Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Primark London vs Rotterdam

+8
minoessepoes
Zwerver
Mamsie
Raindrop
SnowWhite
Roxi3
Niekske
Roxy89
12 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Arwyn di 1 feb 2011 - 23:08

CKC: Haha, als je man denkt failliet te gaan, moet je misschien toch maar wat minder dure kleertjes kopen Wink

Isabella: Hier hetzelfde probleem hoor! Ik krijg hem misschien nog wel in Londen, maar echt niet in de Primark! Hij heeft een hekel aan winkelen.. Blijkbaar moet ik maar kleding voor hem kopen als hij iets nieuws nodig heeft, maar daar heb ik dus geen zin in, haha, hij gaat maar gewoon lekker mee!
Ik ga denk ik een keer met een vriendin heen. Wouden we vorig jaar al doen, maar ja, centjes he.. Misschien kunnen we wat lenen van CKC, hihi Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:09

Anders wil ik wel met jou mee hoor Isabella Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:10

Darcy schreef:Anders wil ik wel met jou mee hoor Isabella Wink

I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:17

_Donnaa schreef:
CKC schreef:

Haha, nee hoor geen schulden bij ons. Mijn man heeft al wel gezegd dat hij denkt failliet te gaan....
Hahaha.. Je man zit stiekem nu al euro`s te sparen op zolder omdat hij bang is voor een huiselijke kredietcrisis :P

Haha! Hij keek me opeens aan, met grote ogen en toen was het, als het een meisje is ga ik zeker wel failliet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:24

Zusje van Bert schreef:
Elodie schreef:Ik vind het eigenlijk nogal verwend over komen. Alles wat los en vast zit kopen en het liefst de duurste merken...

Ik ben net zo weet ik uit ervaring. Hoe meer geld ik heb, hoe meer ik uitgeef. Ben ik dan verwend? Nee hoor, ik weet ook hoe het moet met minder gelukkig. Het een sluit het ander dus niet altijd maar uit. Ik heb alleen zelf heel weinig met merken maar ik kan me voorstellen als je dat mooi vindt je dan juist dat wilt kopen als het kan.
Natuurlijk geef je meer geld uit als je het kunt missen. Ik ben van vroeger thuis gewend dat we ook niet op het geld hoefde te letten en voor zat mensen in mijn omgeving geldt dat ook. Maar het ligt denk ik gewoon echt aan de manier waarop het gebracht wordt.
Ik zal nooit zeggen dat niet iedereen gewoon lekker zn ding moet doen, echt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:25

CKC schreef:
Punk'd schreef:
Elodie schreef:Ik vind het eigenlijk nogal verwend over komen. Alles wat los en vast zit kopen en het liefst de duurste merken...

Verwend? Als iemand dus niet bij de primark, c&a, H&M etc zijn kleding koopt, maar liever voor de duurdere kleding gaat.. is iemand dus verwend? Ik vind het haar goed recht om te kopen wat zij wilt en dat mee te delen op een forum. (In het "wat heb jij vandaag gekocht" topic post ook iedereen wat hij/zij koopt, en daar staan sommige mensen ook vaker tussen Laughing )

Verwend?! LOL!! Sure, meisje.. ik ben verwend. Daarom koop ik voor mezelf wel bij Primark.. oh en daarbij ik werk me uit de naad om die dingen te kunnen kopen, dus alsjeblieft begin niet over verwend zijn etc. Verwend ben ik ZEER ZEKER NIET!
Het komt verwend over. Ik zeg niet dat je verwend bent. Ik vond de manier waarop je dingen zei wat overdreven overkomen. Thats it. Dus rustig ok.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:27

CKC schreef:
_Donnaa schreef:
CKC schreef:

Haha, nee hoor geen schulden bij ons. Mijn man heeft al wel gezegd dat hij denkt failliet te gaan....
Hahaha.. Je man zit stiekem nu al euro`s te sparen op zolder omdat hij bang is voor een huiselijke kredietcrisis :P

Haha! Hij keek me opeens aan, met grote ogen en toen was het, als het een meisje is ga ik zeker wel failliet.
Hahaha, de meeste mannen hopen op een zoontje om mee te voetballen.. Jouw man heeft hele andere redenen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:27

Darcy schreef:
Isabella schreef:Ik bedoelde er ook niks mee hoor, was van mijn kant gewoon een vraag waarom niet, maar iedereen moet dat voor zichzelf weten Exclamation

En ik wil heeel graag naar Londen, maar vriend wil niet Sad En al helemaal niet naar de Primark dan.

Waarom niet :O Londen is zooo leuk!
Zet je hem gewoon even in de starbucks en ga je zelf een uurtje de primark in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:33

_Donnaa schreef:
CKC schreef:
_Donnaa schreef:
CKC schreef:

Haha, nee hoor geen schulden bij ons. Mijn man heeft al wel gezegd dat hij denkt failliet te gaan....
Hahaha.. Je man zit stiekem nu al euro`s te sparen op zolder omdat hij bang is voor een huiselijke kredietcrisis :P

Haha! Hij keek me opeens aan, met grote ogen en toen was het, als het een meisje is ga ik zeker wel failliet.
Hahaha, de meeste mannen hopen op een zoontje om mee te voetballen.. Jouw man heeft hele andere redenen Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 394967

LOL, jaaaaaaaaaaaaaaaa. Hij zei ook heel schattig als het een meisje is dan mag ze op dr 15 nix hoor. Geen jongens en geen feestjes en geen make-up.. Dus ik keek hem alleen maar aan van, WHUTever!! En toen zei hij, ik heb backup nodig.. en toen ging ie over mijn buik aaien en zeggen: Oke, wees een jongen okee? Haha I love you

Hij is zooooooo lief de laatste tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:35

Elodie schreef:
CKC schreef:
Punk'd schreef:
Elodie schreef:Ik vind het eigenlijk nogal verwend over komen. Alles wat los en vast zit kopen en het liefst de duurste merken...

Verwend? Als iemand dus niet bij de primark, c&a, H&M etc zijn kleding koopt, maar liever voor de duurdere kleding gaat.. is iemand dus verwend? Ik vind het haar goed recht om te kopen wat zij wilt en dat mee te delen op een forum. (In het "wat heb jij vandaag gekocht" topic post ook iedereen wat hij/zij koopt, en daar staan sommige mensen ook vaker tussen Laughing )

Verwend?! LOL!! Sure, meisje.. ik ben verwend. Daarom koop ik voor mezelf wel bij Primark.. oh en daarbij ik werk me uit de naad om die dingen te kunnen kopen, dus alsjeblieft begin niet over verwend zijn etc. Verwend ben ik ZEER ZEKER NIET!
Het komt verwend over. Ik zeg niet dat je verwend bent. Ik vond de manier waarop je dingen zei wat overdreven overkomen. Thats it. Dus rustig ok.
Je zegt het komt verwend over, maar het komt precies op hetzelfde neer. Iemand verwend noemen, of je vindt iemand verwend overkomen.. Hmmz!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:52

CKC schreef:
Elodie schreef:
CKC schreef:
Punk'd schreef:
Elodie schreef:Ik vind het eigenlijk nogal verwend over komen. Alles wat los en vast zit kopen en het liefst de duurste merken...

Verwend? Als iemand dus niet bij de primark, c&a, H&M etc zijn kleding koopt, maar liever voor de duurdere kleding gaat.. is iemand dus verwend? Ik vind het haar goed recht om te kopen wat zij wilt en dat mee te delen op een forum. (In het "wat heb jij vandaag gekocht" topic post ook iedereen wat hij/zij koopt, en daar staan sommige mensen ook vaker tussen Laughing )

Verwend?! LOL!! Sure, meisje.. ik ben verwend. Daarom koop ik voor mezelf wel bij Primark.. oh en daarbij ik werk me uit de naad om die dingen te kunnen kopen, dus alsjeblieft begin niet over verwend zijn etc. Verwend ben ik ZEER ZEKER NIET!
Het komt verwend over. Ik zeg niet dat je verwend bent. Ik vond de manier waarop je dingen zei wat overdreven overkomen. Thats it. Dus rustig ok.
Je zegt het komt verwend over, maar het komt precies op hetzelfde neer. Iemand verwend noemen, of je vindt iemand verwend overkomen.. Hmmz!
Nee want ik weet niet hoe je irl bent en daarom zeg ik het zo. Het zou namelijk goed kunnen zijn dat er iemand anders veel 'erger' daarin is, maar die het anders brengt en daar zou ik dan ook niks over zeggen.
Verder vind ik dat je er te heftig op reageert. Ik bedoelde het niet vals ofso. Zoiets zou ik ook tegen een vriendin kunnen zeggen. Maar misschien raak ik een gevoelige snaar, dat zou natuurlijk kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 0:16

Elodie schreef:
CKC schreef:
Elodie schreef:
CKC schreef:
Punk'd schreef:
Elodie schreef:Ik vind het eigenlijk nogal verwend over komen. Alles wat los en vast zit kopen en het liefst de duurste merken...

Verwend? Als iemand dus niet bij de primark, c&a, H&M etc zijn kleding koopt, maar liever voor de duurdere kleding gaat.. is iemand dus verwend? Ik vind het haar goed recht om te kopen wat zij wilt en dat mee te delen op een forum. (In het "wat heb jij vandaag gekocht" topic post ook iedereen wat hij/zij koopt, en daar staan sommige mensen ook vaker tussen Laughing )

Verwend?! LOL!! Sure, meisje.. ik ben verwend. Daarom koop ik voor mezelf wel bij Primark.. oh en daarbij ik werk me uit de naad om die dingen te kunnen kopen, dus alsjeblieft begin niet over verwend zijn etc. Verwend ben ik ZEER ZEKER NIET!
Het komt verwend over. Ik zeg niet dat je verwend bent. Ik vond de manier waarop je dingen zei wat overdreven overkomen. Thats it. Dus rustig ok.
Je zegt het komt verwend over, maar het komt precies op hetzelfde neer. Iemand verwend noemen, of je vindt iemand verwend overkomen.. Hmmz!
Nee want ik weet niet hoe je irl bent en daarom zeg ik het zo. Het zou namelijk goed kunnen zijn dat er iemand anders veel 'erger' daarin is, maar die het anders brengt en daar zou ik dan ook niks over zeggen.
Verder vind ik dat je er te heftig op reageert. Ik bedoelde het niet vals ofso. Zoiets zou ik ook tegen een vriendin kunnen zeggen. Maar misschien raak ik een gevoelige snaar, dat zou natuurlijk kunnen.

Ten eerste boeit het me niets wat een onbekende zegt. Blijkbaar, weet je gewoon idd niet beter. Je kent me namelijk niet.
Ten tweede ik ben het echt zoooooooooooooooooooooooo zat om me telkens te moeten verdedigen dat ik er gewoon niet goed van word.

Thats all.

Oh en, ja best een gevoelige snaar.. als je elke ochtend om 06.00 naast je bed staat en om 19.00 nog niet thuis bent 5x in de week. Ja, dan raak je zeker een snaar. Want ik zit niet op mijn reet de hele dag niets uit te voeren en dat het geld me toegeworpen wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 0:22

CKC schreef:

Dit is het laatste waarop ik reageer in dit topic want ik voorzie een discussie waar ik geen tijd voor heb..

Blijkbaar toch iets te veel tijd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Zwerver wo 2 feb 2011 - 0:37

Wat een k*t opmerking!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 0:38

Welke?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Sweety wo 2 feb 2011 - 0:39

Ik ben nog nooit bij een Primark geweest. Ben dus wel benieuwd ernaar als ik in Londen ben Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 1:22

Sweety schreef:Ik ben nog nooit bij een Primark geweest. Ben dus wel benieuwd ernaar als ik in Londen ben Very Happy

Enjoy!! Ga ook eens kijken bij de Next. Ook leuke dingen, maar niet heel duur!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 1:43

Megara schreef:
CKC schreef:

Dit is het laatste waarop ik reageer in dit topic want ik voorzie een discussie waar ik geen tijd voor heb..

Blijkbaar toch iets te veel tijd?

Wat een onaardige opmerking van je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  TNMN wo 2 feb 2011 - 1:57

Misschien vinden sommige mensen het jammer dat zij geen andere kleding kunnen kopen en daarom reageren ze zo CKC, ik zou me er niets van aantrekken smile

Ik vind de Primark in London leuker, maar zeker voor mijn kinderen zou ik geen kleding bij de Primark kopen. Ondergoed bijvoorbeeld vind ik erg slecht, ook de kleding lubbert, rekt en krimpt. Ik koop nu kleding bij de Primark voor mezelf, omdat ik geen geld aan kleding uit wil geven maar voor mijn kinderen zou ik er niet voor kiezen daar te kopen. Soms kijk ik wel eens op de kinderafdeling bij de H&M voor het nichtje van mijn vriend, daar hebben ze allemaal van die snoezige jurkjes en kleren. Erg leuk! Zou ik liever daar heen gaan, ook niet zo duur.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 2:50

Wat een discussie Laughing
Was de Primark in Hoofddorp zo hectisch toen die pas geopend was CKC?

Oh en laat je man zich niet vergissen. Aan jochies kun je ook echt wel failliet gaan. Dacht ook altijd dat ik extreem veel aan N.ora uit zou geven, maar aan I.sam ben ik toch altijd net wat meer kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 2:57

TNMN schreef:Misschien vinden sommige mensen het jammer dat zij geen andere kleding kunnen kopen en daarom reageren ze zo CKC, ik zou me er niets van aantrekken smile
En daar komt de dooddoener van de eeuw weer om de hoek..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 3:22

Coco schreef:Wat een discussie Laughing
Was de Primark in Hoofddorp zo hectisch toen die pas geopend was CKC?

Oh en laat je man zich niet vergissen. Aan jochies kun je ook echt wel failliet gaan. Dacht ook altijd dat ik extreem veel aan N.ora uit zou geven, maar aan I.sam ben ik toch altijd net wat meer kwijt.

Ohh oww...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 3:29

CKC schreef:
Megara schreef:
CKC schreef:

Dit is het laatste waarop ik reageer in dit topic want ik voorzie een discussie waar ik geen tijd voor heb..

Blijkbaar toch iets te veel tijd?

Wat een onaardige opmerking van je.

Onaardig? Valt wel mee. Zeg dan niet dat je een reactie geeft en het daarbij laat, terwijl je vervolgens nog 2 pagina's verder er op in gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 3:30

Megara schreef:
CKC schreef:
Megara schreef:
CKC schreef:

Dit is het laatste waarop ik reageer in dit topic want ik voorzie een discussie waar ik geen tijd voor heb..

Blijkbaar toch iets te veel tijd?

Wat een onaardige opmerking van je.

Onaardig? Valt wel mee. Zeg dan niet dat je een reactie geeft en het daarbij laat, terwijl je vervolgens nog 2 pagina's verder er op in gaat.
Het was eigenlijk gewoon een inkoppertje.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  TNMN wo 2 feb 2011 - 3:33

_Donnaa schreef:
TNMN schreef:Misschien vinden sommige mensen het jammer dat zij geen andere kleding kunnen kopen en daarom reageren ze zo CKC, ik zou me er niets van aantrekken smile
En daar komt de dooddoener van de eeuw weer om de hoek..

Ik heb juist geen jaloers gezegt, want dat is een dooddoener inderdaad. En even zo, dan maakt het toch nog niet uit? Ik vond alleen dat Elodie nogal onaardig reageerde tegen CKC. Maar goed dat is mijn mening.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 3 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum