Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Primark London vs Rotterdam

+8
minoessepoes
Zwerver
Mamsie
Raindrop
SnowWhite
Roxi3
Niekske
Roxy89
12 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Mamsie di 1 feb 2011 - 9:21

CKC schreef:
ZachtCookie schreef:Je zal je kind maar net worteltjes hebben gegeven en die spuugt het uit over zijn of haar nieuwe witte tommy hilfiger/ chanel truitje... nerd

LOL, hadden ze maar baby Chanel..

joh genoeg mooie merken. Als jij een dochter krijg ga je helemaal broke.

Monnalisa, miss blumarine, lui jo en barbara faber om zo maar is wat te noemen haha
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 9:37

Snowflake schreef:Hier in Belgie zit ook een Primark alleen geen idee hoe die is. Hij ligt in het Franstalige gedeelte. Ik moet er nodig eens heen!
Oh waar zit die dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 9:42

Ik vind het eigenlijk nogal verwend over komen. Alles wat los en vast zit kopen en het liefst de duurste merken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Raindrop di 1 feb 2011 - 9:43

Elodie schreef:
Snowflake schreef:Hier in Belgie zit ook een Primark alleen geen idee hoe die is. Hij ligt in het Franstalige gedeelte. Ik moet er nodig eens heen!
Oh waar zit die dan?

Luik (Liége in het Frans).
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 9:50

Snowflake schreef:
Elodie schreef:
Snowflake schreef:Hier in Belgie zit ook een Primark alleen geen idee hoe die is. Hij ligt in het Franstalige gedeelte. Ik moet er nodig eens heen!
Oh waar zit die dan?

Luik (Liége in het Frans).
Oh ok!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Mamsie di 1 feb 2011 - 10:13

Elodie schreef:Ik vind het eigenlijk nogal verwend over komen. Alles wat los en vast zit kopen en het liefst de duurste merken...

Echt bullshit wat je nu zegt. Wie zegt dat dat zo is. Daarbij koopt ze ook make up reiniger voor een tientje ipv die dure van lancome. Twisted Evil
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 10:57

Mamsie schreef:
Elodie schreef:Ik vind het eigenlijk nogal verwend over komen. Alles wat los en vast zit kopen en het liefst de duurste merken...

Echt bullshit wat je nu zegt. Wie zegt dat dat zo is. Daarbij koopt ze ook make up reiniger voor een tientje ipv die dure van lancome. Twisted Evil

Ik denk dat niemand vergeten is waarom CKC vorige keer weg is gegaan van het forum. Ik vind het leuk dat CKC uiteindelijk weer terug is, maar ik vind het ook wat overbodig van haar om steeds te vermelden hoe goed ze het heeft. Al kan ik me wel heel goed indenken dat CKC dat zelf helemaal niet doorheeft dat ze dat weer doet. Ik denk alleen wel dat de reactie van Elodie niet uit het niets is gegrepen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Zwerver di 1 feb 2011 - 11:20

Ik ga Vrijdag richting londen en zaterdag zeker naar Primark. Ik heb al tegen mijn vriend gezegd dat we maar een extra trolley mee moeten nemen! :') .
Ben vorige week net naar bremen geweest, daar ben ik ook naar de primark geweest. Altijd leuke dingen daar. In nederland vind ik de primark weinig aan!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 11:26

Ik heb geen idee wat er eerder is voorgevallen en heb verder ook niks tegen haar. Vind het alleen wat overdreven overkomen allemaal. En als het hier al eerder over gegaan is, zou ze dat juist misschien zelf ook wel door moeten hebben.
Mamsie, jij kan dat bullshit vinden, maar ik mag dit toch ook wel vinden dacht ik zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 11:27

wc-eend schreef:Ik ga Vrijdag richting londen en zaterdag zeker naar Primark. Ik heb al tegen mijn vriend gezegd dat we maar een extra trolley mee moeten nemen! :') .
Ben vorige week net naar bremen geweest, daar ben ik ook naar de primark geweest. Altijd leuke dingen daar. In nederland vind ik de primark weinig aan!
Veel plezier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 12:14

Elodie schreef:Ik vind het eigenlijk nogal verwend over komen. Alles wat los en vast zit kopen en het liefst de duurste merken...

Ik ben net zo weet ik uit ervaring. Hoe meer geld ik heb, hoe meer ik uitgeef. Ben ik dan verwend? Nee hoor, ik weet ook hoe het moet met minder gelukkig. Het een sluit het ander dus niet altijd maar uit. Ik heb alleen zelf heel weinig met merken maar ik kan me voorstellen als je dat mooi vindt je dan juist dat wilt kopen als het kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 20:22

Elodie schreef:Ik vind het eigenlijk nogal verwend over komen. Alles wat los en vast zit kopen en het liefst de duurste merken...

Verwend? Als iemand dus niet bij de primark, c&a, H&M etc zijn kleding koopt, maar liever voor de duurdere kleding gaat.. is iemand dus verwend? Ik vind het haar goed recht om te kopen wat zij wilt en dat mee te delen op een forum. (In het "wat heb jij vandaag gekocht" topic post ook iedereen wat hij/zij koopt, en daar staan sommige mensen ook vaker tussen Laughing )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 21:52

Punk'd schreef:
Elodie schreef:Ik vind het eigenlijk nogal verwend over komen. Alles wat los en vast zit kopen en het liefst de duurste merken...

Verwend? Als iemand dus niet bij de primark, c&a, H&M etc zijn kleding koopt, maar liever voor de duurdere kleding gaat.. is iemand dus verwend? Ik vind het haar goed recht om te kopen wat zij wilt en dat mee te delen op een forum. (In het "wat heb jij vandaag gekocht" topic post ook iedereen wat hij/zij koopt, en daar staan sommige mensen ook vaker tussen Laughing )

Verwend?! LOL!! Sure, meisje.. ik ben verwend. Daarom koop ik voor mezelf wel bij Primark.. oh en daarbij ik werk me uit de naad om die dingen te kunnen kopen, dus alsjeblieft begin niet over verwend zijn etc. Verwend ben ik ZEER ZEKER NIET!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 21:54

Megara schreef:
Mamsie schreef:
Elodie schreef:Ik vind het eigenlijk nogal verwend over komen. Alles wat los en vast zit kopen en het liefst de duurste merken...

Echt bullshit wat je nu zegt. Wie zegt dat dat zo is. Daarbij koopt ze ook make up reiniger voor een tientje ipv die dure van lancome. Twisted Evil

Ik denk dat niemand vergeten is waarom CKC vorige keer weg is gegaan van het forum. Ik vind het leuk dat CKC uiteindelijk weer terug is, maar ik vind het ook wat overbodig van haar om steeds te vermelden hoe goed ze het heeft. Al kan ik me wel heel goed indenken dat CKC dat zelf helemaal niet doorheeft dat ze dat weer doet. Ik denk alleen wel dat de reactie van Elodie niet uit het niets is gegrepen.

Dit is echt belachelijk wat je nu zegt. Ik wilde er eerst niet eens op ingaan maar he, ik doe het toch. Luister, dat ik me meer kan veroorloven wil niet zeggen dat ik het nooit eens mag vermelden op het forum. Wtf mensen, doe eens even lekker normaal. Je zegt toch ook niet tegen mensen joh armoe zaaier die je bent, als je alles maar koopt bij zeeman? Dus wat, ik ben nu verwend omdat ik mijn snoezige eerste baby niet in primark kleertjes laat lopen? Jouw saldo wordt er toch niet minder van, wel?
Jullie oordelen zo lekker allemaal, terwijl ik de allerlaatste ben die oordeelt. Iedereen mag van mij zelf weten wat ze kopen en waar ze het kopen.

BTW, natuurlijk heb ik het door. Maar op de een of andere manier, vinden mensen het reuze interessant om te onthouden wat ik koop en waar ik het koop en dat blijft bij de meeste van jullie hangen, geeft toch niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  minoessepoes di 1 feb 2011 - 22:07

Wat mij betreft moet iedereen lekker kopen waar hij of zij zin in heeft en wat zijn portemonee toelaat. Het is toch jouw geld!

Ontopic: Toen wij in Londen waren wilde ik heel graag naar de Primark, maar het viel ons al op dat het echt extreem druk was in de winkelstraat, bleek het herfstvakantie te zijn in Engeland (wisten wij veel!). Dus ik mijn vriend meegesleept naar die winkel, konden we letterlijk buiten in de rij, binnen stond gewoon een file, we konden echt niet op of neer. Ik vond het al absoluut niet prettig, laat staan mijn vriend. Hij was wel zo lief om de volgende ochtend weer mee te gaan, toen waren we vroeger dus was het wat rustiger. Maar nog echt belachelijk druk. Toen zag ik al vrij snel een leuke winterjas hangen, die heb ik gewoon buiten een pashokje gepast, hij was leuk dus klaar en toen heb ik mijn vriend het drama wat de Primark heet maar niet verder meer aangedaan, zo'n zooi, zo druk, niet te doen! Na een half uur in de rij voor de kassa had ik de geliefde bruine tas Laughing En zijn we heel snel gegaan!

minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Arwyn di 1 feb 2011 - 22:11

CKC: Trek je er toch lekker niks van aan!
Je mag toch zeker zelf weten waar jij je geld aan uit geeft? Er zijn echt wel meer meiden die dure dingen kopen hier, wat maakt dat nou uit?

Niet dat ik zwanger ben, maar kan me voorstellen dat ik voor mijn eerste kindje eerst toch ook wel heel enthousiast word van kleertjes van Lief! en zo, haha. Dat hoort er ook een beetje bij toch? Daarna zal ik vast wel overstappen op H&M en zo (die heeft ook lieve kleertjes..), maar ik zou niet weten wat anderen ermee te maken hebben in welke kleertjes ik mijn kindje laat lopen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 22:14

Arwyn schreef:CKC: Trek je er toch lekker niks van aan!
Je mag toch zeker zelf weten waar jij je geld aan uit geeft? Er zijn echt wel meer meiden die dure dingen kopen hier, wat maakt dat nou uit?

Niet dat ik zwanger ben, maar kan me voorstellen dat ik voor mijn eerste kindje eerst toch ook wel heel enthousiast word van kleertjes van Lief! en zo, haha. Dat hoort er ook een beetje bij toch? Daarna zal ik vast wel overstappen op H&M en zo (die heeft ook lieve kleertjes..), maar ik zou niet weten wat anderen ermee te maken hebben in welke kleertjes ik mijn kindje laat lopen!

Dit is het laatste waarop ik reageer in dit topic want ik voorzie een discussie waar ik geen tijd voor heb.. Maar aiii, wat zijn er schattige kleertjes voor kleintjes.. en dat zijn dan vaak de duurdere merken.. voor mij, want ik kom alleen in de zeeman voor panty's (de beste ever!) en dan ren ik weer naar buiten.. Dief van mijn eigen portomonnee, misschien maar ach.. ik leef maar 1x!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 22:16

LIEF! I love you Als ik een kind heb shop ik die winkel leeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Arwyn di 1 feb 2011 - 22:31

CKC schreef:
Arwyn schreef:CKC: Trek je er toch lekker niks van aan!
Je mag toch zeker zelf weten waar jij je geld aan uit geeft? Er zijn echt wel meer meiden die dure dingen kopen hier, wat maakt dat nou uit?

Niet dat ik zwanger ben, maar kan me voorstellen dat ik voor mijn eerste kindje eerst toch ook wel heel enthousiast word van kleertjes van Lief! en zo, haha. Dat hoort er ook een beetje bij toch? Daarna zal ik vast wel overstappen op H&M en zo (die heeft ook lieve kleertjes..), maar ik zou niet weten wat anderen ermee te maken hebben in welke kleertjes ik mijn kindje laat lopen!

Dit is het laatste waarop ik reageer in dit topic want ik voorzie een discussie waar ik geen tijd voor heb.. Maar aiii, wat zijn er schattige kleertjes voor kleintjes.. en dat zijn dan vaak de duurdere merken.. voor mij, want ik kom alleen in de zeeman voor panty's (de beste ever!) en dan ren ik weer naar buiten.. Dief van mijn eigen portomonnee, misschien maar ach.. ik leef maar 1x!

Oh, ze zijn wel echt leuk ja.. Ik werk nu in een kledingwinkel en als ik dan die babykleertjes zie, zou ik spontaan zwanger willen worden, haha.
Gewoon lekker je geld uitgeven waar jij dat wil. Zolang je je niet in de schulden steekt om luxe producten en het gewoon kunt betalen, moet je dat lekker zelf weten! smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 22:42

Arwyn schreef:
CKC schreef:
Arwyn schreef:CKC: Trek je er toch lekker niks van aan!
Je mag toch zeker zelf weten waar jij je geld aan uit geeft? Er zijn echt wel meer meiden die dure dingen kopen hier, wat maakt dat nou uit?

Niet dat ik zwanger ben, maar kan me voorstellen dat ik voor mijn eerste kindje eerst toch ook wel heel enthousiast word van kleertjes van Lief! en zo, haha. Dat hoort er ook een beetje bij toch? Daarna zal ik vast wel overstappen op H&M en zo (die heeft ook lieve kleertjes..), maar ik zou niet weten wat anderen ermee te maken hebben in welke kleertjes ik mijn kindje laat lopen!

Dit is het laatste waarop ik reageer in dit topic want ik voorzie een discussie waar ik geen tijd voor heb.. Maar aiii, wat zijn er schattige kleertjes voor kleintjes.. en dat zijn dan vaak de duurdere merken.. voor mij, want ik kom alleen in de zeeman voor panty's (de beste ever!) en dan ren ik weer naar buiten.. Dief van mijn eigen portomonnee, misschien maar ach.. ik leef maar 1x!

Oh, ze zijn wel echt leuk ja.. Ik werk nu in een kledingwinkel en als ik dan die babykleertjes zie, zou ik spontaan zwanger willen worden, haha.
Gewoon lekker je geld uitgeven waar jij dat wil. Zolang je je niet in de schulden steekt om luxe producten en het gewoon kunt betalen, moet je dat lekker zelf weten! Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 561177

Haha, nee hoor geen schulden bij ons. Mijn man heeft al wel gezegd dat hij denkt failliet te gaan....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 22:58

Ik bedoelde er ook niks mee hoor, was van mijn kant gewoon een vraag waarom niet, maar iedereen moet dat voor zichzelf weten Exclamation

En ik wil heeel graag naar Londen, maar vriend wil niet Sad En al helemaal niet naar de Primark dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 22:59

Isabella schreef:Ik bedoelde er ook niks mee hoor, was van mijn kant gewoon een vraag waarom niet, maar iedereen moet dat voor zichzelf weten Exclamation

En ik wil heeel graag naar Londen, maar vriend wil niet Sad En al helemaal niet naar de Primark dan.

Waarom niet :O Londen is zooo leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:01

Isabella schreef:Ik bedoelde er ook niks mee hoor, was van mijn kant gewoon een vraag waarom niet, maar iedereen moet dat voor zichzelf weten Exclamation

En ik wil heeel graag naar Londen, maar vriend wil niet Sad En al helemaal niet naar de Primark dan.

Was ook zeker niet naar jou, mijn post. cheers

Overtuig je vent, want het is LEUK!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:02

CKC schreef:

Haha, nee hoor geen schulden bij ons. Mijn man heeft al wel gezegd dat hij denkt failliet te gaan....
Hahaha.. Je man zit stiekem nu al euro`s te sparen op zolder omdat hij bang is voor een huiselijke kredietcrisis :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:04

CKC schreef:
Isabella schreef:Ik bedoelde er ook niks mee hoor, was van mijn kant gewoon een vraag waarom niet, maar iedereen moet dat voor zichzelf weten Exclamation

En ik wil heeel graag naar Londen, maar vriend wil niet Sad En al helemaal niet naar de Primark dan.

Was ook zeker niet naar jou, mijn post. cheers

Overtuig je vent, want het is LEUK!

Ok, dan is het goed clown

Ja, de Primark in Rotterdam is die met mij geweest en heeft die leuke dingen gekocht. Maar Engeland spreekt hem niet aan en als we op vakantie gaan heeft die geen zin om (eindeloos) te winkelen.... Pff, loser! Ouders van een vriendin wonen in Londen, misschien moet ik maar een keer met haar mee gaan als ik werk heb, dan ga ik gewoon helemaal losss daar met winkelen! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark London vs Rotterdam - Pagina 2 Empty Re: Primark London vs Rotterdam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum