Goedemorgen Zaterdag!
+5
Bosjesvrouw
silly-one
ExpressoB
Zonnetje
Ibbeltje
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen Zaterdag!
Goedemorgen,
Hier goed geslapen, lekker hard gelopen, zo even douchen en boodschappen doen. Verder wat dingen in het huishouden, niets bijzonders.
Fijne dag!
Hier goed geslapen, lekker hard gelopen, zo even douchen en boodschappen doen. Verder wat dingen in het huishouden, niets bijzonders.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Goedemorgen Zaterdag!
Goedemorgen! Ik heb lekker geslapen. Ik ga nu even naar de markt, boodschappen doen en vanmiddag het huis schoonmaken.
Vanavond lekker een relaxed avondje thuis met een boek, The Voice (van gisteren) en wat lekkers.
Vanavond lekker een relaxed avondje thuis met een boek, The Voice (van gisteren) en wat lekkers.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen hier..
Vanmorgen rond 7uur maakte de hond mij wakker, toen is die naast mij komen liggen en hebben we nog even geslapen. Vanaf 9uur wilde die met mij spelen dus ben toen rond half 10 echt maar opgestaan, uitgelaten en zit nu net op de bank. Vriend slaapt nog.
Geen idee wat te doen vandaag, boodschappen denk ik.
Vanmorgen rond 7uur maakte de hond mij wakker, toen is die naast mij komen liggen en hebben we nog even geslapen. Vanaf 9uur wilde die met mij spelen dus ben toen rond half 10 echt maar opgestaan, uitgelaten en zit nu net op de bank. Vriend slaapt nog.
Geen idee wat te doen vandaag, boodschappen denk ik.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen allemaal,
Ik heb heerlijk geslapen en wilde eigenlijk mijn bed niet uit komen.
Vandaag een beetje rommelen en opruimen in huis en vanmiddag moet ik tennissen. Daarna weer lekker de bank op en dan lekker tv kijken.
Fijne dag allemaal.
Ik heb heerlijk geslapen en wilde eigenlijk mijn bed niet uit komen.
Vandaag een beetje rommelen en opruimen in huis en vanmiddag moet ik tennissen. Daarna weer lekker de bank op en dan lekker tv kijken.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Heb lekker geslapen maar wel tekort. M'n vriend moest er om half 9 alweer uit en we lagen pas om 2 uur
(naar de feest tent geweest waar 538 was).
Ik was dus om half 9 al wakker heb tot half 10 in bed gelegen ben er toen maar uit gegaan.
Vanmiddag even naar m'n schoonvader die in het ziekenhuis ligt. Vanavond weer naar de feest tent waar big appel komt.
Fijne dag allemaal!
Heb lekker geslapen maar wel tekort. M'n vriend moest er om half 9 alweer uit en we lagen pas om 2 uur
(naar de feest tent geweest waar 538 was).
Ik was dus om half 9 al wakker heb tot half 10 in bed gelegen ben er toen maar uit gegaan.
Vanmiddag even naar m'n schoonvader die in het ziekenhuis ligt. Vanavond weer naar de feest tent waar big appel komt.
Fijne dag allemaal!
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen
Hier een kort nachtje gehad is een feesttent in het dorp met mega luide muziek. Heb net al de hele beneden verdieping schoon gemaakt. Moet nu wachten tot de hal droog is van dweilen dan kunnen de katten daarheen en kan ik de woonkamer dweilen.
Om 1 uur word ik opgehaald door een vriendin en haar moeder en gaan we samen met mijn moeder ergens heen is een verassing van vriendin en haar moeder. Ben benieuwd wat we gaan doen
Fijne dag allemaal
Hier een kort nachtje gehad is een feesttent in het dorp met mega luide muziek. Heb net al de hele beneden verdieping schoon gemaakt. Moet nu wachten tot de hal droog is van dweilen dan kunnen de katten daarheen en kan ik de woonkamer dweilen.
Om 1 uur word ik opgehaald door een vriendin en haar moeder en gaan we samen met mijn moeder ergens heen is een verassing van vriendin en haar moeder. Ben benieuwd wat we gaan doen
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik ben al wel even wakker.
Ben even aan de studie voor mijn werk, een bijscholing.
Dan ga ik vanmiddag nog ff wat in huisdoen en wat relaxen denk ik.
Dan nog ff 2 uurtjes werken en vanaaf nog een bbq en dan hebben we heeeerlijk een dag samen vrij!!
Zin in!! (is morgen 2 weken geleden, mijn man heeft bijna alleen maar gewerkt )
Ik ben al wel even wakker.
Ben even aan de studie voor mijn werk, een bijscholing.
Dan ga ik vanmiddag nog ff wat in huisdoen en wat relaxen denk ik.
Dan nog ff 2 uurtjes werken en vanaaf nog een bbq en dan hebben we heeeerlijk een dag samen vrij!!
Zin in!! (is morgen 2 weken geleden, mijn man heeft bijna alleen maar gewerkt )
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Goedemorgen,
Ik heb lekker lang geslapen, heerlijk! Ik ga zo ontbijten, iets aan het huishouden doen en daarna wil ik nog even naar de winkels.
Fijne dag!
Ik heb lekker lang geslapen, heerlijk! Ik ga zo ontbijten, iets aan het huishouden doen en daarna wil ik nog even naar de winkels.
Fijne dag!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemiddag inmiddels,
Mijn zusje en zwager zijn met onze labrador naar de dierenarts. Ze kon niet meer lopen, gaf veel over en piepte van de pijn. Helaas kon ik niet mee dus ik zit nu te wachten op nieuws. Ze is 11,5 dus best op leeftijd en ben zo bang dat er iets ernstigs aan de hand is. Mijn moppie
Mijn zusje en zwager zijn met onze labrador naar de dierenarts. Ze kon niet meer lopen, gaf veel over en piepte van de pijn. Helaas kon ik niet mee dus ik zit nu te wachten op nieuws. Ze is 11,5 dus best op leeftijd en ben zo bang dat er iets ernstigs aan de hand is. Mijn moppie
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen Zaterdag!