Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dingen waar je pas heel laat achter kwam

+62
nina
Mermaid
Twellie
Parel
nijntje4
bolus26
Gympie
Ibbeltje
Bacio
Fayebella
SoGood
Aziraphale
Antibes
Arwyn
Sorella
Shisha
kippiee
Olijfje
PrimaBella
M_as
Dennenappel
Clapperdie
Lady Starstruck
Katjing
Sweet Sylvana
Bisq
Esperanza
Derpy
Elliot
Caresses
Sophiee
Siamsa
Funk
Shy
Printje
Rush
Caroow
Poubelle
Minx
Mari
Monte
Lejow
Huppekee
RYW
Bliss
Susan
Guus
silly-one
Kowalski
Bazinga
Eris
Flippin' Bitch
Jerry
Mute_
Liz
Sissi
Burn
SuperGrover
kajaka88
Marin
*Lookie*
Blond
66 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Blond do 27 sep 2012 - 4:25

Dat Nick & Simon samenwerken met de NS vanwege hun initialen..

En jullie?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  *Lookie* do 27 sep 2012 - 4:27

Chance schreef:Dat Nick & Simon samenwerken met de NS vanwege hun initialen..

En jullie?

Oh dat wist ik ook niet tot nu..
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Marin do 27 sep 2012 - 4:30

*Lookie* schreef:
Chance schreef:Dat Nick & Simon samenwerken met de NS vanwege hun initialen..

En jullie?

Oh dat wist ik ook niet tot nu..

Oh.. Ja. Nu dus.

nerd

Dat ik er na driekwart jaar pas achter kwam dat ik helemaal niet over hoefde te stappen op Schiphol om van Den Haag naar Amsterdam Zuid te komen, maar dat er gewoon een directe trein ging.

Oh en ook heel dom: Tijdens die rellen in Libië, had ik de hele tijd Libanon in m'n hoofd. Dus ik dacht dat het totáál ergens anders op de kaart lag.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  kajaka88 do 27 sep 2012 - 4:34

Chance schreef:Dat Nick & Simon samenwerken met de NS vanweg hun initialen..

En jullie?

Dat wist ik ook niet! Tot nu dan...
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Blond do 27 sep 2012 - 4:35

Wat een openbaring op de donderdagmiddag Very Happy

(ik heb het ook maar van Viva hoor Wink)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  SuperGrover do 27 sep 2012 - 4:45

Oké dat wist ik ook niet. Verder: Mein Kampf, dat betekent dus niet 'mijn kamp' angel Dat Blof niet zingt dat mensen onbewust zin in mosselvlees krijgen, maar dat ze zin krijgen in mosselfeesten. En nog wel meer dingen, maar daar kan ik zo even niet op komen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 4:50

Ik heb echt tot mijn 15e gedacht dat het A-recht was in plaats van aanrecht laughcry .. Vind het nog steeds zo lelijk haha.

Gisteren kwam mijn vriend ook met iets.. Aah ik weet het niet meer.. maar daar had ik ook nog echt nooit van gehoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 5:10

Dat je Bugles ook kan dippen in roomkaas of tzatziki :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Burn do 27 sep 2012 - 5:19

SuperGrover schreef:Verder: Mein Kampf, dat betekent dus niet 'mijn kamp' angel

Bedankt voor deze openbaring! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Sissi do 27 sep 2012 - 5:19

Dat TV op als in TV Lindenholt, niet staat voor televisie, maar voor tennisvereniging. Ik vond het al zo raar dat wijken hun eigen tv zender hadden Dingen waar je pas heel laat achter kwam 1578173417

Als kind zag je voordat je een blauwe parkeerzone binnenkwam, zo'n blauwe strook met 'zone' erop op de weg. Ik zag het al voor me dat mensen daar hun handdoekje uitspreidden en gingen 'zonnen'.

En mijn vriend kwam er pas achter dat Dr. Evil en Austin Powers door dezelfde acteur gespeeld worden. En we hebben die films nou al zóóó vaak gezien.
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 5:49

-dat Japie en de Baron gespeeld worden door Aad en Bas van Toor.
-dat Acda en de Munnik niet zingen 'het leven is wat je gebeurt terwijl je warme handen maakt'.
-dat Guus niet zingt 'Geef mij nu je angst, ik je hem morgen terug'.
-dat 'Mijn leven in puin' letterlijk en figuurlijk van toepassing is.
- euh....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Liz do 27 sep 2012 - 6:22

Sissi schreef:Dat TV op als in TV Lindenholt, niet staat voor televisie, maar voor tennisvereniging. Ik vond het al zo raar dat wijken hun eigen tv zender hadden Dingen waar je pas heel laat achter kwam 1578173417

Haha hier moest ik echt om lachen Very Happy. Ik wist ook echt niet dat Nick & Simon vanwege hun intialen reclame maken voor de NS, wat een openbaring..
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 6:27

SuperGrover schreef:Oké dat wist ik ook niet. Verder: Mein Kampf, dat betekent dus niet 'mijn kamp' Dingen waar je pas heel laat achter kwam 2474380249 Dat Blof niet zingt dat mensen onbewust zin in mosselvlees krijgen, maar dat ze zin krijgen in mosselfeesten. En nog wel meer dingen, maar daar kan ik zo even niet op komen.

Oei... bij deze mijn openbaring.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Burn do 27 sep 2012 - 6:28

Haha! Leuk dit..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Mute_ do 27 sep 2012 - 6:28

Maar, waarom is dat dan weer zo bijzonder dat van de NS en Nick en Simon? Aangezien niemand het doorheeft Dingen waar je pas heel laat achter kwam 1578173417

Ik heb heel lang gezegd 'dat is het hele ijreneden'. Tot ik ooit in een boek las ' dat is het hele eieren eten'. Klinkt veel logischer.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 6:29

Dat van Nick en Simon wist ik ook niet. Ik heb nog wel meer vn dat soort dingen, maar ik kan er nu ff niet opkomen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Jerry do 27 sep 2012 - 6:31

dat de uitdrukking "in DE wilde weg" niet bestaat, maar dat het "in HET wilde weg" is...

(en ik verwacht ergens in dit topic ook iemand die over slammetjestaart begint :P )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 6:32

Dat het logo van de Appie uit een A en een H bestaat laughcry . Dacht altijd dat het een soort strik was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Flippin' Bitch do 27 sep 2012 - 6:51

Toen The Dark Knight uitkwam, dacht ik ook eens even indruk te maken op mijn vriend. 'Jahaa, èn de auto van Batman rijdt op sinaasappelsap!!' 'Wat?!'
Had de zoon van mijn oppas mij dus wijsgemaakt toen ik een jaar of 8 was... Embarassed
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Eris do 27 sep 2012 - 6:57

Charlie schreef:Dat het logo van de Appie uit een A en een H bestaat laughcry . Dacht altijd dat het een soort strik was.

Zo die zie ik ook nu pas Laughing

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Bazinga do 27 sep 2012 - 7:07

Oh dat van Nick&Simon weet ik dus ook pas sinds... Nu.

Verder heb ik tot eind middelbare school zo'n beetje gedacht dat Noord-Holland en Groningen met elkaar waren verbonden door de afsluitdijk..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Kowalski do 27 sep 2012 - 7:10

Charlie schreef:Dat het logo van de Appie uit een A en een H bestaat Dingen waar je pas heel laat achter kwam 394967 . Dacht altijd dat het een soort strik was.

cheers

Dat van Nick&Simon wist ik ook niet hoor! En tot niet zo lang geleden was ik inderdaad ook overtuigd dat Blof het over mosselvlees had... Er zijn vast nog wel dingen die ik sinds kort was weet, maar kan er nu niet direct opkomen!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  silly-one do 27 sep 2012 - 7:13

Sissi schreef:Dat TV op als in TV Lindenholt, niet staat voor televisie, maar voor tennisvereniging. Ik vond het al zo raar dat wijken hun eigen tv zender hadden Dingen waar je pas heel laat achter kwam 1578173417


Deze vind ik heel grappig, maar ik ben met een tennisracket in mijn hand opgegroeid dus voor mij is dat heel logische.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 7:14

Net als met Hamka's chips...

Bedoelen ze nou HAMKAAS chips.. Of bedoelen ze Ham-kas Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Guus do 27 sep 2012 - 7:15

Ham, van het varken, Kaas, van de koe
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je pas heel laat achter kwam Empty Re: Dingen waar je pas heel laat achter kwam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum