Een opgeruimd huis (help-elkaar)
+58
Snirp
Mees
Pineco
Charles
Luce
Novalee
Ibbeltje
Bazinga
SoGood
Cow
JD
Alex
Gympie
Tsjip
madam
Monte
Carra
Flower_L
Stuiterbal
NoName88
nijntje4
Kreeftje
Sam
*Lookie*
Liadan
Burn
mii_joyce
Jade
Dennenappel
vlinder-19
Niekske
Sterre
Kaboutertje
Printje
rapa nui
Antibes
schuddebuikje
Rumble
PapillonRose
Mamsie
LaBird
kwak
TukTuk
Caroow
Paper Crown
Zininzon
Ooh La La!
Parisienne
Sarah1985
minoessepoes
Rush
Marin
_Lana_
Moon
Mute_
Rose
Arwyn
Linda
62 plaatsers
Pagina 14 van 23
Pagina 14 van 23 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 23
Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)
Ja maar je houdt toch amper iets over? Dat wordt dan toch bij voorbaat al een zooitje? Ik ga het eens proberen vanavond
Gast- Gast
Ja op die manier idd. Dan krijg je allemaal vierkante pakketjes.minoessepoes schreef:Mijn moeder vouwt ook strings op hoor. Eerst het middenstuk naar boven vouwen en daarna de zijkanten naar binnen en voila!
(Ik begin er niet aan)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik mik mijn ondergoed gewoon in de la. Soms heb ik een voorkeur voor een bepaalde boxer en dan heb ik geen zin om netjes het stapeltje op te tillen.
Gast- Gast
Opgevouwen dozen in huis herken ik, die brengen we eens in de zoveel tijd naar de stort.
Koffers en tassen staan hier maximaal 1 dag nadat we terug gekomen zijn. Gelijk alles bij de was of weer in de kast en die tassen ook in de kast. Het is hier al niet heel ruim, dus over die tassen zou ik dan echt m'n nek breken, haha.
Ik vouw mijn ondergoed trouwens ook netjes op, hipsters. Eerst buitenkanten naar binnen (in drieën) en dan dubbel, klaar! 2 seconden werk. Wij hebben een open kast en je kunt het eerst stuk van de laatjes daarom zien, dan wil ik iig de voorkant toch wel graag een beetje netjes..
Koffers en tassen staan hier maximaal 1 dag nadat we terug gekomen zijn. Gelijk alles bij de was of weer in de kast en die tassen ook in de kast. Het is hier al niet heel ruim, dus over die tassen zou ik dan echt m'n nek breken, haha.
Ik vouw mijn ondergoed trouwens ook netjes op, hipsters. Eerst buitenkanten naar binnen (in drieën) en dan dubbel, klaar! 2 seconden werk. Wij hebben een open kast en je kunt het eerst stuk van de laatjes daarom zien, dan wil ik iig de voorkant toch wel graag een beetje netjes..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan straks nog netter maken! de expedit uit de woonkamer gaat naar de rommelkamer, dus ik kan 16 vakken (ik heb manden voor erin) indelen met spullen
Gast- Gast
wat trouwens ook werkt hier, ik poets de badkamer als D. in bad zit of ik vouw de was op. Dan ga ik gewoon op de grond zitten en vouw alles op.
Als de luier emmer vol zit gooi ik direct alle lege shampooflessen, prullebakje van de badkamer en de rest wat weg kan in de vuilniszak van de luieremmer en die kan dan beneden direct in de container.
Als de luier emmer vol zit gooi ik direct alle lege shampooflessen, prullebakje van de badkamer en de rest wat weg kan in de vuilniszak van de luieremmer en die kan dan beneden direct in de container.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Vandaag veel opgeruimd.
3 vuilniszakken met kleding weggegooid, tvkast opgeruimd, 'drankkast' opgeruimd, kantoor opgeruimd. In totaal 4 vuilniszakken rommel...
En alles weer netjes geordend, fijn gevoel!
3 vuilniszakken met kleding weggegooid, tvkast opgeruimd, 'drankkast' opgeruimd, kantoor opgeruimd. In totaal 4 vuilniszakken rommel...
En alles weer netjes geordend, fijn gevoel!
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
*
Laatst aangepast door Marin op zo 1 sep 2013 - 3:57; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mijn vriend is een kast in elkaar aan het zetten, midden in de woonkamer, en nu staat de HELE woonkamer vol. HELP!
Gast- Gast
Pippa schreef:komt dat uit 1 kastje?
Van die twee planken die leeg zijn, daarboven. Het gros gaat ook gewoon weer terug, dat gebruiken we gewoon allemaal.. Kookgekken he Maar ik controleer wel even op dubbele spullen, spullen over datum, en ik wil het netjes en handig neer zetten met spullen die we het meest gebruiken vooraan. En zoet bij zoet, hartig bij hartig enzo.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Pippa schreef:komt dat uit 1 kastje?
Van die twee planken die leeg zijn, daarboven. Het gros gaat ook gewoon weer terug, dat gebruiken we gewoon allemaal.. Kookgekken he Maar ik controleer wel even op dubbele spullen, spullen over datum, en ik wil het netjes en handig neer zetten met spullen die we het meest gebruiken vooraan. En zoet bij zoet, hartig bij hartig enzo.
Haha, succes
Gast- Gast
Marin een schema is handig ,maar is het niet handiger om woonkamer op dinsdag/vrijdag te doen, en de badkamer op donderdag? Anders doe je de woonkamer 2 dagen achter elkaar en de rest van de week niet?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade schreef:Marin een schema is handig ,maar is het niet handiger om woonkamer op dinsdag/vrijdag te doen, en de badkamer op donderdag? Anders doe je de woonkamer 2 dagen achter elkaar en de rest van de week niet?
Dat leek mij ook inderdaad. En doe je de andere dagen niks in de andere ruimtes? Neem aan dat je de WC bv. wel vaker schoon zult maken dan alleen op 1 dag? Of is het om iets extra aan te pakken dat schema, en doe je alles de andere dagen ook?
Gast- Gast
Wat goed!!! Wat is precies je plan? (geen zin om pagina's terug te lezen)
Gast- Gast
Huh ik snap het niet wat jullie bedoelen. Dit is gewoon het schema voor deze week alles wat we schoon gaan maken. We doen deze week deze dingen gewoon na het werk. Rood, staat gewoon op deze pagina hoor
Marin- Lady Post-a-lot
Dus 2 dagen na elkaar de woonkamer? Dan kun je dat toch beter verdelen, dat er paar dagen tussen zit?
Gast- Gast
Ik denk dat Marin bedoelt dat ze 2 dagen voor de woonkamer nodig heeft. Dus donderdag de ene helft (bv, kasten stoffen, vensterbanken etc) en vrijdag stofzuigen of dweilen.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
*
Laatst aangepast door Marin op zo 1 sep 2013 - 3:58; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Goed hoor, maar eh zitten er nou nog vlekken op je oven of lijkt dat maar zo
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:Goed hoor, maar eh zitten er nou nog vlekken op je oven of lijkt dat maar zo
Die gaan niet weg, hoe schoon je t ook maakt. Het is wel helemaal hygiënisch schoon zeg maar, net afgenomen, maar die vlekken krijg je met geen enkel spul weg.
Marin- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Jade schreef:Marin een schema is handig ,maar is het niet handiger om woonkamer op dinsdag/vrijdag te doen, en de badkamer op donderdag? Anders doe je de woonkamer 2 dagen achter elkaar en de rest van de week niet?
Dat leek mij ook inderdaad. En doe je de andere dagen niks in de andere ruimtes? Neem aan dat je de WC bv. wel vaker schoon zult maken dan alleen op 1 dag? Of is het om iets extra aan te pakken dat schema, en doe je alles de andere dagen ook?
Maar even serieus hier op terug komen nog. Suggereerde jij nou serieus dat je de wc meerdere keren per week schoonmaakt?
Want ik schaam me dan misschien beetje om het te zeggen maar de wc maak ik gewoon af en toe schoon, misschien eens in de twee weken. En eens per half jaar maken we zo schoon zoals we nu doen. Dit is dus de eerste keer sinds ik hier woon en voor die tijd heb ik m'n vriend twee keer geholpen daarmee en we zijn nu zo'n 1,5 jaar samen. Ik weet echt dat er mensen zijn die dit soort dingen wekelijks doen, maar oh ben ik echt zo slecht dat ik dat gewoon niet doe? Best wel eens een doekje ergens over enzo, maar verder?
Ben ik dan echt zo gek?
Marin- Lady Post-a-lot
Dat heb ik ook, zo'n oven die niet streeploos wordt. Toevallig ook Ikea?
Laatst aangepast door Luce op ma 8 okt 2012 - 6:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 14 van 23 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» uit elkaar, wat nu met het huis?
» Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Stelling: Van huis huis uit......
» Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Stelling: Van huis huis uit......
Pagina 14 van 23
Permissies van dit forum: