Hoe kwam je er achter dat je meelezers had?
+20
*Lookie*
Punk'd
Arwyn
Lady Starstruck
Exogenesis
Jeanette
Susan
Bliss
Cow
SDL
Taeda
Zonneschijn
Pompoen
PapillonRose
Aimee
Blair
Bazinga
Ella
girli
Nyx
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe kwam je er achter dat je meelezers had?
Ik lees hier wel vaker dat mensen meelezers hebben (gehad). Ik vraag me af hoe je hier dan achter komt? En weet diegene dan ook dat jij het weet? En als je een naamsverandering daardoor hebt gehad, denk je dat dat heeft geholpen?
Gast- Gast
Re: Hoe kwam je er achter dat je meelezers had?
Mijn omgeving is daar heel eerlijk in.
Dan wordt er iets verteld wat ze niet van mij kunnen hebben en als je dan vraagt hoe ze aan de informatie komen; Yescafe.
Dan wordt er iets verteld wat ze niet van mij kunnen hebben en als je dan vraagt hoe ze aan de informatie komen; Yescafe.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Dat is ook mijn ervaring, dat ze informatie weten die ze alleen hier hadden kunnen lezen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Nyx schreef:Mijn omgeving is daar heel eerlijk in.
vind je dat niet vervelend? Als het op de manier gaat zoals je schrijft
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn moeder leest mee. Dat zie ik d'r doen En ik denk dat er paar kennissen meelezen, omdat ze hebben aangegeven nieuwsgierig te zijn naar 't forum. Ik heb er geen problemen mee, heb niks te verbergen. En ga er vanuit dat m'n moeder de Relatie&seks pijler gewoon vermijdt met haar 46 jaar
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb geloof ik geen meelezers. Geloof ik .
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Bazinga schreef:Mijn moeder leest mee. Dat zie ik d'r doen En ik denk dat er paar kennissen meelezen, omdat ze hebben aangegeven nieuwsgierig te zijn naar 't forum. Ik heb er geen problemen mee, heb niks te verbergen. En ga er vanuit dat m'n moeder de Relatie&seks pijler gewoon vermijdt met haar 46 jaar
want met 46 jaar ben je te oud voor een relatie en seks?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Deze 46-jarige wel Gelukkig..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Iemand uit m'n omgeving had me hier herkend en stuurde me toen een appje om te vragen of het klopte wat ze dacht. Dat heb ik toen gewoon bevestigd, heb in principe niks te verbergen wat ik hier post ofzo. Al zou ik het bij sommige personen niet zo tof vinden om te weten dat ze meelezen. Maar ik gok dat mijn ex wel andere interesses heeft dan hier lezen, en anders is het jammer.
Ik ben trouwens 2x herkend nu ik eraan denk, 1x door een vriendin en 1x via via.
Ik ben trouwens 2x herkend nu ik eraan denk, 1x door een vriendin en 1x via via.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ella schreef:Nyx schreef:Mijn omgeving is daar heel eerlijk in.
vind je dat niet vervelend? Als het op de manier gaat zoals je schrijft
Het kwam vooral in de eerste jaren dat ik op het forum kwam voor. Ik heb daar van geleerd. Mensen gaan niet zo maar kijken naar wat ik uitspook, daar is altijd een reden voor. Dus als ik nu iets vertel en men vraagt mij hoe ik aan mijn informatie kom, dan is steevast het antwoord 'internet'. Voorheen was dat dus altijd Yesforum/Yescafe. Mijn eigen schuld dus ook nog.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik heb niet echt een meelezer, maar ik weet dat er hier iemand komt die ik via-via ken, maar nooit echt spreek ofzo. Ik heb haar herkend aan haar posts en ik ben er vrij zeker van dat ze mij ook herkend heeft. Ik probeer wel normaal te posten wat ik altijd zou doen en dan hoop ik maar dat ze geen dingen doorvertelt.
Gast- Gast
Waar ik wel soms 'bang' voor ben is dat collegas meelezen, niet dat dat een ramp is, maar toch hou ik dat liever gescheiden. Ik forum soms wel 's op het werk, maar meestal als ik alleen op kantoor zit en niemand verder op mijn scherm kan kijken
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik heb een keer gehad dat ik voor een opdracht van de academie hier inspiratie zocht, een klasgenootje was daar achter gekomen.
Op zich vind ik dat allemaal niet zo erg, maar ze vond het nodig dat allemaal breed uit te meten en dat vond ik wel behoorlijk irritant. Ook had ze zich aangemeld om even te laten weten dat ze me heus wel door had. Gewoon een beetje kinderachtig ofzo.
Een ander klasgenootje was er achter gekomen doordat weer een vriendin van haar mij was tegen gekomen en iets van de verhalen herkende en toen had ze uitgebreid zitten snuffelen in alles wat ik had geschreven en kreeg ik daar commentaar op.
Ik vind het op zich niet zo'n ramp als mensen mij herkennen en ook wel fijn als ik dat dan weet, maar kom op, laat me lekker denk ik dan. Haha, ik vond dus vooral het commentaar irritant.
Oh ja en er is iemand hier op het forum die er achter kwam dat ik de zus van een vriendin/kennis van haar ben. Ik weet alleen nog steeds niet welke forumster dat is!
Op zich vind ik dat allemaal niet zo erg, maar ze vond het nodig dat allemaal breed uit te meten en dat vond ik wel behoorlijk irritant. Ook had ze zich aangemeld om even te laten weten dat ze me heus wel door had. Gewoon een beetje kinderachtig ofzo.
Een ander klasgenootje was er achter gekomen doordat weer een vriendin van haar mij was tegen gekomen en iets van de verhalen herkende en toen had ze uitgebreid zitten snuffelen in alles wat ik had geschreven en kreeg ik daar commentaar op.
Ik vind het op zich niet zo'n ramp als mensen mij herkennen en ook wel fijn als ik dat dan weet, maar kom op, laat me lekker denk ik dan. Haha, ik vond dus vooral het commentaar irritant.
Oh ja en er is iemand hier op het forum die er achter kwam dat ik de zus van een vriendin/kennis van haar ben. Ik weet alleen nog steeds niet welke forumster dat is!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Had hier dingen over mijn zoontje geplaatst welke verder niemand wist, mijn ex begon er toen opeens over en zo had ik door dat hij me hier in de gaten hield. (hoop nu niet meer)
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Ik heb nog nooit gemerkt dat iemand hier meeleest. Dat vind ik wel het lastige aan een forum, het is openbaar en ik ben ook herkenbaar. Ik hoop altijd maar dat een meelezer zich wel bekend maakt door een berichtje ofzo, maar dat weet je nooit.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Volgens mij ben ik zo onherkenbaar als wat dus volgens mij heb ik geen meelezers.
Ik vind het eigenlijk wel een beetje ziekelijke nieuwsgierigheid als mensen meelezen en dit bewust voor zichzelf houden.
Ik vind het eigenlijk wel een beetje ziekelijke nieuwsgierigheid als mensen meelezen en dit bewust voor zichzelf houden.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik heb wel eens iemand herkend. Heb toen ook navraag gedaan via PM of zij het idd was maar ze ontkende glashard.
Later kwam ik er via facebook achter (gezamenlijke vrienden ) dat ze het dus toch was.
Ik vond het vooral erg raar dat ze naar mij ontkende. We zagen elkaar verder nooit en ik denk dat de meeste hier wel respecteren dat sommige mensen hier gewoon niet willen dat de real world weet dat ze hier komen.
Ik zal het iig nooit van iemand vertellen aan een gezamenlijke kennis/vriend.
Verder heb ik geen meelezers.....denk ik.....
Later kwam ik er via facebook achter (gezamenlijke vrienden ) dat ze het dus toch was.
Ik vond het vooral erg raar dat ze naar mij ontkende. We zagen elkaar verder nooit en ik denk dat de meeste hier wel respecteren dat sommige mensen hier gewoon niet willen dat de real world weet dat ze hier komen.
Ik zal het iig nooit van iemand vertellen aan een gezamenlijke kennis/vriend.
Verder heb ik geen meelezers.....denk ik.....
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Een vermoeden, omdat ik ooit op een status op FB heb gereageerd waar vervolgens gerefereerd werd aan Yes. En dat ik gereageerd heb komt soms ook nog wel in het nieuwsoverzicht van anderen tevoorschijn.
Gast- Gast
Taeda schreef:Ik heb nog nooit gemerkt dat iemand hier meeleest. Dat vind ik wel het lastige aan een forum, het is openbaar en ik ben ook herkenbaar. Ik hoop altijd maar dat een meelezer zich wel bekend maakt door een berichtje ofzo, maar dat weet je nooit.
Dit heb ik ook ja. Ik zou het niet zo erg vinden, maar ik wil het dan wel graag weten. Een medeforumster heeft mij wel herkend aan een verhaal en dit toen ook kenbaar gemaakt in een PM (we zijn lang geleden collega's geweest). Geen probleem, vind dat wel grappig juist!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik snap trouwens wel dat mensen het niet zeggen als ze je herkennen, omdat ze dan zelf ook 'ontmaskerd' worden, terwijl zij misschien nog niet herkend waren. Ik hoop wel dat als iemand mij herkend, diegene geen dingen die ik hier vertel door gaat vertellen. Dat zou ik ook niet doen.
Gast- Gast
Ik vind meelezers niet ziekelijk nieuwsgierig, dat vind ik onzin. Het is misschien aardiger om even te melden dat je iemand herkent, maar als je dat niet doet dan is het niet opeens jouw verantwoordelijkheid. Herkend worden is het risico dat iedereen zelf neemt, teveel informatie posten ook.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik weet inderdaad nog niet wat ik zou doen als ik een ander herken. Ik zou het superleuk vinden en zitten stuiteren om me kenbaar te maken, maar tegelijkertijd ben ik zelf natuurlijk heel actief en ben ik bang dat het forum op een bepaalde manier 'tegen' me gebruikt zou worden.
Gast- Gast
Zo ver ik weet, heb ik geen meelezers.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb geen idee of ik meelezers heb. Gelukkig heb ik ook niet veel te verbergen en als ik dat wel heb, dan meld ik dat hier niet.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Heel lang geleden op het oude Yes forum was er iemand via via achter een verhaal gekomen van mij.
Ik ken hier wel mensen van het echte leven zeg maar. Maar ik post echt geen intieme of werkgerelateerde dingen hier. Daar kijk ik wel mee uit. Zeker op een openbaar forum. En alles wat er hier staat van mij mogen mijn meelezers wel weten
Ik ken hier wel mensen van het echte leven zeg maar. Maar ik post echt geen intieme of werkgerelateerde dingen hier. Daar kijk ik wel mee uit. Zeker op een openbaar forum. En alles wat er hier staat van mij mogen mijn meelezers wel weten
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar ik nou gister achter kwam....
» Dingen waar je pas heel laat achter kwam
» Meelezers!
» Hoe kwam jij hier terecht?
» Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....
» Dingen waar je pas heel laat achter kwam
» Meelezers!
» Hoe kwam jij hier terecht?
» Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: