Nachtcafé 2011
+12
Lotus
Sjaantje
Caroow
TNMN
Roze Roos
Qiara
aniet
Jeanette
Merai
Toet
Inge
ButterflyEffect
16 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
ga de pc op het werk maar afsluiten, ding is verschrikkelijk traag. Duurt te lang om te posten en plaatjes openen niet...
niks aan
truste meiden / fijne avond
niks aan
truste meiden / fijne avond
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
toetje_ schreef:Reva schreef:Ik snap de vraag geloof ik niet. Het formaat van je vagina heeft toch niks te maken met je gewicht?
Maar wel alles wat er om heen zit.
Je kunt de kut van iemand met normaal gewicht niet vergelijken met die van iemand met extreem overgewicht. Daar zit toch vanalles in de weg lijkt me?
Oh zo. Nog nooit klachten gehad dat er iets in de weg zat
Gast- Gast
Trusten Inge!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Reva schreef:toetje_ schreef:Reva schreef:Ik snap de vraag geloof ik niet. Het formaat van je vagina heeft toch niks te maken met je gewicht?
Maar wel alles wat er om heen zit.
Je kunt de kut van iemand met normaal gewicht niet vergelijken met die van iemand met extreem overgewicht. Daar zit toch vanalles in de weg lijkt me?
Oh zo. Nog nooit klachten gehad dat er iets in de weg zat
Me neither....
Gast- Gast
Smikkell schreef:Doet me denken aan de tijd dat ik werkte in de kraamzorg. Ik moest een vrouw tempen. Zelden zo'n dikke vrouw ik het echt gezien. Het voelen van de baarmoeder was al onmogelijk. Ik wist dat ik moest beginnen bij haar navel, maar waaaaar was haar navel???Bitterkoek_ schreef:Nou, het lijkt me voor hem juist moeilijk zoeken. Alsjebegrijptwatikbedoel.Smikkell schreef:Ik hoopte eigenlijk dat hij niet al te veel zou voelen ..Bitterkoek_ schreef:Ik vraag me trouwens af he?
Als je zo.... uhm..... 'stevig' bent en gast waarmee je aan het doen bent is zo dun.... voel je dan wel iets?
Tempen wilde ze zelf doen. ze stopte die meter ergens tussen twee vetkwabben. Ja, het zal daar vast lekker broeien en warm zijn maar zo'n ding moet in je anus. Sta ik daar.. met mijn elleboog een bil omhoog houden en met de meter in mijn hand die anus zoeken! Ik snap je opmerking en ik heb het te doen met die man.
Wow... Maar ik neem aan dat het uiteindelijk wel gelukt is?
Gast- Gast
Ik ben wat foto`s zwart wit aan het maken voor een collage in m`n toekomstige huisje.. Altijd leuk..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ben wat foto`s zwart wit aan het maken voor een collage in m`n toekomstige huisje.. Altijd leuk..
Schiet dat al een beetje op met een huisje? Hoeveelste sta je nu?
Gast- Gast
Wat denk je zelf.. ik heb mijn baas gebeld.Bitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Doet me denken aan de tijd dat ik werkte in de kraamzorg. Ik moest een vrouw tempen. Zelden zo'n dikke vrouw ik het echt gezien. Het voelen van de baarmoeder was al onmogelijk. Ik wist dat ik moest beginnen bij haar navel, maar waaaaar was haar navel???Bitterkoek_ schreef:Nou, het lijkt me voor hem juist moeilijk zoeken. Alsjebegrijptwatikbedoel.Smikkell schreef:Ik hoopte eigenlijk dat hij niet al te veel zou voelen ..Bitterkoek_ schreef:Ik vraag me trouwens af he?
Als je zo.... uhm..... 'stevig' bent en gast waarmee je aan het doen bent is zo dun.... voel je dan wel iets?
Tempen wilde ze zelf doen. ze stopte die meter ergens tussen twee vetkwabben. Ja, het zal daar vast lekker broeien en warm zijn maar zo'n ding moet in je anus. Sta ik daar.. met mijn elleboog een bil omhoog houden en met de meter in mijn hand die anus zoeken! Ik snap je opmerking en ik heb het te doen met die man.
Wow... Maar ik neem aan dat het uiteindelijk wel gelukt is?
Ik heb het verder aan de Vk overgelaten!
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 feb 2011 - 12:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee, helaas.. Ik sta eerste, tweede, vierde en vijfde..Megara schreef:_Donnaa schreef:Ik ben wat foto`s zwart wit aan het maken voor een collage in m`n toekomstige huisje.. Altijd leuk..
Schiet dat al een beetje op met een huisje? Hoeveelste sta je nu?
Heb nu 5 weken geen aanbieding gehad, dat is best lang voor hier
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Nee, helaas.. Ik sta eerste, tweede, vierde en vijfde..
Heb nu 5 weken geen aanbieding gehad, dat is best lang voor hier
Jammer! Hoogste tijd dat er weer wat vrij komt dus.
Gast- Gast
Jaaa ik ook, zucht.. Iederen dag hoop ik dat ze bellen of er thuis een brief komt, maar neeehhh..
Geduld zal beloont worden, hoop ik dan maar..
Geduld zal beloont worden, hoop ik dan maar..
Gast- Gast
Ik ga nog saaier doen en me dit keer maar eens aan mijn voornemen houden om op tijd te gaan slapen.
Eens kijken of ik mijn ritme nog kan omdraaien. Ik ben nu overdag doodmoe en 's avonds en 's nachts heb ik alle energie. Is niet handig als je overdag colleges hoort te volgen.
Eens kijken of ik mijn ritme nog kan omdraaien. Ik ben nu overdag doodmoe en 's avonds en 's nachts heb ik alle energie. Is niet handig als je overdag colleges hoort te volgen.
Gast- Gast
Om de avond wat op te leuken; Ik heb een aanslag van de BD gehad voor 500 euro. Daar gaat mijn spaargeld! En dat voelt echt als een heuse aanslag!
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 feb 2011 - 12:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb een kleine crisis. Kan m'n tandenborstel nergens vinden. En das raar, want ik ben de deur niet uit geweest.
Gast- Gast
ABE schreef:Om de avond wat op te leuken; Ik heb een aanslag van de BD gehad voor 500 euro. Daar gaat mijn spaargeld! En dat voelt echt als een heuse aanslag!
Die lag bij mijn vriend ook in de brievenbus verleden week. Niet grappig.
Gast- Gast
Over de BD gesproken, ik kan niet wachten tot ik m'n jaaropgaaf krijg. Ik kan (voor mijn begrip) mega veel geld terugkrijgen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Trusten Megara!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40