Nachtcafé 2011
+12
Lotus
Sjaantje
Caroow
TNMN
Roze Roos
Qiara
aniet
Jeanette
Merai
Toet
Inge
ButterflyEffect
16 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Jeanette schreef:Megara schreef:Kan iemand het liedje dat nu in mijn hoofd zit er even uit halen? Ik word knettergek van handjes draaien.
Grrrrrr, ik heb dat dus met de Politie.
Dat nummer doet me denken aan de Gay Pride.
Gast- Gast
Jeanette schreef:Megara schreef:Kan iemand het liedje dat nu in mijn hoofd zit er even uit halen? Ik word knettergek van handjes draaien.
Oh en wat denk je van Lollypopland?
Gast- Gast
Megara schreef:Kan iemand het liedje dat nu in mijn hoofd zit er even uit halen? Ik word knettergek van handjes draaien.
Ken je dat liedje van de carnaval in de efteling? Doet het altijd goed wanneer je een liedje uit je hoofd wil, enige bijkomstigheid is dat je deze dan vervolgens niet meer uit je kop krijgt..
https://www.youtube.com/watch?v=OPqTXL8vMh0&feature=related
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
verschrikkelijk, net als dat liedje in DisneyMerai schreef:Megara schreef:Kan iemand het liedje dat nu in mijn hoofd zit er even uit halen? Ik word knettergek van handjes draaien.
Ken je dat liedje van de carnaval in de efteling? Doet het altijd goed wanneer je een liedje uit je hoofd wil, enige bijkomstigheid is dat je deze dan vervolgens niet meer uit je kop krijgt..
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Merai schreef:Megara schreef:Kan iemand het liedje dat nu in mijn hoofd zit er even uit halen? Ik word knettergek van handjes draaien.
Het ergste is dat ik precies weet hoe het gaat zonder de link te openen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Verder heb ik nog steeds geen antwoord gekregen, ABE.
Welk antwoord op welke vraag? Want ik heb het niet gelezen!
Gast- Gast
Jeanette schreef:Zitten er bekenden van je hier op het forum dan?
Niet dat ik weet. Maar je weet nooit toch? Geen idee wie zij allemaal kent.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Ik vind zwanger worden wel wat anders dan moeder zijn. Dat iemand met overgewicht probemen heeft met zwanger worden wil niet zeggen dat ze ook een slechte moeder is om maar geen moeder moet zijn. Bij ondergewicht het zelfde.
Dat is wat ik bedoelde.... kreeg het alleen niet zo helder als jij verwoord...
Gast- Gast
Iiiiiiit's a small world after all, it's a small world after all ...
Bedoel je die, Inge?
Bedoel je die, Inge?
Gast- Gast
Dit is ook zon goede, neem deze!Megara schreef:Kan iemand het liedje dat nu in mijn hoofd zit er even uit halen? Ik word knettergek van handjes draaien.
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Ooh toetje, gewoon heel even is genoeg hoor
Merai- Ratel
Alex167 schreef:Iiiiiiit's a small world after all, it's a small world after all ...
Bedoel je die, Inge?
juistum
Inge- Ratel
zo eng, die had ik uit mezelf bedacht heAlex167 schreef:Iiiiiiit's a small world after all, it's a small world after all ...
Bedoel je die, Inge?
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
toetje_ schreef:Jeanette schreef:Zitten er bekenden van je hier op het forum dan?
Niet dat ik weet. Maar je weet nooit toch? Geen idee wie zij allemaal kent.
Kun je later toch verwijderen?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Als jullie nou wat minder snel posten, dan kan ik op m`n bed verder lezen!
Gast- Gast
Wij hebben een keer ruim twee uur vastgezeten in it's a small world. En ja, de muziek blijft gewoon aan. Soms word ik nog gillend wakker 's nachts.
Gast- Gast
Ik wilde er niet opkomen omdat ik hem dan meteen in mijn hoofd hebButterflyEffect schreef:zo eng, die had ik uit mezelf bedacht heAlex167 schreef:Iiiiiiit's a small world after all, it's a small world after all ...
Bedoel je die, Inge?
nog erger ik heb nu een combi van beide in mijn hoofd
Inge- Ratel
ButterflyEffect schreef:Dit is ook zon goede, neem deze!Megara schreef:Kan iemand het liedje dat nu in mijn hoofd zit er even uit halen? Ik word knettergek van handjes draaien.
Ja maar daar word ik altijd een beetje treurig van sinds iemand daar vorig jaar overleden is. Die man heeft daar de hele nacht dood gelegen in zo'n plastic fantastic land met dit liedje op de achtergrond..
Merai- Ratel
Alex167 schreef:Jeanette schreef:Megara schreef:Kan iemand het liedje dat nu in mijn hoofd zit er even uit halen? Ik word knettergek van handjes draaien.
Ik ging tot nu toe bijna elk jaar wel naar K3 met mijn nichtje maar ik ben bang dat ze 'eruit' is... Er moet dus een nieuw kind komen en bij voorkeur een meisje of homo . K3 is zo leuk .
Gast- Gast
ButterflyEffect schreef:zo eng, die had ik uit mezelf bedacht heAlex167 schreef:Iiiiiiit's a small world after all, it's a small world after all ...
Bedoel je die, Inge?
Zoooo freaky shit hey
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Als jullie nou wat minder snel posten, dan kan ik op m`n bed verder lezen!
De wachttijd vanaf hier bedraagt 5 minuten.
Gast- Gast
Voor ABESmikkell schreef:Waar baseer je dat op?ABE schreef:
Jij zei in eerder posts dat het normaal was dat iemand met overgewicht niet moest gaan hopen op een zwangerschap, wat ik zojuist zei was dat iemand met ondergewicht ook eigenlijk niet moest hopen op een zwangerschap. In het geval van overgewicht heeft het kind het iig in de buik goed, in geval van ondergewicht blijft ook het kind klein. Ik zie liever een kind groeien in een persoon met overgewicht, dan een kind dat moet groeien terwijl de moeder niet eet.
Maar we laten het hier hangen, want hier heb ik geen zin in. Zeker niet als er betweterig wordt gereageerd.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Alex167 schreef:Jeanette schreef:Megara schreef:Kan iemand het liedje dat nu in mijn hoofd zit er even uit halen? Ik word knettergek van handjes draaien.
Ik ging tot nu toe bijna elk jaar wel naar K3 met mijn nichtje maar ik ben bang dat ze 'eruit' is... Er moet dus een nieuw kind komen en bij voorkeur een meisje of homo . K3 is zo leuk .
Oeh je mag wel mee met mij en A.?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Jeanette schreef:Megara schreef:Kan iemand het liedje dat nu in mijn hoofd zit er even uit halen? Ik word knettergek van handjes draaien.
Whahahaha jaa idd, erg genoeg ken ik zowat uit mijn kop.
En die van de Indische waterlelies uit de Efteling blijft ook tig dagen in mijn kop hangen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Jaaa nou hadden we beide even een slechte tegen over elkaar staan, hahaABE schreef:_Donnaa schreef:Geen probleem ABE, maar ik vind het geen fijne gedachte dat iemand denkt dat ik zoiets kan zeggen
Snappievous.
Nou, dan kan ik nu m`n richting bed raker aanzetten.. Take off in 5 minutes.
Ik las het echt op de manier waarop ik erop tegen ben en dan heb je aan mij een slechte. En ik kon niet teruglezen, maar las wel dat het anders bedoeld was.
En dat terwijl we op het einde van het gesprek, waarbij het hoog opliep, hetzelfde werd bedoeld. Ach, lezen, lezen, lezen! En dan ben ik zeer erkentelijk naar mezelf, want ik lees één zin en heb mijn oordeel klaar. (schop me aan het lezen, en dan verder dan de eerste aliniea)
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: