Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw laatst gekregen compliment?

+39
Mystique
Magenta
Poubelle
Jeanette
Kamperseboekenwurm
Caramba
Merai
Mida4you
Parel
mo-lola
Eris
Ella
Parisienne
bolus26
SoGood
Polly
Oasis
Kowalski
banjer49
Blond
Tania
Guus
RYW
Sorella
Raindrop
Aziraphale
Rebecca
Annemoontje
Rumble
Arwyn
Ibbeltje
Sugarfall
lobster
Feline
Dennenappel
BJA
Antibes
girli
Burn
43 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Rebecca vr 28 sep 2012 - 7:34

Van een collega de afgelopen week, dat ze aan een kennis foto's van mijn taarten had laten zien, omdat ik zo'n mooie taarten maak.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:37

Van een nichtje van mijn vader. Dat ik was opgegroeid tot een prachtige vrouw.. Dat vond ik zo lief I love you (helemaal omdat ik haar niet goed ken en echt 1x in de 10 jaar zie ofzo haha)

Gast
Gast

Bericht  Rumble vr 28 sep 2012 - 7:42

Punk'd schreef:Van een nichtje van mijn vader. Dat ik was opgegroeid tot een prachtige vrouw.. Dat vond ik zo lief I love you (helemaal omdat ik haar niet goed ken en echt 1x in de 10 jaar zie ofzo haha)

Dat vind ik ook eigenlijk, al baseer ik het alleen op je foto's natuurlijk en weet ik niet hoe je er vroeger uitzag haha. Mini Punkie. Laughing
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:43

Rumble schreef:
Maple schreef:Ik bedoel L die wat stevig is zegmaar, is al wat ouder. Dus zwanger zal ze niet geweest zijn Laughing De anderen ken ik eigenlijk niet zo goed, eigenlijk alleen maar van gezicht.. Ik dacht dat L. die bij mij gewerkt had al een vast contract had, maar nu ik erover nadenk volgens mij toch niet.

Ik weet dat ze in ieder geval weg moet bij deze vestiging, kan het niet zijn dat ze ergens herplaatst wordt? Heb je geen contact meer met haar?
Nee ik zie of spreek haar eigenlijk nooit meer. Zag haar gisteren gauw in een vlaag bij de scholingsdag, maar verder niet, helaas.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:45

Midden in een gesprek: 'wow, wat heb jij toch mooie ogen!'

Gast
Gast

Bericht  Rumble vr 28 sep 2012 - 7:51

Zelda schreef:Midden in een gesprek: 'wow, wat heb jij toch mooie ogen!'

Dat is lief. Hoe gaat het nu eigenlijk met je?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Bericht  Aziraphale vr 28 sep 2012 - 7:52

Van een leerling uit groep 8 gisteren; dat ik altijd zo lekker vrolijk ben en dat hij vrolijk van mij wordt smile

En dagelijks van m'n lieve kleuters, dat ik de állerliefste juf ben...wordt dan gevolgd door een dikke knuffel ter hoogte van m'n bovenbeen Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:52

Rumble schreef:
Punk'd schreef:Van een nichtje van mijn vader. Dat ik was opgegroeid tot een prachtige vrouw.. Dat vond ik zo lief I love you (helemaal omdat ik haar niet goed ken en echt 1x in de 10 jaar zie ofzo haha)

Dat vind ik ook eigenlijk, al baseer ik het alleen op je foto's natuurlijk en weet ik niet hoe je er vroeger uitzag haha. Mini Punkie. Laughing

haha wat aardig Very Happy

Mini punk'd was natuurlijk een prinsesje Wink

Gast
Gast

Bericht  Raindrop vr 28 sep 2012 - 7:55

Dat was op het werk. Ik werk er nu net een maandje en ik kreeg te horen dat ik goed bezig ben smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Rumble vr 28 sep 2012 - 7:57

Punk'd schreef:
Rumble schreef:

haha wat aardig Very Happy

Mini punk'd was natuurlijk een prinsesje Wink

Foto? Wat is jouw laatst gekregen compliment? - Pagina 2 2474380249
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:58

Vandaag via de mail dat een kennis een compliment kreeg van iemand op de baby omslagdoek doe ik gemaakt heb. Die iemand vind dat ik wel een winkeltje zou kunnen beginnen.

En een patiënt dat ik van die mooie witte tanden heb....nog witter dan die van haar kunstgebit.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 8:01

Rumble schreef:

Lief dat je het vraagt smile
Met mij gaat het wel, ik ben echt kapot van de fulltume studie, huishouden, huiswerk. Ik heb een pittige stage, zowel fysiek als mentaal. Ik ben gewoon gesloopt nu al. Mijn vriend en ik zijn weer bij elkaar maar ik ben de klap van het verbreken van onze relatie nog niet helemaal te boven. Het gaat te snel allemaal, ik krijg te veel op mijn bordje. Ook privé.

Maar ik ben wel heel blij en dankbaar dat ik deze opleiding mag en kan doen. Ik geniet ook erg van mijn zoon.

Gast
Gast

Bericht  Burn vr 28 sep 2012 - 8:03

Youandi schreef:
Burn schreef:
Arwyn schreef:Een leerling vroeg vandaag waarom ik geen zangeres was geworden, haha.
Een verschuild compliment, telt ook wel toch?
Ik ben het met je leerling eens! :-)

Heb jij Arwyn eens horen zingen? Nu wil ik ook!!!

Ik zou heel blij zijn met zo'n compliment. Zit er helaas niet in Wat is jouw laatst gekregen compliment? - Pagina 2 1270000679

Jup! Laatst Singstar gedaan!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Rumble vr 28 sep 2012 - 8:05

Zelda schreef:
Rumble schreef:

*verhaal van Zelda*

Oh ik wist niet dat jullie weer bij elkaar waren. Wat fijn! Ik snap wel dat je dat nog wel even allemaal moet verwerken en dat het allemaal wat veel is bij elkaar en je zoontje is uiteraard altijd fijn om van te genieten!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 8:10

Dank je Rumble smile

Gast
Gast

Bericht  Sorella vr 28 sep 2012 - 8:17

Degene die ik me herinner is van vorige week. Na mijn privéles op m'n (bijrijd)paard van m'n instructrice dat ik trots op mezelf kon zijn. En dat ben ik ook een paar dagen geweest Yes Maar eigenlijk zijn alle credits voor het paard, hij is zó goed!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  RYW vr 28 sep 2012 - 8:19

Vanmorgen van mijn vriend, dat hij zo trots was dat zijn vriendin zo lief, mooi en slim is Wat is jouw laatst gekregen compliment? - Pagina 2 2970661624
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Sorella vr 28 sep 2012 - 8:29

RYW schreef:Vanmorgen van mijn vriend, dat hij zo trots was dat zijn vriendin zo lief, mooi en slim is Wat is jouw laatst gekregen compliment? - Pagina 2 2970661624

Wat lief I love you
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  RYW vr 28 sep 2012 - 8:41

Sorella schreef:
RYW schreef:Vanmorgen van mijn vriend, dat hij zo trots was dat zijn vriendin zo lief, mooi en slim is Wat is jouw laatst gekregen compliment? - Pagina 2 2970661624

Wat lief I love you

Ja he Wink (voor de romantische sfeer heb ik maar even weggelaten dat hij daarna nog zei dat je in dit shirtje kan zien dat ik verdomd mooie tieten heb, haha, ietsje minder romantisch, maar compliment is compliment, hij mag blijven Wat is jouw laatst gekregen compliment? - Pagina 2 281626781 )
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Guus vr 28 sep 2012 - 8:44

Van Punkie, dat ik classy ben Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 8:45

Dat ik een lekkere kont heb en dat die leren broek die ik aan heb sexy is. Van een vrouwelijke collega Hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn vr 28 sep 2012 - 8:46

Aziraphale schreef:Van een leerling uit groep 8 gisteren; dat ik altijd zo lekker vrolijk ben en dat hij vrolijk van mij wordt smile

En dagelijks van m'n lieve kleuters, dat ik de állerliefste juf ben...wordt dan gevolgd door een dikke knuffel ter hoogte van m'n bovenbeen Wink
Ahhh I love you
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 8:46

RYW schreef:
Sorella schreef:

Wat lief I love you

Ja he Wink (voor de romantische sfeer heb ik maar even weggelaten dat hij daarna nog zei dat je in dit shirtje kan zien dat ik verdomd mooie tieten heb, haha, ietsje minder romantisch, maar compliment is compliment, hij mag blijven Wat is jouw laatst gekregen compliment? - Pagina 2 281626781 )

Whaha, cool! Kan me echt een voorstelling maken op de manier waarop hij het gezegd kan hebben. Erg lief en gemeend maar ook zo heerlijk droog, moet kunnen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 8:47

Goochempie schreef:Van Punkie, dat ik classy ben Wink

Zeker Yes

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 8:47

Powerbabe schreef:Dat ik een lekkere kont heb en dat die leren broek die ik aan heb sexy is. Van een vrouwelijke collega Hahaha.

zeker Yes

hahaha

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: