Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(Bijna) weekend.... nog plannen dames?

+36
LDJ
Raindrop
Annemoontje
Shisha
Elliot
SleepingBeauty
SoGood
Derpy
Blond
Jeanette
Kaboutertje
Lady4
Burn
Marin
Mizz_S
Zonnetje
SoCali
Flippin' Bitch
Snack a Jack
Rouxxxe
June
Middleme
Mari
Rebecca
mii_joyce
Mida4you
TukTuk
Sarah1985
Sissi
-Belle-
Poubelle
Kowalski
Arwyn
Bliss
M@niek
silly-one
40 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? - Pagina 2 Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 8:55

Middleme schreef:Eerst werken, morgenmiddag naar de notaris en 's avonds weinig denk ik.
Zaterdag werken van kwart voor 9 tot kwart over 5, dan eten bij mij vriend en daarna met vriend en schoonouders de stad in.
Zondag werken (balans) en daarna met vriend, collega/ vriendin en haar riend uit eten.

en dan maandag weer voor de klas...

Heb je een baan? smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? - Pagina 2 Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Snack a Jack do 27 sep 2012 - 8:59

Beterschap Pippa!

Morgen: Auto wegbrengen naar de garage, huishouden en boodschappen doen.
Zaterdag: Hebben wij een verjaardag.
Zondag: Lekker niks.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Bericht  Flippin' Bitch do 27 sep 2012 - 9:12

Morgen naar mijn verzorgpaard en 's avonds werken.
Zaterdag werken bij mijn andere baan. 's Avonds tijd voor mijn vriend, dus misschien hij bij mij eten/slapen of ik bij hem.
Zondag weer werken bij de ene baan, de hele dag.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  SoCali do 27 sep 2012 - 9:18

Morgen wat eten in de stad en naar de film Ted. Zaterdagavond komen hier allerlei bandjes spelen en Di-rect sluit af en zondag ook en komen oa Charly Luske, Ben Saunders en Frank Boeijen. Dus waarschijnlijk gaan we daar even kijken met vriendinnen of het wat is!
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Zonnetje do 27 sep 2012 - 10:02

Vrijdag: 's middags met mijn vriend een lamp kopen, bij mijn ouders eten en verjaardag van mijn tante
Zaterdag: boodschappen, huis schoonmaken, The voice terugkijken, lekker avondje thuis
Zondag: hardlopen, er komen zes vrienden eten waar ik tapas voor ga maken
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mizz_S do 27 sep 2012 - 10:16

Vrijdag: 's morgens boodschapjes doen, 's middags lekker relaxen en daarna ga ik bij mn ouders eten
Zaterdag: gaan we naar vrienden voor een spelletjesmiddag,'s morgen hapjes daarvoor maken, 's avonds nog geen plannen
Zondag: overdag lekker relaxen, 's avonds een etentje met vrienden
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Marin do 27 sep 2012 - 10:19

Jaaa me lekker een weekend lang laten verwennen door m'n moeder en samen met haar en m'n zus jank-trouw-films kijken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Burn do 27 sep 2012 - 10:21

Vrijdag: School, winkelen met mijn zusje, s avonds moet ik nog iets verzinnen.. Mag niet thuis zijn Very Happy
Zaterdag: Uitslapen, korfballen, laat op de avond date..
Zondag: Uitslapen, verhuizen voor een weekje naar mijn logeerhuis..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Lady4 do 27 sep 2012 - 10:54

Beterschap Pippa!

Mijn weekend is een half uurtje geleden begonnen. Ik ga morgen op vriendinnenweekend, met zeven vriendinnen. :cheering:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kaboutertje do 27 sep 2012 - 11:06

Ik ben er zó aan toe!! Morgen nog 10uur werken en dan mag ik ook zeggen : WEEKEND :cheering: Deze week 50uur gewerkt, ben kapot!

Vrijdagavond niks, ben pas rond 10uur in de avond thuis van het werk. Zaterdag uitslapen, naar IKEA, en verjaardag van schoonvader. Hopelijk ergens tussendoor nog even onder de zonnebank. Zondag met mijn vriend, en nog een stel naar de zwarte markt in Beverwijk. Zondag quality time met mijn vriendje en wat rommelen in huis.

Ik wens iedereen alvast een fijn weekend. smile
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Jeanette do 27 sep 2012 - 22:58

Het is mijn werkweekend :nopompom: Dus werken...
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 23:43

Klinkt leuk Pixy!

Vanavond ga ik wijntjes drinken bij een vriendin, morgen niks bijzonders. Zondag de 10 kilometer singelloop rennen in Utrecht.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 23:44

Lady4 schreef:Beterschap Pippa!

Mijn weekend is een half uurtje geleden begonnen. Ik ga morgen op vriendinnenweekend, met zeven vriendinnen. (Bijna) weekend.... nog plannen dames? - Pagina 2 281626781

Oh dat lijkt me ook zo leuk om een keer te doen, veel plezier!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 23:49

Ohh leuk Lady! Ik had vorige week vriendinnen weekend! Veel plezier!

Ik ben nu aan het werk, vanavond een verjaardag. Morgen een reunie met de familie van mijn vaders kant en zondag hockey en TD (Thé Dansant) dus een leuk weekend! Gelukkig lekker veel te doen want mijn vriendje is weg en dat vind ik heul ongezellig Sad klef he.

Gast
Gast

Bericht  Blond do 27 sep 2012 - 23:56

Chipp schreef:
_Liv schreef:Morgen moet ik werken van 08.30 tot 12.00. ''s Middags een paar dingen voor school doen en 's avonds uiteten met Chance.

Alweer uiteren? Ze heeft het er maar druk mee, gelukkig kan ze het hebben Wink Veel plezier meiden!

Ik ga zaterdag shoppen (Bijna) weekend.... nog plannen dames? - Pagina 2 281626781

Haha! Ik doe het met liefde hoor Very Happy

Ik ga dus vanavond uit eten met _Liv! Morgen naar Arnhem, lekker winkelen (hallo laarsjes van de Sacha!), en 's avonds ga ik stappen met Shisha en *Noosa, en blijven Shisha en ik bij *Noosa slapen. En zondag mijn koffer maar eens inpakken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Derpy do 27 sep 2012 - 23:58

Bios, feestje, friends-marathon, bios, zwemmen, huis opruimen en m'n cursussen doen.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  SoGood do 27 sep 2012 - 23:59

Beterschap!

Vanavond uit eten met m'n vriend, zometeen loop ik misschien nog met mezelf de stad in om te shoppen maar ik heb weinig zin eigenlijk. Morgen op bezoek bij mijn leuke opa en oma, 's avonds een verjaardag en dan eten we daar. Misschien 's avonds nog een drankje/dansje in de stad en zondag hoop ik op een lazy sunday met m'n vriend, maar meestal lopen dat soort dagen toch weet uit op drukte.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  SleepingBeauty vr 28 sep 2012 - 0:04

Mijn weekend ziet er wel relaxt uit.
* vanavond nog werken
* morgen ochtend vrij, thuis rommelen, 's middags even werken en 's avonds een bbq
* zondag eindelijk een dagje vrij samen met mijn man. Na lange tijd weer samen uitslapen en relax dagje:lol:
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Elliot vr 28 sep 2012 - 0:12

Ik heb eigenlijk niets gepland staan en dat vind ik helemaaal niet erg! Voel me niet topfit en met m'n ontstoken teen/teennagel vind ik het best lekker om een weekendje op de bank te hangen smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 4:55

Beterschap Pippa!

Morgen is het hier poetsdag en tijd om fotoboeken van de bruiloft te maken (aangezien we vandaag de foto's op cd hebben gehad).

Zondag is het schilderdag, de plinten in de slaapkamer moeten geverfd worden en donderdag komt de slaapkamer dus er is niet veel tijd meer.

Gast
Gast

Bericht  Shisha vr 28 sep 2012 - 5:09

Morgen ga ik dus met Chance en *Noosa stappen.
Zondag heb ik een relaxdagje. Beetje aanrommelen in huis en verder uitgebreid in bad en lekker lui op de bank.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 5:35

Op vakantie gaan!!! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:12

Dat is het betere werk Jip! Waar ga je naartoe?
Morgen komt er bij ons thuis een hypotheekadviseur langs, spannender wordt het niet, haha. Razz

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 7:14

Ik begin me beter te voelen, dus ga morgen lekker naar mijn ouders toe met mijn vriend smile Even gewoon gezellig op visite.

Gast
Gast

Bericht  Annemoontje vr 28 sep 2012 - 7:26

Zaterdagavond ga ik gezellig met een vriendin naar de bios, poolen en lekker terrassen in Eindhoven. We kijken er samen al heel lang naar uit.
Zondag heb ik een relaxdagje. Man is werken, maar ik vermaak me wel smile
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: