Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw laatst gekregen compliment?

+39
Mystique
Magenta
Poubelle
Jeanette
Kamperseboekenwurm
Caramba
Merai
Mida4you
Parel
mo-lola
Eris
Ella
Parisienne
bolus26
SoGood
Polly
Oasis
Kowalski
banjer49
Blond
Tania
Guus
RYW
Sorella
Raindrop
Aziraphale
Rebecca
Annemoontje
Rumble
Arwyn
Ibbeltje
Sugarfall
lobster
Feline
Dennenappel
BJA
Antibes
girli
Burn
43 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Arwyn vr 28 sep 2012 - 8:47

Youandi schreef:
Burn schreef:
Arwyn schreef:Een leerling vroeg vandaag waarom ik geen zangeres was geworden, haha.
Een verschuild compliment, telt ook wel toch?
Ik ben het met je leerling eens! :-)

Heb jij Arwyn eens horen zingen? Nu wil ik ook!!!

Ik zou heel blij zijn met zo'n compliment. Zit er helaas niet in Wat is jouw laatst gekregen compliment? - Pagina 3 1270000679

Laughing Wat ben je toch een grapjas Burnie.

Youandi: Binnenkort Singstar meeten!! :cheering:
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw laatst gekregen compliment? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Bericht  Tania vr 28 sep 2012 - 8:48

Ik kreeg van de week te horen van mijn leidinggevende dat ze vond dat ik veel rust en gezelligheid overbreng op de groep. Vond ik wel leuk om te horen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 8:50

Punk'd schreef:
Goochempie schreef:Van Punkie, dat ik classy ben Wink

Zeker Yes
Jaaa! Zekah Blair!

Gast
Gast

Bericht  Blond vr 28 sep 2012 - 9:02

Van een goede vriendin: "ik wou dat ik jouw kont had. Jij hebt echt mooie billen". Vind ze zelf nog wel eens te dik, dus dit was leuk om te horen smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 9:10

Van mijn baas en een collega. Hadden vandaag mijn 'je proeftijd is voorbij' gesprek en ze gaven aan erg blij met me te zijn! Dus ik mag blijven, haha.

Gast
Gast

Bericht  banjer49 vr 28 sep 2012 - 9:33

Van mijn buurvrouw was er vandaag ff, ik ben 20 kilo al afgevallen en ze zegt wat zie je er goed uit!! Vind ik leuk om te horen
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Kowalski vr 28 sep 2012 - 9:49

Dat ik lekker ruik! Van iemand waarvan ik dat helemaal niet wil horen No

En van een goede vriendin dat ze de oude Koko weer steeds vaker terug ziet en dat ze daar zó ontzettend blij mee is (en toen moest Koko huilen!)
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Oasis vr 28 sep 2012 - 9:59

Kowalski schreef:

En van een goede vriendin dat ze de oude Koko weer steeds vaker terug ziet en dat ze daar zó ontzettend blij mee is (en toen moest Koko huilen!)

hug

Mijn laatste compliment was van mijn vriend, dat ie mij zo mooi vindt I love you
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Raindrop vr 28 sep 2012 - 10:07

Wat fijn Koko! hug
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Polly vr 28 sep 2012 - 11:41

Ik word vrolijk van dit topic - complimenten zijn leuk om te geven en te krijgen!

Ik gisteren van een collega: "HALLO! Heb je eigenlijk wel door hoeveel mensen me vragen wie jij bent? Iedereen vraagt me: Wie is dat meisje, she's so cute, she's so sexy!" Ik was erg verbaasd maar vind het wel leuk! smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  SoGood vr 28 sep 2012 - 19:27

Jij bent echt zo'n mooie vrouw, ik heb vandaag trouwens heel vaak je foto geshowd.

Dan vraag je je af.. Moet je daar blij mee zijn. Wat is jouw laatst gekregen compliment? - Pagina 3 394967
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Kowalski vr 28 sep 2012 - 19:28

Sogood schreef:Jij bent echt zo'n mooie vrouw, ik heb vandaag trouwens heel vaak je foto geshowd.

Dan vraag je je af.. Moet je daar blij mee zijn. Wat is jouw laatst gekregen compliment? - Pagina 3 394967

Ligt eraan wie het zegt! Wat is jouw laatst gekregen compliment? - Pagina 3 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood vr 28 sep 2012 - 19:57

Kowalski schreef:
Sogood schreef:Jij bent echt zo'n mooie vrouw, ik heb vandaag trouwens heel vaak je foto geshowd.

Ligt eraan wie het zegt! Wat is jouw laatst gekregen compliment? - Pagina 3 3079029344

Haha, mijn vriend, niet 1 of andere stalker. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Annemoontje vr 28 sep 2012 - 20:36

Gisteravond nog van een vriendin. Ze zei dat ze trots op me was en dat ik veel doorzettingsvermogen heb en dat sommigen daar nog een voorbeeld aan kunnen nemen.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Kowalski vr 28 sep 2012 - 21:15

Sogood schreef:
Kowalski schreef:

Haha, mijn vriend, niet 1 of andere stalker. Wink

Haha dan zou ik er zeker blij mee zijn! Hij is gewoon kei trots op je! Wat is jouw laatst gekregen compliment? - Pagina 3 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 vr 28 sep 2012 - 21:32

dat is toch leuk sogood!

gisteren van een leerling: juf sinds ik bij jou in de klas zit gaat het zo veel beter met me! omdat je zo lief bent!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Kowalski vr 28 sep 2012 - 21:33

bolus26 schreef:dat is toch leuk sogood!

gisteren van een leerling: juf sinds ik bij jou in de klas zit gaat het zo veel beter met me! omdat je zo lief bent!

Ahw I love you
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Burn vr 28 sep 2012 - 22:33

Kowalski schreef:

Wat een mooi compliment!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Parisienne vr 28 sep 2012 - 22:48

Laatst het grootste compliment ever gekregen van mijn zusje. Dat ze zo ontzettend trots op me is hoe ik het allemaal doe met N. en dat we ons zo goed staande hebben gehouden tijdens die twee jaar lang slapeloze nachten. Ook hoe we nu deze onzekere periodes met N. doorstaan, daar heeft ze veel respect voor. Ze vindt me een geweldige moeder en ze is zo ontzettend trots op haar nichtje! Ik voelde me heel fijn en trots daarna.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Guus vr 28 sep 2012 - 23:11

Aan alle juffen, dat maakt het werk toch leuk he?!

Ik werk in het kdv en laatst kwam ik terug van pauze en toen vloog ee kindje me om de benen en zei: Ik heb je gemist!

Smelt I love you

Of 'juffie, je bent de beste! Zo lief!' of als kindjes aan hun ouders vragen of ik bij hen thuis mag komen spelen.

Ik hou het werk nauwelijks vol, maar dat soort momentjes slepen me absoluut door de week!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Ibbeltje vr 28 sep 2012 - 23:22

Goochempie schreef:Aan alle juffen, dat maakt het werk toch leuk he?!

Ik werk in het kdv en laatst kwam ik terug van pauze en toen vloog ee kindje me om de benen en zei: Ik heb je gemist!

Smelt I love you

Of 'juffie, je bent de beste! Zo lief!' of als kindjes aan hun ouders vragen of ik bij hen thuis mag komen spelen.

Ik hou het werk nauwelijks vol, maar dat soort momentjes slepen me absoluut door de week!

haha ja ik mag ook soms komen logeren of eten bij de kindjes of op hun feestje komen en chocoladetaart eten Very Happy
En als je al binnen komt en ze roepen mijn naam en komen aanrennen dan begint de dag al goed I love you
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Dennenappel vr 28 sep 2012 - 23:34

Wat een lieve complimenten hier allemaal zeg! Ik word er gewoon blij van!!

Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Ella vr 28 sep 2012 - 23:36

Ik heb gisteren gehoord van onze groep vrienden dat mijn buikje nog zo mooi bescheiden is..... Daar ben ik toch blij mee!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Eris vr 28 sep 2012 - 23:45

Kreeg net 5 minuten geleden te horen dat de trui die ik aan heb mij zo mooi staat.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  mo-lola vr 28 sep 2012 - 23:58

Dat blond haar me gezicht veel mooier maakt dan het bruine haar wat ik had.

En zoontje van mijn vriendin dat ik heel goed lego huis kan maken Laughing
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: