Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geregistreerd partnerschap - vraagjes...

+16
Niekske
sabje
Marin
sonly
Ellebel
Joli86
Annie24
Roodkapje
LDJ
Lejow
Liadan
Aagje!
RYW
Elliot
lobster
JD
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Geregistreerd partnerschap - vraagjes... - Pagina 2 Empty Re: Geregistreerd partnerschap - vraagjes...

Bericht  JD ma 1 okt 2012 - 4:56

Dat van opa en oma als getuige ga ik wel eerst even navragen ja, want het feit dat ik mijn opa als getuige wil is natuurlijk de reden dat we alles wat bespoedigen juist....

Maar het gaat waarschijnlijk dus toch low budget trouwen worden...

-de vriend van mijn nichtje heeft een supermooie oude volvo, dus trouwauto is gratis.
- de huren allebei een jurk en pak (vind het zonde om er 1 te kopen voor die ene dag...)

Vriend wilde een tuinfeest, maar ja....in december lijkt dat me niet zo'n strak plan, dus we moeten wel iets vinden waar we het redelijk goedkoop kunnen vieren.
Gratis trouwen op ma/do ochtend heb ik hier al even nagevraagd, en staat me niet aan. Op de website van onze gemeente staat dat alleen de getuigen daarbij mogen zijn. Dus dat zou betekenen dat mijn eigen ouders er niet bij kunnen zijn, dus dit valt voor mij dan toch af....

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geregistreerd partnerschap - vraagjes... - Pagina 2 Empty Re: Geregistreerd partnerschap - vraagjes...

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 5:03

ik ben gratis getrouwd en iedereen mocht er gewoon bij zijn hoor was PRECIES hetzelfde als een betaalde ceremonie alleen andere tijdstippen.

Gast
Gast

Bericht  JD ma 1 okt 2012 - 5:06

wat gek...het staat er echt op de website. Op de website van de buurgemeente hetzelfde.
Denk dat ik er woensdag maar eens een belletje aan waag.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 5:17

Hier waren alleen de ouders erbij ( getuige)
En hadden we een gebakje bij de lunch. Verder niks.
Vond t zelf ook niet bijzonder ofzo.
Als we gaan trouwen doen we de rest wel smile

( ik was ook ziek die dag dus lag erna meteen weer op bed)

Gast
Gast

Bericht  Tania ma 1 okt 2012 - 5:20

Rroos schreef:ik ben gratis getrouwd en iedereen mocht er gewoon bij zijn hoor was PRECIES hetzelfde als een betaalde ceremonie alleen andere tijdstippen.

Dat verschilt per gemeente. Sommige gemeentes hadden/hebben zulke lange wachtlijsten om gratis te trouwen dat ze die regel ingesteld hebben.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: