Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij doen? (driftbui peuter)

+4
Emmayes
Susan
Liadan
maiadebij
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zou jij doen? (driftbui peuter) - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij doen? (driftbui peuter)

Bericht  Printje za 29 sep 2012 - 9:57

maiadebij schreef:Als 1 van de 2 zo'n driftbui heeft an public, dan kunnen mij opmerkingen of blikken van anderen me echt gestolen worden. Ik snap die mensen ook niet hoor, waarom moeten ze zich er zo nodig mee bemoeien??

Precies, hier tot nu toe 1x een eigenlijk nog zeer milde driftbui (vooral een dramatische, goed geacteerde huilbui) om een Pipknuffel. Ik ben op zijn ooghoogte gaan zitten, gezegd dat ik hem snap etc etc maar dat hij hem nu echt niet krijgt en dat wanneer hij zo door zou gaan we naar huis gingen. Meneer gilde nog een keer ( en ondertussen keken er al wat mensen, ow gossie wat zielig... en nog wat stomme opmerkingen), dus opgepakt en de winkel uitgelopen...driftbui was meteen klaar..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? (driftbui peuter) - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij doen? (driftbui peuter)

Bericht  Printje za 29 sep 2012 - 9:57

yvonne schreef:Ze vonden hem zoooo zielig. En zeiden: ach wat gemeen van je mama dat ze jouw stukje kaas opeet. (hij had er al 3 gehad Wat zou jij doen? (driftbui peuter) - Pagina 2 394967 ) En toen zei N. heel dramatisch: dat doet ze nou altijhiijjhijddd..Laughing

hahaha arm arm kind lol!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? (driftbui peuter) - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij doen? (driftbui peuter)

Bericht  Gast za 29 sep 2012 - 10:07

Orders uitdelen..dat herken ik van mijn zoon, helemaal op die leeftijd. En dan zoooo boos worden als ik daar niet op in ga.
Mijn zoon wilt dan niks horen, wat je ook zegt. Ik zet hem niet vaak weg, maar op zo'n moment dus wel. Hij moet dan echt even afkoelen en dat helpt vaak heel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? (driftbui peuter) - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij doen? (driftbui peuter)

Bericht  Twellie za 29 sep 2012 - 10:59

In veel dingen ga ik gewoon mee met mijn dochter: als we de trap opnieuw af moeten lopen, de lift weer naar onderen moet omdat zij het knopje eigenlijk moest indrukken enzovoorts. Het zijn maar kleine dingetjes, zij is dan blij en het kost mij maar een minuut tijd.

Als iets echt niet kan, bied ik een alternatief. Ik leg dat het niet kan, waarom het niet kan en wat er wel kan. Bij voorkeur meerdere opties, want dan kan ze uiteindelijk zelf een beslissing nemen en daar houdt ze wel van smile.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? (driftbui peuter) - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij doen? (driftbui peuter)

Bericht  Gast za 29 sep 2012 - 18:42

Ik vind het wel een schrale troost om te lezen dat het eigenlijk vrij normaal is... Neutral

Ik had het van de week. J had nieuwe regenlaarzen nodig dus wij naar de action. Mijn schoonmoeder had blauwe gekocht, maar die waren niet meer in zijn maat. Dus ik had groene gepakt. Hysterisch!!! Gillen, krijsen.hij moest blauwe!!! in eeste instantie dacht ik: dan maar geen laarzen, maar hij had ze echt nodig. Uiteindelijk de groene gekocht. Heeft hij het gewoon zelf met mijn schoonmoeder op een dealtje gegooid dat als we daar zijn hij de laarzen omruilt. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? (driftbui peuter) - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij doen? (driftbui peuter)

Bericht  Gast za 29 sep 2012 - 20:09

yvonne schreef:Ze vonden hem zoooo zielig. En zeiden: ach wat gemeen van je mama dat ze jouw stukje kaas opeet. (hij had er al 3 gehad Wat zou jij doen? (driftbui peuter) - Pagina 2 394967 ) En toen zei N. heel dramatisch: dat doet ze nou altijhiijjhijddd..Laughing

lol!

Vervelend dat bemoeien trouwens....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? (driftbui peuter) - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij doen? (driftbui peuter)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum