Wat is jouw laatst gekregen compliment?
+39
Mystique
Magenta
Poubelle
Jeanette
Kamperseboekenwurm
Caramba
Merai
Mida4you
Parel
mo-lola
Eris
Ella
Parisienne
bolus26
SoGood
Polly
Oasis
Kowalski
banjer49
Blond
Tania
Guus
RYW
Sorella
Raindrop
Aziraphale
Rebecca
Annemoontje
Rumble
Arwyn
Ibbeltje
Sugarfall
lobster
Feline
Dennenappel
BJA
Antibes
girli
Burn
43 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?
Dat ik toch wel een erg goede werknemer ben voor iemand die er pas bijna een half jaar werkt, dat zagen ze niet vaak en ze waren erg positief over me. Dat is altijd leuk om te horen natuurlijk
Gast- Gast
Dat ik er niet uit zag als `moeder`, ipv mijn huidige leeftijd (26) werd ik 21-22 geschat! En ze vond mijn huid/make-up erg mooi, dat is altijd leuk om te horen!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Dat iemand het knap vindt hoe ik alles combineer.
Gast- Gast
Dat ze goed kon zien dat ik al zo ben afgevallen
Gast- Gast
Mijn man gaf me vandaag een compliment dat hij me zo mooi vindt en zo gelukkig met mij is
En ik kreeg vandaag een dikke compliment van mijn baas omdat ik een topverkoopster was vandaag. Paar luxe bedden verkocht, bankensets, matrassen Complimenten geeft hij haast nooit.
En ik kreeg vandaag een dikke compliment van mijn baas omdat ik een topverkoopster was vandaag. Paar luxe bedden verkocht, bankensets, matrassen Complimenten geeft hij haast nooit.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Watermeloen schreef:Dat ze goed kon zien dat ik al zo ben afgevallen
Wat knap van je! Mag ik vragen welke methode je gebruikt?
Moet er zelf ook nodig aan geloven..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk om te lezen allemaal! Ik kreeg deze week van mijn (13/14jarige) leerlingen wat leuke complimenten:
- juf, u heeft altijd van die schattige kleren aan;
- juf, u wordt elke dag knapper;
- juf, kunt u de vakantie niet afzeggen want we willen alleen maar les van u;
- juf, u gunt ons tenminste wat
Ik werk als orthopedagoog en docent op een school voor p.raktijkonderwijs, behoorlijk pittige doelgroep maar zo ontzettend leuk en het geeft zoveel voldoening! Dit soort complimenten geven dan de bevestiging dat ik het goed doe I'm loving it!
En van mijn vriend dat hij foto's van de afgelopen jaren had bekeken en dat ik echt alleen maar mooier word
- juf, u heeft altijd van die schattige kleren aan;
- juf, u wordt elke dag knapper;
- juf, kunt u de vakantie niet afzeggen want we willen alleen maar les van u;
- juf, u gunt ons tenminste wat
Ik werk als orthopedagoog en docent op een school voor p.raktijkonderwijs, behoorlijk pittige doelgroep maar zo ontzettend leuk en het geeft zoveel voldoening! Dit soort complimenten geven dan de bevestiging dat ik het goed doe I'm loving it!
En van mijn vriend dat hij foto's van de afgelopen jaren had bekeken en dat ik echt alleen maar mooier word
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Van mijn vader, dat hij het knap vind dat ik 15 kilo ben afgevallen en dat er niet meer af hoeft.
Toch wil ik nog 4 kilo eraf.
Mijn schoonmoeder die zei dat ze het lief vond dat ik zo aan het meeleven ben wat haar zus betreft. Door dit compliment schoot ik even vol.
Toch wil ik nog 4 kilo eraf.
Mijn schoonmoeder die zei dat ze het lief vond dat ik zo aan het meeleven ben wat haar zus betreft. Door dit compliment schoot ik even vol.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Dat ik een fantastische mooie trouwjurk aanhad....mijn vriend en ik zijn donderdag getrouwd
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Gefeliciteerd Kamperseboekenwurm!
Mijn laatste compliment was dat ik er gezond uitzag. Deze kwam gelukkig van collega's want familie heeft dat ook wel eens tegen me gezegd en dan bedoelen ze met gezond 'lekker mollig' .
Mijn laatste compliment was dat ik er gezond uitzag. Deze kwam gelukkig van collega's want familie heeft dat ook wel eens tegen me gezegd en dan bedoelen ze met gezond 'lekker mollig' .
Gast- Gast
Dat ik een leuke broek aan had van een vriendin.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dat ik er zo prachtig uitzag en dat m'n haar zo mooi zat. Gisteren op een feestje, daar waren veel mensen die ik al 2 jaar niet had gezien.
En gisteravond was ik weer aan aan het werk, en een collega zei dat ik zulke mooie billen had. 'Ze staan zo mooi naar achter, en je hebt niet eens hakken aan!'
En gisteravond was ik weer aan aan het werk, en een collega zei dat ik zulke mooie billen had. 'Ze staan zo mooi naar achter, en je hebt niet eens hakken aan!'
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Dat ik toch zo snel een baan heb kunnen vinden.
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Van een collega: dat ik mijn werk goed doe, zorgvuldig ben, goed doorvraag en empatisch ben
Deed me goed om dat te horen, aangezien ik voor mezelf de lat onnodig hoog leg vaak.
Deed me goed om dat te horen, aangezien ik voor mezelf de lat onnodig hoog leg vaak.
Mystique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11
Afgelopen week op het werk fijne complimenten van meerdere collega's gehad; dat ik zo prettig ben in de samenwerking en ze me zo zien groeien en ontwikkelen. Erg fijn om te horen. En een kind op het werk dat zei dat 'ie het zo jammer vond dat ik die dag niet op zijn groep werkte, vond 'ie veel gezelliger . (Twee dagen later stond ik wel op zijn groep te werken, was 'ie de hele dag opstandig en de draak aan het uithangen haha. Maar me wel een berenknuffel geven toen 'ie weer naar huis ging. Ik heb leuk werk )
Vandaag van vriend. Veel werk en creativiteit gestoken in iets voor beste vriendin. Hij zei dat ik gek was om er zoveel energie in te steken en dat ik zo'n perfectionist ben, maar dat hij het ook wel heel erg 'mij' vond, lief en zorgzaam. Het is fijn om iets voor anderen te doen, maar nog fijner als dat ook in je gewaardeerd wordt.
Vandaag van vriend. Veel werk en creativiteit gestoken in iets voor beste vriendin. Hij zei dat ik gek was om er zoveel energie in te steken en dat ik zo'n perfectionist ben, maar dat hij het ook wel heel erg 'mij' vond, lief en zorgzaam. Het is fijn om iets voor anderen te doen, maar nog fijner als dat ook in je gewaardeerd wordt.
Lilou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10
Vandaag heel veel Dat ze respect voor mij hebben hoe ik met mijn vriend zijn situatie omga en hoe ik er voor hem ben. Dat hij boft met mij als vriendin, dat ik straal, er goed uit zie, mijn haar mooi zit (op foto die ik op fb net gezet heb).
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wauw dat zijn een hoop veren in je bibs, Ibbeltje. Maar ze zijn wel waar hoor! Ik vind het ontzettend goed hoe je met de situatie van je vriend omgaat. Als iemand snel voor een ander klaar staat ben jij het wel!
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Wauw dat zijn een hoop veren in je bibs, Ibbeltje. Maar ze zijn wel waar hoor! Ik vind het ontzettend goed hoe je met de situatie van je vriend omgaat. Als iemand snel voor een ander klaar staat ben jij het wel!
Ja beetje teveel, kan er niet zo goed mee omgaan dan En het komt gewoon omdat ik telkens het gevoel heb dat t wel goed komt en zo kan ik door gaan. Dan je wel
Helemaal mee eens!Dropdraakje schreef:Wauw dat zijn een hoop veren in je bibs, Ibbeltje. Maar ze zijn wel waar hoor! Ik vind het ontzettend goed hoe je met de situatie van je vriend omgaat. Als iemand snel voor een ander klaar staat ben jij het wel!
Gast- Gast
Zelda schreef:Helemaal mee eens!Dropdraakje schreef:Wauw dat zijn een hoop veren in je bibs, Ibbeltje. Maar ze zijn wel waar hoor! Ik vind het ontzettend goed hoe je met de situatie van je vriend omgaat. Als iemand snel voor een ander klaar staat ben jij het wel!
tnx!
Steek ze maar lekker in je zak, Ibbel!
Ik krijg van meerdere kanten te horen (familie maar ook andere fotografen en oude klanten) dat m'n bruidsfotografie zoveel beter wordt en ik grote sprongen maak. En m'n vriend noemt me dan z'n toppertje en kleine ondernemertje Dat doet me echt goed!
Ik krijg van meerdere kanten te horen (familie maar ook andere fotografen en oude klanten) dat m'n bruidsfotografie zoveel beter wordt en ik grote sprongen maak. En m'n vriend noemt me dan z'n toppertje en kleine ondernemertje Dat doet me echt goed!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Doe ik Marn. En wat leuk om te horen voor jou zeg! Super!
Dat ik straal en mooi zwanger ben, laatst 3x in 2 dagen!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Highway schreef:Dat ik straal en mooi zwanger ben, laatst 3x in 2 dagen!
Mooie complimenten
Dat ik er leuk en sexy uitzie, en dan niet van mijn man maar een andere man
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekregen compliment
» Laatst gekregen compliment?
» Jouw laatst gekregen sms
» Leukste compliment dat je ooit hebt gekregen?
» Laatst gekregen?
» Laatst gekregen compliment?
» Jouw laatst gekregen sms
» Leukste compliment dat je ooit hebt gekregen?
» Laatst gekregen?
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: