Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Primark Rotterdam op zaterdag

4 plaatsers

Ga naar beneden

Primark Rotterdam op zaterdag Empty Primark Rotterdam op zaterdag

Bericht  Toet ma 19 maa 2012 - 0:42

Is dat nog steeds zo mega druk dat je beter 's ochtends al vroeg kan gaan? Of is de primark gekte een beetje afgenomen inmiddels?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Rotterdam op zaterdag Empty Re: Primark Rotterdam op zaterdag

Bericht  Atelier Madame ma 19 maa 2012 - 1:11

Ik ben er toevallig 2x geweest afgelopen jaar op zaterdagochtend en ik vond het goed te doen. Wel rond een uurtje of half 10 / 10 aanwezig zijn, maar dan zijn de rijen voor de paskamer nog goed te doen en de winkel nog aardig netjes. Primarkgekte is sowieso al aardig afgenomen denk ik, aangezien zowel in Zaandam als Hoofddorp en nu ook eentje is gevestigd.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Rotterdam op zaterdag Empty Re: Primark Rotterdam op zaterdag

Bericht  Plien84 ma 19 maa 2012 - 1:20

Atelier Madame schreef:Ik ben er toevallig 2x geweest afgelopen jaar op zaterdagochtend en ik vond het goed te doen. Wel rond een uurtje of half 10 / 10 aanwezig zijn, maar dan zijn de rijen voor de paskamer nog goed te doen en de winkel nog aardig netjes. Primarkgekte is sowieso al aardig afgenomen denk ik, aangezien zowel in Zaandam als Hoofddorp en nu ook eentje is gevestigd.

Ik ben trouwens zoooo afgeknapt op de vestiging in Rotterdam. Vind die in Hoofddorp vele malen leuker en vriendelijker personeel!

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Rotterdam op zaterdag Empty Re: Primark Rotterdam op zaterdag

Bericht  Toet ma 19 maa 2012 - 1:45

Plien84 schreef:
Atelier Madame schreef:Ik ben er toevallig 2x geweest afgelopen jaar op zaterdagochtend en ik vond het goed te doen. Wel rond een uurtje of half 10 / 10 aanwezig zijn, maar dan zijn de rijen voor de paskamer nog goed te doen en de winkel nog aardig netjes. Primarkgekte is sowieso al aardig afgenomen denk ik, aangezien zowel in Zaandam als Hoofddorp en nu ook eentje is gevestigd.

Ik ben trouwens zoooo afgeknapt op de vestiging in Rotterdam. Vind die in Hoofddorp vele malen leuker en vriendelijker personeel!

Ik ben in hoofddorp nog nooit geweest, zie net wel dat dat maar 10 minuten langer rijden is dan Rotterdam, dus misscien ga ik daar wel heen dan!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Rotterdam op zaterdag Empty Re: Primark Rotterdam op zaterdag

Bericht  Plien84 ma 19 maa 2012 - 1:57

Toet schreef:
Plien84 schreef:
Atelier Madame schreef:Ik ben er toevallig 2x geweest afgelopen jaar op zaterdagochtend en ik vond het goed te doen. Wel rond een uurtje of half 10 / 10 aanwezig zijn, maar dan zijn de rijen voor de paskamer nog goed te doen en de winkel nog aardig netjes. Primarkgekte is sowieso al aardig afgenomen denk ik, aangezien zowel in Zaandam als Hoofddorp en nu ook eentje is gevestigd.

Ik ben trouwens zoooo afgeknapt op de vestiging in Rotterdam. Vind die in Hoofddorp vele malen leuker en vriendelijker personeel!

Ik ben in hoofddorp nog nooit geweest, zie net wel dat dat maar 10 minuten langer rijden is dan Rotterdam, dus misscien ga ik daar wel heen dan!

Ik zou het zeker doen! Het personeel was daar zoooo veel vriendelijker! Hij was trouwens wel net open toen, misschien is dat inmiddels anders;) Zaandam was ook wel redelijk, maar vind hoofddorp echt nr 1.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Rotterdam op zaterdag Empty Re: Primark Rotterdam op zaterdag

Bericht  Ella ma 19 maa 2012 - 2:29

Wanneer ik er ook heen ga ik vind het in rotterdam altijd een gekkenhuis en sta weer snel buiten ;-)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark Rotterdam op zaterdag Empty Re: Primark Rotterdam op zaterdag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum