Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw laatst gekregen compliment?

+39
Mystique
Magenta
Poubelle
Jeanette
Kamperseboekenwurm
Caramba
Merai
Mida4you
Parel
mo-lola
Eris
Ella
Parisienne
bolus26
SoGood
Polly
Oasis
Kowalski
banjer49
Blond
Tania
Guus
RYW
Sorella
Raindrop
Aziraphale
Rebecca
Annemoontje
Rumble
Arwyn
Ibbeltje
Sugarfall
lobster
Feline
Dennenappel
BJA
Antibes
girli
Burn
43 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Burn vr 28 sep 2012 - 5:29

Vertel!

Van forumster: Ik heb je nog maar 2x gezien, maar zie je nu al echt als maatje!

Vond ik zo super lief!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  girli vr 28 sep 2012 - 5:32

Vandaag zei mijn vriend dat hij trots op mij is, omdat we zijn gaan zwemmen vandaag en dat is de eerste stap naar meer bewegen Wat is jouw laatst gekregen compliment? 281626781

Gisteren kreeg ik ook een compliment van een docent voor de goede voorbereiding die ik had gedaan op het intakegesprek.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 5:34

Vandaag van leerlingen dat ze me de leukste juf vinden, terwijl ik vandaag ontiegelijk kordaat, krengerig en hekserig was. Ik antwoordde dus ook dat ik mezelf soms niet zo aardig vind... maar de leerlingen waren het er niet mee eens!
Dat geeft mij aan dat ik streng, maar toch rechtvaardig ben Wat is jouw laatst gekregen compliment? 281626781

Oh en mijn man zei gisteren dat 'ie het leuk vond dat ik mijn haar heb geknipt cheers

En last but not least.... net een heel lief kaartje in de brievenbus, van een heel lief forumlid, waar ik gewoon een enorme glimlach van kreeg Wat is jouw laatst gekregen compliment? 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Antibes vr 28 sep 2012 - 5:37

Ik zou het niet weten, vandaag in ieder geval niet.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  BJA vr 28 sep 2012 - 5:40

Vandaag, van een collega: ze vond dat ik zo mooi kan zingen. Wat is jouw laatst gekregen compliment? 2474380249
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Dennenappel vr 28 sep 2012 - 5:53

Dat ik er zo schattig uit zie met mijn rode neus Neutral
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Feline vr 28 sep 2012 - 6:06

Gister, nadat ik een uur in de file gestaan had kwam ik op m'n werk en daar liep m'n oude werkgever toevallig rond samen met wat oud-collega's. Hij kwam naar me toe, gaf me 3 zoenen en zei toen: jezus Feline, jij wordt ook steeds knapper he! Wat ben jij een mooi meisje! smile

(zou je nu niet zeggen overigens haha)
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  lobster vr 28 sep 2012 - 6:18

Net van mijn vriend dat ik zo lekker had gekookt.
lobster
lobster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Sugarfall vr 28 sep 2012 - 6:22

Gisteren kwam er een meisje naar me toe in de stad om te vragen waar ik mijn jas gekocht heb, omdat ze hem zo mooi vond staan bij me, vond ik echt superleuk!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Ibbeltje vr 28 sep 2012 - 6:40

Van een collega gisteren> dat ik goed bezig ben met hardlopen en dat ze het knap vind dat ik het zo goed volhoud smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Arwyn vr 28 sep 2012 - 6:43

Een leerling vroeg vandaag waarom ik geen zangeres was geworden, haha.
Een verschuild compliment, telt ook wel toch?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Rumble vr 28 sep 2012 - 6:59

Dat ik mijn zoontje altijd zo leuk aankleed. Van een leidster op het KDV.
Jeej, ik heb toch een beetje smaak.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:02

Rumble schreef:Dat ik mijn zoontje altijd zo leuk aankleed. Van een leidster op het KDV.
Jeej, ik heb toch een beetje smaak.
Leuke collega's heb ik he Yes Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Rumble vr 28 sep 2012 - 7:05

Maple schreef:
Rumble schreef:Dat ik mijn zoontje altijd zo leuk aankleed. Van een leidster op het KDV.
Jeej, ik heb toch een beetje smaak.
Leuke collega's heb ik he Wat is jouw laatst gekregen compliment? 3079029344 Wink

Ja echt wel Very Happy
Wel jammer dat er zoveel mensen weg moeten / moesten.Wat is jouw laatst gekregen compliment? 1371890812
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:06

Rumble schreef:
Maple schreef:
Rumble schreef:Dat ik mijn zoontje altijd zo leuk aankleed. Van een leidster op het KDV.
Jeej, ik heb toch een beetje smaak.
Leuke collega's heb ik he Wat is jouw laatst gekregen compliment? 3079029344 Wink

Ja echt wel Very Happy
Wel jammer dat er zoveel mensen weg moeten / moesten.Wat is jouw laatst gekregen compliment? 1371890812
Ja, dat inderdaad... Moest er bij Y's kdv veel weg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:08

Van mijn baas. Dat ik heel hard werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Rumble vr 28 sep 2012 - 7:09

Maple schreef:
Rumble schreef:
Maple schreef:
Rumble schreef:Dat ik mijn zoontje altijd zo leuk aankleed. Van een leidster op het KDV.
Jeej, ik heb toch een beetje smaak.
Leuke collega's heb ik he Wat is jouw laatst gekregen compliment? 3079029344 Wink

Ja echt wel Very Happy
Wel jammer dat er zoveel mensen weg moeten / moesten.Wat is jouw laatst gekregen compliment? 1371890812
Ja, dat inderdaad... Moest er bij Y's kdv veel weg?

Ja, eerst ging L. (die zwangere) weg maar die mag toch weer terugkomen omdat N. weggaat ivm rugklachten en hoorde twee weken terug dat andere L. ook weg moet.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:10

L. die bij mij gewerkt heeft? :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:10

Dat ik mooi slank ben, gehoord van een collega vandaag! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Rumble vr 28 sep 2012 - 7:11

Maple schreef:L. die bij mij gewerkt heeft? :O

Uhm, ik weet niet of ze bij jou gewerkt heeft. Bedoel je nou de eerste L. in mijn verhaal of de tweede L?
De eerste L. die net moeder geworden is die mag weer terugkomen, de andere L. gaat weg.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:13

Ik bedoel L die wat stevig is zegmaar, is al wat ouder. Dus zwanger zal ze niet geweest zijn Laughing De anderen ken ik eigenlijk niet zo goed, eigenlijk alleen maar van gezicht.. Ik dacht dat L. die bij mij gewerkt had al een vast contract had, maar nu ik erover nadenk volgens mij toch niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Burn vr 28 sep 2012 - 7:14

Arwyn schreef:Een leerling vroeg vandaag waarom ik geen zangeres was geworden, haha.
Een verschuild compliment, telt ook wel toch?
Ik ben het met je leerling eens! :-)

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Rumble vr 28 sep 2012 - 7:27

Maple schreef:Ik bedoel L die wat stevig is zegmaar, is al wat ouder. Dus zwanger zal ze niet geweest zijn Laughing De anderen ken ik eigenlijk niet zo goed, eigenlijk alleen maar van gezicht.. Ik dacht dat L. die bij mij gewerkt had al een vast contract had, maar nu ik erover nadenk volgens mij toch niet.

Ik weet dat ze in ieder geval weg moet bij deze vestiging, kan het niet zijn dat ze ergens herplaatst wordt? Heb je geen contact meer met haar?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Annemoontje vr 28 sep 2012 - 7:30

Ik kwam binnen lopen op het werk afgelopen maandag en een collega riep enthousiast: "Heeey, daar heb je ons zonnetje weer."
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:30

Burn schreef:
Arwyn schreef:Een leerling vroeg vandaag waarom ik geen zangeres was geworden, haha.
Een verschuild compliment, telt ook wel toch?
Ik ben het met je leerling eens! :-)

Heb jij Arwyn eens horen zingen? Nu wil ik ook!!!

Ik zou heel blij zijn met zo'n compliment. Zit er helaas niet in Wat is jouw laatst gekregen compliment? 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum