Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanuit een lange afstands relatie naar samenwonen

+16
Aziraphale
Marsy28
Bacio
Flippin' Bitch
Shopelle
Ella
_Femme
minoessepoes
Lousanne
Truttebol
RYW
Parisienne
girli
studiebol
Ibbeltje
Bay
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vanuit een lange afstands relatie naar samenwonen - Pagina 2 Empty Re: Vanuit een lange afstands relatie naar samenwonen

Bericht  Jade zo 7 okt 2012 - 22:26

Le Chat Noir schreef:Lijkt me erg moeilijk om opnieuw te beginnen in een nieuwe woonplaats, vooral als er in de vriendenkring van je vriend weinig (leuke) meiden zijn. Waar woon je nu Jade (provincie)?

Heb hiervoor een lange afstandrelatie gehad, ik had dan van het noorden naar omgeving Utrecht moeten verhuizen...mijn exvriend wilde daar perse blijven wonen vanwege betere kans op werk (had hij op zich ook wel gelijk in). Zag dat niet echt zitten, om alles achter te laten! Maar gelukkig is het er nooit van gekomen.
Mijn man kwam gelukkig uit dezelfde stad haha.

Ik zou als TO alles op een rijtje gaan zetten..wie heeft de beste kans om zijn huis te verkopen met de minste restschuld, wie heeft de beste kans om snel een nieuwe baan te vinden, wie verdient het meest, wie heeft de meeste zekerheid qua werk, welke omgeving vinden jullie het mooist, wie hangt er het meest aan familie en vrienden...
Je kunt ook allebei je huis te koop zetten en eens kijken wie het meeste succes heeft.

Ik woon in Groningen. Het is inderdaad lastig, maar ik ben ervan overtuigd dat het goed komt! Vanuit een lange afstands relatie naar samenwonen - Pagina 2 281626781

Dat is wel fijn als je partner uit dezelfde stad komt! Maar ik zou mijn vriend écht niet meer willen missen. Ik heb gelukkig nog wel veel contact met mijn ouders en vriendinnen uit mijn oude woonplaats.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanuit een lange afstands relatie naar samenwonen - Pagina 2 Empty Re: Vanuit een lange afstands relatie naar samenwonen

Bericht  Le Chat Noir zo 7 okt 2012 - 22:39

Groningen is wel leuk (als je de stad bedoeld Vanuit een lange afstands relatie naar samenwonen - Pagina 2 1578173417 ), woon er zelf ook redelijk dichtbij.
Ja ben er van overtuigd, dat als je relatie goed zit, het ook gaat lukken. Uiteindelijk wil je toch samen een leven opbouwen. Het is fijn om familie en vrienden dichtbij te hebben, maar als het goed is staat je vriend of vriendin wel op nr 1. Gelukkig zijn er genoeg mogelijkheden om contact te houden over een langere afstand.
En nieuwe vriendschappen opbouwen kost gewoon tijd.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: