Bijna Weekend! Plannen?
+18
Mermaid
Hoochie
boekenwurm83
loura
Marin
Jeanette
Silver
Middleme
Parisienne
VeryCherry
litllejoy
Pancake
Oasis
Sarah1985
SarahKey
Mida4you
silly-one
Zwerver
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Bijna Weekend! Plannen?
Een extra lang weekend voor de meesten van ons! En wat zijn jullie plannen?
Vrijdag: Niets anders dan schoonmaken. En gewoon relaxt zijn.
Zaterdag: Tullow komt langs!
Zondag: Een vriend komt hier een nachtje logeren om samen met mij en 'onze' vrienden koninginnenacht te vieren. Eén van de vrienden is mijn onderbuurman, de buurman waar ik ooit verliefd op was, en dat lijkt me ietwat moeilijk. Maar komt wel goed. Moet me niet aanstelllen, zegt de vriend. Goh, waar heb ik dat eerder gehoord.
Maandag: Koninginnedag vieren. Een vriend wilde verse croissants meenemen, die op maandag niet meer zo vers zijn, dus ik ga ze maandag zelf maken.
Ik heb helemaal zin in het weekend, ondanks dat ik het ook allemaal maar eng vind. Maar ik moet me niet aanstellen, want het gaat gewoon leuk worden!
Vrijdag: Niets anders dan schoonmaken. En gewoon relaxt zijn.
Zaterdag: Tullow komt langs!
Zondag: Een vriend komt hier een nachtje logeren om samen met mij en 'onze' vrienden koninginnenacht te vieren. Eén van de vrienden is mijn onderbuurman, de buurman waar ik ooit verliefd op was, en dat lijkt me ietwat moeilijk. Maar komt wel goed. Moet me niet aanstelllen, zegt de vriend. Goh, waar heb ik dat eerder gehoord.
Maandag: Koninginnedag vieren. Een vriend wilde verse croissants meenemen, die op maandag niet meer zo vers zijn, dus ik ga ze maandag zelf maken.
Ik heb helemaal zin in het weekend, ondanks dat ik het ook allemaal maar eng vind. Maar ik moet me niet aanstellen, want het gaat gewoon leuk worden!
Gast- Gast
Re: Bijna Weekend! Plannen?
Ik heb geen plannen. Helemaal niks! Ik moet alleen vrijdag of zaterdag even met mijn auto naar de garage
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Vrijdag: eerst werken, daarna slapen. Om 18.00 BBQ en daarna richting sportcentrum voor de briefing voor de verkeersregelaars. Om 00.00 als motorrijder starten met mijn taken als verkeersregelaar
Zaterdag: Hele dag verkeersregelaar spelen en wat motorrijden. Rond 17.00 de sintelbaan oprijden in Enschede en daar een uur lang op mijn motor gaan liggen en mensen voorbij zien lopen. Daarna eten, even feesten en slapen.
Zondag: Terug naar huis rijden en slapen.
Maandag: geen idee, misschien terrasje en voornamelijk niks doen en het rustig aan doen.
Zaterdag: Hele dag verkeersregelaar spelen en wat motorrijden. Rond 17.00 de sintelbaan oprijden in Enschede en daar een uur lang op mijn motor gaan liggen en mensen voorbij zien lopen. Daarna eten, even feesten en slapen.
Zondag: Terug naar huis rijden en slapen.
Maandag: geen idee, misschien terrasje en voornamelijk niks doen en het rustig aan doen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Vrijdag: boodschappen, opruimen en dan vanmiddag een paar meiden van hier die langskomen.
Zaterdag: weinig plannen.
Zondag: een secretaire ophalen bij de fokker van onze hond Kunnen we meteen even bij de hondjes kijken.
Maandag: geen flauw idee nog.
Zaterdag: weinig plannen.
Zondag: een secretaire ophalen bij de fokker van onze hond Kunnen we meteen even bij de hondjes kijken.
Maandag: geen flauw idee nog.
Gast- Gast
Vrijdag: werken, borrel en voor de rest geen plannen.
Zaterdag: sporten, boodschappen, poetsen en 's avonds met een paar meiden van hier afgesproken.
Zondag: nog geen plannen.
Zaterdag: sporten, boodschappen, poetsen en 's avonds met een paar meiden van hier afgesproken.
Zondag: nog geen plannen.
Gast- Gast
De verjaardag van mijn beste vriendin en Koninginnenacht. Verder geen plannen, lekker van onze vrije dagen genieten met mijn vriend.
Gast- Gast
Vanavond: bios (We bought a zoo)
Zaterdag: 's ochtends (en eventueel 's middags) voor ballonnenbogen en andere versieringen voor de bruiloft kijken, verder geen plannen.
Zondag: uitslapen, 's middags misschien even shoppen, 's avonds een evenement voor Koninginnedag.
Maandag: nog geen plannen.
Zaterdag: 's ochtends (en eventueel 's middags) voor ballonnenbogen en andere versieringen voor de bruiloft kijken, verder geen plannen.
Zondag: uitslapen, 's middags misschien even shoppen, 's avonds een evenement voor Koninginnedag.
Maandag: nog geen plannen.
Gast- Gast
Vrijdag: Vandaag ben ik lekker vrij en ik ga er ff op uit met mijn dochter. En vanavond gaan we nog even kijken bij ons nieuwe huisje ( 8 juni krijgen we de sleutel )
Zaterdag: Moet ik werken van 13.00 uur tot 17.00 uur, voor 's avonds geen plannen.
Zondag: Eerst lekker uitslapen ( mijn man gaat eruit voor onze dochter ) Komen mijn ouders en gaan we hier in het dorp ff kijken op de vlooienmarkt/braderie. Ze blijven 's avonds ook eten
Maandag ( Koninginnedag ): Moet ik helaas de hele dag werken van 08.00 uur tot 17.00 uur
Zaterdag: Moet ik werken van 13.00 uur tot 17.00 uur, voor 's avonds geen plannen.
Zondag: Eerst lekker uitslapen ( mijn man gaat eruit voor onze dochter ) Komen mijn ouders en gaan we hier in het dorp ff kijken op de vlooienmarkt/braderie. Ze blijven 's avonds ook eten
Maandag ( Koninginnedag ): Moet ik helaas de hele dag werken van 08.00 uur tot 17.00 uur
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
vandaag: schoonmaken beneden en voor de rest relaxen
Morgen: schoonmaken boven en we gaan even Hoorn in. Mag nog een blije doos halen bij prenatal
Zondag: nog verlaat kraamvisite en mijn familie komt gezellig langs.
Maandag: Koninginnedag, verjaardag, markt over struinen etc etc
Morgen: schoonmaken boven en we gaan even Hoorn in. Mag nog een blije doos halen bij prenatal
Zondag: nog verlaat kraamvisite en mijn familie komt gezellig langs.
Maandag: Koninginnedag, verjaardag, markt over struinen etc etc
Morgen lekker asperges gaan eten, zaterdag chill- en huishouddagje en maandag een dagje naar Kleve.
Gast- Gast
Vandaag werken tot 12 dan even naar de action. En vanavond naar Edwin evers in het theater
Zaterdag huis poetsen en smiddags naar de stad winkelen. En dan naar de film
Zondag de bijkeuken behandelen met schimmel spul en daarna verven
Maandag denk maar Emmeloord
Zaterdag huis poetsen en smiddags naar de stad winkelen. En dan naar de film
Zondag de bijkeuken behandelen met schimmel spul en daarna verven
Maandag denk maar Emmeloord
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik vertrek morgen naar Parijs met Chocoholic, en we komen dinsdag weer terug. Zin in!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Vandaag nog werken en verder weet ik het niet. Zondag ga ik nog de stad in om koninginnenacht vieren en de rest van het weekend wordt denk ik gevuld met een beetje slapen, beetje huisje poetsen, boodschappen doen en niks doen.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Vandaag: Werken tot 14:30u, dochtertje van m'n vriend ophalen, daarna lekker spelen en eten. Als dochtertje op bed ligt, gaan we lekker een relax avondje houden met kaarsjes en een filmpje.
Morgen: S'ochtends nog even lekker genieten met z'n 3-tjes genieten, daarna om boodschappen en met een vriendin naar de voetbal van haar vriend. S'avonds ga ik een nieuw receptje proberen en na het eten gaan we het over de vakantie hebben.
Zondag: Lekker uitslapen en daarna een stuk gaan lopen. Als ik thuis kom ga ik het huishouden doen en s'middags even voor m'n werk wat doen en voor m'n vriends bedrijfje.
Maandag: In de tuin werken (schutting afmaken en aan moestuin beginnen), daarna even een borreltje halen op het dorp en s'middags komt m'n vriend z'n dochtertje weer.
Morgen: S'ochtends nog even lekker genieten met z'n 3-tjes genieten, daarna om boodschappen en met een vriendin naar de voetbal van haar vriend. S'avonds ga ik een nieuw receptje proberen en na het eten gaan we het over de vakantie hebben.
Zondag: Lekker uitslapen en daarna een stuk gaan lopen. Als ik thuis kom ga ik het huishouden doen en s'middags even voor m'n werk wat doen en voor m'n vriends bedrijfje.
Maandag: In de tuin werken (schutting afmaken en aan moestuin beginnen), daarna even een borreltje halen op het dorp en s'middags komt m'n vriend z'n dochtertje weer.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Vanavond komt mijn zusje logeren, dan gaan we een film kijken of zo. Morgen met haar winkelen en naar de kermis. Zondag weet ik nog niet. Wil wel naar Koninginnenacht en maandag naar de vrijmarkt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Vrijdag: N. wordt straks opgehaald voor een nachtje logeren bij mijn moeder. Mijn vriend en ik hebben de hele dag een bruiloft van vrienden.
Zaterdag: 's middags naar de verjaardag van mijn oma en daar blijven we zo lang N. het een beetje volhoudt
Zondag: geen plannen, wel even lekker naar buiten als het mooi weer is en nog wat boodschappen doen
Maandag: naar de Efteling met mijn moeder, stiefvader, zusjes + aanhang en uiteraard mijn vriend en N.
Zaterdag: 's middags naar de verjaardag van mijn oma en daar blijven we zo lang N. het een beetje volhoudt
Zondag: geen plannen, wel even lekker naar buiten als het mooi weer is en nog wat boodschappen doen
Maandag: naar de Efteling met mijn moeder, stiefvader, zusjes + aanhang en uiteraard mijn vriend en N.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Vanavond ga ik samen met een vriendin op 1e kraambezoek bij onze vriendin.
Morgen ga ik uit eten met 6 lieve collega's.
Zondag even niks, heerlijk!
En maandag op een bootje varen door Amsterdam met muziek en wijn:heart:
Morgen ga ik uit eten met 6 lieve collega's.
Zondag even niks, heerlijk!
En maandag op een bootje varen door Amsterdam met muziek en wijn:heart:
Gast- Gast
Vandaag: aan mijn studie, vanavond mijn spullen bij mn vriend brengen
Morgen: werken van 8:45 tot 17:15, daarna pikt m'n vriend me bij m'n werk op en gaan we naar Hotel Snowworld in Landgraaf
Zondag: Eerst de baan op bij Snowworld, daarna door naar Maastricht
Zondag t/m Dinsdag: met vriend en schoonouders een paar dagen in Limburg.
Morgen: werken van 8:45 tot 17:15, daarna pikt m'n vriend me bij m'n werk op en gaan we naar Hotel Snowworld in Landgraaf
Zondag: Eerst de baan op bij Snowworld, daarna door naar Maastricht
Zondag t/m Dinsdag: met vriend en schoonouders een paar dagen in Limburg.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Vandaag, boodschapjes halen, tussen de buien door tochtje op racefiets
Morgen, huis klaar maken voor 's avonds, 's avonds verjaardag vieren voor vrienden
Zondag, Verjaardag vieren voor familie
Maandag, uitbrakken van verjaardag tochtje van 75 km fietsen en even terrasje pakken in het dichtstbijzijnde dorp.
Morgen, huis klaar maken voor 's avonds, 's avonds verjaardag vieren voor vrienden
Zondag, Verjaardag vieren voor familie
Maandag, uitbrakken van verjaardag tochtje van 75 km fietsen en even terrasje pakken in het dichtstbijzijnde dorp.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Werken helaas! Maar vanaf maandag een weekje vrij!! Jeej! En Maandag uiteraard Koninginnedag en dinsdag ben ik jarig!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Vandaag: nog even lunchen in Istanbul, naar huis vliegen en bank hangen met vriend
Morgen: de grote ouders gaan elkaar ontmoeten meeting bij m'n moeder thuis
Zondag: nog bij m'n moeder en weer naar huis rijden
Maandag: lekker niks denk ik.
Morgen: de grote ouders gaan elkaar ontmoeten meeting bij m'n moeder thuis
Zondag: nog bij m'n moeder en weer naar huis rijden
Maandag: lekker niks denk ik.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Vandaag: niks bijzonders. Paardrijden en wat administratietaken.
Zaterdag: vrijgezellenfeest.
Zondag: 90's party met dj Paul Elstak
Maandag: Koninginnedag in M.eppel.
Zaterdag: vrijgezellenfeest.
Zondag: 90's party met dj Paul Elstak
Maandag: Koninginnedag in M.eppel.
Gast- Gast
Ik had gister en vandaag mijn weekend. Zaterdag begint mijn werkweek weer
Ik heb mezelf open gesneden met een scheermes op mijn enkel en dat is helemaal gaan ontsteken. Dus gister zat ik gezellig bij de dokter. Gelukkig een kuurtje gehad en daarna eventjes langs mijn vader gegaan en toen naar huis en zoveel mogelijk zitten want lopen doet pijn!
Ik ga vanmiddag lekker nog even rusten met mijn dikke enkel en vanavond ga ik en mijn vriend uit eten in een super leuk restaurantje! Daar heb ik zin in
Ik heb mezelf open gesneden met een scheermes op mijn enkel en dat is helemaal gaan ontsteken. Dus gister zat ik gezellig bij de dokter. Gelukkig een kuurtje gehad en daarna eventjes langs mijn vader gegaan en toen naar huis en zoveel mogelijk zitten want lopen doet pijn!
Ik ga vanmiddag lekker nog even rusten met mijn dikke enkel en vanavond ga ik en mijn vriend uit eten in een super leuk restaurantje! Daar heb ik zin in
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Vandaag helaas nog even werken en vanavond bankhangen.
Morgen overdag de tuin in, beetje relaxen en 's avonds gezellig met een vriendin stappen.
Zondag Ajax-Twente kijken met de familie en verder relaxen.
Maandag bbqen met de hele vriendengroep.
Ben er helemaal klaar voor:D
Morgen overdag de tuin in, beetje relaxen en 's avonds gezellig met een vriendin stappen.
Zondag Ajax-Twente kijken met de familie en verder relaxen.
Maandag bbqen met de hele vriendengroep.
Ben er helemaal klaar voor:D
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Vanmiddag en vanavond op familiebezoek.
Morgen nog geen verplichtingen.
Zondag werken en wellicht het oranje feest in.
Morgen nog geen verplichtingen.
Zondag werken en wellicht het oranje feest in.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» (Bijna) weekend.... nog plannen dames?
» Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?
» Weekend!! Plannen?
» Bijna weekend!!
» Bijna weekend
» Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?
» Weekend!! Plannen?
» Bijna weekend!!
» Bijna weekend
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: