Bijna weekend
+5
litllejoy
Oasis
Chocolate Cookie
Marin
Suus
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bijna weekend
Nog 3 uurtjes werken en dan is het weekend voor mij!
Gaan jullie nog wat leuks doen?
Ik ga morgen naar m'n ouders, ik wil 's middags nog even de stad in om een nieuwe broek en schoenen te kopen en zondag ga ik klussen in m'n huisje.
Gaan jullie nog wat leuks doen?
Ik ga morgen naar m'n ouders, ik wil 's middags nog even de stad in om een nieuwe broek en schoenen te kopen en zondag ga ik klussen in m'n huisje.
Gast- Gast
Re: Bijna weekend
Voor mij over 3,5 uur
Ik ga morgen shoppen met een vriendin en 's avonds lekker op de bank met mijn kittens een filmpje kijken. Zondag komen er twee collega's op bezoek.
Ik kan niet wachten tot het weekend is
Ik ga morgen shoppen met een vriendin en 's avonds lekker op de bank met mijn kittens een filmpje kijken. Zondag komen er twee collega's op bezoek.
Ik kan niet wachten tot het weekend is
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga morgen naar een vriendin toe en misschien gaan we wel stappen, en anders lekker samen knus op de bank hangen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Morgen ga ik de hele dag naar Zoom.nl Campus!!
Zondag weet ik het eigenlijk nog niet.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate Cookie schreef:Morgen ga ik de hele dag naar Zoom.nl Campus!!
wat is dat zoom.nl campus eigenlijk?
Gast- Gast
Ik heb nu al weekend . Vriend gaat een weekendje weg, maar ik heb ook genoeg gepland:
Vanavond ga ik met een vriendin uit eten en naar de bioscoop.
Morgen even de stad in, wat boeken ophalen, genieten van de zon, huiswerk maken en wie weet ga ik in de avond wel alleen naar de bioscoop.
Zondagavond ga ik met twee vriendinnen naar The Phantom of the Opera live uitgezonden vanuit London, in de bioscoop. Zin in!
Dus ik woon dit weekend zowat in de bioscoop haha! (Dat krijg je van het hebben van zo'n Unlimited Card )
Vanavond ga ik met een vriendin uit eten en naar de bioscoop.
Morgen even de stad in, wat boeken ophalen, genieten van de zon, huiswerk maken en wie weet ga ik in de avond wel alleen naar de bioscoop.
Zondagavond ga ik met twee vriendinnen naar The Phantom of the Opera live uitgezonden vanuit London, in de bioscoop. Zin in!
Dus ik woon dit weekend zowat in de bioscoop haha! (Dat krijg je van het hebben van zo'n Unlimited Card )
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik hoef nog maar een half uurtje te werken :-) dus ga straks lekker nog een uurtje of 2 naar het strand en daarna uit eten met m'n vriend.
En morgen en zondag zit ik lekker voor een weekendje in Amsterdam.
En morgen en zondag zit ik lekker voor een weekendje in Amsterdam.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Oasis, fijn zeg zo vaak naar de bios! Betaal je dan per maand voor die Unlimited Card?
Onze bios heeft dat helaas (nog) niet.
Ik heb verder trouwens geen plannen voor dit weekend. Morgen alleen nog wat boodschapjes doen en verder gewoon relaxen en de serie Camelot kijken (zo verslavend!).
Ik heb verder trouwens geen plannen voor dit weekend. Morgen alleen nog wat boodschapjes doen en verder gewoon relaxen en de serie Camelot kijken (zo verslavend!).
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Morgen nog tot 13.00 uur werken en dan naar Madrid!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Moet straks nog eventjes werken en dan heb ik eindelijk om 19.30 uur weekend.
Morgen ga ik naar een vriendin d'r huisje kijken, ze woont sinds kort opzichzelf maar wel begeleid, dus ben benieuwd. Misschien daarvoor boodschapjes halen en even de stad in om laarzen en leggings te scoren en savonds relaxen met mijn man. Helaas kunnen we het niet te laat maken, want mijn man moet het gehele weekend werken.
Zondag komt mijn oudste broer op bezoek. Hij is weer vrijgezel en is levendiger en opgewekter dan ooit..
Morgen ga ik naar een vriendin d'r huisje kijken, ze woont sinds kort opzichzelf maar wel begeleid, dus ben benieuwd. Misschien daarvoor boodschapjes halen en even de stad in om laarzen en leggings te scoren en savonds relaxen met mijn man. Helaas kunnen we het niet te laat maken, want mijn man moet het gehele weekend werken.
Zondag komt mijn oudste broer op bezoek. Hij is weer vrijgezel en is levendiger en opgewekter dan ooit..
Gast- Gast
Zometeen even paardrijden, vanavond naar een 10-jarig jubileumfeest (met theater en muziek) van het bestuur waarvoor ik werk.
Morgen helpen met het maken van de versiering voor de feestzaal voor onze bruiloft, dan paardrijden en 's avonds film kijken, thuis, op de bank.
Zondag trouwauto's bekijken en genieten van het, hopelijk dan ook nog, mooie weer.
Morgen helpen met het maken van de versiering voor de feestzaal voor onze bruiloft, dan paardrijden en 's avonds film kijken, thuis, op de bank.
Zondag trouwauto's bekijken en genieten van het, hopelijk dan ook nog, mooie weer.
Gast- Gast
Tullow schreef:Morgen nog tot 13.00 uur werken en dan naar Madrid!
Heerlijk! Veel plezier!
Gast- Gast
Raindrop schreef:Oasis, fijn zeg zo vaak naar de bios! Betaal je dan per maand voor die Unlimited Card?
Jaa heerlijk! Betaal je 19 euro per maand en mag je onbeperkt naar de film (voor 3D e.d betaal je kleine toeslag). Ik vind het alleen jammer dat Pathe niet veel arthouse/PAC films draait. Daarvoor moet ik naar een andere bioscoop hier en die heeft niet zo'n kaart helaas haha. Hopelijk komt het snel bij jouw bioscoop!
Oasis- Ratel
Vanavond nog even werken, om half 11 kan ik zeggen dat ik weekend heb
Weet nog niet wat ik het weekend ga doen. Zeker wel van het mooie weer genieten, maar voor de rest dus nog geen plannen. Zie dus wel wat het weekend mij zal brengen.
Weet nog niet wat ik het weekend ga doen. Zeker wel van het mooie weer genieten, maar voor de rest dus nog geen plannen. Zie dus wel wat het weekend mij zal brengen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Oasis schreef:Raindrop schreef:Oasis, fijn zeg zo vaak naar de bios! Betaal je dan per maand voor die Unlimited Card?
Jaa heerlijk! Betaal je 19 euro per maand en mag je onbeperkt naar de film (voor 3D e.d betaal je kleine toeslag). Ik vind het alleen jammer dat Pathe niet veel arthouse/PAC films draait. Daarvoor moet ik naar een andere bioscoop hier en die heeft niet zo'n kaart helaas haha. Hopelijk komt het snel bij jouw bioscoop!
Oh relaxed zeg! Wel jammer dat je voor arthouse/PAC films naar een andere bios moet.
Mijn vriend zei dat ik het maar voor moest stellen aan onze bios haha. Normaal betalen we ook maar 6 euro per ticket maar zo'n kaart is veel voordeliger he.
Veel plezier alvast bij de bios!
Raindrop- Ratel
Raindrop schreef:Oasis schreef:Raindrop schreef:Oasis, fijn zeg zo vaak naar de bios! Betaal je dan per maand voor die Unlimited Card?
Oh relaxed zeg! Wel jammer dat je voor arthouse/PAC films naar een andere bios moet.
Mijn vriend zei dat ik het maar voor moest stellen aan onze bios haha. Normaal betalen we ook maar 6 euro per ticket maar zo'n kaart is veel voordeliger he.
Welke bios heb je daar? UGC? 6 euro voor een kaartje is inderdaad ook niet duur, maar als je vaker gaat dan is zo'n kaart toch wel enorm handig (en ook een excuus om dan ook maar meteen elke film in de bioscoop te gaan kijken haha).
Thanks, zal wel lukken
Oasis- Ratel
Ik moet nog drie-en-een-half uur werken. Maar daarna is het weekend. Dan ga ik even orde op zaken stellen thuis.
Gast- Gast
Youandi schreef:Tullow schreef:Morgen nog tot 13.00 uur werken en dan naar Madrid!
Heerlijk! Veel plezier!
Thanks! Gaat zeker lukken :-)
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Nee de bios heet Euroscoop. Daar zijn er maar 3 van in Belgie en ik dacht dat er in Tilburg ook 1 zou komen of misschien dat ie er zelfs al is haha.Oasis schreef:Welke bios heb je daar? UGC? 6 euro voor een kaartje is inderdaad ook niet duur, maar als je vaker gaat dan is zo'n kaart toch wel enorm handig (en ook een excuus om dan ook maar meteen elke film in de bioscoop te gaan kijken haha).Raindrop schreef:Oasis schreef:Raindrop schreef:Oasis, fijn zeg zo vaak naar de bios! Betaal je dan per maand voor die Unlimited Card?
Thanks, zal wel lukken
Ik zou ook naar elke film gaan in de bios! Ik vind het trouwens ook heerlijk om films te kijken in de bios, op zo'n groot scherm haha.
Raindrop- Ratel
Weekend is fijn!
Wij zouden vandaag naar de camping gaan tot zondag maar mijn vriend ligt ziek in bed dus dat gaat helaas niet door.
Dus dan maar wat op de bank zitten en straks The Voice kijken.
Wij zouden vandaag naar de camping gaan tot zondag maar mijn vriend ligt ziek in bed dus dat gaat helaas niet door.
Gast- Gast
Ik moet het weekend werken .
Vanavond maar lekker op de bank met zometeen GTST en the voice .
Vanavond maar lekker op de bank met zometeen GTST en the voice .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Megara schreef:Weekend is fijn!
Dat is ook balen zeg!
Beterschap voor je vriend.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» BIJNA weekend
» Bijna weekend!!
» Goedemorgen bijna weekend!
» Bijna Weekend! Plannen?
» Bijna weekend kletstopic!