Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Operatie...moet het even kwijt. UPDATE

+83
Monnie
Suus
Diese
Pompoen
Muis
Shisha
Floor
Tiara
Parel
schuddebuikje
Flower_L
Fearie
studiebol
Ibbeltje
Oasis
lobster
MADDIE
Printje
mezzoforte
Muppetje
Wennes
Sjaantje
bolus26
Novalee
Lady4
sabje
_Lacey_
Amber-
Coccinelle
Atelier Madame
Inge
MissD
Mamsie
Creabea_28
Travelgurly
smooch
Lonely Goatherd
Lilypie
Flip Fluitketel
Marin
Blue flower
Theeleut
_Lana_
Pien
RYW
Darius
L!ND@
holaagirl
Sanne
kwak
Lejow
Linda
Dille
Shy
Caroow
Jezzie
M-G
Gympie
loesje
Stuiterbal
LDJ
Ella
mauwmauw
nillis
Jasmine
Aimee
PapillonRose
Viva
Pussycat
Niene
Minx
Parisienne
Happydobby
Paper Crown
Rush
Liadan
Mute_
Jade
Jazzlyn
Katjing
vlinder-19
Antibes
Steep
87 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Operatie...moet het even kwijt. UPDATE Empty Operatie...moet het even kwijt. UPDATE

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 20:37

Moet het even kwijt hoor...we waren gisteren eindelijk met mijn zoontje in het academisch ziekenhuis vanwege zijn liesbreuk. Hij is nu 2 maanden. De liesbreuk werd vastgesteld in het streekziekenhuis. Waar ons verteld werd dat hij pas kon worden geopereerd als hij 8/9 kilo weeg ivm de narcose. Hij weegt nu een dikke 3 kilo. Nou goed, eindelijk gisteren dus een afspraak in het academisch ziekenhuis, waar ik op aangedrongen had omdat ik het gevoel had dat hij er last van had. Maar nee dan kon niet, een liesbreukje is onschuldig, merkt ie niks van bla bla (volgens streekziekenhuis). Ook nadat ik 2 weken geleden de hele nacht met een werkelijk totáál hysterische baby op de huisartsenpost heb gezeten.

Nu blijkt dat mijn zoontje onmiddelijk geopereerd moet worden, want zijn darmpje is ingeklemd en hij heeft er duidelijk last van...na elke fles ook enzo. Ik WIST het gewoon, dat dit geen normale krampjes waren zoals iedereen zei. We moeten morgen eerst nog langst de anesthesist en dan volgende week krijgt hij een oproep en wordt dan meteen geopeerd. Het is helemaal niet nodig te wachten tot hij 8/9 kilo weegt, sterker nog het had allang moeten gebeuren. Vind dit zó erg. Mijn arme mannetje. Hij heeft zo vaak pijn.

Update: hij is vanavond met een ambulance opgehaald. Ik ben aan het randje van een zenuwinzinking geloof ik. Mijn kereltje ging door de grond van de pijn, darm zat weer ingeklemd. Hij ligt nu in het academisch ziekenhuis en zal hopelijk morgen worden geopereerd. Niet met spoed nu, omdat de darm weer is teruggesprongen nadat hij uren had gehuild en op een gegeven moment zelfs apatisch in mijn mans armen hing...zo'n akelig gezicht.
Man blijft vannacht bij hem, ik kan even niet meer en zorg vannacht voor dochter. Morgen weten we hopelijk meer. Ik heb vreselijk met hem te doen, wat is het erg om zo'n kleintje zo te zien lijden.

Laatst aangepast door Charlie op do 4 okt 2012 - 11:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie...moet het even kwijt. UPDATE Empty Re: Operatie...moet het even kwijt. UPDATE

Bericht  Steep wo 3 okt 2012 - 20:40

Jeetje! Hoe kan dit toch? Als ik het goed begrijp hebben ze dus de plank misgeslagen en had jou moedergevoel gelijk? Bah wat ontzettend naar voor jouw en je zoontje! Ik hoop dat hij snel geopereerd kan worden en goed en snel hersteld!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Operatie...moet het even kwijt. UPDATE Empty Re: Operatie...moet het even kwijt. UPDATE

Bericht  Antibes wo 3 okt 2012 - 20:40

Oh wat naar! En wat een stomme fout van dat streekziekenhuis zeg, in combinatie met die klachten die jij hier al vaker genoemd hebt over de buikpijn zouden ze met die liesbreuk erbij toch op zijn minst hieraan moeten denken..

Wat knap dat je dat als moeder dan toch weet/voelt zeg! Zie je wel dat jij een echte mama bent!

Heel veel sterkte komende weken met je kleintje, ik hoop dat ze het snel kunnen oplossen en hij niet meer zo lang in pijn hoeft te zitten EN dat de operatie goed verloopt en niet te gevaarlijk is op zo'n hummeltje!

Liefs xx
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 20:42

De arts zei letterlijk (al neem ik dat ook weer met een korreltje zout want ziekenhuizen onderling vitten altijd op elkaar) (toch denk ik dat hij gelijk heeft):

"Het streekziekenhuis heeft de middelen pas te opereren bij kleintjes vanaf een kilo of 8. Dit is dus pure klantenbinding. Het laatste woord is hier nog niet over gesproken. Ik vraag me af wat dit nog met patientenzorg te maken heeft".

Gast
Gast

Bericht  vlinder-19 wo 3 okt 2012 - 20:44

Wat belachelijk van het streekziekenhuis! Goed dat je je poot stijf hebt gehouden en naar een ander zkhs bent gegaan!

En ze hoeven idd geen 8/9kg te zijn. Ik ben zelf toen ik 6wk was geopereerd aan een liesbreuk en woog toen echt nog geen 8/9 kg...eerder zn beetje 3kg.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Katjing wo 3 okt 2012 - 20:44

Jemig wat een assholes in het streekziekenhuis!! Wat goed dat jij op je strepen hebt gestaan en toch naar een academisch ziekenhuis bent gegaan!! Heel veel sterkte met de operatie en alles er omheen! Wel fijn dat er nu wél goed gekeken en geluisterd is maar ontzettend naar dat hij onnodig pijn heeft geleden!!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Bericht  Jazzlyn wo 3 okt 2012 - 20:46

Belachelijk! Ze hadden je gewoon door moeten sturen! Maar doen ze steeds minder, idd klantenbinding. Hopelijk is hij snel aan de beurt, dan is de pijn ook zo over!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 20:46

Toch wel eng, mijn mini-man onder het mes. Maar ben blij dat er iets gebeurt en hij van de pijn verlost zal zijn.

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn wo 3 okt 2012 - 20:49

Charlie schreef:Toch wel eng, mijn mini-man onder het mes. Maar ben blij dat er iets gebeurt en hij van de pijn verlost zal zijn.

Is ook eng. L. was eerste keer 10 maanden dus al stuk ouder. Maar het is zo gebeurd en dan kun jij ook nog meer gaan genieten, als hij geen pijn meer heeft.

Je moedergevoel werkt in ieder geval al volop;)

EDIT: dat van die 8 kilo geldt bij operaties die niet dringend zijn.

Laatst aangepast door Jazzlyn op wo 3 okt 2012 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Jade wo 3 okt 2012 - 20:50

jeetje, wat naar zeg! Ik hoop dat jullie kleine mannetje snel van de pijn verlost is!

bah, dat ze zo'n klein mannetje laten lijden onder het mom van 'klantenbinding'?? vreselijk! En hoe moet zo'n mannetje nou groeien als hij zich zo voelt?

Heel veel sterkte Charlie!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Mute_ wo 3 okt 2012 - 20:50

Wat goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd, maar erg spannend dat je kleintje onder het mes moet. Veel sterkte en hopelijk kan hij daarna eindelijk lekker pijnloos toegeven aan zijn eigenwijze buien!
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  Liadan wo 3 okt 2012 - 20:52

Wat naar zeg en wat ontzettend slecht van het streekziekenhuis. Heel goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd. Sterkte, ik hoop dat je zoontje snel van zijn pijn af is.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush wo 3 okt 2012 - 20:53

Wat sneu en erg zeg! Hopelijk gaat het nu snel beter! Je moedergevoel is in ieder geval sterk aanwezig! Operatie...moet het even kwijt. UPDATE 699888
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Antibes wo 3 okt 2012 - 20:59

Charlie schreef:De arts zei letterlijk (al neem ik dat ook weer met een korreltje zout want ziekenhuizen onderling vitten altijd op elkaar) (toch denk ik dat hij gelijk heeft):

"Het streekziekenhuis heeft de middelen pas te opereren bij kleintjes vanaf een kilo of 8. Dit is dus pure klantenbinding. Het laatste woord is hier nog niet over gesproken. Ik vraag me af wat dit nog met patientenzorg te maken heeft".

Juist omdat hij het zegt zou ik het ook met een korreltje zout nemen inderdaad.. Maar zal vast wel een kern van waarheid in zitten.. Of gewoon een hele domme inschattingsfout van de arts in het streekziekenhuis. Allebei niet bepaald om over naar huis te schrijven!!

Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Paper Crown wo 3 okt 2012 - 21:09

Jemig zeg! Arm kereltje. Maar ik vertrouw sowieso geen streekziekenhuizen meer. Succes en hopelijk is de kleine man er gauw bovenop. Wat ik wel nog even wil zeggen, toen wij in het ziekenhuis liepen om zwanger te worden werd er aan mijn man gevraagd of hij ooit een liesbreuk had gehad. Dat had te maken met vruchtbaarheid dus vraag 't goed door bij de arts van J.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Happydobby wo 3 okt 2012 - 21:17

Jemig zeg, sterkte de komende tijd.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parisienne wo 3 okt 2012 - 21:45

Wat goed dat je naar je gevoel geluisterd hebt en toch doorgezet hebt. Hebben jullie al een idee wanneer de operatie plaatsvindt?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Minx wo 3 okt 2012 - 21:46

Sterkte
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Niene wo 3 okt 2012 - 21:47

Wat zielig voor de kleine man.Sterkte!
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Pussycat wo 3 okt 2012 - 22:03

Pff wat heftig zeg! Je zou toch zeggen dat ze je met zulke kleintjes erg serieus nemen...
Zo zie je maar weer als je iets niet vertrouwt... actie ondernemen!

Sterkte de komende tijd. Operatie...moet het even kwijt. UPDATE 699888

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Viva wo 3 okt 2012 - 22:08

Ah wat rot zeg om zoiets te horen.
Vooral omdat jullie streekziekenhuis dus iets gezegd heeft wat totaal niet waar is!
Gelukkig wordt jullie zoontje nu snel geopereerd!

Zo zie je maar dat mama's instinct toch vaak goed is!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  PapillonRose wo 3 okt 2012 - 22:18

Wat vervelend Charlie, ik vind het ook niet normaal van dat streekziekenhuis. Wat goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd en dat er nu actie wordt ondernomen! Wel weer erg spannend natuurlijk zo'n operatie, sterkte de komende tijd!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Aimee wo 3 okt 2012 - 22:23

Ahh gossie, wat zielig voor jullie kleine mannetje Sad en wat stom van dat ziekenhuis... Heel veel beterschap voor hem en sterkte voor jullie!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 22:39

Parisienne schreef:Wat goed dat je naar je gevoel geluisterd hebt en toch doorgezet hebt. Hebben jullie al een idee wanneer de operatie plaatsvindt?

In ieder geval volgende week. We moeten morgen met hem naar de anesthesist en het opnamebureau zou ons bellen en de datum doorgeven.

Gast
Gast

Bericht  Jasmine wo 3 okt 2012 - 22:52

Pff. Weer een verhaal wat bewijst dat een moederinstinct vaak zo veel beter is dan de protocolletjes van artsen. Het houdt ook niet op bij jullie zeg. Sad

Veel sterkte voor jullie meis, ook voor kleine J. en kleine R., die haar broertje een tijdje zal moeten missen, omdat die in het ziekenhuis ligt. hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: