Nachtcafé 2011
+12
Lotus
Sjaantje
Caroow
TNMN
Roze Roos
Qiara
aniet
Jeanette
Merai
Toet
Inge
ButterflyEffect
16 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Reva schreef:Ho, ABE, als je iemand erover aan wil spreken, neem mij dan wil je? Ik begon erover. En dat is niet wat ik met klucht bedoelde. Maar misschien is klucht zoals ik klucht bedoel, iets van hier?
Dat zou kunnen. Ik sprak Smikkell er niet op aan, ik vroeg me af hoe ze het zag. Net zoals ik jou vroeg hoe jij een klucht zag.
Gast- Gast
Smikkell schreef:ja, ik vind elke keer zo'n sneer van ABE ook niet echt aardig.
Welke sneer dan?
Gast- Gast
ABE schreef:Reva schreef:Ho, ABE, als je iemand erover aan wil spreken, neem mij dan wil je? Ik begon erover. En dat is niet wat ik met klucht bedoelde. Maar misschien is klucht zoals ik klucht bedoel, iets van hier?
Dat zou kunnen. Ik sprak Smikkell er niet op aan, ik vroeg me af hoe ze het zag. Net zoals ik jou vroeg hoe jij een klucht zag.
Je hebt gelijk, stom van mij, mijn formulering was te netjes. Je sprak Smikkell er idd niet op, je geeft voor niks een belachelijke opmerking. Dat was het ja.
Gast- Gast
Een klucht is wel iets anders dan een toneelstuk (ik kan echt hardop lachen om een klucht). En ik geloof nou niet dat Reva bedoelt dat jouw leven een toneelstuk is, en ik geloof nou ook niet dat het zo negatief bedoelt was. Het verhaal, zoals jij het vertelt, lijkt gewoon op het verhaal zoals de verhalen uit een klucht. Waar alles en iedereen een verband heeft met elkaar en de helft van de mensen dat niet weten. Uit elke deur komt weer een verhaal met en grap en een gebeurtenis en je moet goed opletten anders ben je de draad kwijt.
Kijk een keer een goede klucht (ik weet wel een leuke, kan hem alleen even niet vinden) en je gaat het nog als een compliment zien ook.
Kijk een keer een goede klucht (ik weet wel een leuke, kan hem alleen even niet vinden) en je gaat het nog als een compliment zien ook.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Q, Q, Q
:-) En ik ben weer weg, m'n maatjes zijn weer binnen van de nachtelijke wandeling. Slaap lekker alvast, bye!
Vanaf mijn mobile fone, niet ideaal.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Heb je hier een andere, positieve uitleg voor dan?ABE schreef:Smikkell schreef:Ik vond de benaming klucht eigenlijk best treffend.ABE schreef:Reva schreef:Okee, semi-klucht dus.
Ik weet niet goed wat jij onder klucht verstaat, maar in mijn woordenboek staat een betekenis die weinig betrekking heeft op de ontstane situatie.
Persoonlijk vind ik het wel gezellig dat we elkaar allemaal kennen. En opnieuw leert kennen. Als ik het moet onderbouwen in een gezegde, dan zeg ik "Ons-kent-ons-situatie".
Ja, maar wat versta je dan onder klucht? Zoals ik al zei, in mijn woordenboek staat iets heel anders. En als je mijn leven een toneelstuk vindt, dan vind ik dat knap voor iemand die niet echt een leven heeft.
Gast- Gast
Reva schreef:ABE schreef:Reva schreef:Ho, ABE, als je iemand erover aan wil spreken, neem mij dan wil je? Ik begon erover. En dat is niet wat ik met klucht bedoelde. Maar misschien is klucht zoals ik klucht bedoel, iets van hier?
Je hebt gelijk, stom van mij, mijn formulering was te netjes. Je sprak Smikkell er idd niet op, je geeft voor niks een belachelijke opmerking. Dat was het ja.
Jij gebruikt het woord "Klucht". In mijn beleving is dit een toneelstuk dat... Ik vraag jou hoe jij het woord "klucht" ziet. En op jouw post zegt Smikkell dat het.... Dus ik vraag haar ook hoe zij dat dan ziet. Volgens mij ga ik hier helemaal nergens de fout in. Dus leg het me uit waar ik het fout doe, wellicht dat ik het kan veranderen...
Gast- Gast
Whahaha Smik. Je zou mijn benen eens moeten zien
Dolores tuurlijk willen wij je nieuwe kapsel zien! (Ik ben zo vrij om ook voor de rest te spreken)
Dolores tuurlijk willen wij je nieuwe kapsel zien! (Ik ben zo vrij om ook voor de rest te spreken)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heb je hier een andere, positieve uitleg voor dan?ABE schreef:Smikkell schreef:Ik vond de benaming klucht eigenlijk best treffend.ABE schreef:Reva schreef:Okee, semi-klucht dus.
Ik weet niet goed wat jij onder klucht verstaat, maar in mijn woordenboek staat een betekenis die weinig betrekking heeft op de ontstane situatie.
Persoonlijk vind ik het wel gezellig dat we elkaar allemaal kennen. En opnieuw leert kennen. Als ik het moet onderbouwen in een gezegde, dan zeg ik "Ons-kent-ons-situatie".
Ja, maar wat versta je dan onder klucht? Zoals ik al zei, in mijn woordenboek staat iets heel anders. En als je mijn leven een toneelstuk vindt, dan vind ik dat knap voor iemand die niet echt een leven heeft.
Ik trek mezelf in twijfel met wat ik vertel. Alsof ik mijn leven opvoer als één of ander toneelstuk. Dus ik vroeg me af of je met best treffend, bedoelde dat mijn leven meer een toneelstuk was geworden, dan een echt leven dat ik leef.
Gast- Gast
Niet?
Edit) o wel
Edit) o wel
Laatst aangepast door Dolores op vr 4 feb 2011 - 12:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Een klucht is wel iets anders dan een toneelstuk (ik kan echt hardop lachen om een klucht). En ik geloof nou niet dat Reva bedoelt dat jouw leven een toneelstuk is, en ik geloof nou ook niet dat het zo negatief bedoelt was. Het verhaal, zoals jij het vertelt, lijkt gewoon op het verhaal zoals de verhalen uit een klucht. Waar alles en iedereen een verband heeft met elkaar en de helft van de mensen dat niet weten. Uit elke deur komt weer een verhaal met en grap en een gebeurtenis en je moet goed opletten anders ben je de draad kwijt.
Ja.
Wij roepen dat hier thuis ook als iedereen CONSTANT weer in en uit alle deuren loopt en je bijna gaat denken HUH net was je toch dáár en niet dáár...!? En vooral omdat we dan maar met 4 mensen zijn, maar het er wel 20 lijken. Dan roept er altijd wel iemand 'Het lijkt wel een klucht!!!!!!!!!!'
Maar goed.
Over je sneer naar Smikkell. Ik denk dat je heus wel weet hoe en wat. En ik vind het gewoon niet de insteek van het nachtcafé om mensen op een later moment opmerkingen om de oren te gaan smijten die betrekking hebben op dingen die hier besproken worden. Dat leek me juist de charme van het nachtcafé, maar jij lijkt dat al meerdere keren anders te zien. Dat vind ik jammer.
Gast- Gast
**
Laatst aangepast door Dolores op vr 4 feb 2011 - 13:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Een klucht is wel iets anders dan een toneelstuk (ik kan echt hardop lachen om een klucht). En ik geloof nou niet dat Reva bedoelt dat jouw leven een toneelstuk is, en ik geloof nou ook niet dat het zo negatief bedoelt was. Het verhaal, zoals jij het vertelt, lijkt gewoon op het verhaal zoals de verhalen uit een klucht. Waar alles en iedereen een verband heeft met elkaar en de helft van de mensen dat niet weten. Uit elke deur komt weer een verhaal met en grap en een gebeurtenis en je moet goed opletten anders ben je de draad kwijt.
Ja.
Wij roepen dat hier thuis ook als iedereen CONSTANT weer in en uit alle deuren loopt en je bijna gaat denken HUH net was je toch dáár en niet dáár...!? En vooral omdat we dan maar met 4 mensen zijn, maar het er wel 20 lijken. Dan roept er altijd wel iemand 'Het lijkt wel een klucht!!!!!!!!!!'
Maar goed.
Over je sneer naar Smikkell. Ik denk dat je heus wel weet hoe en wat. En ik vind het gewoon niet de insteek van het nachtcafé om mensen op een later moment opmerkingen om de oren te gaan smijten die betrekking hebben op dingen die hier besproken worden. Dat leek me juist de charme van het nachtcafé, maar jij lijkt dat al meerdere keren anders te zien. Dat vind ik jammer.
Kijk en nu snap ik het. Wij noemen dat een "ons-kent-ons-situatie", maar klucht is dus echt veel korter en beter. Ik wil helemaal niemand afsneren. Ik vroeg me gewoon serieus af hoe een ander een klucht ziet. Nu is het duidelijk! En dan mijn excuses omdat ik streektaal even niet begreep!
Gast- Gast
ABE leest klucht. ABE doet wat ABE doet als je een woord niet kent, ze zoekt het op. Klucht, klucht, klucht. Klucht = toneelstuk! HEEE, DAS GEMEEN. ZE NOEMEN MIJN LEVEN EEN TONEELSTUK. Laat ik even snel een gemene opmerking terug maken om te laten zien dat ik dit niet leuk vind. Wie zal ik een spakken? Reva? Die noemde mijn leven een toneelstuk. Ow, wacht ik quote en pak Smikkel. Net iets makkelijker.
En anders kan ABE altijd nog zeggen dat ze het zo niet bedoelde, te snel of verkeerd las, zich aangevallen voelde (wat gebruik je nog meer?)..
ABE, het is niet altijd slecht en gemeen bedoeld. Doe rustig en lees even twee keer voor je gaat reageren. Zoek verder als je alleen ziet staan KLUCHT= TONEELSTUK= GEMEEN BEDOELD.
En anders kan ABE altijd nog zeggen dat ze het zo niet bedoelde, te snel of verkeerd las, zich aangevallen voelde (wat gebruik je nog meer?)..
ABE, het is niet altijd slecht en gemeen bedoeld. Doe rustig en lees even twee keer voor je gaat reageren. Zoek verder als je alleen ziet staan KLUCHT= TONEELSTUK= GEMEEN BEDOELD.
Gast- Gast
Het is wel anders dan een ons-kent-ons situatie. Je moet het gewoon eens zien denk.
Gast- Gast
Ow en Alex: tipje van de sluier dan. Ik heb een verrassing voor je maar meer zeg ik (nog) niet.
Gast- Gast
Smikkell schreef:ABE leest klucht. ABE doet wat ABE doet als je een woord niet kent, ze zoekt het op. Klucht, klucht, klucht. Klucht = toneelstuk! HEEE, DAS GEMEEN. ZE NOEMEN MIJN LEVEN EEN TONEELSTUK. Laat ik even snel een gemene opmerking terug maken om te laten zien dat ik dit niet leuk vind. Wie zal ik een spakken? Reva? Die noemde mijn leven een toneelstuk. Ow, wacht ik quote en pak Smikkel. Net iets makkelijker.
Dus dan is het mijn schuld? Nee, kom op. Ik heb nergens gemeen gereageerd. Ik heb enkel gevraagd wat ermee werd bedoeld. Vervolgens krijgen we dit. Dat doen we dus niet. Want ik ben geen gemeen persoon.
Het spijt me zeer, maar het woord klucht komt zeer zeker voor in mijn woordenschat. En zoals het door Reva werd gebruikt, zo ken ik het niet. Maar dat was al duidelijk. Als er iemand gemeen is momenteel, dan ben jij het.
Laatst aangepast door ABE op vr 4 feb 2011 - 12:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dolores, ik weet niet hoe het eerst was?
Maar het lijkt me wel een fijne dag. Nieuwe kleren, stoere laarzen, ander kapsel.. Hoop dat het je ook een beetje goed doet. Was dat ook zo?
Maar het lijkt me wel een fijne dag. Nieuwe kleren, stoere laarzen, ander kapsel.. Hoop dat het je ook een beetje goed doet. Was dat ook zo?
Gast- Gast
Do: ik weet niet hoe je vorige haar was, maar ik vind het goed staan! En ik ben nog steeds jaloers op je mooie piercings ik ben daar echt zoveel te onhandig voor. Wil het graag in een vinger of gewoon hand, maar ja
Gast- Gast
Het is al een tijdje ongeveer zo, mijn haar.
En dank voor alle lieve complimenten :-)
En dank voor alle lieve complimenten :-)
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: