Operatie oma!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Operatie oma!
Brrrr vandaag toch een spannende dag. Vandaag krijgt mijn oma een nieuwe hartklep en terwijl ik alles vrij nuchter??? bekeken heb voel ik toch wel de zenuwen opkomen. Ze is mijn enige oma, de moeder van mijn overleden vader dus ik hoop echt dat ze er lichamelijk beter van wordt. Het is niet dat ik nu zit te stresskippen maar het verlossende telefoontje straks zou fijn zijn
Willen jullie heel hard meeduimen?
Willen jullie heel hard meeduimen?
Gast- Gast
Re: Operatie oma!
Ik hoop dat alles goed gaat en duim mee! Kan me voorstellen dat het spannend is.
Gast- Gast
Ik duim mee! Een operatie is altijd spannend, zeker als iemand al op leeftijd is, dus niet zo gek dat je toch wat spanningen voelt!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik duim ook mee, heel veel sterkte!!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik weet niet of ze al geopereerd is, maar ik duim alsnog mee voor een goede afloop!
Gast- Gast
Jaya schreef:Ik weet niet of ze al geopereerd is, maar ik duim alsnog mee voor een goede afloop!
+1
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ben net terug, konden helaas niet zo lang blijven. Alles is goed verlopen, ze lag op de IC bij te komen al was ze nog wel erg slaperig en suf. Gelukkig had ze al wat kleur op de wangen en kon ze zelfs een klein beetje lachen. Ze blijft wel nog een nacht op de IC en wordt extra goed in de gaten gehouden ivm met haar pacemaker.
Dank jullie wel allemaal!
Dank jullie wel allemaal!
Gast- Gast
fijn om te horen dat alles goed is gegaan, zo`n operatie is toch niet niks. Hopelijk knapt ze snel op.
Gast- Gast
Wat fijn dat de operatie goed is gegaan, dat moet jullie een goed gevoel geven. Ik hoop dat je oma snel weer opknapt!
Gast- Gast
Fijn dat het goed is gegaan. hopelijk is ze snel were op de been
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: