Leukste compliment dat je ooit hebt gekregen?
+10
Angela_1986
Ibbeltje
Kowalski
Bisq
madam
Shisha
Poubelle
Printje
Lejow
Jeanette
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leukste compliment dat je ooit hebt gekregen?
Zag net op FB voorbij komen dat het vandaag nationale complimentendag is. (Is iedere dag wel iets volgens mij )
Wat is het leukste compliment dat je ooit hebt gekregen?
Wat is het leukste compliment dat je ooit hebt gekregen?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Leukste compliment dat je ooit hebt gekregen?
Op ons werk mogen alle medewerkers om de drie/vier maanden een bonus uitdelen aan collega's waarvan je vindt dat ze het verdienen. Daarbij moet je dan aangeven waarom je diegene zo waardeert. Echt een super leuk idee en het werkt erg motiverend. Je krijgt dan dus een A4tje vol met complimenten en een leuk bedrag eraan verbonden.
Ik weet zo niet wat het leukste compliment was eigenlijk!
Ik weet zo niet wat het leukste compliment was eigenlijk!
Gast- Gast
Dat is zeker leuk Minneke! Dat zouden ze gewoon overal moeten invoeren!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk Minneke.
Ik vergeet complimenten altijd weer
Vind het wel altijd fijn om te horen dat kinderen zo graag in mijn klas zitten en dat ouders zien dat ik met liefde voor de klas sta.
Ik vergeet complimenten altijd weer
Vind het wel altijd fijn om te horen dat kinderen zo graag in mijn klas zitten en dat ouders zien dat ik met liefde voor de klas sta.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Vorig jaar kreeg ik van een kind uit m'n klas een superlief compliment.
Het was een meisje met een laag IQ, ze werkte op een aangepast programma. Na de rapporten kwam ze 's middags de klas binnen en zei ze 'Juf, ik heb een reep chocola voor u meegenomen'. Dus ik vroeg 'oh, wat lief, waarom dan?'
Zegt zij 'Omdat ik zulke goede cijfers op mijn rapport heb'. Zegt een klasgenootje 'Juf, ik denk dat ze wil zeggen 'Bedankt dat u mij altijd helpt om zulke goede cijfers te halen.''
Het was een meisje met een laag IQ, ze werkte op een aangepast programma. Na de rapporten kwam ze 's middags de klas binnen en zei ze 'Juf, ik heb een reep chocola voor u meegenomen'. Dus ik vroeg 'oh, wat lief, waarom dan?'
Zegt zij 'Omdat ik zulke goede cijfers op mijn rapport heb'. Zegt een klasgenootje 'Juf, ik denk dat ze wil zeggen 'Bedankt dat u mij altijd helpt om zulke goede cijfers te halen.''
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Wat lief Poubelle!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Schattig Poubelle.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Wat een leuk systeem Minneke, erg motiverend lijkt me. En erg schattig Poubelle, altijd leuk zulke complimenten van de kinderen in je klas.
Het meest mooie compliment dat ik ooit kreeg was van een collega toen ik hem vertelde dat ik ontslag had genomen. Hij gaf aan het enorm jammer te vinden omdat hij mij zo'n aimabel persoon vond/vindt. Op dat moment had ik nog nooit van aimabel gehoord en vroeg naar de betekenis, waarop hij zei: je bent een makkelijk persoon om van te houden. Deze collega was daar een soort vader figuur voor me en ik kon altijd bij hem terecht als ik het even niet trok (emotioneel erg zware baan).
Het meest mooie compliment dat ik ooit kreeg was van een collega toen ik hem vertelde dat ik ontslag had genomen. Hij gaf aan het enorm jammer te vinden omdat hij mij zo'n aimabel persoon vond/vindt. Op dat moment had ik nog nooit van aimabel gehoord en vroeg naar de betekenis, waarop hij zei: je bent een makkelijk persoon om van te houden. Deze collega was daar een soort vader figuur voor me en ik kon altijd bij hem terecht als ik het even niet trok (emotioneel erg zware baan).
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Echt het mooiste compliment wat ik ooit heb gekregen weet ik zo niet à la minute.
Ik krijg de laatste tijd wel heel vaak te horen dat "de oude Koko weer terug is, maar dan in een vernieuwd jasje" en dat is toch wel een mooi compliment voor mij
En niet echt een compliment, maar meer een soort van waardering, dat ik na een ontzettende, moeilijke en zware stageperiode (waar ik eigenlijk na een week al gillend weg liep) van mijn begeleider een 'uitstekend' heb gekregen, terwijl die niet eens op de beoordelingsschaal stond
Ik krijg de laatste tijd wel heel vaak te horen dat "de oude Koko weer terug is, maar dan in een vernieuwd jasje" en dat is toch wel een mooi compliment voor mij
En niet echt een compliment, maar meer een soort van waardering, dat ik na een ontzettende, moeilijke en zware stageperiode (waar ik eigenlijk na een week al gillend weg liep) van mijn begeleider een 'uitstekend' heb gekregen, terwijl die niet eens op de beoordelingsschaal stond
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
De laatste tijd krjg ik complimenten over dat je goed kan zien dat ik afgevallen ben en vandaag nog iemand die zei dat ik er goed uit zag.
En van de week op mjn werk een jongetje van 4 jaar die mij de allerliefste juf vond van allemaal hahah zo lief
En van de week op mjn werk een jongetje van 4 jaar die mij de allerliefste juf vond van allemaal hahah zo lief
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dat is een mooi systeem Minneke! Zouden ze bij ons ook moeten invoeren, wij horen vooral wat we niet goed doen...
Ik was vorig jaar in gesprek met een vriend van mijn vader. Die vriend heeft mijn moeder nooit gekend, zijn vriendin wel. Hij vertelde dat hij wel eens aan haar heeft gevraagd hoe mijn moeder was en dat zij altijd zegt dat ik op mijn moeder lijk, hetzelfde zorgzame en liefdevolle karakter heb... Dat vond ik een heel mooi compliment!
Ik was vorig jaar in gesprek met een vriend van mijn vader. Die vriend heeft mijn moeder nooit gekend, zijn vriendin wel. Hij vertelde dat hij wel eens aan haar heeft gevraagd hoe mijn moeder was en dat zij altijd zegt dat ik op mijn moeder lijk, hetzelfde zorgzame en liefdevolle karakter heb... Dat vond ik een heel mooi compliment!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Tot een jaar terug werd er bij ons altijd iemand benoemd tot werknemer van het jaar. Dit jaar niet meer, denk door de crisis.. Daar had ik het met collega's over en een hoop zeiden dat als ze het wel weer zouden doen ze mij zouden nomineren, dat vond ik zo lief!
Gast- Gast
Het beste compliment? Geen idee. Een fijn compliment kreeg ik gisteren van mijn moeder.
Mijn ouders liggen in scheiding, het doet veel zeer, gister was ik bij mijn mams en toen zei ze "mar jij bent de enige die me echt help". Dat vond ik er fijn om te horen, want ik vind dat ik haar niet voldoende help, maar gelukkig is dat blijkbaar niet zo.
Mijn ouders liggen in scheiding, het doet veel zeer, gister was ik bij mijn mams en toen zei ze "mar jij bent de enige die me echt help". Dat vond ik er fijn om te horen, want ik vind dat ik haar niet voldoende help, maar gelukkig is dat blijkbaar niet zo.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben de afgelopen weken al drie keer jaren jonger geschat dan ik ben .
Verder heb ik op mijn werk veel complimenten gekregen doordat iedereen een 360 graden analyse in ging vullen van elkaar. Ik had verwacht dat ik wel een beetje naar voren zou komen als koppig en iets te overtuigd van mijn eigen gelijk, maar ik kreeg heel veel complimentjes. Dat was echt een meevaller!
Verder heb ik op mijn werk veel complimenten gekregen doordat iedereen een 360 graden analyse in ging vullen van elkaar. Ik had verwacht dat ik wel een beetje naar voren zou komen als koppig en iets te overtuigd van mijn eigen gelijk, maar ik kreeg heel veel complimentjes. Dat was echt een meevaller!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Pfff, ik heb regelmatig complimenten gekregen die echt m'n dag maakten. Onlangs hoorde ik van een Spaanse man dat hij niet doorhad dat ik niet Spaans was, als ik het niet had gezegd. Naar zijn mening spreek ik geheel accentloos Spaans en ligt het tempo hetzelfde als bij Spanjaarden. Daar was ik erg blij mee, want ik gebruik het niet veel meer en voel me dan toch enigszins onzeker in een Spaanstalige conversatie.
Gast- Gast
Dat ik groot was geworden maar dan ook echt groot.
Hiermee bedoelt ze eigenlijk dat ik heel volwassen ben geworden. Heb een niet altijd zo'n makkelijke thuissituatie gehad waardoor ik al vrij vroeg op m'n zelf was aangewezen.
Na verloop van tijd ben ik uit huis gegaan, heb m'n eigen leventje opgebouwd en heb me door alles heen geslagen.
Nu ben ik op het punt dat ik kan genieten, weer kan stralen en dus inderdaad gegroeid bent!
Hiermee bedoelt ze eigenlijk dat ik heel volwassen ben geworden. Heb een niet altijd zo'n makkelijke thuissituatie gehad waardoor ik al vrij vroeg op m'n zelf was aangewezen.
Na verloop van tijd ben ik uit huis gegaan, heb m'n eigen leventje opgebouwd en heb me door alles heen geslagen.
Nu ben ik op het punt dat ik kan genieten, weer kan stralen en dus inderdaad gegroeid bent!
Sunshine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10
Mama heeft ooit gezegd dat ze me een leuk persoon vindt met een goed gevoel voor humor.
En aangezien ik een moeder heb, die altijd akelig eerlijk is en niet m'n gevoelens spaart 'alleen omdat ik haar dochter ben', is dit een reuzecompliment
Oh maar nu ik er over nadenk... Állerbeste compliment, éver, heb ik gekregen van mijn neefje van 5. Ik kwam langs omdat we naar 't bos gingen en hij deed open, springer en overenthousiast. Hij trekt de deur open, kijkt me aan en staat opeens stil "Wat zit je haar mooi zeg, wow.." Gevolgd door een knuffel en z'n broertje dat aan m'n been hing en niet meer los liet!
En aangezien ik een moeder heb, die altijd akelig eerlijk is en niet m'n gevoelens spaart 'alleen omdat ik haar dochter ben', is dit een reuzecompliment
Oh maar nu ik er over nadenk... Állerbeste compliment, éver, heb ik gekregen van mijn neefje van 5. Ik kwam langs omdat we naar 't bos gingen en hij deed open, springer en overenthousiast. Hij trekt de deur open, kijkt me aan en staat opeens stil "Wat zit je haar mooi zeg, wow.." Gevolgd door een knuffel en z'n broertje dat aan m'n been hing en niet meer los liet!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Dat is een heldere vrouw ben, eentje die doet wat ze wil ongeacht de meningen van anderen. Die kreeg ik destijds van een collega.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het domste dat jij ooit gedaan hebt?
» Laatst gekregen compliment
» Laatst gekregen compliment?
» Wat is jouw laatst gekregen compliment?
» Wat was je leukste feestje/avond ooit?
» Laatst gekregen compliment
» Laatst gekregen compliment?
» Wat is jouw laatst gekregen compliment?
» Wat was je leukste feestje/avond ooit?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: