Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(Bijna) weekend.... nog plannen dames?

+36
LDJ
Raindrop
Annemoontje
Shisha
Elliot
SleepingBeauty
SoGood
Derpy
Blond
Jeanette
Kaboutertje
Lady4
Burn
Marin
Mizz_S
Zonnetje
SoCali
Flippin' Bitch
Snack a Jack
Rouxxxe
June
Middleme
Mari
Rebecca
mii_joyce
Mida4you
TukTuk
Sarah1985
Sissi
-Belle-
Poubelle
Kowalski
Arwyn
Bliss
M@niek
silly-one
40 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 7:42

Nou, het is alweer bijna weekend! Wat zijn jullie plannen? smile

Ik ben zelf ziek en zie al mijn plannen in het water vallen eigenlijk, dus ben wel benieuwd naar de plannen van anderen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  silly-one do 27 sep 2012 - 7:44

Morgen nog een dagje werken en 's avonds een potje squashen.
Zaterdag lekker opruimen en rommelen in huis,
boodschappen doen en een weeklijstje qua eten maken.
rond half 6 weer richting tennisbaan voor een wedstrijdje die ik niet denk te gaan winnen Very Happy.
Zondag lekker lui en niks doen of ik moet nog spontaan iemand vinden om iets leuks mee te gaan doen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  M@niek do 27 sep 2012 - 7:45

Ooo balen dat je ziek bent, beterschap!

Ik moet morgen weer na college, dus vanaf morgen weer in de boeken en van het weekend ga ik mijn moeder helpen verhuizen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Bliss do 27 sep 2012 - 7:45

Oh balen, beterschap!

Ik heb de nodige plannen: morgenavond ga ik eerst bij een vriend in Utrecht eten, daarna reis ik door naar m'n hometown. Zaterdagmiddag ga ik lunchen in de stad daar met twee vriendinnen en m'n moeder en 's avonds heb ik een feestje van een vriendin en haar vriend. Zondag ga ik lekker uitslapen, rustig aan doen en dan weer met de trein naar huis.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Arwyn do 27 sep 2012 - 7:46

Morgen: Werken, daarna zo snel mogelijk naar huis en de hal, badkamer, wc en keuken poetsen. De bouwvakkers zijn dan weg en het moet echt nodig schoongemaakt worden. Echt overal stof!
Zaterdag: Dagje weg met een vriendin, 's avonds misschien een verjaardag.
Zondag: Eindelijk weer eens lekker uitslapen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Kowalski do 27 sep 2012 - 7:46

Nog niks. Vandaag met mijn halfzieke hoofd van 7 tot 20 op school gezeten en nu helemaal verrot, plus dat ik enorm veel moet doen voor mijn studie, dus wil niks vastleggen. Maar ik ga zaterdagavond wel wat leuks doen, of ik ga lekker stappen, of ik ga naar Tilburg culinair (Bijna) weekend.... nog plannen dames? 561177 O en natuurlijk lekker trainen om m'n koppie leeg te maken!

Beterschap Pippa!(Bijna) weekend.... nog plannen dames? 699888
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Poubelle do 27 sep 2012 - 7:47

Morgenavond ga ik uit eten want m'n ouders zijn morgen 35 (!) jaar getrouwd.
Daarna komt Feline hierheen, en dan gaan we stappen met 2 jongens die wel een poosje terug hebben ontmoet.
Ze blijven slapen, en zaterdagochtend moet ik al bijtijds op want ik loop mee met een modeshow die in een winkel wordt georganiseerd.
Daarna ga ik door naar een borrel van een goede vriendin van m'n moeder, en daarna moet ik werken in een eetcafé waar ik 4,5 jaar heb gewerkt en waar ze iemand tekort kwamen dus werd gevraagd of ik nog een avondje mee wilde komen helpen.
Zondag doe ik niks!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  -Belle- do 27 sep 2012 - 7:56

Morgen gewoon een dagje werken, zaterdag boodschappen doen en tot 's avonds laat werken en zondag eerst lekker uitslapen en daarna gaan we bij mijn ouders langs want die zijn net terug van vakantie, lekker vakantie foto's kijken en hun verhaal horen.

Beterschap Pippa
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Sissi do 27 sep 2012 - 7:59

Sommige hebben al een druk weekend, zie ik!
Morgen naar school waar ik zelf les heb van 9 tot 1. Daarna ga ik door naar mijn stageschool waar ik les moet geven tot kwart over 5. 's Avonds een verjaardag van een kennis.
Zaterdag ga ik met mijn moeder even het winkelcentrum en 's avonds naar de film.
Zondag is bij ons normaal een pyjamadag waarop we alleen maar series kijken, wat surfen op internet en de deur niet uit komen, maar zondag hebben we een verjaardag.
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 8:00

De berging uitmesten, het wordt nu wel eens tijd dat mij ex z'n spullen komt halen. Verder niet zo heel veel plannen nog, gewoon lekker rustig aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Sarah1985 do 27 sep 2012 - 8:04

mijn weekend begint morgen half 12

zaterdag middag om 1 uur word ik opgehaald door een vriendin en haar moeder die nemen mij en mijn moeder mee ergens naartoe geen idee waarheen dus spannend

Zondag lekker dagje thuis dingen doen misschien behangen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  TukTuk do 27 sep 2012 - 8:05

Zaterdag werken van 6 tot 12:30, en daarna vanaf 4 uur oppassen. Zondag lekker dagje thuis met mijn vriend, en 's avonds weer naar België smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Mida4you do 27 sep 2012 - 8:07

Zaterdag werken bij mijn huidige baan ( in de winkel ). Zondag een dagje in de horeca werken. Ik wordt af en toe nog gebeld voor mijn oude werkgever of ik een dagje bij wil springen. Dat doe ik erg graag want het is er altijd erg gezellig!! Dus.. werken en nog eens werken...
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 8:08

Morgen moet ik werken van 08.30 tot 12.00. 's Middags een paar dingen voor school doen en 's avonds uiteten met Chance.

Zaterdag ga ik wat in het huishouden doen, sporten, boodschappen, misschien even de stad in en aan de studie.

Zondag ga ik aan de studie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 8:11

_Liv schreef:Morgen moet ik werken van 08.30 tot 12.00. ''s Middags een paar dingen voor school doen en 's avonds uiteten met Chance.

Alweer uiteren? Ze heeft het er maar druk mee, gelukkig kan ze het hebben Wink Veel plezier meiden!

Ik ga zaterdag shoppen :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Kowalski do 27 sep 2012 - 8:12

Chipp schreef:
_Liv schreef:Morgen moet ik werken van 08.30 tot 12.00. ''s Middags een paar dingen voor school doen en 's avonds uiteten met Chance.

Alweer uiteren? Ze heeft het er maar druk mee, gelukkig kan ze het hebben Wink Veel plezier meiden!

Ik ga zaterdag shoppen (Bijna) weekend.... nog plannen dames? 281626781

Ooo dat is natuurlijk ook een feest! Ik hoop dat ik dit weekend ook nog een paar uurtjes kan vinden om te shoppen I love you (voel me namelijk nogal een sloeber de laatste tijd (Bijna) weekend.... nog plannen dames? 394967 )


Laatst aangepast door Kowalski op do 27 sep 2012 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 8:12

Haha! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  mii_joyce do 27 sep 2012 - 8:17

Morgen vanaf 9:05- 12:20 uur school, dan snel de bus naar het station nemen en daar even wat te eten + drinken halen. Als dat gedaan is de trein naar mijn geboortestad, Deventer, reizen en als ik daar aankom is het 5 minuten wachten en dan komt mijn lieve vriendje ook aan, kennismaking met m'n ouders morgen Embarassed 's avonds gaan we met z'n 2 even naar mijn opa in het verzorgingshuis toe.


Zaterdag gaan we 's middags lekker zwemmen, verder voor die dag nog niet veel plannen en zondag gaan we 's ochtends naar de kerk, omdat we beiden hetzelfde geloof hebben smile
Ik kijk er zo naar uit om hem weer te zien, hebben precies 4 weken morgen en in die tijd elkaar 2 keer gezien, dus kijk er wel weer naar uit

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? 2970661624
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Rebecca do 27 sep 2012 - 8:21

Beterschap Pippa!

Morgen om half 1 begint mijn weekend. Ik ga dan eerst boodschappen doen, dan vast even aan de studie en als mijn vriend thuis is even een beetje opruimen/schoonmaken beneden. Ik geloof dat mijn vriend nog even naar een sportwinkel wil 's avonds en we moeten ook even kijken of we de knoop kunnen doorhakken voor een fotograaf voor onze bruiloft. Daarna stort ik denk ik lekker in op de bank, lekker the voice kijken smile!

Zaterdagochtend komt er iemand met staaltjes voor nieuwe gordijnen, even kijken of we dat wat vinden, 1 van onze luxaflexen is kapot (de draaistok is afgebroken en de luxaflex kan nu niet meer open), dat is in deze tijd toch wel wat donker.
Daarna ga ik een taartje maken voor bij mijn ouders, door middel van dat taartje wil ik ze zondag vragen of ze mijn getuigen willen zijn op onze bruiloft. 's Avonds ga ik met een paar vriendinnen gezellig spelletjes spelen smile

En dan zondag heen en weer naar Limburg, lekker een dagje bij mijn ouders, en als we dan terug zijn hebben we 's avonds ook nog de verjaardag van mijn vriends nichtje.

Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Mari do 27 sep 2012 - 8:26

Morgen een weekje met een vriendin naar mijn andere vriendin die in Griekenland woont en zwanger is. Heb zo'n zin om haar te zien, en te genieten van het lekkere weer.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Middleme do 27 sep 2012 - 8:44

Eerst werken, morgenmiddag naar de notaris en 's avonds weinig denk ik.
Zaterdag werken van kwart voor 9 tot kwart over 5, dan eten bij mij vriend en daarna met vriend en schoonouders de stad in.
Zondag werken (balans) en daarna met vriend, collega/ vriendin en haar riend uit eten.

en dan maandag weer voor de klas...
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  June do 27 sep 2012 - 8:44

Ik heb een druk weekend. Morgen trouwt mijn vader en dan ga ik zaterdag en zondag verhuizen!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  June do 27 sep 2012 - 8:45

Mari schreef:Morgen een weekje met een vriendin naar mijn andere vriendin die in Griekenland woont en zwanger is. Heb zo'n zin om haar te zien, en te genieten van het lekkere weer.

Leuk zeg, ik ben jaloers!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 8:49

Morgen nog een dagje school, daarna ga ik wat leuks doen met m'n vriend. Bios of bowlen, we weten nog niet wat maar dat wordt vast gezellig. Zaterdag ga ik lekker pizza maken, en bezig met school en 's avonds film kijken in bed met mijn vriend I love you . Ik moet nog een column schrijven en ideeën bedenken om een tijdschrift mee te vullen. Verder weinig, ik ga lekker rustig aan doen. Heb het gevoel dat ik langzaam ziek begin te worden en dat wil ik niet! Geen tijd voor Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Rouxxxe do 27 sep 2012 - 8:50

Morgen moet ik eerst nog werken en s'avonds een rustig avondje op de bank.
Zaterdag willen m'n vriend en ik een paar huizen bekijken in het kader van de open huizen route, s'middags gaan we naar Utrecht, dagje op stap.
Zondag het huishouden en misschien bezoek aan/van m'n ouders of schoonouders maar dat is nog niet zeker.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Bijna) weekend.... nog plannen dames? Empty Re: (Bijna) weekend.... nog plannen dames?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum