Een opgeruimd huis (help-elkaar)
+58
Snirp
Mees
Pineco
Charles
Luce
Novalee
Ibbeltje
Bazinga
SoGood
Cow
JD
Alex
Gympie
Tsjip
madam
Monte
Carra
Flower_L
Stuiterbal
NoName88
nijntje4
Kreeftje
Sam
*Lookie*
Liadan
Burn
mii_joyce
Jade
Dennenappel
vlinder-19
Niekske
Sterre
Kaboutertje
Printje
rapa nui
Antibes
schuddebuikje
Rumble
PapillonRose
Mamsie
LaBird
kwak
TukTuk
Caroow
Paper Crown
Zininzon
Ooh La La!
Parisienne
Sarah1985
minoessepoes
Rush
Marin
_Lana_
Moon
Mute_
Rose
Arwyn
Linda
62 plaatsers
Pagina 18 van 23
Pagina 18 van 23 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23
Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)
Foto's weer weg.
Laatst aangepast door Gympie op vr 12 okt 2012 - 11:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Wat doet je strijkijzer in je keuken??
Ik ben de afgelopen week weer druk bezig geweest. Moet eigenlijk alleen nog even de laatjes van het dressoir en de dozen in de boekenkast ed door, maar ach, dat ziet toch niemand
Ik ben de afgelopen week weer druk bezig geweest. Moet eigenlijk alleen nog even de laatjes van het dressoir en de dozen in de boekenkast ed door, maar ach, dat ziet toch niemand
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Wat doet je strijkijzer in je keuken??
Dat vraag ik me elke dag weer af. Ik strijk niet, mijn vriend strijkt elke dag een overhemd voor hij gaat werken en vindt dat vervolgens de beste plek voor het strijkijzer.
Gympie- Kletskop
Mannen..
Als mijn vriend gestofzuigd heeft, vindt hij de plek waar hij dat gedaan heeft ook de beste plek om hem 'op te ruimen' (gewoon te laten staan dus). Of dat nou midden in de hal, ons mini keukentje of in de deuropening is
Als mijn vriend gestofzuigd heeft, vindt hij de plek waar hij dat gedaan heeft ook de beste plek om hem 'op te ruimen' (gewoon te laten staan dus). Of dat nou midden in de hal, ons mini keukentje of in de deuropening is
Arwyn- Ratel
Whaha, door dit topic ben ik ook gaan opruimen. Ik ben geen gevalletje Marin, maar ook geen Pippa of rood. Ik zit er denk gewoon tussen (ben ik dan normaal? )
Het is hier nooit echt smerig en ook zelden echt een grote bende. Eigenlijk heeft alles wel een vaste plek en liggen de spullen ook pp de plek waar het hoort/wordt gebruikt. Ik heb geen rommelzones zoals aanrecht, rommella, dienblad etc (daar kan ik ook niet tegen ) en alle snoeren liggen samen in een mand.
Ik heb alleen wel (veel te) veel spullen in verhouding tot oppervlakte en kan nogal moeilijk iets weg doen. Gezien het wel erg vol en eigenlijk gewoon te gek werd hier ben ik, mede door dit topic, aan het opruimen geslagen. Heerlijk!
Ook heb ik bijvoorbeeld gister de ruiten van een grote kast beplakt met plakfolie, zodat het er minder rommelg uitziet nu. Ben vooral bezig om wat minder dubbele spullen te hebben.
Vooral lekker door blijven posten hier, dat komt mijn huis ten goede. Mijn dank ik groot!
Het is hier nooit echt smerig en ook zelden echt een grote bende. Eigenlijk heeft alles wel een vaste plek en liggen de spullen ook pp de plek waar het hoort/wordt gebruikt. Ik heb geen rommelzones zoals aanrecht, rommella, dienblad etc (daar kan ik ook niet tegen ) en alle snoeren liggen samen in een mand.
Ik heb alleen wel (veel te) veel spullen in verhouding tot oppervlakte en kan nogal moeilijk iets weg doen. Gezien het wel erg vol en eigenlijk gewoon te gek werd hier ben ik, mede door dit topic, aan het opruimen geslagen. Heerlijk!
Ook heb ik bijvoorbeeld gister de ruiten van een grote kast beplakt met plakfolie, zodat het er minder rommelg uitziet nu. Ben vooral bezig om wat minder dubbele spullen te hebben.
Vooral lekker door blijven posten hier, dat komt mijn huis ten goede. Mijn dank ik groot!
Laatst aangepast door Smikkell op zo 14 okt 2012 - 0:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mooie kast! En love het koffertje bovenop je kast.
Gympie- Kletskop
Heeft je strijkijzer ook een plek Gympie? Want dan kan je hem gewoon terugzetten als hij in de keuken staat.. Kleine moeite.
Kan je je eettafel ook zo neerzetten dat hij geen muur raakt? Dan is het toch een vreemdere plek om spullen op te kwakken vind ik.
Kan je je eettafel ook zo neerzetten dat hij geen muur raakt? Dan is het toch een vreemdere plek om spullen op te kwakken vind ik.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow: Hier maakt dat niet uit. De eettafel raakt geen enkele muur, toch legt vriend er standaard zijn werk spullen op!
Heb vorige week een mand gekocht waar dat spul in kan, nou moet hij hem alleen nog even leren gebruiken
Heb vorige week een mand gekocht waar dat spul in kan, nou moet hij hem alleen nog even leren gebruiken
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Caroow: Hier maakt dat niet uit. De eettafel raakt geen enkele muur, toch legt vriend er standaard zijn werk spullen op!
Deke voordat hij thuiskomt de tafel vast heel netjes voor het avondeten. Durft hij er dan nog zijn spullen op te gooien, geef hem dan een klap met de kandelaar.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Arwyn schreef:Caroow: Hier maakt dat niet uit. De eettafel raakt geen enkele muur, toch legt vriend er standaard zijn werk spullen op!
Deke voordat hij thuiskomt de tafel vast heel netjes voor het avondeten. Durft hij er dan nog zijn spullen op te gooien, geef hem dan een klap met de kandelaar.
Kijk, dit zijn de betere tips!
Gast- Gast
Caroow schreef:Heeft je strijkijzer ook een plek Gympie? Want dan kan je hem gewoon terugzetten als hij in de keuken staat.. Kleine moeite.
De vaste plek is blijkbaar het aanrecht. Verder geen vaste plek. Moet ik eens bedenken.
De tafel kan niet verder van de muur af, dan staat ie tegen de bank aan, haha. Het is gewoon zo'n makkelijke plek voor zooi.
Gympie- Kletskop
Maar ik heb vooruitgang geboekt! Dankzij dit topic. Oogt voor sommigen misschien nog rommelig, maar mijn vriend zijn kledingkast puilt uit dus een gedeelte ligt in het washok. Maar wel opgevouwen!
Edit: foto is nogal groot, dus die heb ik weer weggehaald.
Edit: foto is nogal groot, dus die heb ik weer weggehaald.
Gympie- Kletskop
Rush schreef:Schoonmaakazijn in de waterkoker? Oioi, wat chemisch.
Dat doe ik met gewone azijn.
Ik doe dat met natuurazijn. Volgens mij is schoonmaakazijn nou niet bepaald lekker in je waterkoker ... Maar wie ben ik?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pippa schreef:Kan die niet bij de strijkplank staan?
Die staat elke dag pontificaal in de woonkamer. Onder het motto; ik moet elke dag strijken dus dan kan ik de strijkplank beter laten staan, aldus mijn vriend.
Ik ga er echt wat op bedenken. Plaats maken in het washok, ofzo.
Gympie- Kletskop
Arwyn schreef: Mannen..
Haha, wat een logica.
Gympie- Kletskop
Gympie schreef:Arwyn schreef: Mannen..
Haha, wat een logica.
zeer herkenbaar.
mannen zijn sowieso de grootste rommelmakers in huis, volgens mij in sommige gevallen nog wel erger dan kinderen. (die van mijn in ieder geval wel)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Dat doe ik ookGympie schreef:Arwyn schreef: Mannen..
Haha, wat een logica.
Maar de stofzuiger is dan ook een van de weinige dingen waar ik geen (vaste) plek voor heb!
Gast- Gast
JaneDoe schreef:
zeer herkenbaar.
mannen zijn sowieso de grootste rommelmakers in huis, volgens mij in sommige gevallen nog wel erger dan kinderen. (die van mijn in ieder geval wel)
Hier in huis ben ik het hoor
Maar als mijn vriend iets opruimt of schoonmaakt lijkt het wel met de franse slag gedaan te zijn. Dus ik maak het (uiteindelijk) ook zelf (goed) schoon.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Caroow schreef:Arwyn schreef:Caroow: Hier maakt dat niet uit. De eettafel raakt geen enkele muur, toch legt vriend er standaard zijn werk spullen op!
Dan moet ik eerst een kandelaar kopen...
En wij zijn heel slecht, we eten altijd op de bank... Als we eens gaan verhuizen, wil ik ook een logischer opstelling, waarbij je vanuit de keuken eerst langs de eettafel komt ipv de bank, misschien dat dat helpt om eraan te eten
Arwyn- Ratel
*
Laatst aangepast door Marin op zo 1 sep 2013 - 3:55; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Gympie schreef:Arwyn schreef: Mannen..
Haha, wat een logica.
Dat doet die van mij ook! Die laat hem dan gewoon midden in de woonkamer/keuken/slaapkamer/etc. staan.
Gast- Gast
Whahahaha Marin, een mandje voor troepjes tussen de troepjes!
Gast- Gast
Charlie schreef:Whahahaha Marin, een mandje voor troepjes tussen de troepjes!
Hey now. Alles staat toch keuring in bakjes enzo? Dit is echt super voor mijn doen Enveloppen bij elkaar, alle pennen in bakjes. Het is dat ik zelf trots op mezelf ben, anders zou ik mezelf ook uitlachen waarschijnlijk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha, ik vind het goed gedaan hoor, Marin! Je bureau ziet er netjes uit! En ja, een boekenkast..welke boekenkast ziet er nou super gestructureerd uit? Dan moeten ze alle boeken maar hetzelfde formaat en dezelfde kleuren geven, vind ik.
Gympie- Kletskop
Pagina 18 van 23 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» uit elkaar, wat nu met het huis?
» Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Stelling: Van huis huis uit......
» Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Stelling: Van huis huis uit......
Pagina 18 van 23
Permissies van dit forum: