Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Primark London vs Rotterdam

+8
minoessepoes
Zwerver
Mamsie
Raindrop
SnowWhite
Roxi3
Niekske
Roxy89
12 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 4 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 3:34

TNMN schreef:
_Donnaa schreef:
TNMN schreef:Misschien vinden sommige mensen het jammer dat zij geen andere kleding kunnen kopen en daarom reageren ze zo CKC, ik zou me er niets van aantrekken smile
En daar komt de dooddoener van de eeuw weer om de hoek..

Ik heb juist geen jaloers gezegt, want dat is een dooddoener inderdaad. En even zo, dan maakt het toch nog niet uit? Ik vond alleen dat Elodie nogal onaardig reageerde tegen CKC. Maar goed dat is mijn mening.
Ik zie wel wat er staat, maar op dit forum is dat juist inmiddels een behoorlijke dooddoener geworden..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 4 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Zwerver wo 2 feb 2011 - 3:38

Ik vind 't allemaal maar wat overdreven hoor. Wat boeit het nou wat ze met haar geld doet. Wat boeit dat!? Ik kan me daar totaal niet aan storen hoor.Als zij graag wat duurdere kleren wil kopen voor dr kindje moet ze dat lekker zelf weten. ALs ik het kon don en er geld voor had zou ik het ook doen. Eerst voor mezelf natuurlijk Rolling Eyes hahah

En ik vind de opmerking van megara ook echt ontzettend stom. Omdat ze zoiets zegt mag ze vervolgens niet meer reageren? Soms wil je alsnog iets kwijt, maar ja dan krijg je van die kinderachtige reacties.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 4 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 3:40

wc-eend schreef:

En ik vind de opmerking van megara ook echt ontzettend stom. Omdat ze zoiets zegt mag ze vervolgens niet meer reageren? Soms wil je alsnog iets kwijt, maar ja dan krijg je van die kinderachtige reacties.
Ik geloof niet dat dat het punt was..

Het is toch grappig als iemand roept totaal geen tijd te hebben voor deze discussie en dan nog gerust 2 pagina`s door post.. Of ligt mijn humor ergens anders? Ik vond het echt een inkoppertje
:P

Er is niemand die zegt dat ze niet meer mag reageren hoor.. Het zijn de 'ruk een reactie uit het verband' dagen zeker?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 4 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Inge wo 2 feb 2011 - 3:46

_Donnaa schreef:
wc-eend schreef:

En ik vind de opmerking van megara ook echt ontzettend stom. Omdat ze zoiets zegt mag ze vervolgens niet meer reageren? Soms wil je alsnog iets kwijt, maar ja dan krijg je van die kinderachtige reacties.
Ik geloof niet dat dat het punt was..

Het is toch grappig als iemand roept totaal geen tijd te hebben voor deze discussie en dan nog gerust 2 pagina`s door post.. Of ligt mijn humor ergens anders? Ik vond het echt een inkoppertje
:P

Er is niemand die zegt dat ze niet meer mag reageren hoor.. Het zijn de 'ruk een reactie uit het verband' dagen zeker?
+ 1
ik vond het ook een inkoppertje smile

En verder iedereen moet lekker zelf weten wat ze met hun geld doen smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 4 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Sweety wo 2 feb 2011 - 4:46

CKC schreef:
Sweety schreef:Ik ben nog nooit bij een Primark geweest. Ben dus wel benieuwd ernaar als ik in Londen ben Very Happy

Enjoy!! Ga ook eens kijken bij de Next. Ook leuke dingen, maar niet heel duur!
Dank je! Ben er wel heel benieuwd naar. Eigenlijk naar alles in Londen Wink

Edit: ik ben even aan het kijken op de site van Next en daar staan ook leuke dingen op! Ik zal een lijstje moeten maken met waar ik allemaal naar toe wil.

@CKC: je bent toch naar Londen geweest voor je werk en dat je man later zou komen? Of haal ik je nu door de war met een ander?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 4 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 8:35

TNMN schreef:Misschien vinden sommige mensen het jammer dat zij geen andere kleding kunnen kopen en daarom reageren ze zo CKC, ik zou me er niets van aantrekken smile
.
Dat is in ieder geval niet mijn reden om zo te reageren.

Maar goed, ik vind het nogal een zinloze discussie waar we het toch niet over eens worden en waar onnodig heftig op wordt gereageerd.

Oh ik las iets over dat het ondergoed van Primark slecht zou zijn? Ik heb van die onderbroekjes met hempjes voor 's nachts en die gaan al jaren mee, zijn echt super relaxed.
En nu ik het toch over ondergoed heb, vandaag heb ik voor mijn zoon ondergoed bij de Zeeman gekocht. Kost geen drol en is echt super fijn! Er staat alleen geen merkje op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 4 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  TNMN wo 2 feb 2011 - 9:31

Elodie schreef:
TNMN schreef:Misschien vinden sommige mensen het jammer dat zij geen andere kleding kunnen kopen en daarom reageren ze zo CKC, ik zou me er niets van aantrekken smile
.
Dat is in ieder geval niet mijn reden om zo te reageren.
Sorry daarvoor dan smile

Maar goed, ik vind het nogal een zinloze discussie waar we het toch niet over eens worden en waar onnodig heftig op wordt gereageerd.

Oh ik las iets over dat het ondergoed van Primark slecht zou zijn? Ik heb van die onderbroekjes met hempjes voor 's nachts en die gaan al jaren mee, zijn echt super relaxed.
En nu ik het toch over ondergoed heb, vandaag heb ik voor mijn zoon ondergoed bij de Zeeman gekocht. Kost geen drol en is echt super fijn! Er staat alleen geen merkje op.
[b]

Dat was ik. Ik had zo'n setje ondergoed gekocht in een doorzichtig zakje (3 paar in zo'n zakje geloof ik) en ze zijn helemaal uitgelubberd na de was Sad Wel jammer, want ze waren erg leuk. Misschien was ik ze verkeerd. Wat jij ze met het katoen mee of met delicate?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 4 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 10:12

Ok smile
Die van mij zijn ook van katoen en ik was ze gewoon mee op 40graden. Doe er echt niks speciaals mee. Zullen wel anderen zijn dan, want deze overleven het op 60gr ook nog wel. Denk dat het gewoon een kwestie van geluk is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 4 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 11:27

Ik heb strings met kanten bovenkant van de Primark en die gaan gewoon in de was van 60 graden mee en die zijn nog heel erg mooi! Ook heb ik van die hempjes + broekje, die Elodie heeft en die gaan ook mee in de was met 40, of 60 en die zijn nog erg mooi na 1.5 jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 4 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  TNMN wo 2 feb 2011 - 11:30

Damn, ik heb dus gewoon ongeluk..
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 4 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 11:31

TNMN schreef:Damn, ik heb dus gewoon ongeluk..

Dat denk ik Very Happy Als je die van de losse tafels/etages koopt, die broekjes of string (euro per stuk oid) die zijn echt goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 4 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 11:34

TNMN schreef:Damn, ik heb dus gewoon ongeluk..
Dan heb jij vast in andere dingen heel veel geluk! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 4 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Arwyn wo 2 feb 2011 - 21:52

Mijn basics van de Primark zijn ook nog helemaal goed! Heb er boxertjes van, wat shirtjes voor het slapen en een pyjamabroek en die overleven de was inderdaad prima!
Alleen de BH's zijn voor mij echt waardeloos, maar voor een A/B cup zijn die vast ook wel redelijk, ik hoor er iig wel goede verhalen over.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 4 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 21:57

Ik heb schattige pyjamabroekje gekocht bij de primark. Nog niet gedragen maar het is van koeienprint met een roze band bij de buik. Ik zal wel even laten weten of die van ellende het begeeft of goed blijft.

Ik word trouwens best verdrietig van jullie posts. Altijd maar die eeuwige discussies. En eeuwig voel ik me geroepen om het tegendeel te bewijzen. Ik ben namelijk niet verwend.. en de opmerking van Magera (ik weet dat ik het fout schrijf maar everybody will know..) vind ik wel degelijk onder de gordel.. want ze doet het bewust.

Ik snap dat niet. Ik ben altijd heel oprecht en eerlijk. Ik deel met jullie wat jullie ook met mij delen.. ik denk alleen maar als iemand iets nieuws heeft, tof.. heel leuk or whatever.. maar mensen vinden het altijd normaal om mij aan te spreken op mijn uitgaven.. waarom?

Nahja, ik weet niet. Ik vind het allemaal wel een btje overtrokken. En dat Elodie geen werk heeft momenteel en daarom kleertjes koopt voor d'r zoontje bij de Primark, zal ik NOOIT beoordelen.. maar waarom wordt ik dan wel beoordeelt? Ik snap dat niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 4 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 22:20

CKC, ik vind het oprecht rot dat je er verdrietig om wordt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik blijf er alleen wel bij dat het, voor mij, op die manier over kwam. En misschien is dat niet heel aardig om dan zo te zeggen maar héél erg vind ik het eerlijk gezegd nou ook weer niet. En ik vind dat je er best wat overdreven op hebt gereageerd. Maar dat zal dan meer te maken hebben met het feit dat je, je naar eigen zeggen altijd moet verdedigen. Als dat niet zo was geweest, was mijn opmerking denk ik minder heftig opgepakt.
Overigens kan ik me goed voorstellen dat het rot is om altijd het tegendeel te moeten bewijzen en je moet tenslotte ook gewoon jezelf kunnen zijn. Maar als je zulke dingen zegt, bewijs je natuurlijk ook niet het tegendeel. Alleen aan de andere kant, hoef je natuurlijk aan niemand wat te bewijzen. Ik persoonlijk kreeg alleen de kriebels omdat ik dacht dat je er allemaal nogal makkelijk mee omgaat. Mag ik dat dan niet zeggen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 4 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 22:32

Elodie schreef:CKC, ik vind het oprecht rot dat je er verdrietig om wordt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik blijf er alleen wel bij dat het, voor mij, op die manier over kwam. En misschien is dat niet heel aardig om dan zo te zeggen maar héél erg vind ik het eerlijk gezegd nou ook weer niet. En ik vind dat je er best wat overdreven op hebt gereageerd. Maar dat zal dan meer te maken hebben met het feit dat je, je naar eigen zeggen altijd moet verdedigen. Als dat niet zo was geweest, was mijn opmerking denk ik minder heftig opgepakt.
Overigens kan ik me goed voorstellen dat het rot is om altijd het tegendeel te moeten bewijzen en je moet tenslotte ook gewoon jezelf kunnen zijn. Maar als je zulke dingen zegt, bewijs je natuurlijk ook niet het tegendeel. Alleen aan de andere kant, hoef je natuurlijk aan niemand wat te bewijzen. Ik persoonlijk kreeg alleen de kriebels omdat ik dacht dat je er allemaal nogal makkelijk mee omgaat. Mag ik dat dan niet zeggen?

Dat ik niet bezuinig op kinderkleertjes (voor een baby die nog zo'n 7.5maand moet blijven zitten waar het zit) betekent niet dat ik nergens op bezuinig. Ik koop ook bij de H&M en bij de Zara, en ook bij de Zeeman want ze hebben de beste panties... en ik koop wel eens iets heel duurs. Dus ik vind het niet te min voor mezelf.. ik vind vaak merkkleding niet eens heel mooi voor vrouwen.. maar voor mijn baby wil ik wel uitpakken! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 4 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum