Nachtcafé 2011
+12
Lotus
Sjaantje
Caroow
TNMN
Roze Roos
Qiara
aniet
Jeanette
Merai
Toet
Inge
ButterflyEffect
16 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Jeanette schreef:toetje_ schreef:Haaahahhahahahhaha!Ik wil nu zo graag die driesroelvink met jullie delen maar dat kan écht niet
Ja, nu vertellen ook!
Ik kan het wel vertellen, maar ik kan de foto niet met jullie delen. Dan is de lol er al gauw af.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
_Donnaa schreef:Goed idee.. Ik zet 'just breathe' van Nelly even opMerai schreef:_Donnaa schreef:Fuck serieus.. Als iemand zegt dat ik iets gezegd heb, terwijl dat totaal niet zo is, maakt dat me echt woest..
Maar dat was ook wel op te merken uit m`n reactie, denk ik
Adem in, adem uit..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Maar wie oordeelt er dan over dikke mensen die express onvruchtbaar zijn of iets van die strekking?
Jij begon toch over anorexia en dat zo iemand geen kind verdient?
Dan oordeel jij toch?
Dan oordeel jij toch?
Gast- Gast
Ik vind het nachtcafe echt een heerlijke onzin-dumpgelegenheid Oja ik wil trouwens geen commentaar op mn ranzig actieSmikkell schreef:Ik vind het vooral laf als iemand hier info komt droppen die totaal nergens op gebaseerd is en er dan onder zet dat er niet wordt gereageerd op commentaar! Kom dan geen onzin praten over dingen waar je geen verstand van hebt.
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Beste meiden, ik ga eens vroeg mn bed in duiken. Mn nieuwe boekje lezen....
Slaap lekker meiden! Klets gerust verder!
Gast- Gast
toetje_ schreef:Jeanette schreef:toetje_ schreef:Haaahahhahahahhaha!Ik wil nu zo graag die driesroelvink met jullie delen maar dat kan écht niet
Ja, nu vertellen ook!
Ik kan het wel vertellen, maar ik kan de foto niet met jullie delen. Dan is de lol er al gauw af.
En waarom kan dat niet? Daar wil ik het fijne van weten
Merai- Ratel
Bitterkoek_ schreef:Beste meiden, ik ga eens vroeg mn bed in duiken. Mn nieuwe boekje lezen....
Slaap lekker!
Gast- Gast
Waarom niet?toetje_ schreef:Jeanette schreef:toetje_ schreef:Haaahahhahahahhaha!Ik wil nu zo graag die driesroelvink met jullie delen maar dat kan écht niet
Ja, nu vertellen ook!
ButterflyEffect- Prater
Bitterkoek_ schreef:Beste meiden, ik ga eens vroeg mn bed in duiken. Mn nieuwe boekje lezen....
Welterusten Bitterkoek! Je bent een topper!
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Overgewicht IS een oorzaak van onvruchtbaarheid. Het nietr zwanger kunnen worden heeft zelden een 'natuurlijke' oorzaak.ABE schreef:Niemand weet waarom iemand juist wel of juist niet zwanger wordt. En ik vind het gewoon jammer dat mensen over "dikke mensen" oordeelt alsof het onmensen zijn en dus niet zwanger kunnen raken vanwege het overgewicht dat ze hebben (omdat ze twee keer per week patat eten). Het is een speling der natuur, waar wij helemaal niets over te vertellen hebben.
En dit is mijn perceptie over wat ik heb gelezen.
Nee.
Overgewicht KAN een oorzaak zijn van......
Gast- Gast
Truste bitterkoek
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Zeg lieve Alex en Merai, doen jullie nog even liefjes m'n schele oogjes uit het topic halen voordat ie op slot gaat? Alvast bedankt namens mijn vader en moeder.
Gast- Gast
Slaap lekker Bitterkoek_!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Jullie intepreteerden de discussie gewoon beiden op een andere manier.
Maar goed, iemand nog mooie wenkbrauw foto's?
Maar goed, iemand nog mooie wenkbrauw foto's?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Slaap lekker zoetekoek!Bitterkoek_ schreef:Beste meiden, ik ga eens vroeg mn bed in duiken. Mn nieuwe boekje lezen....
Gast- Gast
Merai schreef:toetje_ schreef:Jeanette schreef:toetje_ schreef:Haaahahhahahahhaha!Ik wil nu zo graag die driesroelvink met jullie delen maar dat kan écht niet
Ja, nu vertellen ook!
En waarom kan dat niet? Daar wil ik het fijne van weten
Omdat ik het niet kan maken want het gaat over een collega
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Leuke bril heeft ze ookMerai schreef:Bitterkoek_ schreef:Beste meiden, ik ga eens vroeg mn bed in duiken. Mn nieuwe boekje lezen....
Welterusten Bitterkoek! Je bent een topper!
Gast- Gast
TrustennnMegara schreef:Bitterkoek_ schreef:Beste meiden, ik ga eens vroeg mn bed in duiken. Mn nieuwe boekje lezen....
Slaap lekker!
ButterflyEffect- Prater
Dolores schreef:Maar wie oordeelt er dan over dikke mensen die express onvruchtbaar zijn of iets van die strekking?
Dan oordeel jij toch?
Ik heb een eetprobleem. Ben ik nu een slechte moeder?
Gast- Gast
ook ik ga jullie verlaten!
veel plezier nog!
veel plezier nog!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
ButterflyEffect schreef:Waarom niet?toetje_ schreef:Jeanette schreef:toetje_ schreef:Haaahahhahahahhaha!Ik wil nu zo graag die driesroelvink met jullie delen maar dat kan écht niet
Ja, nu vertellen ook!
Wij willen ook lol..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Heel heel heel kort en snel toetje???
ahhhtoeeeee
ahhhtoeeeee
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
_Donnaa schreef:Jij zit met 'mensen' in je hoofd.. Ik heb het over een specifiek mens en niet over de rest van de wereld met overgewicht..ABE schreef:Niemand weet waarom iemand juist wel of juist niet zwanger wordt. En ik vind het gewoon jammer dat mensen over "dikke mensen" oordeelt alsof het onmensen zijn en dus niet zwanger kunnen raken vanwege het overgewicht dat ze hebben (omdat ze twee keer per week patat eten). Het is een speling der natuur, waar wij helemaal niets over te vertellen hebben.
En dit is mijn percepstie over wat ik heb gelezen.
Misschien had je even beter moeten lezen voordat je me beschuldigd dat ik heb gezegd dat mensen met overgewicht niet op kinderen mogen hopen. Dat vind ik echt heel erg!
En ik zeg gewoon eerlijk dat ik het las zoals ik de woorden er geschreven stonden. En dat zal mijn fout zijn. Mijn excuses in deze.
Gast- Gast
Dat zeg ik toch ook. Ik zeg niet IS DE oorzaak, maar IS EEN oorzaak. Het KAN dus een oorzaak zijn.Dolores schreef:Smikkell schreef:Overgewicht IS een oorzaak van onvruchtbaarheid. Het nietr zwanger kunnen worden heeft zelden een 'natuurlijke' oorzaak.ABE schreef:Niemand weet waarom iemand juist wel of juist niet zwanger wordt. En ik vind het gewoon jammer dat mensen over "dikke mensen" oordeelt alsof het onmensen zijn en dus niet zwanger kunnen raken vanwege het overgewicht dat ze hebben (omdat ze twee keer per week patat eten). Het is een speling der natuur, waar wij helemaal niets over te vertellen hebben.
En dit is mijn perceptie over wat ik heb gelezen.
Nee.
Overgewicht KAN een oorzaak zijn van......
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: