Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slapen, niet vast slapen/snel wakker

+7
Tania
Funk
Supertalentje
Linda
pindaatje
maiadebij
Floor
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Slapen, niet vast slapen/snel wakker - Pagina 2 Empty Re: Slapen, niet vast slapen/snel wakker

Bericht  Linda vr 28 sep 2012 - 8:13

Wat vervelend liadan! Ik kan me goed voorstellen hoe frustrerend het is. Werkt de middagdut weglaten bij jullie ook niet?

Dochter slaapt nu net pas. Man is 1,5 uur bezig geweest. De laatste maanden brengt hij haar altijd naar bed 's avonds. Ik kon er niet meer tegen... Embarassed
Overdag gaat het hier ook makkelijker. Middagdutje overslaan heeft ook geen effect. Dan trekt ze het niet, wordt chagrijnig en lukt slapen al helemaal niet.
We maken haar wel altijd wakker, want als we haar overdag laten liggen dan slaapt ze rustig 3 uur. Maar dan is het 's avonds helemaal drama. Vandaag heeft ze ruim 2 uur geslapen, dat was dus ook te lang eigenlijk.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen, niet vast slapen/snel wakker - Pagina 2 Empty Re: Slapen, niet vast slapen/snel wakker

Bericht  Liadan vr 28 sep 2012 - 8:17

Middagslaapje weglaten gaat hier ook niet, hij is echt heel moe in de middag, hij is ook pas net over van 2 keer slapen naar 1 keer. Toen hij nog 2 keer sliep, wilde hij 's avonds helemaal niet naar bed. Ik laat hem in de middag zo lang slapen als hij wil, helaas is dat meestal maar een uur.
Hij zit nu in zijn ogen wrijvend naast me, hij is heel moe. Hij wil alleen maar zo dicht mogelijk tegen me in slaap vallen, dus gaan we zo maar weer samen naar bed.
Ik kan me voorstellen dat je man haar naar bed brengt, dat werkt hier helaas niet want mijn man is na 5 minuten al helemaal gefrustreerd en denkt dat hij dan al een uur bezig is om hem in bed te leggen....

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Linda vr 28 sep 2012 - 8:20

Ik ben dus degene die bij ons net zo reageert als jouw man. Ik raak zo geïrriteerd, zij voelt dat en dan gaat het helemaal mis..
Ik hoop voor je dat hij alsnog gauw slaapt!

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Floor vr 28 sep 2012 - 8:46

Liadan, hij ligt er nu ongeveer 1.5 uur in. Het ging redelijk (mijn man was niet thuis dus het was lekker rustig in huis, alle rolluiken dicht dat helpt ook) hij werd wel snel wakker maar toen ik hem op tilde kwamen er 3 grote boeren uit dus hopelijk was het dat.
Ik heb net zo goed als alle administratie bij kunnen werken, wat een gedoe die btw verandering, kost me echt vreselijk veel tijd en irritaties.
Vervelend dat je zoon wakker is. Ik mis dat dan ook echt dat hij ’s avonds niet in bed ligt, ik heb die tijd echt nodig om nog te werken en administratie te doen. Ik laat hem ook niet meer lang huilen, ik ga er altijd direct heen maar soms blijft hij maar bezig ook al ben ik bij hem of hou ik hem vast, na een half uur hou ik het dan echt voor gezien en neem ik hem maar weer mee. Dan laat ik hem altijd spelen en probeer ik het een uur later opnieuw om hem in bed te krijgen.
Dat overdag kort slapen van hem is enorm vervelend want tegen 17 uur valt hij echt letterlijk uit zichzelf in slaap maarja dan heeft hij nog geen eten op dus laat ik hem een 30/60 minuten slapen en maak hem dan wakker om te eten, dat zal hij toch moeten.

Linda, ik kan het me helemaal voorstellen dat je er niet meer tegen kan hoor, helaas kan mijn man er na 10 minuten al niet meer tegen, dan komt hij zuchtend en steunend naar beneden met de mededeling dat hij ‘al zoooo lang bezig is geweest maar het niet lukt om hem in slaap te krijgen en dat ik het maar moet proberen’

Zo nu ga ik maar een kopje thee drinken en naar m'n bed toe, hopelijk een rustige nacht.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Twellie vr 28 sep 2012 - 9:57

Pfoe Floor, het klinkt echt wel heel zwaar. Ik heb zelf niet het idee dat er echt heel veel aan te doen is, of er moet echt een lichamelijke oorzaak gevonden worden, dat hij een allergie heeft bijvoorbeeld. Ik las laatst in het 2011/2012 topic dat je zoon ook veel spuugt, misschien is er een onderliggend probleem?

Mijn jongste slaapt ook slechter dan mijn oudste (ik klaag niet hoor, zo erg is het niet) en we doen alles hetzelfde als bij mijn oudste en toch slaapt zij niet door. Ik denk dat ze er vanzelf wel een keer overheen groeit en dat ik er verder niet zoveel aan kan doen.

Mijn vriend is trouwens net andersom als jouw man: momenteel komt komt onze dochter weer voor één nachtvoeding en als mijn vriend het er tegen anderen over heeft, klinkt het alsof we een huilbaby hebben waar hij persoonlijk dag en nacht mee in de weer is Rolling Eyes .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Floor vr 28 sep 2012 - 18:43

Gisteravond is hij 7x wakker geweest voordat het 23 uur was dus ik had al geen zin meer in de nacht maar ik ben toch gaan slapen en hij is verder niet meer wakker geweest tot vanmorgen 7 uur! eindelijk een paar uur slaap hahaha wat is dat heerlijk zeg.

Twellie, spugen deed hij inderdaad altijd heel veel maar met zijn medicatie gaat het wel goed. wanneer hij nu spuugt is als hij een toetje krijgt (yoghurt, kwark dat soort dingen) Duurde een tijd voordat we er achter kwamen dat hij daardoor ineens veel meer was gaan spugen maar nu we dat niet geven gaat het best goed. En hij spuugt nog steeds als hij erg enthousiast/druk is.
Grappig dat jouw vriend het omgekeerde is van mijn man.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Linda vr 28 sep 2012 - 19:19

Wat fijn floor!! Het hangt waarschijnlijk in de lucht, want hier heeft dochter ook de hele nacht geslapen. Heerlijk!!!

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan vr 28 sep 2012 - 19:45

En nadat mijn zoon gisteren om 22 uur sliep, is hij maar 3 keer wakker geworden, hier dus ook een goede nacht smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor za 29 sep 2012 - 0:43

oeh fijn zeg dat jullie ook allebei een goede nacht hadden!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Linda za 29 sep 2012 - 21:10

Dit is echt bizar! Ik heb vannacht bij een vriendin geslapen. Dochter was met man thuis en ze heeft vannacht van 20.00 tot 10.00 uur geslapen zonder wakker te worden. :shock:
Daar had ik eigenlijk gebruik van moeten maken, helaas was mijn nacht erg kort.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: