Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

+22
Sushi
Mon Amour
Sarah1985
Middleme
SnowWhite
Oasis
Highway
Lady4
Cato
Raindrop
Snack a Jack
ekiaam87
Zonnetje
Jasmine
Qiara
Jeanette
Rovine
Marin
dolfijntje24
Ugly Betty
Aziraphale
PluDan
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  PluDan vr 25 nov 2011 - 2:48

Maar niet voor mij helaas.
Moet werken aankomend weekend.
Gaan jullie nog wat leuks doen?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Aziraphale vr 25 nov 2011 - 2:51

Mijn weekend is vandaag al begonnen! Ik heb net ons katertje opgehaald uit de dierenkliniek, hij is gecastreerd vanochtend.
Straks ga ik nog even naar een verjaardag van een vriendin en vanavond heb ik nog een verjaardag. Morgenmiddag heb ik een feestje van mijn directrice, een high tea.
's Ochtends gaan we verf kopen en onze rotan hangstoel uit de jaren '70 wit spuiten Wink
Zondag heb ik lekker niks en dat wil ik graag zo houden. Misschien even de stad in met mijn vriend of naar de IKEA.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Ugly Betty vr 25 nov 2011 - 2:55

Klinkt leuk Aziraphale, is het goed gegaan bij jullie kater?

Ik ga morgen met mijn broer en zijn zoontje naar een sinterklaas show in het D.olfinarium Very Happy
Verder heb ik nog niet echt plannen, maar dat is eigenlijk elke weekend en toch is het weekend altijd veel te kort.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  dolfijntje24 vr 25 nov 2011 - 2:56

Vanavond ga ik bij een vriendin the voice kijken en morgenavond ga ik met mijn vriend naar de bioscoop en gaan we 's avonds in de stad nog iets drinken. Zondag heb ik een surpriseparty (niet van mezelf, maar van iemand anders).
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Marin vr 25 nov 2011 - 2:56

Vanavond: Thanksgiving vieren met m'n vriend en een vriendin van me
Morgen: overdag foto-meeting in amsterdam met mensen van t Amerika forum. Savonds bedrijfsfeest van vriend.
Zondag: aan m'n surprise werken

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 2:57

Meeting vanavond! Met Suus, Caroow, Rush, Daisy en Joan! smile

Morgenavond oppassen bij mijn zus en haar man op mijn twee nichtjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Rovine vr 25 nov 2011 - 2:58

Straks na mijn werk ga ik even slapen omdat we vanavond gaan stappen. Ik ben toch net ietsje gezelliger als ik niet al 24 uur wakker ben. Daarvoor ga ik nog even de stad in om wat spulletjes te halen. Heb een mooie tas gezien die ik wel als beloning mag omdat ik 5% afgevallen ben en heb nog wat drogisterijspulletjes nodig.

Morgen gaan we uit eten met mijn "zwager", die wordt 30. Belooft heel lekker te worden, die tent heeft een hele goede naam.

Zondag ga ik helemaal niks doen. Ik heb deze week geen enkele avond rust gehad, in totaal geloof ik 2 uur op de bank gezeten. Vriend gaat wel weg volgens mij, dus dat wordt een dagje helemaal voor mij alleen. I love you
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  PluDan vr 25 nov 2011 - 2:58

Joy_ schreef:Vanavond: Thanksgiving vieren met m'n vriend en een vriendin van me
Morgen: overdag foto-meeting in amsterdam met mensen van t Amerika forum. Savonds bedrijfsfeest van vriend.
Zondag: aan m'n surprise werken


Thanksgiving, wat vier je dan eigenlijk precies?
Ik ken het niet Embarassed .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  PluDan vr 25 nov 2011 - 2:59

Wat een leuke dingen gaan jullie allemaal doen!
Kan me nu alweer verheugen op volgend weekend als ik dan lekker vrij ben.
Heerlijk!
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Aziraphale vr 25 nov 2011 - 3:01

Ugly Betty schreef:Klinkt leuk Aziraphale, is het goed gegaan bij jullie kater?

Ik ga morgen met mijn broer en zijn zoontje naar een sinterklaas show in het D.olfinarium Very Happy
Verder heb ik nog niet echt plannen, maar dat is eigenlijk elke weekend en toch is het weekend altijd veel te kort.

Alles is goed gegaan! Hij loopt rond alsof er niks aan de hand is, spint heel hard en miauwt weer zoals altijd (tis echt een pratertje haha). Hij heeft zelfs al 10 brokjes op, mocht eigenlijk pas rond 17.00 proberen hem te laten eten van de dierenarts maar er lag nog een minirestje van de andere katten in de bakjes. Zal wel loslopen denk ik.

Veel plezier morgen!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 3:02

Vanavond: Meeting (zie reactie youandi)
Morgen: Eerst sporten dan door naar vrienden om te winkelen en gourmetten.
Zondag: Nog niks in de planning, in ieder geval wat wasjes draaien smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Ugly Betty vr 25 nov 2011 - 3:03

Aziraphale schreef:
Ugly Betty schreef:Klinkt leuk Aziraphale, is het goed gegaan bij jullie kater?

Ik ga morgen met mijn broer en zijn zoontje naar een sinterklaas show in het D.olfinarium Very Happy
Verder heb ik nog niet echt plannen, maar dat is eigenlijk elke weekend en toch is het weekend altijd veel te kort.

Alles is goed gegaan! Hij loopt rond alsof er niks aan de hand is, spint heel hard en miauwt weer zoals altijd (tis echt een pratertje haha). Hij heeft zelfs al 10 brokjes op, mocht eigenlijk pas rond 17.00 proberen hem te laten eten van de dierenarts maar er lag nog een minirestje van de andere katten in de bakjes. Zal wel loslopen denk ik.

Veel plezier morgen!

Fijn smile, dieren zijn altijd zo zielig als ze zich niet lekker voelen.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Marin vr 25 nov 2011 - 3:03

PluDan schreef:
Joy_ schreef:Vanavond: Thanksgiving vieren met m'n vriend en een vriendin van me
Morgen: overdag foto-meeting in amsterdam met mensen van t Amerika forum. Savonds bedrijfsfeest van vriend.
Zondag: aan m'n surprise werken


Thanksgiving, wat vier je dan eigenlijk precies?
Ik ken het niet Embarassed .

Het is een Amerikaanse feestdag, een dank dag. Oorspronkelijk ontstaan omdat de Pilgrim Fathers (Engelse settlers) de indianen dankbaar waren omdat hun oogst mislukt was en de indianen alsnog hun hielpen en met eten kwamen. Daarom waren ze dankbaar.
Tegenwoordig wordt t met een groot familie diner gevierd, met kalkoen en veel bijgerechten. Echt een familie dag. En je staat dus stil bij datgene waarvoor je dankbaar bent. En officieel is het de opening van het feestseizoen/decembermaand zeg maar.

Vriend, vriendin en ik zijn alledrie gek op Amerika dus leek het ons leuk t zo te vieren. Officieel was t gisteren maar dit kwam ons beter uit.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  PluDan vr 25 nov 2011 - 3:10

Veel plezier met de meeting vanavond meiden!
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Jeanette vr 25 nov 2011 - 4:03

Het is mijn werkweekend, maar ga morgen wel naar de 'Nacht van Brabant'
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Qiara vr 25 nov 2011 - 4:26

Veel plezier op de meeting!

Vanavond heb ik een verjaardag, morgen komt een vriendin langs of ga ik naar haar toe. Zondags lekker chillen.

@ Joy_ Wat leuk, ik zou ook best een keer Thanksgiving willen vieren, maar helaas ben ik niet zo'n kookwonder, maar wie weet in de toekomst...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Jasmine vr 25 nov 2011 - 4:40

Hier een rustig weekend. Morgenmiddag naar mijn zus, gaan een foto laten maken van onze kinderen. Kerstcadeautje voor mijn moeder, een foto waar al haar kleinkinderen samen opstaan.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 4:41

Geen plannen dit weekend. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 4:46

Vanavond stappen met Suusie en Zusje smile Ik hoop dat ik nog een beetje energie heb smile
We slapen ook bij Suusie dus dat scheelt weer.
Zaterdag denk ik een chilldagje smile
Zondagochtend naar een veiling van een sanitair winkel, is failliet gegaan namelijk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Zonnetje vr 25 nov 2011 - 4:53

Vrijdagavond: babyshower voor een vriendin van mij: high tea en boxkleed versieren
Zaterdag: spullen inpakken voor de verhuizing, 's avonds housewarming
Zondag: spullen inpakken voor de verhuizing en even bij mijn ouders langs
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  ekiaam87 vr 25 nov 2011 - 4:58

Vanavond dansavond (stijldansen), morgenmiddag verjaardag oppaskindje & zondag hele dag met koor repeteren voor kerst!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Snack a Jack vr 25 nov 2011 - 5:05

Mijn weekend is vandaag al begonnen. Vandaag wat boodschappen gedaan en nieuwe spelletjes voor de Xbox gekocht. Morgen het huis soppen en wassen draaien, misschien 's avonds naar mijn schoonmoeder. Voor zondag nog geen plannen.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Jasmine vr 25 nov 2011 - 5:06

ekiaam87 schreef:Vanavond dansavond (stijldansen), morgenmiddag verjaardag oppaskindje & zondag hele dag met koor repeteren voor kerst!

Leuk! Ik wil ook weer :s Helaas hebben wij het dansen op het moment in de ijskast staan...
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 5:08

Ik heb nog geen idee, heb nog geen plannen. Vind ik ook wel eens lekker, zo'n weekend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 5:12

Ik had een planning maar die is omgegooid vandaag.

Vanavond eerst zumba en daarna naar een vriendin lekker bij kletsen.
Morgen komt mijn zoon en dan de hele dag met hem erop uit en een verjaardag. In de avond naar een feest Very Happy
Zondag in de middag naar de dierentuin of zwemmen ligt aan het weer !!
Druk maar erg leuk weekend voor de boeg Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen? Empty Re: Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum