Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

veel slapen, snel moe

5 plaatsers

Ga naar beneden

veel slapen, snel moe Empty veel slapen, snel moe

Bericht  duckie zo 29 jul 2012 - 18:54

hoeveel slaapt jullie kindje met 18/19 maanden gemiddeld?
A. Gaat meestal zo tussen 7 en half 8 naar bed en afhankelijk an of ik moet werken (7:15) laat ik haar slapen en dan is het vaak half 8/8 uur dat ze wakker is... Als ze uit bed komt en brood heeft gegeten is ze soms al weeer moe en leg ik haar weer op bed en dan slaapt ze zo weer 1,5 tot 2 uur en dan smiddags ook nog weer. Als ik sochtends eens weg moet kan ze niet naar bed dan blijft ze dus wakker en dat lukt ook wel maar dan is ze wel soms wat jengelig omdat ze dan moe is...
Kan een kindje ook teveel slapen of is ze het gewoon nodig?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

veel slapen, snel moe Empty Re: veel slapen, snel moe

Bericht  loesje zo 29 jul 2012 - 20:44

ik denk dat ze het gewoon nodig heeft. a heeft ook periodes dat hij meer slaapt en ik sliep toen ik baby/peuter was heel veel en het is goed gekomen met mij Very Happy
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Printje zo 29 jul 2012 - 20:45

Ik denk ook dat ze het gewoon nodig heeft, heerlijk toch. Hier juist een kind dat geen slaap nodig heeft...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor zo 29 jul 2012 - 20:46

Waarschijnlijk heeft ze het nodig. Mijn broertje had (en heeft) ook altijd veel slaap nodig, toen hij op de basisschool zat was het zelfs zo dat hij tijdens de lunch nog een half uurtje ging slapen, anders kon hij in de middag niet wakker blijven op school.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Coco zo 29 jul 2012 - 21:19

Ik denk dat ze het dan gewoon nodig heeft. Nu met de warmere dagen en veel naar buiten kunnen zijn veel kinderen ook sneller moe.
Mijn dochter (25,5 maand) is ook veel moe, ze heeft soms dagen dat ze het liefst de hele dag met haar snuffie en speen op de bank hangt. De dagen dat ze 's middags geen klein dutje doet (laat haar dan max 45 min slapen) dan is ze gewoon niet meer te genieten na 15.00-15.30 uur. Teveel slapen is er bij die kleintjes nog niet bij denk ik.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 21:57

Y. slaapt hier van 1900 tot soms wel 900uur! En de ene middag wil ze wel naar bed, andere middag niet. Als ze 's middags slaapt is het MAX 1uur en dan maak ik haar wakker, anders slaapt ze 's avonds om 2300 nog niet.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: