Nachtcafé 2011
+12
Lotus
Sjaantje
Caroow
TNMN
Roze Roos
Qiara
aniet
Jeanette
Merai
Toet
Inge
ButterflyEffect
16 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Voordat we opnieuw een Lejow-affaire krijgen, ik bedoel het niet lullig:
ABE, woon/werk jij in een klucht ofzo? Ik heb altijd het idee dat iedereen elkaar kent of het met elkaar doet of bij elkaar werkt of bij elkaar over balkonnen klimt of het op elkaars balkonnen zou willen doen terwijl ze het over werk hebben, weet ik veel.
ABE, woon/werk jij in een klucht ofzo? Ik heb altijd het idee dat iedereen elkaar kent of het met elkaar doet of bij elkaar werkt of bij elkaar over balkonnen klimt of het op elkaars balkonnen zou willen doen terwijl ze het over werk hebben, weet ik veel.
Gast- Gast
Whaha ik ben ook bang voor spinnen. Als ik er een zie moet ik echt zeker weten dat ie weg is, anders durf ik niet meer in die ruimte te zijn. Samen met die engerd.
Gast- Gast
OMG Reva, ik krijg echt een lachstuip van jouw opmerking.
Nu kan ik slapen het komende (half) uur wel vergeten.
Oh ja en ik voel me zeer genegeerd.
Gast- Gast
Reva schreef:Voordat we opnieuw een Lejow-affaire krijgen, ik bedoel het niet lullig:
Haha, nee. Het is zo dat de meeste mensen binnen het bedrijf ook bij andere bedrijven (welke gelinkt zijn aan het huidige bedrijf) hebben gewerkt en zo kennen we elkaar al jaren. De collega waarover ik het had is een oude kroegmaat van mij en mijn onderbuurman is gewoon mijn onderbuurman, waar ik toevallig mee heb gedate. En wat weer een vriend is van de collega en andere vrienden waar ik weer mee omga.
Gast- Gast
Nooit op geslapen, maar lijkt me ook niet lekker slapen. Mijn bank slaapt wel heerlijk, maar mijn bed ook dus meestal kies ik voor mijn bed.Dolores schreef:Ik vind de 2 person Klippan niet lekker slapen...
Gast- Gast
Okee, semi-klucht dus.
Alex: hoezo genegeerd, Do doet nog wel speciaal haakjes en sterretjes maken voor jou.
Alex: hoezo genegeerd, Do doet nog wel speciaal haakjes en sterretjes maken voor jou.
Gast- Gast
Reva schreef:Okee, semi-klucht dus.
Ja, dat stel ik ook zeer op prijs.
Maar jij moest me iets vertellen en ik zei vertelvertelvertel en toen ***
Gast- Gast
:-)
Laatst aangepast door Dolores op vr 4 feb 2011 - 12:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat vinden wij niet erg. Reva, mag er over een kleine 30 minuten nog zo'n opmerking?Alex167 schreef:OMG Reva, ik krijg echt een lachstuip van jouw opmerking.
Gast- Gast
Reva schreef:Okee, semi-klucht dus.
Ik weet niet goed wat jij onder klucht verstaat, maar in mijn woordenboek staat een betekenis die weinig betrekking heeft op de ontstane situatie.
Persoonlijk vind ik het wel gezellig dat we elkaar allemaal kennen. En opnieuw leert kennen. Als ik het moet onderbouwen in een gezegde, dan zeg ik "Ons-kent-ons-situatie".
Gast- Gast
Dooo die laarzen zijn moooi!
Mooie jeans ook! Wat heb je nog meer? Ga je dat ook nog op de foto zetten? Ja he?
Mooie jeans ook! Wat heb je nog meer? Ga je dat ook nog op de foto zetten? Ja he?
Laatst aangepast door Alex167 op vr 4 feb 2011 - 12:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hallo zeg, anders komt er even iemand met sexy laarzen de show stelen Echt mooi. Ik geil op dat soort laarzen, maar mijn benen passen er niet in
Smikkell: ik hang 'm even op het prikbord
Alex: maar ik kan het ECHT niet zeggen. Wacht maar af
Smikkell: ik hang 'm even op het prikbord
Alex: maar ik kan het ECHT niet zeggen. Wacht maar af
Gast- Gast
Dolores schreef:
Dit is nog niet de hélft
Van jou krijg ik er helemaal zin in om maandag weer aan mijn dieet te beginnen. Misschien een brutale vraag, maar hoe heb je het voor elkaar gekregen??? Want ik krijg de ritme niet meer in mijn schema....
Gast- Gast
Ik vond de benaming klucht eigenlijk best treffend.ABE schreef:Reva schreef:Okee, semi-klucht dus.
Ik weet niet goed wat jij onder klucht verstaat, maar in mijn woordenboek staat een betekenis die weinig betrekking heeft op de ontstane situatie.
Persoonlijk vind ik het wel gezellig dat we elkaar allemaal kennen. En opnieuw leert kennen. Als ik het moet onderbouwen in een gezegde, dan zeg ik "Ons-kent-ons-situatie".
Laatst aangepast door Smikkell op vr 4 feb 2011 - 12:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nooouuuu Reev nu kan ik dus echt niet slapen, want ik ga me alleen maar afvragen wat je moet vertellen maar niet kan vertellen. Trut.
Do, heb je er lang over gedaan om die laarzen te vinden? Laarzen kopen is dikke drama bij mij want ik heb 'geen kuiten', aldus de aardige dame die mij vorige maand laarzen verkocht voor 150 euro. Wel errug mooie laarzen overigens, maatje xs
Do, heb je er lang over gedaan om die laarzen te vinden? Laarzen kopen is dikke drama bij mij want ik heb 'geen kuiten', aldus de aardige dame die mij vorige maand laarzen verkocht voor 150 euro. Wel errug mooie laarzen overigens, maatje xs
Gast- Gast
Ik kan eindelijk gaan slapen, meiden nog veel klets-plezier.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Ik vond de benaming klucht eigenlijk best treffend.ABE schreef:Reva schreef:Okee, semi-klucht dus.
Ja, maar wat versta je dan onder klucht? Zoals ik al zei, in mijn woordenboek staat iets heel anders. En als je mijn leven een toneelstuk vindt, dan vind ik dat knap voor iemand die niet echt een leven heeft.
Gast- Gast
Dus na jouw knieen komen je enkels?Alex167 schreef:Do, heb je er lang over gedaan om die laarzen te vinden? Laarzen kopen is dikke drama bij mij want ik heb 'geen kuiten', aldus de aardige dame die mij vorige maand laarzen verkocht voor 150 euro. Wel errug mooie laarzen overigens, maatje xs
Gast- Gast
Ho, ABE, als je iemand erover aan wil spreken, neem mij dan wil je? Ik begon erover. En dat is niet wat ik met klucht bedoelde. Maar misschien is klucht zoals ik klucht bedoel, iets van hier?
Gast- Gast
Sinds vorig jaar april :$
Maar niks zat lekker. En als het wel redelijk zat én mooi was, dan kon ik het niet betalen. Nu wel sale :-)
Maar niks zat lekker. En als het wel redelijk zat én mooi was, dan kon ik het niet betalen. Nu wel sale :-)
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: