Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Operatie...moet het even kwijt. UPDATE

+83
Monnie
Suus
Diese
Pompoen
Muis
Shisha
Floor
Tiara
Parel
schuddebuikje
Flower_L
Fearie
studiebol
Ibbeltje
Oasis
lobster
MADDIE
Printje
mezzoforte
Muppetje
Wennes
Sjaantje
bolus26
Novalee
Lady4
sabje
_Lacey_
Amber-
Coccinelle
Atelier Madame
Inge
MissD
Mamsie
Creabea_28
Travelgurly
smooch
Lonely Goatherd
Lilypie
Flip Fluitketel
Marin
Blue flower
Theeleut
_Lana_
Pien
RYW
Darius
L!ND@
holaagirl
Sanne
kwak
Lejow
Linda
Dille
Shy
Caroow
Jezzie
M-G
Gympie
loesje
Stuiterbal
LDJ
Ella
mauwmauw
nillis
Jasmine
Aimee
PapillonRose
Viva
Pussycat
Niene
Minx
Parisienne
Happydobby
Paper Crown
Rush
Liadan
Mute_
Jade
Jazzlyn
Katjing
vlinder-19
Antibes
Steep
87 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Operatie...moet het even kwijt. UPDATE - Pagina 6 Empty Re: Operatie...moet het even kwijt. UPDATE

Bericht  Lejow za 6 okt 2012 - 8:24

Hebben ze geloof ik ook gedaan, hij kreeg soms wat suikerwater.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie...moet het even kwijt. UPDATE - Pagina 6 Empty Re: Operatie...moet het even kwijt. UPDATE

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 10:22

Pfff het is zo'n lang verhaal inmiddels, ben te moe om alles te posten. Hebben vanavond in ieder geval flinke discussie gevoerd met de artsen. Iedereen wil ook gewoon wat anders he...elke arts weer een ander verhaal.

Hij ligt nog in het ziekenhuis, mijn man is er vannacht weer bij. Hij mag weer drinken tot vannacht 2u en dan wéér nuchter zijn voor het geval hij morgenochtend om 8u aan de beurt komt. Zo niet, nemen we hem direct mee naar huis want we hebben besloten hem niet nog een hele dag te laten wachten en nuchter zijn. Zijn oorspronkelijke operatie (voor de twee inklemming) stond al gepland voor aanstaande donderdag en dan gaan we op hoop van zegen maar wachten op die afspraak mocht morgenochtend weer niet lukken.

Het is kiezen tussen twee kwaden nu even, vermoed niet dat hij morgen aan de beurt komt. Ik snap best dat er dringendere noodgevallen binnenkomen hoor, maar dit is toch geen optie? Zo'n klein mannetje van net 3 kilo? Het hele gezin is hier ontregeld, bah. We zijn doodmoe, R. is ook niet te genieten, J. al helemaal niet en wij functioneren alleen nog maar.

We zien morgen wel weer verder....

Gast
Gast

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 10:23

Lejow schreef:Hebben ze geloof ik ook gedaan, hij kreeg soms wat suikerwater.

Klopt al heeft hij daar net vreselijk van gespuugd. Verder heeft hij een infuus voor het vocht. Maar elke keer als we horen dat het niet doorgaat krijgt hij direct een fles.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 10:23

Maar hij was wel telkens 14u nuchter aan een stuk.

Gast
Gast

Bericht  Jezzie za 6 okt 2012 - 10:31

Wat naar allemaal! Onvoorstelbaar dat ze jullie zo lang laten wachten. Ik kan me voorstellen dat je dit niet nog een hele dag wil! Heel veel sterke! hug
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Parel za 6 okt 2012 - 11:32

Had nog niet gereageerd, maar wel meegelezen.
Wat een onmenselijke situatie zeg, helemaal voor een baby. Het lijkt me ook gewoon echt niet gezond (excuus voor de woordkeuze) voor een pasgeboren baby zo lang nuchter! Arme jullie!

Jullie zullen wel helemaal afgeleefd zijn, en dan nog zo'n kleintje erbij, zó zwaar lijkt me het! Alle sterkte en (hopelijk heel, heel snel) alle gezondheid en geluk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 18:09

Wat vreselijk zeg! Hoop dat jullie vandaag eindelijk geholpen worden.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 18:26

Zit nu te wachten op een telefoontje van mijn man of het doorgaat of niet. Zo ja, breng ik R. naar mijn ouders en sjees ik naar 't ziekenhuis. Zo nee zal mijn man zo wel met hem naar huis komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 18:40

Ik duim voor je dat hij vandaag geholpen wordt. Vreselijk is het soms in die ziekenhuizen. Zelfs zulke kleintjes zijn voor hun alleen maar nummers.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 18:46

Charlie schreef:Zit nu te wachten op een telefoontje van mijn man of het doorgaat of niet. Zo ja, breng ik R. naar mijn ouders en sjees ik naar 't ziekenhuis. Zo nee zal mijn man zo wel met hem naar huis komen.

Ik ga heel hard duimen voor je!

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn za 6 okt 2012 - 18:51

Wat bizar.. Sorry maar mijn zoontje is ook geopereerd als baby (8 maanden) en die hoefde voor de OK maar 6 uur nuchter te zijn!!!!! Omdat ze het anders te onmenselijk vonden. Echte babys mochten 4 uur voor ok nog klein flesje met voornamelijk water en 1 schepje voeding! Hij is nog zo klein. Hopelijk mag je vandaag! Veel succes!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Lejow za 6 okt 2012 - 19:09

Jazzlyn schreef:Wat bizar.. Sorry maar mijn zoontje is ook geopereerd als baby (8 maanden) en die hoefde voor de OK maar 6 uur nuchter te zijn!!!!! Omdat ze het anders te onmenselijk vonden. Echte babys mochten 4 uur voor ok nog klein flesje met voornamelijk water en 1 schepje voeding! Hij is nog zo klein. Hopelijk mag je vandaag! Veel succes!

Ja, maar de pest is dat ze geen ok tijd hadden. Als er een plekje is mogen ze er tussen (wat niet wegneemt dat het belachelijk is hoor).
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tiara za 6 okt 2012 - 19:43

Jeetje zeg wat een verhaal! Wat vreselijk voor hem en voor jullie ook. Ik hoop dat hij vandaag echt geopereerd wordt!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Lonely Goatherd za 6 okt 2012 - 19:48

Ik duim heel hard dat hij vandaag eindelijk aan de beurt is!
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Muppetje za 6 okt 2012 - 19:56

Ik moet er gewoon van huilen, zó zielig. Weten jullie al wat?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Lejow za 6 okt 2012 - 20:19

Hij is aan de beurt!!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Floor za 6 okt 2012 - 20:20

Succes! Wat fijn dat hij eindelijk aan de beurt is.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 20:23

Super! Succes en sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal za 6 okt 2012 - 20:29

Gelukkig is hij aan de beurt nu !!! Sterkte !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Muppetje za 6 okt 2012 - 20:37

Wat fijn, sterkte vandaag!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 20:40

Eindelijk dan, wat fijn!
Heel veel sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Shisha za 6 okt 2012 - 20:41

Gelukkig! Heel veel succes en sterkte!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Minx za 6 okt 2012 - 21:23

Sterkte, wat fijn dat het vandaag toch kon. Een kleintje zolang nuchter houden is toch geen doen. Arm ventje.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Muis za 6 okt 2012 - 21:26

Eindelijk!! Heel veel sterkte.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Jezzie za 6 okt 2012 - 21:31

Eindelijk! Wat fijn. Succes en sterke vandaag!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: