Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een opgeruimd huis (help-elkaar)

+58
Snirp
Mees
Pineco
Charles
Luce
Novalee
Ibbeltje
Bazinga
SoGood
Cow
JD
Alex
Gympie
Tsjip
madam
Monte
Carra
Flower_L
Stuiterbal
NoName88
nijntje4
Kreeftje
Sam
*Lookie*
Liadan
Burn
mii_joyce
Jade
Dennenappel
vlinder-19
Niekske
Sterre
Kaboutertje
Printje
rapa nui
Antibes
schuddebuikje
Rumble
PapillonRose
Mamsie
LaBird
kwak
TukTuk
Caroow
Paper Crown
Zininzon
Ooh La La!
Parisienne
Sarah1985
minoessepoes
Rush
Marin
_Lana_
Moon
Mute_
Rose
Arwyn
Linda
62 plaatsers

Pagina 18 van 23 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 18 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Gympie do 11 okt 2012 - 7:26

Foto's weer weg.

Laatst aangepast door Gympie op vr 12 okt 2012 - 11:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 18 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Arwyn do 11 okt 2012 - 7:37

Wat doet je strijkijzer in je keuken??

Ik ben de afgelopen week weer druk bezig geweest. Moet eigenlijk alleen nog even de laatjes van het dressoir en de dozen in de boekenkast ed door, maar ach, dat ziet toch niemand Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gympie do 11 okt 2012 - 7:45

Arwyn schreef:Wat doet je strijkijzer in je keuken??

Dat vraag ik me elke dag weer af. Ik strijk niet, mijn vriend strijkt elke dag een overhemd voor hij gaat werken en vindt dat vervolgens de beste plek voor het strijkijzer.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Arwyn do 11 okt 2012 - 7:53

Laughing Mannen..
Als mijn vriend gestofzuigd heeft, vindt hij de plek waar hij dat gedaan heeft ook de beste plek om hem 'op te ruimen' (gewoon te laten staan dus). Of dat nou midden in de hal, ons mini keukentje of in de deuropening is laughcry
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 8:04

Whaha, door dit topic ben ik ook gaan opruimen. Ik ben geen gevalletje Marin, maar ook geen Pippa of rood. Ik zit er denk gewoon tussen (ben ik dan normaal? Wink)

Het is hier nooit echt smerig en ook zelden echt een grote bende. Eigenlijk heeft alles wel een vaste plek en liggen de spullen ook pp de plek waar het hoort/wordt gebruikt. Ik heb geen rommelzones zoals aanrecht, rommella, dienblad etc (daar kan ik ook niet tegen Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 18 394967) en alle snoeren liggen samen in een mand.

Ik heb alleen wel (veel te) veel spullen in verhouding tot oppervlakte en kan nogal moeilijk iets weg doen. Gezien het wel erg vol en eigenlijk gewoon te gek werd hier ben ik, mede door dit topic, aan het opruimen geslagen. Heerlijk!

Ook heb ik bijvoorbeeld gister de ruiten van een grote kast beplakt met plakfolie, zodat het er minder rommelg uitziet nu. Ben vooral bezig om wat minder dubbele spullen te hebben.

Vooral lekker door blijven posten hier, dat komt mijn huis ten goede. Mijn dank ik groot!

Laughing

Laatst aangepast door Smikkell op zo 14 okt 2012 - 0:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gympie do 11 okt 2012 - 8:18

Mooie kast! En love het koffertje bovenop je kast.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow do 11 okt 2012 - 8:24

Heeft je strijkijzer ook een plek Gympie? Want dan kan je hem gewoon terugzetten als hij in de keuken staat.. Kleine moeite.

Kan je je eettafel ook zo neerzetten dat hij geen muur raakt? Dan is het toch een vreemdere plek om spullen op te kwakken vind ik.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Arwyn do 11 okt 2012 - 8:31

Caroow: Hier maakt dat niet uit. De eettafel raakt geen enkele muur, toch legt vriend er standaard zijn werk spullen op!
Heb vorige week een mand gekocht waar dat spul in kan, nou moet hij hem alleen nog even leren gebruiken Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow do 11 okt 2012 - 8:46

Arwyn schreef:Caroow: Hier maakt dat niet uit. De eettafel raakt geen enkele muur, toch legt vriend er standaard zijn werk spullen op!
Heb vorige week een mand gekocht waar dat spul in kan, nou moet hij hem alleen nog even leren gebruiken Wink

Deke voordat hij thuiskomt de tafel vast heel netjes voor het avondeten. Durft hij er dan nog zijn spullen op te gooien, geef hem dan een klap met de kandelaar.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 8:50

Caroow schreef:
Arwyn schreef:Caroow: Hier maakt dat niet uit. De eettafel raakt geen enkele muur, toch legt vriend er standaard zijn werk spullen op!

Deke voordat hij thuiskomt de tafel vast heel netjes voor het avondeten. Durft hij er dan nog zijn spullen op te gooien, geef hem dan een klap met de kandelaar.
lol!

Kijk, dit zijn de betere tips!

Gast
Gast

Bericht  Gympie do 11 okt 2012 - 9:02

Caroow schreef:Heeft je strijkijzer ook een plek Gympie? Want dan kan je hem gewoon terugzetten als hij in de keuken staat.. Kleine moeite.

Kan je je eettafel ook zo neerzetten dat hij geen muur raakt? Dan is het toch een vreemdere plek om spullen op te kwakken vind ik.

De vaste plek is blijkbaar het aanrecht. Verder geen vaste plek. Moet ik eens bedenken.

De tafel kan niet verder van de muur af, dan staat ie tegen de bank aan, haha. Het is gewoon zo'n makkelijke plek voor zooi.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gympie do 11 okt 2012 - 9:07

Maar ik heb vooruitgang geboekt! Dankzij dit topic. Oogt voor sommigen misschien nog rommelig, maar mijn vriend zijn kledingkast puilt uit dus een gedeelte ligt in het washok. Maar wel opgevouwen!

Edit: foto is nogal groot, dus die heb ik weer weggehaald.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 9:14

Kan die niet bij de strijkplank staan?

Gast
Gast

Bericht  Alex do 11 okt 2012 - 9:35

Rush schreef:Schoonmaakazijn in de waterkoker? Oioi, wat chemisch.

Dat doe ik met gewone azijn.

Ik doe dat met natuurazijn. Volgens mij is schoonmaakazijn nou niet bepaald lekker in je waterkoker ... Maar wie ben ik?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gympie do 11 okt 2012 - 9:39

Pippa schreef:Kan die niet bij de strijkplank staan?

Die staat elke dag pontificaal in de woonkamer. Onder het motto; ik moet elke dag strijken dus dan kan ik de strijkplank beter laten staan, aldus mijn vriend.

Ik ga er echt wat op bedenken. Plaats maken in het washok, ofzo.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gympie do 11 okt 2012 - 9:42

Arwyn schreef: Laughing Mannen..
Als mijn vriend gestofzuigd heeft, vindt hij de plek waar hij dat gedaan heeft ook de beste plek om hem 'op te ruimen' (gewoon te laten staan dus). Of dat nou midden in de hal, ons mini keukentje of in de deuropening is laughcry

Haha, wat een logica.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  JD do 11 okt 2012 - 10:08

Gympie schreef:

Haha, wat een logica.

zeer herkenbaar.
mannen zijn sowieso de grootste rommelmakers in huis, volgens mij in sommige gevallen nog wel erger dan kinderen. (die van mijn in ieder geval wel)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 10:11

Gympie schreef:
Als mijn vriend gestofzuigd heeft, vindt hij de plek waar hij dat gedaan heeft ook de beste plek om hem 'op te ruimen' (gewoon te laten staan dus). Of dat nou midden in de hal, ons mini keukentje of in de deuropening is Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 18 394967

Haha, wat een logica.
Dat doe ik ook Embarassed

Maar de stofzuiger is dan ook een van de weinige dingen waar ik geen (vaste) plek voor heb!

Gast
Gast

Bericht  Cow do 11 okt 2012 - 18:47

JaneDoe schreef:
zeer herkenbaar.
mannen zijn sowieso de grootste rommelmakers in huis, volgens mij in sommige gevallen nog wel erger dan kinderen. (die van mijn in ieder geval wel)

Hier in huis ben ik het hoor Embarassed
Maar als mijn vriend iets opruimt of schoonmaakt lijkt het wel met de franse slag gedaan te zijn. Dus ik maak het (uiteindelijk) ook zelf (goed) schoon. angel
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Arwyn do 11 okt 2012 - 20:34

Caroow schreef:

Dan moet ik eerst een kandelaar kopen...
En wij zijn heel slecht, we eten altijd op de bank... Als we eens gaan verhuizen, wil ik ook een logischer opstelling, waarbij je vanuit de keuken eerst langs de eettafel komt ipv de bank, misschien dat dat helpt om eraan te eten Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Marin do 11 okt 2012 - 22:18

*

Laatst aangepast door Marin op zo 1 sep 2013 - 3:55; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 22:40

Gympie schreef:

Haha, wat een logica.

Dat doet die van mij ook! Die laat hem dan gewoon midden in de woonkamer/keuken/slaapkamer/etc. staan.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 22:41

Whahahaha Marin, een mandje voor troepjes tussen de troepjes! I love you

Gast
Gast

Bericht  Marin do 11 okt 2012 - 22:45

Charlie schreef:Whahahaha Marin, een mandje voor troepjes tussen de troepjes! I love you

Hey now. Alles staat toch keuring in bakjes enzo? Laughing Dit is echt super voor mijn doen Wink Enveloppen bij elkaar, alle pennen in bakjes. Het is dat ik zelf trots op mezelf ben, anders zou ik mezelf ook uitlachen waarschijnlijk.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gympie vr 12 okt 2012 - 4:57

Haha, ik vind het goed gedaan hoor, Marin! Je bureau ziet er netjes uit! En ja, een boekenkast..welke boekenkast ziet er nou super gestructureerd uit? Dan moeten ze alle boeken maar hetzelfde formaat en dezelfde kleuren geven, vind ik.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 23 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: