Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wilde jij eten na de bevalling?

+47
M@niek
Bloem86
iloverose
Viva
Stuiterbal
Annemie
Sophiee
Snoes
Pandora
Filoria
Jelin
Rush
Slakje
Océane
Kat1980
Aimee
SarahKey
Happydobby
Mamsie
Highway
Aagje!
Muppetje
koNijntje
Fiebje
Pien
Teddyaapje
Dora
Lonely Goatherd
Puggle
Bloempjuh23
Roos
ProudMom
Muus
Barbabella
studiebol
sabje
Urban Naked
Flower_L
Liadan
Clapperdie
Fearie
Theezakje13
kwak
Tania
Fiwen
PapillonRose
Printje
51 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Sophiee di 2 okt 2012 - 22:44

Ik kon echt niet wachten om weer gerookte zalm te eten, jum! De dag na de bevalling heeft mijn vriend een bord carpaccio gehaald bij mijn favoriete restaurant. Was een heerlijke verrassing!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Océane di 2 okt 2012 - 22:49

Als de zalm maar niet rauw is of uit vacuüm verpakking. Gerookte zalm vers van de visboer mag wel. (op mijn Italiaanse bol zat trouwens een grote halfrauwe moot zalm heeeeerlijk)
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Annemie di 2 okt 2012 - 22:58

Ik keek uit naar een heerlijk uitgebreid ontbijtje, aangezien ik tot de bevalling elke ochtend het ontbijt meteen weer uit spuugde. Het was ook echt genieten om weer normaal te kunnen ontbijten.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Stuiterbal di 2 okt 2012 - 23:14

Ik heb niks gegeten. Ik was misselijk en moe van de operatie erna. Ik ben meer dan 24 uur nuchter geweest. Pas een dag na de geboorte langzaam begonnen met een simpele boterham.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Viva di 2 okt 2012 - 23:27

Ja, ik heb de hele week witbrood met filet american gegeten Very Happy

Maar het allereerste wat ik na de bevalling gegeten heb, is volgens mij een beschuit met muisjes
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Filoria di 2 okt 2012 - 23:28

Sophiee schreef:De dag na de bevalling heeft mijn vriend een bord carpaccio gehaald bij mijn favoriete restaurant. Was een heerlijke verrassing!
Wat lief I love you
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  iloverose di 2 okt 2012 - 23:37

Ik verlande heel erg naar blikje redboel had der 2 mee .maar kreeg kijzersnee nooit meer aan die blikjes gedacht na dat ik van de ok kwam had ik dus ook onzettend trek wat maakte niks uit.moest eest een glas water opdrinken en dan kijken hoe dat ging(ik kon misselijk worden/overgeven)maar het bleef der in ik heb dus totaal 3 glazen water,2komen met vla,4stukjenbrood gehad zon honger had ik .
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Bloem86 di 2 okt 2012 - 23:45

Ik heb me in de kraamweek suf gegeten aan broodjes filet american! Dat had ik wel gemist!
Direct na de bevalling was ik beide keren trouwens heel blij met eerst een schaaltje yoghurt met wat roosvicee!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  M@niek di 2 okt 2012 - 23:48

Ik wilde gewoon kunnen eten zonder misselijk te zijn en alles uit te spugen, ik was dus met alles heel blij haha. Direct na de bevalling had ik echt nergens zin in stond nog strak van de adrenaline!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 0:37

Heb je effe... biefstuk, carpaccio, gerookte zalm, filet american, paté...

Alles wat je niet 'mag' eten vind ik juist heerlijk!

Gast
Gast

Bericht  Mute_ wo 3 okt 2012 - 0:49

Filoria schreef:
Sophiee schreef:De dag na de bevalling heeft mijn vriend een bord carpaccio gehaald bij mijn favoriete restaurant. Was een heerlijke verrassing!
Wat lief I love you

Ik wilde precies hetzelfde typen smile. Maar dan 3 dagen later. De eerste dagen had ik eigenlijk nergens zin in. Maar na 3 dagen dat bord carpaccio.. oo zo lekker zal carpaccio nooit meer smaken denk ik Very Happy
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  Parel wo 3 okt 2012 - 0:51

De volgende ochtend stond mijn vriendin voor de deur met een broodje filet I love you
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Urban Naked wo 3 okt 2012 - 6:39

Ik hou overigens helemaal niet zo van vlees maar na 7 zakken bloedtransfusie moest ik veel vlees eten van de kraamhulp, en groene groenten. Ik kreeg in het ziekenhuis asperges met botersaus, gekookte eieren en vlees en aardappels. En thuis elke ochtend en middag 4 boterhammen met kaas en appelstroop, en 's avonds kookte m'n vriend biefstukken en spinazie. Brr moet er nu niet aan denken, zoveel.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Mida4you wo 3 okt 2012 - 6:45

Mijn zusje kwam eind van de dag met verse brie en toastjes aanzetten! Daar keek ik echt naar uit. Owja en natuurlijk een lekkere malse biefstuk!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 6:47

Ik heb vroeger toen ik in de stad werkte, echt heel vaak carpaccio's moeten maken voor pas bevallen vrouwen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  holaagirl wo 3 okt 2012 - 6:50

Suikerrrrrrrrrr
Had zwangerschapssuiker, dus stond al tijd op dieet!
Ik wilde snickers,cola etc...als er maar suiker in zat! Haha!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Printje wo 3 okt 2012 - 6:55

holaagirl schreef:Suikerrrrrrrrrr

hahhaa dat snap ik. dat lijkt me zoo moeilijk als je geen suiker meer mag, ik ben een mega snoepkont.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  holaagirl wo 3 okt 2012 - 6:58

Printje schreef:

hahhaa dat snap ik. dat lijkt me zoo moeilijk als je geen suiker meer mag, ik ben een mega snoepkont.

Ja, dat is ook het erge. Heb totaal geen discipline om af te vallen omdat ik gewoon zo'n snoeperd ben. Maar in dit geval ging het om de gezondheid van de baby. Dan is het een eitje...
Maar nu is die discipline weer compleet zoek, Haha!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Bericht  Printje wo 3 okt 2012 - 6:59

holaagirl schreef:
Printje schreef:

Ja, dat is ook het erge. Heb totaal geen discipline om af te vallen omdat ik gewoon zo'n snoeperd ben. Maar in dit geval ging het om de gezondheid van de baby. Dan is het een eitje...

Ja dat is natuurlijk ook zo maar het lijkt me vreselijk moeilijk. Gelukkig doe je het idd voor de baby en duurt het maar een x aantal maanden.
Hoe kwam je er eigenlijk achter dat je het had?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  holaagirl wo 3 okt 2012 - 7:05

Printje schreef:
holaagirl schreef:
Printje schreef:

Ja dat is natuurlijk ook zo maar het lijkt me vreselijk moeilijk. Gelukkig doe je het idd voor de baby en duurt het maar een x aantal maanden.
Hoe kwam je er eigenlijk achter dat je het had?

Had enorme harde buiken, en met de groei echo bleek hij drie weken voor op groei te liggen angel
De klassieke symptonen als aankomen had ik niet.
Achteraf kon ik de enorme dorst, vreemde ogen enmoeheid wel plaatsen...
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: