Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Primark London vs Rotterdam

+8
minoessepoes
Zwerver
Mamsie
Raindrop
SnowWhite
Roxi3
Niekske
Roxy89
12 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 1:26

Vinden jullie de Primark in Rotterdam vergelijkbaar met die van Londen? Dan weet ik of ik daar ook eens heen moet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 1:34

Elodie schreef:Vinden jullie de Primark in Rotterdam vergelijkbaar met die van Londen? Dan weet ik of ik daar ook eens heen moet Wink

Ik ben pas in Londen geweest. Ik vind de Primark wel leuker! Ik heb er echt wat gekocht en niet om het kopen maar omdat ik het echt leuk vond..

Ik heb een HEEL mooi jurkje gekocht, maar voor primark maatstaven is het duur.. Hij was 22 pond wat neerkomt op zo'n 27 euro.. wat ik vrij 'duur' vind voor Primark..
Ik heb hele leuke sokkies gekocht, badjas, pjyama.. jurkje tasje.. pff nog veel meer!

En bij Rotterdam ga ik altijd naar huis met niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 1:56

En in hoofddorp?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Roxy89 di 1 feb 2011 - 2:12

Ik ben gisteren nog in Rotterdam geweest en moet eerlijk zeggen dat ik daar toch meestal wel een paar dingen koop omdat ik ze echt leuk vind. Ook veel voor de nichtjes van mijn vriend (4 maanden en 3 jaar).

Ben in Londen nog nooit geweest dus ben ook benieuwd of dat één van de dingen is die ik daar moet gaan doen hihi!
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:14

In londen is ie suppppergroot.. Loopt echt een end door.. En ze hebben ook een boven..
Hoofddorp vond ik erg hysterisch. Ik ga daar nooit meer heen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:15

CKC, hmm dat zijn niet veel belovende woorden Cry
En voor kinderen en spullen in huis?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:16

Elodie schreef:CKC, hmm dat zijn niet veel belovende woorden Cry
En voor kinderen en spullen in huis?

Kinderen heb ik niet gekeken.. Ik ben nog maar net zwanger en eigenlijk niet van plan kleertjes voor mijn snoezige baby te kopen bij primark..

Huisspullen, ze hadden leuke kussens en handdoeken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Niekske di 1 feb 2011 - 2:21

Ik ben afgelopen week in de Primark in London geweest Very Happy helaas had ik handbagage-restricties, dus ik heb het bij twee shirtjes en wat sieraden gehouden. 2,5 jaar geleden heb ik een paar maanden in London gewoond en het viel me op dat de Primark nu toch wel iets duurder is geworden dan dat ie toen was... is ook niet zo gek denk ik. De vriendinnen met wie ik in London was, hebben zich helemaal blut geshopt daar (en ruzie gehad met de securtity op het vliegveld dus, maar dat terzijde Wink) maar er zat best wel wat variatie in de prijzen. Eentje had veel sjieke jurkjes (echt een beetje zakenvrouw-achtig) die maar 10 pond per stuk kosten en veel basic shirtjes en vestjes van 3-4 pond per stuk en de ander had wat hippere dingetjes die toch al gauw 8-10 pond per stuk waren.

De primark in Rotterdam viel me ontzettend tegen. Veel minder keus en toch een tikje duurder dan in London. Dat kwam toen door een gunstige koers van de pond tov de euro. De pond was toen 1,10-1,20 denk ik, terwijl ze vaak nog rekenden als 1 pond is 1,50 euro. Misschien dat het inmiddels is bijgesteld (ik was eind 2009 bij de primark in R'dam). Dus nee, ik vind ze niet vergelijkbaar.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:31

CKC, nee logisch dat je nu nog niet gaat kijken voor je eigen baby. Maar vind je dat sowieso te min dan? :o


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:48

Elodie schreef:CKC, nee logisch dat je nu nog niet gaat kijken voor je eigen baby. Maar vind je dat sowieso te min dan? :o


Eerlijk? Ja! Ik haat het om toe te geven hoor.. maar ik ga geen babykleertjes bij de primark kopen. Lekkere waist of money zullen de meeste het vinden maar kan me geen ruk schelen!

Als hij/zij wat ouder is en buiten speelt en de kleertjes kapot kunnen gaan dan wel, denk ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:55

Ik vind het geen waist of money als je het niet doet, het hoeft niet altijd maar het goedkoopste van het goedkoopste, maar als het toch leuke kleertjes zijn? Ik weet alleen niet hoe de kwaliteit is van Primark. Ik ben er trouwens alleen in Engeland geweest en nooit in Nederland haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:58

Maar hoezo niet? Je baby groeit er onwijs snel uit & je hebt hele goede spullen bij de Primark, van echt goede kwaliteit (oppasgezin, vandaar dat ik het weet). Het gaat er toch niet om waar het vandaan komt, maar hoe het eruit ziet? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:59

Isabella schreef:Maar hoezo niet? Je baby groeit er onwijs snel uit & je hebt hele goede spullen bij de Primark, van echt goede kwaliteit (oppasgezin, vandaar dat ik het weet). Het gaat er toch niet om waar het vandaan komt, maar hoe het eruit ziet? Very Happy

Bedoel het niet onaardig ofzo hoor, iedereen moet het zelf weten, maar ben er gewoon benieuwd naar Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 3:01

Ja dat vroeg ik me dus af, het is dus wel goede kwaliteit Isabella? Ik vind het verder ook ieder voor zich hoor, maar als het leuke dingen zijn en de kwaliteit is goed zou ik het zelf wel doen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 3:04

Darcy schreef:Ja dat vroeg ik me dus af, het is dus wel goede kwaliteit Isabella? Ik vind het verder ook ieder voor zich hoor, maar als het leuke dingen zijn en de kwaliteit is goed zou ik het zelf wel doen smile

Ja, weet niet van alle producten voor kinderen, maar het is gewoon goede kwaliteit. Is hetzelfde als bv. Zeeman, die heeft hele goede basics voor baby's, die langer meegaan dan bepaalde dure merken (ligt aan product natuurlijk). Dan zou het mij echt niet uitmaken waar het vandaan komt, als ik mijn kindje gewoon leuk en afwisselend kan kleden met zulke producten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 3:30

Ik snap dat niet zo goed. Iedereen moet dat natuurlijk zelf weten en als je je het kan permitteren om alleen duurdere kleding te kopen is het misschien ook een IETS ander verhaal.. maar idd, het gaat er toch om of iets leuk is? En ook dit is geen aanval hoor!
Nu heb ik even geen baan en doe ik sowieso alles low budget maar ook toen ik gewoon werkte had mijn zoon allerlei kleding, van Zeeman tot Duckey Beau enzo. Ik heb wel eens voor hem bij de Primark in Londen kleding gekocht. De maten vielen soms wel wat anders maar verder was het echt prima. En daarbij, die kleintjes zijn zo snel uit dingen gegroeid. Nu doet hij juist veel langer met dingen.

Heeft het te maken met zelf het allerbeste voor je kind willen of een strijd tussen moeders over welk kind de meeste dure kleding heeft?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 6:45

Ik denk dat ckc bedoelt dat ze kleertjes van bijv noppies, lief etc sneller mooi vind, minder hoeft te zoeken en dat ze ervan uit gaat dat ze daar sowieso slaagt.. Mocht er bij de primark een schattig pakje zijn waar ze tegen aanloopt het vast niet laat liggen omdat het te goedkoop is..

Als ik Chanel/Versace zou kunnen betalen, dan zou ik als ik een leuk jurkje bij de H&M zou zien die ook nog gewoon kopen hoor. Maar ik zou voornamelijk mijn pijln op Chanel/Versace richten nerd

(zo goed toegelicht CKC? haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 7:02

Ik denk eigenlijk niet dat ze het zo bedoeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 7:30

Je zal je kind maar net worteltjes hebben gegeven en die spuugt het uit over zijn of haar nieuwe witte tommy hilfiger/ chanel truitje... nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Roxi3 di 1 feb 2011 - 8:12

Ik ben bij een aantal primarks in Engeland geweest, ook bij die in Londen op Oxford street en ik vind de primark daar echt een stuk leuker. Ze hebben daar een uitgebreider assortiment en ik zie en koop daar eigenlijk altijd wel leuke spullen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 8:17

Geen idee hoe ze hier in NL zijn, ik ga altijd naar de Primark als ik in Liverpool ben (1 a 2 keer per jaar). Ik vind vooral het ondergoed leuk daar, ze hebben echt onwijs veel voor weinig en alles ook nog in mijn maat. Daarnaast koop ik er altijd van die lekkere broeken waarin je de koude winter wel door komt. Ik heb voor die broeken ook gewoon niet veel meer over dan een paar euro. Laatste keer twee nette pantalons gekocht. Verder vind ik truien en shirtjes wel lastig, ik denk dat ze snel vaal worden als je ze gaat wassen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  SnowWhite di 1 feb 2011 - 8:21

Toen ik net terug in Nederland was en hoorde dat er een Primark in Rotterdam was, kon mijn geluk niet op. Ik verwachtte dan ook veel leuke dingen en voor een leuke prijs (na zelf in Engeland te hebben gewoond). Niets was minder waar en het was echt een tegenvaller!
Mijn voorkeur gaat nog steeds naar die in Londen. Die in Rotterdam (Haarlem ken ik niet) kan soms leuke dingen hebben, maar ga er dan ook nooit met volle tassen weg, hooguit met een truitje of accessoire Wink
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Raindrop di 1 feb 2011 - 8:21

Hier in Belgie zit ook een Primark alleen geen idee hoe die is. Hij ligt in het Franstalige gedeelte. Ik moet er nodig eens heen!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 8:29

Punk'd schreef:Ik denk dat ckc bedoelt dat ze kleertjes van bijv noppies, lief etc sneller mooi vind, minder hoeft te zoeken en dat ze ervan uit gaat dat ze daar sowieso slaagt.. Mocht er bij de primark een schattig pakje zijn waar ze tegen aanloopt het vast niet laat liggen omdat het te goedkoop is..

Als ik Chanel/Versace zou kunnen betalen, dan zou ik als ik een leuk jurkje bij de H&M zou zien die ook nog gewoon kopen hoor. Maar ik zou voornamelijk mijn pijln op Chanel/Versace richten nerd

(zo goed toegelicht CKC? haha)

Idd.. en daarbij, kan mij echt geen ruk schelen dat mijn baby zo uit alle kleren gegroeid is. Dan geef ik het wel weg, of ik bewaar het voor een ander kindje. Ik weet nu al, dat ik zo'n mama wordt die alles koopt wat los en vast zit.. Dus als ik iets schattigs vind bij Primark, zal ik dat heus kopen.. maar ik ga niet specifiek naar Primark voor babykleertjes..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 8:30

ZachtCookie schreef:Je zal je kind maar net worteltjes hebben gegeven en die spuugt het uit over zijn of haar nieuwe witte tommy hilfiger/ chanel truitje... nerd

LOL, hadden ze maar baby Chanel..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum