Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

+29
Susan
studiebol
Sylvana
Coccinelle
ekjir@M
SarahKey
Tania
Annemie
Earane
Clapperdie
Star007
Puggle
Parel
Lejow
Happydobby
PiP
Jezzie
Mamsie
Teddyaapje
loesje
Viva
Jelin
kwak
Aagje!
Dille
PapillonRose
Paper Crown
Linda
Printje
33 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Printje zo 22 jul 2012 - 20:52

Ik had bij R al gezegd, en nu weer, als ik bevallen ben wil ik meteen een broodje filet american. En zo is het ook gebeurd bij R. Ik was bevallen mijn broer kwam op visite met een broodje filet mmmmmm. Dat heb ik nu alvast wederom besteld hahaha.

Ook had ik vrij snel na de bevalling een cake gebakken en heerlijk veel van het beslag gesmuld haha.


Wat hebben jullie meteen na de bevalling weer gegeten wat tijdens de zwangerschap niet mocht?

Het scheelt natuurlijk dat ik geen bv gaf want dan mag je volgens mij nog niet alles hebben.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Linda zo 22 jul 2012 - 20:54

Ik heb ook gelijk een broodje filet op, heerlijk!!
(als je bv geeft mag je gewoon alles eten).

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Printje zo 22 jul 2012 - 20:54

hahhaha ik kan me nu al verheugen op zo'n broodje. Nog geduld tot januari hebben...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Linda zo 22 jul 2012 - 20:56

Ja echt heerlijk! Mijn zus had een pakketje gemaakt met allemaal van dat soort dingen.
Filet, carpaccio, biefstuk, sushi, rosé bier en nog meer. Zo lekker!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 20:56

Nou ik had niet specifiek ergens zin in maar ik had wel hele erge honger want ik had sinds die avond ervoor niks meer gegeten. Dus had lekker 2 beschuitjes gekregen en een appel Very Happy Oh en een kop koffie haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Paper Crown zo 22 jul 2012 - 20:58

Wij hebben heel goed contact met een restaurant houder in onze woonplaats, met de lekkerste carpaccio ever!! Dus we kwamen daar een paar weken geleden en de man die we kennen vroeg direct: the usual? wat inhoudt dat we carpaccio vooraf en biefstuk daarna eten. Maar dat feest ging niet door dit maal, dus hadden we het hem verteld. Zegt hij: je wil niet weten hoe vaak ik hier pas geworden vaders heb staan om een carpaccio mee te nemen voor de pasbevallen vrouw/vriendin. Hahaha.

Dus, ik? CARPACCIO, 2 porties. op brood.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  PapillonRose zo 22 jul 2012 - 21:00

Niets speciaals. Iets eetbaars en het maakte niet uit wat, ik had vooral enorme trek en zolang ik iets kon eten vond ik het al best. Het werden fruitrepen en daarna beschuit met muisjes. Daar heb ik van genoten, wat had ik een trek!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Dille zo 22 jul 2012 - 21:09

Vlak na de bevalling(en) heb ik meteen drie marsen weggewerkt. Screw die beschuit met muisjes.

Wat ik meteen wilde eten was filet americain, biefstuk en sushi. En dat is (binnen 1,5 dag) gelukt. Ohhh zo lekker. En nu (bijna 5 maanden na de bevalling) zou ik nog steeds het liefst elke dag filet op brood eten...
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 21:10

Paper Crown schreef:Wij hebben heel goed contact met een restaurant houder in onze woonplaats, met de lekkerste carpaccio ever!! Dus we kwamen daar een paar weken geleden en de man die we kennen vroeg direct: the usual? wat inhoudt dat we carpaccio vooraf en biefstuk daarna eten. Maar dat feest ging niet door dit maal, dus hadden we het hem verteld. Zegt hij: je wil niet weten hoe vaak ik hier pas geworden vaders heb staan om een carpaccio mee te nemen voor de pasbevallen vrouw/vriendin. Hahaha.

Dus, ik? CARPACCIO, 2 porties. op brood.
Ik heb ook heel vaak carpaccio's to go moeten maken voor pas bevallen vrouwen! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Aagje! zo 22 jul 2012 - 21:13

Ik ben ingeleid en heb ervoor gezorgd dat er carpaccio in mijn koelkast lag te wachten tot ik thuis kwam! En mijn schoonmoeder had gelijk een heerlijk biefstukje gehaald bij de slager! Jammie.....
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  kwak zo 22 jul 2012 - 21:16

Printje schreef:hahhaha ik kan me nu al verheugen op zo'n broodje. Nog geduld tot januari hebben...

ik ook en ik heb echt al 15 week lang trek in filet american!! Ik kan niet wachten.... nog max 27 week wachten Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 21:17

Filet American!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! & dan de 1e volgende avondmaal een lekkere rode biefstuk!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Jelin zo 22 jul 2012 - 21:22

Ik wilde na mijn bevalling iets eten. Had ruim 24 uur niets gegeten. Dus had beschuit met muisjes gekregen en een kopje thee en dat om 3.00 uur haha.

Het enige wat is mis is altijd filet american. De rest vind ik toch niet lekker haha.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 21:30

Ik wilde heeeeel graag een broodje filet american van de keurslager. Jammie!! En als ik daar nu aan denk kan ik niet wachten tot ik er weer 1 mag Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 21:31

Hazelnootschuimgebak en drop. Zoet en koolhydraten, had ik maanden niet mogen eten ivm diabetes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Viva zo 22 jul 2012 - 21:36

Ik heb de hele kraamweek witbrood met filet american gegeten, heeeeeerlijk!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 21:38

Ik denk een glas prosecco of champagne. Heb dan ook al afgesproken dat mijn ouders dat meenemen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  loesje zo 22 jul 2012 - 21:42

Ik had niet speciaal ergens zin in alleen de tomatensoep die ik de hele zwangerschap super lekker vond en elke dag wilde, luste ik ineens niet meer Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. 1578173417
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Teddyaapje zo 22 jul 2012 - 21:44

Ik had een week in het ziekenhuis gelegen en had echt zin in friet! Verder niet echt zin in eten wat tijdens de zwangerschap niet mag, veel daarvan lust ik toch al niet!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 21:50

Bij de oudste had ik zin in filet american, helaas hadden ze dat niet niet in het ziekenhuis, dus pas na 10 dagen heb ik een broodje op. Bij de jongste had ik net ontbeten voordat de bevalling begon, dus ik had nog geen honger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Mamsie zo 22 jul 2012 - 21:51

De tiramisu van mijn opa!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 21:53

Veel van wat je in de zwangerschap niet mag eten lust ik toch al niet dus ik hoefde niks speciaals. Alleen na de 1e bevalling kreeg ik opeens zin in vlaflip. Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. 878948377 Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. 394967 Dat moest ik perse hebben. Had ik al jaren niet gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Jezzie zo 22 jul 2012 - 21:54

Ik heb zo'n zin in een broodje met gerookte zalm! Ik denk dat mijn vriend dat als eerste voor mij mag gaan halen als ik ben bevallen straks!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  PiP zo 22 jul 2012 - 21:55

Veel dingen die niet mochten hou ik helemaal niet van Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. 561177

Ik had ook gewoon enorme trek in eten, de eerste 2 avonden heb ik dan ook flink gesmuld van het eten, heerlijk!
Na de bevalling hadden we eerst beschuit met muisjes en daarna een ontbijt. Omdat het zondag was hadden we ook krentenbrood.
Tussendoor heb ik nog 2 chocoladekoeken gegeten en veel gedronken.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Happydobby zo 22 jul 2012 - 21:55

Ik kreeg een paar uur na de bevalling een broodje gerookte zalm, heerlijk!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten.. Empty Re: Toen je bevallen was, wat wilde je meteen eten..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum