Nachtcafé 2011
+12
Lotus
Sjaantje
Caroow
TNMN
Roze Roos
Qiara
aniet
Jeanette
Merai
Toet
Inge
ButterflyEffect
16 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 feb 2011 - 14:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goeienacht ladies, Sjaan komt ook nog heel even spieken!
Even bijlezen of er nog wat gebeurd is hier
Even bijlezen of er nog wat gebeurd is hier
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 feb 2011 - 14:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Gast- Gast
Qiara- Ratel
Ik voelde me gewoon beter zonder schema. Ook al weet ik dat ik met dit ritme niet terug naar school kan.
Gast- Gast
Gast- Gast
Iedreeen wil een waarom. Maar ik denk juist, in tegenstelling tot June, dat een waarom niet altijd nodig is om het op te lossen. Ook al maakt het het wel makkelijker. Soms krijg je de waarom pas achteraf.
Gast- Gast
Smikkell, begrijp ik goed dat je even moeite hebt met accepteren wat je is overkomen? Ik heb het de afgelopen dagen te weinig gevolgd om je echt iets zinnigs te kunnen zeggen, dus ik hou het maar even bij een
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Qiara- Ratel
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 feb 2011 - 14:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Qiara- Ratel
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 feb 2011 - 15:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 feb 2011 - 15:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gast- Gast
Qiara- Ratel
Dat mag klaar zijn. Ik denk alleen dat als het klaar was geweest, jij nu niet thuis zat. Je kunt nu wel een half jaar boos zijn, omdat je dus eerst alles meemaakt (dat kost tijd) en het vervolgens ook nog eens moet gaan verwerken, maar daar los je niets mee op. Het is een reactie die meer dan normaal is. Het is ook niet eerlijk en jij hebt ook gewoon veel meer klotezooi meegemaakt dan menig ander, maar dat gaan ontkennen en ontkennen dat je het daar moeilijk mee hebt, werkt blijkbaar ook niet.
Als het is zoals jij het nu schetst, dan kun je morgen weer gaan werken. Blijkbaar gaat er iets mis. Van mij hoef je het niet daarin te zoeken. Je drukke schema zal vast ook een groot aandeel hebben gehad. Je hebt geen tijd gemaakt voor jezelf. Ik weet niet waarom jij je zo voelt, ik kan er alleen maar naar gissen. Toch denk ik dat jij gewoon weigert te geloven dat het nu weer allemaal door je verleden komt. Realiseer je wel dat het ook niet niks is. Zolang jij ook niet accepteert dat jij iets niet kunt of dat jij het ergens moeilijk mee hebt, denk ik dat jij je ook niet beter gaat voelen. Je ontkent gewoon je hele gevoel in feite. Je vindt het nergens op slaan.
Als het is zoals jij het nu schetst, dan kun je morgen weer gaan werken. Blijkbaar gaat er iets mis. Van mij hoef je het niet daarin te zoeken. Je drukke schema zal vast ook een groot aandeel hebben gehad. Je hebt geen tijd gemaakt voor jezelf. Ik weet niet waarom jij je zo voelt, ik kan er alleen maar naar gissen. Toch denk ik dat jij gewoon weigert te geloven dat het nu weer allemaal door je verleden komt. Realiseer je wel dat het ook niet niks is. Zolang jij ook niet accepteert dat jij iets niet kunt of dat jij het ergens moeilijk mee hebt, denk ik dat jij je ook niet beter gaat voelen. Je ontkent gewoon je hele gevoel in feite. Je vindt het nergens op slaan.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 feb 2011 - 15:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gast- Gast
Ze bagatelliseren het. Smik, gewoon even doen doen dan ben je er van af. Niet zo mokken.
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: