voor van die langpoten, maar dit was zo'n goor beest. Zo gigantisch groot!
In alle paniek een vriendin opgebeld die een echte spinnenfobie heeft en zij adviseerde 'm op te stofzuigen. Oh ja, goed idee. Dus ik dat doen, sprong (!?) ie over naar m'n kussen. Ik keihard gillen. Arme buren, stofzuiger plus gilllend buurmeisje. Duurde even voordat ik het kussen weer op durfde te pakken en heb 'm toen snel opgezogen.
Maar vannacht slaap ik op de bank. Echt hoor!
Gast- Gast
Ik zit met een fles prosecco tussen mn benen met een theedoek over de hals. Het is niet fraai. Ben serieus gehecht aan mijn plafond en ramen en geen zin om doorweekt te zijn.
Gast- Gast
Lejow schreef:Reva schreef:Lejow schreef:Reva schreef:Gadver Lejow, maak je die taarten met je voeten dan?
En dat zo'n 4,5 uur lang
Nu tevree?
Wordt - t = word. Ik word, jij wordt, wij worden.
Gast- Gast
Heb je wel de zak eruit gehaald, Marin? Of een prop in de stang? Want ze komen er toch weer uit anders? Brrr.
Lejow: mwah, ik vond het voor mijn kunnen middelmatig grappig. Slaap lekker, al ben ik nog niet helemaal tevree.
Lejow: mwah, ik vond het voor mijn kunnen middelmatig grappig. Slaap lekker, al ben ik nog niet helemaal tevree.
Gast- Gast
Nee! Wel even wat andere dingen opgezogen, maar meer stofjes enzo. En de echte zuigding weer op de stok gedaan. Daar past ie niet eens door. Aaah nu durf ik al helemaal niet meer te slapen. Bang dat ie met z'n mutatie-vriendjes langs komt vannacht.
Gast- Gast
Ja, zeg het maar...Lejow schreef:Smikkell schreef:Ik vond het verhaal te lang om te lezenReva schreef:Maar ben ik echt de enige dan die niet de link legt tussen geen benen meer over hebben en een gebroken masker van een mega mindy taart?
Als je dit al lang vindt...
*edit* of is er een regel dat je post in het nachttopic niet langer mag zijn dan 5 zinnen ofzo...
En ik het nachttopic meestal geen lange verhalen nee.. Daar is het tempo ook niet naar
Gast- Gast
ABE schreef:Lejow schreef:Reva schreef:Lejow schreef:Reva schreef:Gadver Lejow, maak je die taarten met je voeten dan?
En dat zo'n 4,5 uur lang
Nu tevree?
Wordt - t = word. Ik word, jij wordt, wij worden.
What ever..
Ik ga slapen, vond de grap niet middelmatig, vond m eerder zwak.
Baalde er echt serieus van, en dat is door de reacties in ieder geval niet beter geworden
Lejow- Lady Post-a-lot
Je moet gewoon van die oude telefoongidsen bewaren, en die er dan zo boven opgooien. Dan plet je ze lekker. Werkt veel beter
Gast- Gast
Nou, deze vind ik dat wel weer grappig.... en de rest?Lejow schreef:Reva schreef:Lejow schreef:Reva schreef:Gadver Lejow, maak je die taarten met je voeten dan?
En dat zo'n 4,5 uur lang
Nu tevree?
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: