Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

+7
Geluk
CCC
Error
Zwerver
Shanna
Lejow
Buddha88
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Buddha88 ma 8 aug 2011 - 1:25

Ik wil graag met een vriendin naar de Primark in Nederland. Maar om nou alleen naar die winkel te gaan, vind ik te weinig.
Ik vroeg me dus af: waar kan ik me beter vermaken (én welke Primark is 'beter' ???). We gaan puur heen om te shoppen dus we hoeven geen culturele dingen te doen Wink haha. Bedankt voor de tips!
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 1:30

Ik ben nog nooit in Hoofddorp geweest, maar de Primark in Rotterdam vind ik heerlijk, lekker groot en je zit zo met de metro of trein in het centrum van Rotterdam waar je nog verder kunt shoppen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 1:34

Absoluut Rotterdam!
De Primark in Rotterdam zit aan/in/naast winkelcentrum Alexandrium. Je hebt hier echt onwijs veel andere winkels nog waar je heerlijk kunt shoppen!
Sting, New Yorker, van Haren, Steps, Dolcis, Hema, Mc Donalds, C&A, Lucardi, Kruidvat, Xenos, Mediamarkt enz enz
Er zit echt vanalles! en het is deels overdekt, dus ideaal als het regent.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 1:34

En je kunt met de trein of metro gewoon naar station Alexandrium, dan stap je naast het winkelcentrum uit.
Zit daar bij het metro station ook een leuk tentje, waar je lekker op het terras kunt zitten trouwens.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 1:39

Ik vind Alexandrium weer helemaal niks om te winkelen, alle ketens zitten er wel en daarom ga ik juist liever naar het centrum voor New Look, River Island en Vila.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 1:44

Ik vind het echt ideaal hahaha, de enige winkel die ik mis is de Action :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Shanna di 9 aug 2011 - 3:27

Ik ben nog nooit in hoofddorp geweest. Rotterdam zit een heel winkelcentrum erbij waar je lekker kan shoppen als je uitgeshopt bent bij de primark.

Ik was trouwens afgelopen juni in portugal en daar zat ook een grote primark Very Happy, ook even goed geshopt!

Shanna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 68
Registratiedatum : 21-11-10
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Zwerver di 9 aug 2011 - 3:36

Ik vind hoofddorp leuker qua Primark maar qua winkels vind ik Rotterdam leuker!

Van hoofddorp kun je natuurlijk wel makkelijk door naar Amsterdam!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Lejow di 9 aug 2011 - 3:37

Shanna schreef:Ik ben nog nooit in hoofddorp geweest. Rotterdam zit een heel winkelcentrum erbij waar je lekker kan shoppen als je uitgeshopt bent bij de primark.

Ik was trouwens afgelopen juni in portugal en daar zat ook een grote primark Very Happy, ook even goed geshopt!

Serieus?
WAAR?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Error di 9 aug 2011 - 3:56

Ik zou ook voor Rotterdam gaan, die was naar mijn idee wat rustiger en daardoor opgeruimder. En ook idd de winkels die er vlakbij zitten nog leuk! Toen ik in Hoofddorp was was het er zo druk en echt een zooitje. Nja misschien omdat ie toen 3 maanden oud was ofzo :P
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  CCC di 9 aug 2011 - 4:38

Ik zeg Hoofddorp... Ben laatst in Rotterdam geweest en vond het vreselijk... Kleiner, rommeliger... Nee.. Ik ga lekker naar Hoofddorp voortaan... Lekker ruim, overzichtelijk en prima centrum.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Zwerver di 9 aug 2011 - 4:39

In hoofddorp zit nu ook een New yorker! Dat maakt het voor mij al wel weer stukken aantrekkelijker
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Geluk di 9 aug 2011 - 4:41

wc-eend schreef:In hoofddorp zit nu ook een New yorker! Dat maakt het voor mij al wel weer stukken aantrekkelijker


Ik weet niet hoe je het woordje 'ook' bedoelt in je zin, maar in Alexandrium zit volgens mij ook een New Yorker hoor!

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Fearie di 9 aug 2011 - 5:51

Hoe is de Primark qua kwaliteit dan? Te vergelijken met welke andere kleding winkel?

Ik wil ook nog een keer een dagje shoppen in Rotterdam en vroeg me af of je in Alexandrium dan goed kunt slagen voor een nieuwe garderobe na mijn zwangerschap smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Lejow di 9 aug 2011 - 5:56

Fearie schreef:Hoe is de Primark qua kwaliteit dan? Te vergelijken met welke andere kleding winkel?

Ik wil ook nog een keer een dagje shoppen in Rotterdam en vroeg me af of je in Alexandrium dan goed kunt slagen voor een nieuwe garderobe na mijn zwangerschap smile

Ik vind van wel! Er zitten echt een hele hoop winkels. H&M, C&A, Steps, Sting, New Yorker, Cool cat, American Today, WE, Levi's store, Zara, ehmmmm en de primark natuurlijk!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Lejow di 9 aug 2011 - 5:56

Geluk schreef:
wc-eend schreef:In hoofddorp zit nu ook een New yorker! Dat maakt het voor mij al wel weer stukken aantrekkelijker


Ik weet niet hoe je het woordje 'ook' bedoelt in je zin, maar in Alexandrium zit volgens mij ook een New Yorker hoor!

klopt!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Lejow di 9 aug 2011 - 5:57

Plus dat je Lejow kan meeten, Lejow want vlaaaaaaaaaaaaaaak bij Alexandrium!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Fearie di 9 aug 2011 - 6:04

Ooooh, dat klinkt als genoeg mogelijkheden om te shoppen en zelfs om te meeten haha :P
Eerst maar eens even sparen dan, moet natuurlijk wel genoeg centjes hebben om te shoppen smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Lejow di 9 aug 2011 - 6:31

Ja, dat is vrij belangrijk Very Happy

Er zit ook nog een Bristol, Scapino, Mediamarkt, Toys XL, Xenos, Blokker, Prenatal (!!!), Hema, van Haren, Lucardi, ehmmmmmmmm
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Buddha88 wo 10 aug 2011 - 8:13

Meiden, thanx voor alle reacties!
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Elsje wo 10 aug 2011 - 8:19

Ik ben maandag in hoofddorp geweest en vond deze rustiger en netter, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat het maandag was:P haha.

Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Sunshine24 do 11 aug 2011 - 1:35

Buddha88 schreef:Ik wil graag met een vriendin naar de Primark in Nederland. Maar om nou alleen naar die winkel te gaan, vind ik te weinig.
Ik vroeg me dus af: waar kan ik me beter vermaken (én welke Primark is 'beter' ???). We gaan puur heen om te shoppen dus we hoeven geen culturele dingen te doen Wink haha. Bedankt voor de tips!

Ik ben eigenlijk alleen nog maar in die in Londen en Oxford geweest in Engeland.
Hoe liggen de prijzen hier in Nederland?
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 2:00

Ik was er gister en stiekem vond ik sommige dingen nog best duur voor Primark-begrippen!
Ik heb een paar pumps voor 10 euro gekocht, maar ik pastte ook een vest zonder mouwen, die was 16 euro en dat vind ik dan niet in verhouding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Sunshine24 do 11 aug 2011 - 2:29

Princess schreef:Ik was er gister en stiekem vond ik sommige dingen nog best duur voor Primark-begrippen!
Ik heb een paar pumps voor 10 euro gekocht, maar ik pastte ook een vest zonder mouwen, die was 16 euro en dat vind ik dan niet in verhouding.

In Engeland had ik dan dat de euro en pond goed stonden tegen over elkaar. Dus dan was het wel aardig goedkoop. Zitten de schoenen een beetje goed?

Ik ga volgende week zondag weer een weekje naar Londen, dus ook weer naar de Primark. Super veel zin in!

Wil ook graag een nieuwe tas. Die kosten daar rond de €7/8/9 pond, terwijl ik mensen hier op het forum en op mp dezelfde tassen rond de €15,00 zie verkopen. Zijn tassen in nederland veel duurder dan?
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 3:23

De schoenen zitten prima. Is niet echt van goede kwaliteit maar dat hoef je voor dat geld natuurlijk ook niet te verwachten.
Tassen vallen wel mee volgens mij, maar er zullen vast wel bijzitten die rond de 12 - 15 euro zijn. En dan met verzendkosten erbij wordt het wel wat duurder natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum