Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wilde jij eten na de bevalling?

+47
M@niek
Bloem86
iloverose
Viva
Stuiterbal
Annemie
Sophiee
Snoes
Pandora
Filoria
Jelin
Rush
Slakje
Océane
Kat1980
Aimee
SarahKey
Happydobby
Mamsie
Highway
Aagje!
Muppetje
koNijntje
Fiebje
Pien
Teddyaapje
Dora
Lonely Goatherd
Puggle
Bloempjuh23
Roos
ProudMom
Muus
Barbabella
studiebol
sabje
Urban Naked
Flower_L
Liadan
Clapperdie
Fearie
Theezakje13
kwak
Tania
Fiwen
PapillonRose
Printje
51 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Teddyaapje di 2 okt 2012 - 9:11

Toen ik na een week ziekenhuis eindelijk weer thuis was wilde ik heel graag frietjes eten...heerlijkmboven op bed met de tv aan :-)

Eten wat tijdens de zwangerschap niet mag eet ik sowieso bijn nooit dus daar had ik geen moeite mee en had ik ook niet extra trek in ofzo.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Pien di 2 okt 2012 - 9:12

Ik heb de eerste 4dagen na de bevalling geen eetlust gehad....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Fiebje di 2 okt 2012 - 9:12

Ik had 's nachts zo'n honger toen heb ik twee
Boterhammen met kaas vd zuster gekregen. Eenmaal thuis heb ik de eerste twee wejen ontbeten en gelunchd met filet op brood.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Printje di 2 okt 2012 - 9:15

hahahaha Fiebje... 2 weken haha zo 'erg' was ik niet.

Er komen trouwens ook dingen voorbij die ik wel gewoon gegeten heb..patat sowieso maar ook een keertje tiramisu, dat mag toch?? Er zit toch maar een heel klein beetje drank in? (was trouwens geen verse)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  koNijntje di 2 okt 2012 - 9:20

ik had nog helemaal niet aan eten gedacht toen de vpk ons vroeg of wij (na het hechten) een beschuitje met muisjes wilden..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Muppetje di 2 okt 2012 - 9:22

Ik heb de afgelopen drie weken al aardig wat filet, biefstuk en rosbief op. Maar de eerste twee waren en zijn favoriet

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Aagje! di 2 okt 2012 - 9:44

Broodje carpaccio!!!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Highway di 2 okt 2012 - 10:18

Printje schreef:hahahaha Fiebje... 2 weken haha zo 'erg' was ik niet.

Er komen trouwens ook dingen voorbij die ik wel gewoon gegeten heb..patat sowieso maar ook een keertje tiramisu, dat mag toch?? Er zit toch maar een heel klein beetje drank in? (was trouwens geen verse)

In tiramisu is rauw ei verwerkt, de drank is inderdaad minimaal.

Ik ga een broodje zalm en een broodje filet americain willen denk ik
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Mamsie di 2 okt 2012 - 10:27

Tiramisu van mijn opa! Hmmmmm
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Happydobby di 2 okt 2012 - 10:53

Ik had zo'n trek dat ik gewoon ontbijt op heb. Met koffie.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Lonely Goatherd di 2 okt 2012 - 16:39

Highway schreef:In tiramisu is rauw ei verwerkt, de drank is inderdaad minimaal.
Volgens mij in de voorverpakte van de supermarkt niet eens (anders zou het ook niet zo lang goed blijven, beetje hetzelfde verhaal als met mayo), maar ik was ook met drank extreem voorzichtig tijdens de zwangerschap.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 19:10

Ik wilde heel graag Mc Donalds.
Maar het was niet te eten, haha. Kwam door de hormonen zei de kraamhulp.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  SarahKey di 2 okt 2012 - 19:29

vlak na de bevalling wou ik gewoon een boterham. Ik had zo'n honger.

En daarna zat ik te balen dat ik 's nachts bevallen was en weer naar huis kon want de mac was nog niet open voor een mcflurry. Ik baalde alleen om die mcflurry hoor, was voor de rest zielsgelukkig dat ik al zo snel naar huis mocht.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 19:35

Een wit pistoletje met filet van de keurslager Laughing . Jammie kan niet wachten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Aimee di 2 okt 2012 - 19:50

Ik hou helemaal niet van al die rauwe dingen, dus heb het ook niet echt gemist... Ik heb voor de vorm wel een broodje filet op smile
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 20:08

Fiwen schreef:Beschuit met roze-witte muisjes

Ik heb helemaal niks gemist qua eten in de zwangerschap en ik eet zo vaak beschuit met muisjes tijdens mijn werk (studie) voor andere kindjes dat ik er echt naar uit keek om voor mijn eigen kindje beschuit met muisjes te eten hahaha

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 20:51

Ik snak naar een broodje filet! Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Kat1980 di 2 okt 2012 - 21:26

Ik wilde dolgraag een broodje rosbief... Maar vond het eigenlijk heel erg tegenvallen Embarassed
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Océane di 2 okt 2012 - 21:31

De eerste keer kreeg ik niks weg na de bevalling, later in de kraamweek kon ik filet American wel erg waarderen.

Na de 2e bevalling had ik zo'n honger dat ik eerst om 2 bruine boterhammen met hagelslag heb gevraagd. Daarna is mijn man naar de la Place onder het geboortehotel geweest om een grote Italiaanse bol met zalm te halen voor mij. Met een smoothie..
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Slakje di 2 okt 2012 - 21:43

PapillonRose schreef:Nee, ik had wel enorme trek en ik moest wat eten, kon me niet schelen wat, als het maar eten was Laughing
Dit. Maar het was van dat degoutant ziekenhuiseten. Het vlees was net karton. Gelukkig was het de volgende dagen wel beter. Vind het wel jammer dat je zo weinig te eten krijgt in een het ziekenhuis, ze horen je daar toch in leven te houden?!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Rush di 2 okt 2012 - 21:46

Je mag toch wel zalm in gerechten? Of ook niet? :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Jelin di 2 okt 2012 - 21:55

Het maakt me niet uit wat ik mocht eten, als het maar iets was. Had zo'n honger haha.. Heb 24 uur niets gegeten en kreeg uiteindelijk beschuit met muisjes en een kopje thee, omdat ik net van de Ok afkwam.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Filoria di 2 okt 2012 - 22:20

Ik kreeg - zonder erom gevraagd te hebben - witte boterhammen met rosbief van de verpleegster. Was ik heel blij mee!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Pandora di 2 okt 2012 - 22:31

Niet dat ik het heel erg heb gemist, maar een broodje filet american lijkt me inderdaad wel lekker. En dan het liefst samen met een glas witte wijn Very Happy
Maar omdat ik borstvoeding wil gaan geven zal dat nog wel even op zich laten wachten..... Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 2474380249
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Snoes di 2 okt 2012 - 22:37

Ik kijk er naar uit om weer een malse biefstuk te eten ipv doorbakken. En ik denk dat ik heel veel leverpaté ga eten. Dat at ik eerst bijna dagelijks, en dat mis ik soms toch wel. Oh en een broodje gezond!

Mijn vriend zei al dat hij na mijn bevalling bij de slager tegenover ons verse leverpaté gaat halen, echt zo goddelijk lekker!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wilde jij eten na de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Wat wilde jij eten na de bevalling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum